˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

چگونه روی اعصاب یه دختر پیاده روی کنیم

1.تو خیابون خیلی با احترام از یه دختر آدرس بپرسید بعد از جواب دادن جلوی چشماش از یکی دیگه بپرسید

2. پشت چراغ قرمز راننده جلویی اگه دختر بود قبل از سبزشدن چراغ دستتون رو بذارید رو بوق ...  

3.توی اتوبان جلوی ماشین یه دختر خانوم با سرعت 50 کیلومتر حرکت کنید

4.توی جمع دخترای فامیل وقتی همشون دارن یه سریال می ببینن هی کانال تلویزیون رو
عوض کنید

5.توی یه رستوران که چند تا دختر هم نشستن سوپ رو با صدای بلند هورت بکشید و نوش
جان کنید

6.توی یه بوتیک که فروشندش دختره وادارش کنید شونصد رنگ لباس رو براتون باز کنه و در آخر بگید خوشتون نیومد و برید

7.توی جشن تولد یکی از دخترا فامیل تا اومد شمع ها را فوت کنه همه رو خاموش کنید

8.اگه یه دختر یه جا یه جک تعریف کرد بلافاصه بگید چقدر قدیمی بود

9.اشتباهات لغوی دخترا رو موقع صحبت کردن تکرار کنید و بخندید

10.تو یه جمع دانشجویی و رسمی هنگام عکس گرفتن واسه دخترا شاخ بذارید

11. عید نوروز تمام پسته ها و فندق های سر بسته را بذاریید توی ظرف دختر مورد
نظرتون

12.روزهای بارونی تا یه دختر دیدید و یه چاله پر آب و شما با ماشین بودید یه لحظه
درنگ نکنید

13.اگه کلاس موسیقی می روید قبل از اجرای دختر خانوم مورد نظر پیچ های کوک گیتارش رو به چند جهت بچرخونید

14.تو دانشگاه از دختر مورد نظر یه جزو 1000 صفحه ای بگیرید و بعد از اینکه تمام
صفحاتش رو جا به جا کردید بهش بر گردونید

15.چاق بودن و بی ریخت بودن دختر مورد نظر رو دم به ساعت به اطلاعش برسونید

16.به دختری که دماغش رو تازه عمل کرده بگید دکترش بد بوده و دماغش کوفته شده

17. شیشه نوشابه دختر مورد نظر رو حسابی تکون بدید و بذارید خودش درش رو باز کنه

18. زمستون وقتی همه جا یخ زده با دیدن زمین خوردن یه دختر با صدای بلند بزنید زیر خنده

19. از یه دختر ساعت بپرسید بعد از جواب دادن به ساعتتون نگاه کنید و بگین ساعتش عقبه

20. توی ساندویچی موقعی که چند تا دختر نشستن طوری که اونا هم بشنوند از حال بهم
خوردن و گلاب به روتون استفراغی که چند روز پیش داشتید تعریف کنید

21. توی یه جمع که چند تا دختر نشستن در گوشی صحبت کنید و بلند بلند بخندید

22. تو خیابون به یه قسمت از لباس یا صورت یه دختر خیره بشید وبزنید زیر خنده (نمی
دونید دختره چه حالی میشه )

مصاحبه و عکس از بازیگر نقش یوسف(مصطفی زمانی)


*دوستان مطبوعاتی ام می گفتند اهل مصاحبه نیستید؟
راستش مدت زیادی هست که مصاحبه نکرده ام...
*خوب اینکه نکته خوبی نیست که با رسانه ها ارتباط ندارید؟
نه اینکه مصاحبه نکنم ...بلکه انتخاب نشریه برایم بسیار مهم است چرا که دیده ام در برخی مصاحبه ها دخل و تصرف صورت می گیرد و برخی حرف ها عوض می شوند.
با این اوصاف پس اهل مصاحبه هستید؟
بله من یک مصاحبه مفصل با نشریه رویش انجام دادم و عکس خاصی هم برای روی جلد آن آماده کردیم و بسیاری حرف ها را در آنجا زده ام که دیگر نیازی نیست تکرار شوند می تواند منبع خوبی باشد.
چرا در سریال اینقدر چهره تان را عوض کرده اند
نظر کارگردان این بود.وقتی به من گفتند که انتخاب شدم تصور کردم بخاطر رنگ چشمهایم مرا قبول کردند در حالیکه کارگردان تست گریم من را با لنز قهوه ای پسندیده بود. مو و چشم هایم را تیره کرده اند تا به چهره ام معصومیت ببخشند
شما چند سال دارید .. اهل کجایید
24 سال و اهل فریدون کنار هستم .
برای انتخاب یوسف هر روز اخبار مختلفی منتشر می شد یادتان هست ازبین چند کاندیدا برای این نقش انتخاب شدید ؟
اطلاع داشتم برای نقش یوسف تست می گیرند. حتی یک بار ازجلوی دفتراین پروژه رد شدم، اما نرفتم تست بدهم. هفته بعد یکی ازدوستانم عکس مرا به آقای سلحشورنشان داده بود و با پیشنهاد او 7 اردیبهشت 83 اولین تست را دادم و3 روزبعد دو تا ازسکانس های سریال را ازمن تست گرفتند که بعدها فهمیدم سخت ترین سکانس ها بوده است. پس ازیک ماه، تست گریم دادم بعد با من قرارداد بستند با این شرط که اگرکاندیدای بهتری پیدا شد، با نظرکارگردان من کناربروم. تا آنجا که اطلاع دارم ازحدود 3 هزارنفرتست گرفتند و زمانی من را انتخاب کردند، گفتند تنها کاندیدایی هستی که روی آن اتفاق نظردارند. ازتاریخ عقد قرارداد یعنی تیرماه 83 تا شروع فیلمبرداری دراوایل بهمن همان سال، شرایط بسیارسختی داشتم. برخی عوامل اصلی کارسعی درانتخاب یکی ازبازیگران حرفه ای داشتند. حتی مدتی دنبال یک بازیگرخارجی گشتند. ولی همه ما می دانیم که تجربه ساخت فیلم مصائب مسیح توسط مل گیبسون ثابت کرد ایفاگرنقش پیامبرباید یک بازیگرناشناخته باشد. آدمی که روی او ذهنیت خاصی وجود ندارد. به هرحال ازآنجا که بازیگری برای من آنقدراهمیت نداشت که به خاطرآن ازهمه چیزبگذرم، باهمه اینها کنارآمدم. من به مفهوم واقعی عاشق بازیگری وشهرت نبودم، به هرحال یا بازی می کردم یا نمی کردم.با جلساتی که گذاشتند وحمایت های آقای سلحشور رفتم جلوی دوربین پس ازیک هفته هم بازیگرثابت این نقش شدم. الان هم حدود یک سال است کارمی کنم.
از نظرخودتان هم بهترین گزینه بودید ؟
من حس می کنم این نقش نیازبه کسی دارد که بدون توجه به دوربین وعوامل پشت صحنه حرف بزند که این کارسختی است. آنهایی که حرفه ای هستند نا خودآگاه مجبورند به این چیزها توجه کنند. صحنه هایی بود که احساس می کردم فقط باید با دلم حرف بزنم . خیلی جاها من اصلاً به کاراکترفکرنمی کردم. او را بازی نمی کردم، خودم بودم. حس می کنم برای این کارنیازبه آن داریم که درونمان را قوی کرده باشیم ومن این کاررا پیشترانجام داده بودم. شاید به خاطرنوع زندگی ای که خداوند برایم رقم زده است. البته به نظرمن یک بازیگرحرفه ای نمی تواند این نقش رابرای مردم ارائه کند. من برای مردم بازی می کنم. اصولاً نقش پیامبر را باید برای مردم بازی کرد.
دستمزدتان چقدر بود؟
(با خنده) این مسایل را نمی توانم بگویم .. ولی رقم زیادی نبود .

کار با سلحشور چگونه بود ایا حاضرید دوباره با او کار کنید؟
من حتما در اولین فرصت نسبت به او ادای دین می کنم ....آقای سلحشورترجیح می داد کار براساس دید ایشان پیش برود نه بازیگر.
چند بار فیلمنامه را خوانده اید؟
حدود 13 بار.
دراین زمینه مطالعه دینی هم داشتید؟
مطالعه ی دینی زیادی نداشتم. اما کتابهای مختلفی خواندم ازجمله خود قرآن. ازطرفی فیلمنامه براساس شرایط نوشته می شود نه واقعیت. بین آنچه درفیلمنامه هست و آنچه ممکن است با مطالعه عمیق به دست بیاید، گاه دوگانگی وجود دارد که عوض کردنش سخت است. واقعیت گاه باورپذیرنیست. مثل واقعیت رو گرداندن یوسف از زیباترین زن مصر. باید آن را به ذهن مردم جامعه نزدیک کرد، به مردمی که دارای طبیعت وغریزه انسانی هستند. من سعی کردم فیلمنامه نوشته شده را به خودم بقبولانم.
پیش از شروع فیلمبرداری چقدر تمرین داشتید؟
درمدت 6 ماه قبل از فیلمبرداری، دو تا معلم بازیگری و یک مربی سوارکاری به صورت خصوصی داشتم. آقای داوود دانشور یکی ازاستادان بازیگری ام بود که من آشنایی با تئوری سینما را مدیون او هستم. شمشیربازی را هم با خود کارگردان تمرین کردیم.
اولین صحنه ای که بازی کردیدکدام صحنه بود؟
اولین صحنه داخلی زندان بود که خبری برای من می آورند مبنی براین که زلیخا دستور داده شما را شکنجه کنند. این اولین پلانی بود که بازی کردم.
دراین مدت با عوامل مشکلی نداشته اید؟
بعضی ها بودند که الان نیستند وخیلی دلشان نمی خواست که من این نقش را بازی کنم. آنها اغلب سینمایی بودند. البته من اوایل آدم بسیارخشکی بودم. فکرمی کردم اگر روابطم بیش از یک سلام وعلیک باشد ممکن است این تصورپیش بیاید که به خاطرگرفتن نقش حاضرم اخلاقم را زیر پا بگذارم و این موجب ناراحتی خیلی ها شده بود. اما الان به همه ی آنها احترام می گذارم.
بازیگر نقش کودکی یوسف هم با شما نسبت فامیلی دارد. او چگونه انتخاب شد؟
بله، پسرعمه ی من است. پس ازحدود 2 سال همدیگررا دریک مجلس عروسی دیدیم و من حس کردم آن معصومیتی که اینها دنبالش هستند درچهره ی اوهست. همان جا چند تا دیالوگ به او دادم که خیلی خوب جواب داد وگفت بازیگراول استان مازندران بوده است. به این ترتیب او را معرفی کردم و با تستی که ازاو گرفتند، ظرف 3 روزجلوی دوربین رفت.
پیش از این پروژه مشغول چه کاری بودید؟
دررشته مدیریت صنعتی دانشگاه غیرانتفاعی تحصیل می کردم و حسابدار یک شرکت کوچک بودم.
تجربه ی سینمایی هم داشتید؟
نه. فقط چند بارتئاترهای مدرسه و دانشگاه بازی کرده بودم.
پیشنهاد دیگری نداشتید؟
قبل ازیوسف 3 تا کارسینمایی به من پیشنهاد شد که هرسه تجاری بودند. شاید هم بدم نمی آمد بازی کنم. اما روز آخر بازیگر دیگری را انتخاب کردند. حتی یک بارکه برای بستن قرارداد رفته بودم، گفتند ما با فلانی قرارداد بسته ایم درحالی که به من قول داده بودند. خیلی اذیت شدم. حتی به جرأت می توانم بگویم ازتیرماه 83 که قرارداد اولیه را برای یوسف بستم تا موقعی که جلوی دوربین رفتم، سخت ترین روزهای زندگی من بود. واقعاً دلم می خواهد به آنهایی که درعالم سینما جایگاه بالایی پیدا کرده اند بگویم: اگربخواهند رسم دنیا را به نا حق به هم بریزند، ازهمان جا که هستند زمین می خورند. من با همه ی سختی ها ازکسی گله مند نیستم و حاضرنبودم به خاطر پذیرفتن این نقش، پا روی اصول اخلاقی و زندگی ام بگذارم.
بعد از یوسف دلتان می خواهد چه نقشی را بازی کنید؟
دوست دارم نقش یکی ازرجال بزرگ ایرانی با تفکرات ایرانی را بازی کنم.
فرد خاصی در نظرتان هست؟
بله. اما چون قراراست ساخته شود اسم آن را نمی آورم تا ذهنیت خاصی پیش نیاید.
به هرحال دوست دارم بازی کنم. ازبیکاری متنفرم. اما موافق استفاده ی ابزاری ازچهره ها هم نیستم.
آیا هرگز در ذهنتان به بازیگری فکرکرده بودید؟
برای من هیچ چیزرویایی نیست. همه ی آرزوهای دنیا را دست یافتنی می بینم. فکرمی کنم درمورد نقش یوسف و انتخاب من برای این نقش هم سرنوشت و خواست خدا بوده است. گاهی باید هدف را رها کرد. باید بدون وابستگی به هدف تلاش کرد ومن در زندگی خیلی تلاش کردم.
به شهرت چطور؟
کمترازآن چیزی که ممکن است نقش یوسف برای من داشته باشد، خود نقش است که برای من زیباست. ظرفیت شهرت را داشتن کارهرکسی نیست. برای همین است که آدمهای بزرگ انگشت شمارند. یک روزبازیگری به من گفت: اگربهترین بازیگردنیا هم باشی، یک جرقه ای. جرقه ها یا پرنورند یا کم نور.اما همه خاموش می شوند. شهرت برای پیشرفت خوب است اما زندگی با شهرت کارساده ای نیست.
بهترین نقشی که از نظر بازیگری تأثیر عمیقی روی شما گذاشته کدام بوده است؟
من عاشق نقش فروتن درفیلم قرمزهستم. ازهمانجا بود که به بازیگری علاقه مند شدم. اصولاً نقش آدمهای روانی را خیلی دوست دارم. چون تعلیق زیادی دراین نقش هست. درخیابان هم زیاد نقش بازی می کنم که متأسفانه آخرین باربه همسایه روبرویی مان برخوردم که البته من او را نمی شناختم و خیلی هم دلش برای من سوخت.
علاقه ی اصلی تان چیست؟
برای من علاقه ی اصلی وجود ندارد. دنبال یک زندگی راحت برای خودم واطرافیانم هستم. به شرط این که به طبیعت، قانون طبیعت ومردم لطمه ای نزند. کافی است خوب فکرکنیم وخوب بخواهیم. خداوند همه چیز را در اختیارمان قرار خواهد داد. باید رمز جهان را بشناسیم. نباید ترسید. باید احتیاط کرد. باید براساس مطالعه وتجربه فاصله ترس واحتیاط را تشخیص داد که ازتارمو نازک تراست.
غیراز بازیگری به چه کارهایی می پردازید؟
ورزش می کنم و اکثراوقات درخانه هستم. کتاب می خوانم و فیلم می بینم. دو تا دوست دارم که یکی ازآنها را هردو ماه یک بارمی بینم و یکی دیگر را هم هفته ای یک بار. به طورکلی به نظرمن درجامعه جایی برای تفریح نداریم. ازطرفی معتقدم اگر قراراست حداقل الگویی برای بچه ها و جوان های دیگرباشیم باید درتفریح و گذراندن اوقات فراغت حواسمان جمع باشد وخودمان را کنترل کنیم.
خانواده تان راجع به این نقش و به طورکلی بازیگری شما چه نظری دارند؟
آنها همواره تأثیربسیارزیادی درزندگی من داشته اند. همیشه خانواده برای من اصل بوده است و برای آنها همواره احترام و اهمیت زیادی قائل بوده ام. درعوض پدر ومادرم نیز به من اعتماد کامل دارند و هرگزدرهیچ کاری مخالفتی ازخودنشان نداده اند. الان هم خیلی ذوق زده اند. چون کاراول من بوده و فکرش را هم نمی کردند.
درحال حاضرکدام برنامه یا سریال تلویزیونی را دنبال می کنید؟
هیچکدام، به جرأت می توانم بگویم که ما در دوره ی یکساله ی کنونی حتی یک سریال مناسب برای مردم هم نداشته ایم. به نظرمی آید که برنامه سازان تنها بودجه گرفته اند که یک چیزی بسازند. امیدوارم کارهای سیما فیلم پس ازآماده شدن بتواند چند سالی تلویزیون را ازجهت سریال های خوب بیمه کند.
قصه یوسف بدون شک زیباترین قصه و به گفته قرآن احسن القصص به شمار می رودکه محور اصلی آن بر مبنای عشق زمینی و فرا زمینی است. می خواهم نظرشما را در مورد مقوله عشق بپرسم:
من فکرمی کنم کل جهان هستی براین مبنا قرار دارد که عاشق باشی. تنهاعاشق بودن برای خداوند مهم است. ما آدمهای زمینی هستیم با تعلقات خودمان و دردنیایی زندگی می کنیم که تمامی نعمت ها برای استفاده ی ما درآن قرارگرفته است. باید ازدنیا لذت ببریم بی آن که کسی را بیازاریم. من معمولاً چیزی را درماوراء جستجو نمی کنم. همه چیزرا اطراف خودم پیدا می کنم. مثلاً درعشق به پدر ومادرم. گاهی دربرخی پلان های حسی که نیاز به تمرکز دارد به مادرم زنگ می زنم، صدایش را می شنوم و دیگرهمه چیزبرای من تمام می شود. زیرا آنقدراو را دوست دارم و آنقدر سادگی درعشق پدر و مادرم نسبت به خودم احساس می کنم که ازهردلواپسی و اضطراب دراین جامعه رها می شوم. حتی درمونولوگ هایی که درزندان داشتم هیچ وقت نگذاشتم برای من اشک بگذارند. چرا که آن جمله ها ازعمق وجود من بر می خاست که به عقیده من این نهایت عشق است.

ماجرای پسر و پدر - جالبه!

مردی دیروقت، خسته و عصبانی از سر کار به خانه بازگشت. دم در، پسر پنج ساله اش را دید که در انتظار او بود! 


بابا ! یک سوال از شما بپرسم؟
- بله حتماً. چه سوال؟
بابا شما برای هر ساعت کار چقدر پول می گیرید؟
مرد با عصبانیت پاسخ داد : این به تو ربطی نداره. چرا چنین سوالی می پرسی؟
فقط می خواهم بدانم. بگویید برای هر ساعت کار چقدر پول می گیرید؟
-اگر باید بدانی می گویم 20 دلار !
پسر کوچک در حالی که سرش پایین بود، آه کشید. بعد به مرد نگاه کرد و گفت : می شه لطفا 10 دلار به من قرض بدهید؟
مرد بیشتر عصبانی شد و گفت: ‌اگر دلیلت برای پرسیدن این سوال فقط این بود که پولی برای خرید اسباب بازی از من بگیری، سریع به اتاقت برو و فکر کن که چرا اینقدر خودخواه هستی. من هر روز کار می کنم و برای چنین رفتارهای کودکانه ای وقت ندارم. 


پسر کوچک آرام به اتاقش رفت و در را بست...
مرد نشست و باز هم عصبانی تر شد!
بعد از حدود یک ساعت مرد آرامتر شد و فکر کرد که شاید با پسر کوچکش خیلی خشن رفتار کرده است شاید واقعا او به 10 دلار برای خرید چیزی نیاز داشته است. بخصوص اینکه خیلی کم پیش می آمد پسرک از پدرش پول درخواست کند. 


مرد به سمت اتاق پسر رفت و در را باز کرد!
خواب هستی پسرم؟
-نه پدر بیدارم.
من فکر کردم که با تو خشن رفتار کرده ام. امروز کارم سخت و طولانی بود و ناراحتی هایم را سر تو خالی کردم. بیا این هم 10 دلاری که خواسته بودی! 


پسر کوچولو نشست خندید و فریاد زد :«متشکرم بابا» بعد دستش را زیر بالشش برد و از آن زیر چند اسکناس مچاله بیرون آورد!
مرد وقتی دید پسر کوچولو خودش هم پول داشته دوباره عصبانی شد و گفت: ‌با اینکه خودت پول داشتی چرا دوباره تقاضای پول کردی ؟
بعد به پدرش گفت: برای اینکه پولم کافی نبود، ولی الان هست. حالا من 20 دلار دارم. آیا می توانم یک ساعت از کار شما را بخرم تا فردا زودتر به خانه بیایید؟ چون دوست دارم با شما شام بخورم.......

چند تا اسم زیبا اما ضایع دخترونه

۱- ستاره: شبا میاد بیرون ؛
به همه چشمک میزنه!!

۲- سحر: دم صبح میاد ؛
معلوم نیست شب قبل کجا بوده !!

۳- سایه: همیشه زیر پاته ؛
خیابون و خونه واسش فرقی نداره

۴- هدیه: به همه میده ،
اگه نگیریش از دستت رفته!!

۵- راضیه: نیازی به توضیح نداره!

۶- آرزو: همه می کنن

۷- سیما: تا لختش نکنی کاری بهت نداره!

۸- مینا : باید باهاش ور بری تا خنثاش کنی!

۹- عسل: همه می خوان بخورنش!

۱۰- بهار: تا میاد همه مست می شن!

۱۱- باران: تا میاد خیست می کنه!

۱۲- مژده : هرجا نگاه کنی
می بینی افتتاحش کردن!!

۱۳- ندا : تا میده باید بگیریش!

۱۴- دریا: تا ازش چیزی بخوای
صداشو بلند می کنه !

شکلک های یاهو و شعرهایشان!


ز جان شیرین‌تری ای چشمه‌ی نوش
سزد گر گیرمت چون جان در آغوش
○ نظامی
----------------


لبخند معاوضه کن با جان شهریار
تا من به شوق این دهم و آن ستانمت
○ شهریار
----------------


چگونه شاد شود اندرون غمگینم؟
به اختیار که از اختیار بیرون است
○ حافظ
----------------


به چشمک این همه مژگان به هم مزن یارا!
که این دو فتنه به هم می‌زنند دنیا را
○ شهریار
----------------


گاهی به نوشخند لبت را اشاره کن
ما را به هیچ صاحب عمر دوباره کن
○ فروغی بسطامی
----------------


خیال حوصله بحر می‌پزد هیهات
چه‌هاست در سر این قطره محال‌اندیش
○ حافظ
----------------


عجب عجب که برون آمدی به پرسش من
ببین ببین که چه بی‌طاقتم ز شیدایی
○ مولانا
----------------


آرامِ دل غمگین، جز دوست کسی مگزین
فی‌الجمله همه او بین، زیرا همه او دیدم
○ فخرالدین عراقی
----------------


منم شرمنده زین یاری که کردی
همین باشد وفاداری که کردی
○ وحشی بافقی
----------------


بده یک بوسه تا ده واستانی
از این به چون بود بازارگانی!؟
○ نظامی
----------------


ما را همین بس است که داریم درد عشق
مقصود ما ز وصل تو بوس و کنار نیست
○ عبید زاکانی
----------------


چندین شکستِ کارِ منِ دلشکسته چیست؟
ای هرزه‌گرد مگر نیست کار دگرت؟
○ وحشی بافقی
----------------


مرا هجران گسست از هم، رگ و بند
مرا شمشیر زد گیتی، تو را مشت
○ پروین اعتصامی
----------------


گفتی تو نه گوشی (!) که سخن گویمت از عشق
ای نادره گفتار کجا گوش‌تر از من؟
○ شهریار
----------------


آخرالامر گل کوزه‌گران خواهی شد
حالیا فکر سبو کن که پر از باده کنی
○ حافظ
----------------


جمالش کرد حیرانم، چه ماه است آن نمی‌دانم
که چشم از کشف ماهیت، نمی‌بندد تأمل را
○ اوحدی مراغه‌ای
----------------


کی توان حق گفت جز زیر لحاف
با تو ای خشم‌آور آتش‌سجاف!
○ مولانا
----------------


دریا و کوه در ره و من خسته و ضعیف
ای خضر پی‌خجسته مدد کن به همتم
○ حافظ
----------------


در راه عشق وسوسه‌ی اهرمن بسی است
پیش آی گوش دل به پیام سروش کن
○ حافظ
----------------


خواهم از گریه دهم خانه به سیلاب امشب
دوستان را خبر از چشم پرآبم مکنید
○ محتشم کاشانی
----------------


می می‌کشیم و خنده‌ی مستانه می‌زنیم
با این دو روزه‌ی عمر چه‌ها می‌کنیم ما
○ صائب تبریزی
----------------


به حال سعدی بیچاره قهقهه چه زنی
که چاره در غم تو، های های می‌داند
○ سعدی
----------------


از هر طرف که رفتم جز وحشتم نیفزود
زنهار از این بیابان وین راه بی‌نهایت
○ حافظ
----------------


تو را زین پس جز فرشته نخوانم
ازیرا که تو آدمی را نمانی!
○ فرخی سیستانی
----------------


آن دگر گفت ای گروه زرپرست
جمله خاصیت مرا چشم اندرست
○ مولانا
----------------


مکن از خواب بیدارم خدا را
که دارم خلوتی خوش با خیالش
○ حافظ
----------------



خواب مرگم باد اگر دور از تو خوابم آرزوست
خون خورم بی‌چشم مستت گر شرابم آرزوست
○ اهلی شیرازی
----------------


چون نماید به تو این دولت روی
رو در آن آر و به کس هیچ مگوی
○ جامی
----------------


نمی‌دانم که دردم را سبب چیست؟
همی دانم که درمانم تویی بس
○ اوحدی مراغه‌ای
----------------


گر بدی گفت حسودی و رفیقی رنجید
گو تو خوش باش که ما گوش به احمق نکنیم
○ حافظ
----------------


ما شبی دست برآریم و دعایی بکنیم
غم هجران تو را چاره ز جایی بکنیم
○ حافظ
----------------


آه از راه محبت که چه بی‌پایان است
با دو منزل که یکی وصل و یکی هجران است
○ صیدی
----------------


مرا صائب به فکر کار عشق انداخت بیکاری
عجب کاری برای مردم بیکار پیدا شد!
○ صائب تبریزی
----------------


رو مسخرگی پیشه کن و مطربی آموز
تا داد خود از کهتر و مهتر بستانی
○ انوری
----------------


گر به خشم است و گر به عین رضا
نگهی باز کن که منتظریم
○ سعدی
----------------


من مریض درد عصیانم که درمانم تویی
دردمند این‌چنین محتاج درمان شماست!
○ محتشم کاشانی
----------------


من چون نزنم دست که پابند منی
چون پای نکوبم که توئی دست‌زنان
○ مولانا
----------------


حباب‌وار براندازم از روی نشاط کلاه
اگر ز روی تو عکسی به جام ما افتد
○ حافظ
----------------


مرا که سِحر سخن در جهان همه رفته است
ز سِحر چشم تو بیچاره مانده‌ام مسحور
○ سعدی
----------------


این بدان گفتم که تا هر بی‌فروغ
کم زند در عشق ما لاف دروغ
○ عطار
----------------


مجلس تمام گشت و به پایان رسید عمر
ما همچنان در اول وصف تو مانده‌ایم
○ سعدی
----------------


ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت
جانم بسوختی و به دل دوست دارمت
○ حافظ

گالری از مریم جلالی فشن ایرانی ساکن اروپا

گالری از مریم جلالی فشن ایرانی ساکن اروپا
 
  
 
 
 
 

نظر برخی خوانندگان درباره آلبوم یه شاخه نیلوفر محسن چاوشی

نظر برخی خوانندگان درباره آلبوم یه شاخه نیلوفر محسن چاوشی و خبر های از وضعیت خوانندگان

محبوب شما ( شادمهر - مجید خراطها - علی عبدالمالکی - علی اصحابی - بنیامین )



نظر بعضی خوانندگان درباره آلبوم جدید محسن چاوشی

آلبوم یه شاخه نیلوفر از نظر آهنگسازی فوق العاده سنگین بود طوری که نظر خیلیا این البوم پدیده ی آلبوم های سال جدید بود.که در این باره با چندی از خواننده های مطرح موسیقی به گفتگو پرداختیم که نظر بعضی از اونهارو به اطلاع شما میرسونیم.

شادمهر عقیلی : با اینکه فرصت زیادی  نداشتم این آلبوم رو از طریق یک سری از دوستان که در ایران دارم تهیه کردم آلبومی که شاید بعد از سه روز تازه بفهمی که این خواننده چی خونده.بهشون تبریک میگم البوم بسیار زیبا بود ولی از آهگساز این البوم گله هایی رو دارم به نظر میرسه که خواسته هنرش رو بیش از اونی که هست به رخ  بقیه بکشه که باعث شده خیلی از جاها صدای محسن چاوشی عزیز تو آهنگ گم بشه ولی بازم میگم که آلبوم بسیار زیبا بود و مطمئنن بهترین اثر این هنرمند.

شهیاد: به این خواننده علاقه زیادی نداشتم ولی این البوم باعث شد تا آهنگ های قدیمیش رو هم با دقت گوش کنم.

سیاوش قمیشی: محسن چاوشی بدون شک بهترین خواننده در ایرانه به خودش هم گفتم به شما هم میگم که البومش بسیار با معنی بود و مشخصه که زحمت های زیادی  برای  این البوم کشیده شده.

محمد اصفهانی:  آلبوم خوب بود و بهترین نکته مثبت این آلبوم از نظر بنده صدای  خود خواننده بود که به صورت خام و بدون هیچ افکتی بود که همین نکته باعث شده که آلبوم جدید به نظر برسه چون موسیقی کشورمون داره مسیر خودش رو گم میکنه به جای ته صدا دیگه میکسر های چند تونری دارن حرف میزنن.

حمید عسگری: آلبوم جالبی بود ولی خب از کمپنی پخش این البوم هم نباید گذشت چون بسیار برای این آلبوم مایه گذاشت.

بنیامین بهادری: آلبوم خوبی بود با دقت گوش کردم و از نمره بیست به اون چهارده میدم.

 

خب حرف های چندی از خواننده ها رو شنیدیم البته این گفتگو ها به صورت مختصر بود با چند  نفر دیگه هم  گفتگو داشتیم که به دلیل زیاد نشدن حجم این پست  صحبت هاشون حذف شدن.

و اما خبرهایی از چند خواننده محبوب و آثار جدیدیشون :

علی اصحابی:

آلبوم تو راست میگی به زودی روانه بازار میشه طی صحبت هایی که با مدیر پخش این البوم داشتیم البوم به فاصله چهل روز از ماه محرم روانه بازار میشه .طی صحبت های گفته شده الان چهل روز به ماه  عزیز محرم داریم که به گفته ایشون امروز  (21/08/87) روانه بازار میشه.البته شاید بد قولی هایی هم در راه باشه. (آلبوم تو راست میگی بدون شک از پرفروش ترین های سال خواهد بود)

مجید خراطها:

مجید عزیز مدت طولانی رو دنبال مجوز بود و الان هم هست ولی با موزیک ویدئویی که در راه داره شاید باید قید مجوز رو بزنه یا به این زودیا به فکر مجوز نباشه.

شایعه ی جدید:

دوستان هیچ اختلافی بین  علی عبدالمالکی و سروش عزیز اتفاق نیفتاده  و علی عزیز استارت البوم جدیدشون رو زدن که به زودی خبر های تکمیل تری رو در اختیارتون قرار میدیم.

بنیامین بهادری:
با اومدن البوم علی اصحابی شاید آلبوم بهادری به ماه های بعد واگذار بشه .آقای بهادری هنوز بهترین آلبوم سال رو البوم خودشون میدونن و خیلی هم حرفشون  دروغ نیست البوم06 یکی از بهترین البوم های سال خواهد بود(آهنگ جدید پخش شده از بهادری به نام منو ببخش یه کار زندست  واصلا  قابل قیاس نیست با آهنگ های البوم.طی گفته آقای بهادری این آهنگ رو با گیتار خوندن بدون هیچ تمرینی.

 

شادمهر عقیلی:

شادمهر عزیز بسیار داره واسه البوم جدیدش زحمت میکشه نمونش هم آهنگ تقدیر بود که به نظر بنده بهترین تک اهنگیی بود که توی این چند ماه اخیر شنیده بودم. البته به احتمال زیاد این آهنگ جایی رو در البوم جدید نداشته باشه.

 منتظر خبرهای بعدی ما باشید

سفر - طنز

روزی مردی به سفر می رود. و به محض ورود به اتاق خود در هتل، متوجه می شود که آن هتل به کامپیوتر مجهز است. تصمیم می گیرد به همسرش ای میلی بزند. نامه را می نویسد اما در تایپ آدرس دچار اشتباه می شود و بدون اینکه متوجه آن شود نامه را می فرستد.
در این ضمن در گوشه ای دیگر از این کره خاکی، زنی که تازه از مراسم خاکسپاری همسرش به خانه بازگشته بود با این فکر که شاید تسلیتی از دوستان یا آشنایان داشته باشد به سراغ کامپیوتر می رود تا ای ـ میلهای خود را چک کند. اما پس از خواندن نخستین نامه غش می کند و بر زمین می افتد. پسر او با هول و هراس به سمت اتاق می دود و مادرش را نقش بر زمین می بیند و در همان حال چشمش به صفحه مانیتور می افتد:
http://jj-dj.blogspot.com
گیرنده: همسر عزیزم

موضوع: من رسیدم

تاریخ: جمعه ۳۰ آبان 8۷
می دونم که از گرفتن این نامه حسابی غافلگیر شدی. راستش آنها این جا کامپیوتر دارند و هر کسی به این جا می آد می تونه برای عزیزانش نامه بفرسته. من همین الان رسیدم و همه چیز را چک کردم. همه چیز برای ورود تو روبه راهه. فردا می بینمت. امیدوارم سفر تو هم مثل سفر من بی خطر باشه.

زمانه خیلی زمانه بدی شده !

یک پدر : اوضاع زمانه خیلی بد شده !... امروزه حتی یک الف بچه را هم دیگر نمیشه راضی و قانع کرد ! از بس که مغز آدمو می خوره ! خروار خروار هم که پول جلوش بریزی میگه وظیفه تونه ! تازه میگه تو برام پدری نکردی !

http://jj-dj.blogspot.com

یک فوق لیسانس حقوق : اوضاع زمانه خیلی بد شده !...  دخترم چهارم ابتدایی می خونه و به ما میگه : فکر نکنید من بچه ام و چیزی نمیدونم . اگر بزرگ بشم همه حق و حقوقم رو کامل از شما خواهم گرفت .

http://jj-dj.blogspot.com

یک گنده لات : اوضاع زمانه خیلی بد شده !... آدم حتی نمی تواند پدرش را کتک بزنه ! 

http://jj-dj.blogspot.com

یک روحانی : اوضاع زمانه خیلی بد شده !... غیرت و شرف و امانت داری و تعهد و وجدان و صداقت کلا از یادها رفته . حتی توی فیلمها هم از این فضیلت ها خبر نیست .  

یک ریش سفید محترم : اوضاع زمانه خیلی بد شده !... مردم دیگر بزرگ و کوچکی و ادب و حرمت و متانت حالشون نمیشه ! چهار ساعت که با بیماری وبی حالی توی اتوبوس سرپا بمونی کسی نمیگه خرت به چند ! 

یک خانم پر پرستیژ : اوضاع زمانه خیلی بد شده !... مردم خیلی به خانم ها بدبینند ! آدم وقتی خوب به خودش می رسه همه متهمش می کنند که فلان کاره است ! اگر هم نرسه می گویند کلثوم ننه از قافله عقب مانده یا خیلی شلخته یا بدقیافه است .  

http://jj-dj.blogspot.com

یک معلم : اوضاع زمانه خیلی بد شده !... امروزه  حتی به یک دانش آموز تنبل بی ادب و بی شعور هم نمی شود گفت بالای چشمت ابروست ! فوری سر و کله مامانش پیدا می شود که ای وای دل بچه ام را شکستید و روح ظریف و لطیفش سوزش و ترک برداشته و جریحه دار شده ! یا می گویند : معلومه که اصلا روانشناسی بلد نیستی یا جزء گروه فشار و احزاب خشونت طلبی ؛ بعدش هم اخطار می دهند که اخراجت می کنیم ! 

http://jj-dj.blogspot.com

یک معلم دیگر  : اوضاع زمانه خیلی بد شده !... والله دیگه نمیشه جواب بچه ها رو داد . یه حرفهایی می زنن که فکر می کنم  فقهای شورای نگهبان که سهل است ، رئیس سازمان ملل هم نتونه جوابشون کنه ! گاهی یه بچه فسقلی سوالاتی می کنه که گویا قبلا دو سه بار ازدواج کرده و از ریز و درشت مسائل جن*سی متاهل ها و قوانین خانواده و ازدواج و طلاق و کل حقوق مدنی خبر دار است !  

یک جوان آماده ازدواج : اوضاع زمانه خیلی بد شده !... امروزه همه دختر و پسرها همه اموراتشونو  به تفریحات تبدیل کردن و نه دوستی شون جدیه ، نه عشقشون ، نه ازدواجشون و نه طلاقشون ؛ همسر مناسب مثل شهاب سنگ کمیاب یا نایاب است ! تازه اونقدر ما را از ازدواج ترسوندن که همه فکر می کنیم ازدواج اول همه بدبختی هاست و همین شهاب سنگ توی ملاجمون خواهد خورد . اما هزار بدبختی و نکبت توی زندگی مجردی هست که هیچ کس نمیتونه اونارو علنی به دیگران بگه و باید با خودش به گور ببره . 

http://jj-dj.blogspot.com

یک مامور با سابقه نیروی انتظامی : اوضاع زمانه خیلی بد شده !... دزدها دیگر ماه رمضان و مسجد و مذهبی متدین و فقیر و مستضعف حالشون نمیشه و به صغیر و کبیر و حتی فرش مسجد رحم نمی کنند !

یک ایرانی مجرد مقیم امریکا : اوضاع زمانه خیلی بد شده !... راستش علت این که من با این سن و سال هنوز ازدواج نکردم اینه که دیدم اگر ازدواج کنم باید همه دوستهای مرد خانمم را هم صد در صد قبول داشته باشم و هیچ اخم و تخمی نکنم .

http://jj-dj.blogspot.com

یک مدیر اداره : اوضاع زمانه خیلی بد شده !... کارمندا میشینن دور هم همه اش جوک و اس ام اس و بلوتوس می زن یا پشت سر اون یکی کارمندا صفحه میزارن . یک کارمند بی ارزش درجه چهار همه را علاف خودش کرده و هیچ کارش هم نمی شود کرد نه اخراج و نه تنبیه درست و حسابی .  

http://jj-dj.blogspot.com

یک کارمند اداره : اوضاع زمانه خیلی بد شده !... هیشکی درست کار نمی کند . در اداره ما اکثر کارمندا یه جورایی دزدن . کارمندا سر ساعت کارت می زنند ولی هیچ وقت توی اتاقاشون نیستن . همه روسا و معاونین سالی دوازده ماه پشت درهای بسته جلسه دارند یا به ماموریت اداری می روند و در دسترس نیستند و وقتی اعتراض می کنی می گویند : مدیریت یعنی کنترل از راه دور یا انجام کار به دست دیگران با روشی هنرمندانه ! 

 یک مدیر آژانس معاملات مسکن : اوضاع زمانه خیلی بد شده !... قبلا که صاحب خانه ها برای اجاره دادن مسکن می آمدند می گفتند : یک آدم با وجدان با نزاکت با تقوا و مورد اعتماد برایم پیدا کن ؛ اما همین دیروز صاحب خانه ای آمده بود می گفت : من خودم اهل حالم و می نوشم (‌ البته زهرماری !) کسی برام پیدا کن که اون هم اهل حال باشه و هم مستاجر باشه و هم برام رقاصی کنه !  

http://jj-dj.blogspot.com

یک راننده اتوبوس : اوضاع زمانه خیلی بد شده !... یه زمانی یادمه در ولایت ما اگر مش رجب می تونست قبل از ازدواج با نامزدش دو کلوم حرف بزنه ، می گفتند : ‌بابا عجب آدم بی حیاییه ! اما  الان من خودم راننده سرویس دخترانه هستم ، کافی است من یک بشکن بزنم  دویست تا دختر برام معلق بزنن !  

یک راننده تاکسی پنجاه ساله : اوضاع زمانه خیلی بد شده !... توی تاکسی علنی دختر و پسر با هم کارهای بی ناموسی می کنند که من فکر می کنم توی لندن هم ازین کارها نشه کرد . والله من که روم نمیشه حرفهای اینها را حتی به زنم بازگو کنم .  

یک کارمند بازنشسته : اوضاع زمانه خیلی بد شده !... قبلا اگر بچه ای به دختر مردم بد نگاه می کرد باباش می زد تو گوشش و تا یه هفته توی خونه راهش نمی داد ، الان پدرهایی با سن و سال بالا پسر یا دختر جونشونو می فرستن دنبال یافتن فیلمهای مزخرف یا آدمهای مزخرف ! بعد می نشینند در جمع صمیمی اعضای خانواده از کوچک و بزرگ با همین امور زشت روزگارشونو می گذرانند .

http://jj-dj.blogspot.com

یک خادم مسجد  : اوضاع زمانه خیلی بد شده !... قبلا اگر کسی بالای منبر می نشست اهل خدا و قرآن و احکام شناس بود و  سن و سالی داشت و آدم باحالی بود . الان اگر طی نکنند بالای منبر نمی روند .... ماشاء الله همه هم مجتهد شدن . حتی زنان دوره گرد بی سواد که دارن نقش روحانی ها رو بازی می کنن و خیلی راحت و بدون هیچ مطالعه ای در هر مورد فتوا صادر می کنن .  مجتهد های بی لباس دو سه شغله هم از با لباسها بیشتر شده . اما اکثرشون توی همین مداحی ها و روضه خوانی ها مجتهد شدن و اصلا روی قم  و فیضیه و درس مراجع تقلید را ندیدن و لای تفسیر و فقه و اصول را باز نکردن یا ما حالیمون نمیشه !  

http://jj-dj.blogspot.com

حضرت آدم  ( ۶۰۰۰ سال قبل ): اوضاع زمانه خیلی بد شده !... وضع و حال مردم و روزگار عوض شده و اکثر افراد بی حال و افسرده شدن و کمتر میشه توی چهره کسی شادی واقعی را مشاهده کرد . (‌به نقل از متون ادبی از زبان حضرت آدم ؛ استنادش را خدا می داند )‌ .  

نویسندگان کتب اخلاق از هزار سال قبل تا کنون در کتابهای خودشان (‌بخش امر به معروف و نهی از منکر )‌:  اوضاع زمانه نسبت به سابق خیلی بد شده !... وضع کوچه بازار خیی افتضاح شده . وضع جوانها از دختر و پسر خیلی بد شده . مزاحمت های خیابانی و فسادهای علنی خیلی زیاد شده . فروشندگان به کسی رحم نمی کنند . پولدارها خون فقرا را تو شیشه کردن . دین و معنویت و انصاف بالکل فراموش شده . از عرفا و زهاد بزرگ که دلها را آتش می زدند هیچ خبری نیست . عشق الهی مرده و تنها لاشه اش توی کتابهای ادبی مانده . کمتر ادیبی است که اهل عشق و عرفان الهی باشد .

 

 

منبع

عکس بدون گریم یوزارسیف


سوتی های سریال یوسف پیامبر یکی دو تا نیست اما...

برای زندانیانی که یوسف(ع) نیز در میانشان بود، لباس آورده بودند. دو تا از مردها سعی می کردند دو تا ازلباس ها را بپوشند که هیچ کدام اندازه شان نبود، به آی کیوی در حد دیوارشان هم نمی رسید لباس ها را با هم عوض کنند. یوسف به آنها گفت:" لباس هایتان را عوض کنید!" آن دو گوش کردند و مشکلشان حل شد. بعد در حالی که آن دو مرد لبخند می زدند، من مثل دوبلورها از زبان آنها گفتم:" به راستی که او پیامبر خداست چرا که هرآینه ما را به درستی پوشاند!" و همه خندیدند.
سوال این است: آیا نشانه های هوشمندانه تری برای نمایش حسن یوسف (ع) و اثبات رسالت او به فکر فیلمنامه نویس و کارگردان نمی رسید؟!

     یوزارسیف گریم نشده!

آیا "مصطفی زمانی" بدون گریم، هرآینه یوسفی بسی مقبولتر همی نمی شد؟!

تقدیم به تمام مادران فداکار این آب و خاک

تقدیم به تمام مادران فداکار این آب و خاک

جهت دانلود سرود مادر روی عکس کلیک کنید

سلام دوستان همراه... 

روز مادر فقط یه بهانه است برای اینکه یه قدری توجهمون به این نعمت بزرگ معطوف بشه قدرش رو بدونین و تا میتونین بهش خدمت کنین. اینا رو کسی بهتون میگه که از نعمت داشتن مادر محرومه تو این روز فقط مجبوره یه شاخه گل بگیره و کنار یه تخته سنگ سیاه بشینه و با اون حرف بزنه و اون جوابشو نده بله دوستان عزیز قدرش رو زیاد بدونین که اگه یه روز خدایی نکرده خدایی نکرده از دستش دادین میشین عین من پشیمون و نادم که چرا تا بود بهش اذیت کردم و قدرشو ندونستم بهمین مناسبت سرود زیبای مادر برام قصه بگو سرودی زیبا از بچه های شهر آباده بچه های دهه شصت و بچه های دوران جنگ و دفاع مقدس رو برای موبایل آماده کردیم با حجم حدود سه مگابایت و تقدیمش میکنیم به روح پاک شهدای دوران دفاع مقدس به مادران شهداء و تمامی مادرانی که جوانانشان را برای دفاع از ناموس و وطن بدرقه کردند تقدیم می کنیم به مادرانی که آن روزها باشنیدن این سرود اشک امانشان نمیداد و اکنون هم با شنیدن آن آرام  مثل ابر بهاری می گریند    

گروه سرود آباده

جهت دانلود سرود مادر روی عکس کلیک کنید 

نظر دکتر عباسی درباره استاد و دانشجو

تمام دانشمندان جهان حمال مفت و مجانی آمریکایی ها هستند!

دانلود 1.5MB

برخورد وحشیانه و غیر انسانی مامور نیروی انتطامی با یک متهم

 

 

دانلود  1.9MB 

 

فکرش رو بکنید وقتی در یک مکان عمومی و در انظار مردم چنین رفتاری با یک متهم می کنند

در بازداشتگاه ها چه می کنند.

سخنرانی آقای خامنه ای در مورد وقایع کوی دانشگاه و گریه های بسیجی

حتی اگر یک چیزی که خون شما را به جوش می آورد مثلا" اهانت به رهبری کردند بازم باید صبر و سکوت کنید

حتی اگر عکس مرا هم پاره کردند و یا آتش زدند باید سکوت کنید 

دانلود کلیپ 700KB  (کلیپ آرشیوی)

سخنرانی مسعود رجوی پیش از آغاز عملیات فروغ جاویدان(مرصاد)

مسعود رجوی فرمانده سازمان مجاهدین خلق(منافقین) در پادگان اشرف(۹۰ کیلومتری شمال بغداد)

سخنرانی خود را برای هزاران نفر از سربازان عضو این سازمان اینگونه آغاز می کند:

از سرچشمه خروشان عشق و معرفت فرستاده برگزیده خدا خاتم الانبیا محمد مصطفی پیامبر اکرم و با استعانت از پاره جگر و عصاره وجودش راهبر و مقتدای عقیدتی و تاریخیمون سیدالشهدا حسین بن علی علیه السلام ... 

 دانلود 2.7MB 

دو فایل صوتی درباره عملیات مرصاد(از آرشیو صدا و سیما)

دانلود غیر مستقیم 3MB

صحنه ای که باعث استعفای رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری شد

 در همایشی که شنبه این هفته (19 آبان) در سالن اجتماعات برج میلاد به میزبانی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری برگزار شد اتفاقی افتاد که در کشور بی سابقه بود. 

در این همایش در حضور اسفندیار رحیم مشایی رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری هنگام شروع مراسم و قبل از تلاوت قرآن، 12 خانم با لباس محلی دف زنان نزدیک سن آمدند و در حالی که قرآن را در سینی گذاشته بودند با حالات ریتمیک، قرآن را به قاری تحویل داده و همان پایین سن ایستادند و سپس قاری مراسم  شروع به تلاوت قرآن کرد. پس از پایان تلاوت قرآن  این افراد به همان صورت در حالی که دف می‌زدند قرآن را تحویل گرفته و سن را ترک کردند.   

دانلود کلیپ  3.1MB 

انتقاد شدید یک مرجع تقلید از اهانت به قرآن در حضور مشایی

اسکرین شات از وبلاگ دکتر احمدی نژاد

نظر سمیه رو بخونید  

البته الان این نظر از وبلاگ حذف شده !!

کلیپ اعدام در سخوید

تسویه حساب قاچاقچیان مواد مخدر  

دانلود 1.4MB

سوتی در یک برنامه تلوزیونی

 

دانلود 800KB

ممنون میشم اگر کسی این روحانی رو میشناسه در قسمت نظرات اسمش رو بگه

خنده داره یا تاسف آور؟!!!

چقدر خنده داره که یک ساعت عبادت به درگاه الهی دیر و طاقت فرسا میگذره ولی 60 دقیقه بازی یک تیم فوتبال مثل باد می گذره!
چقدر خنده داره که 100 هزار تومان کمک در راه خدا مبلغ بسیار هنگفتیه اما وقتی که با همون مقدار پول به خرید می ریم کم به چشم میاد!
چقدر خنده داره که یه ساعت عبادت در مسجد طولانی به نظر میاد اما یه ساعت فیلم دیدن به سرعت میگذره!
چقدر خنده داره که وقتی می خوایم عبادت و دعا کنیم هر چی فکر می کنیم چیزی به فکرمون نمی یاد تا بگیم اما وقتی که می خوایم با دوستمون حرف بزنیم هیچ مشکلی نداریم!
چقدر خنده داره که وقتی مسابقه ورزشی تیم محبوبمان به وقت اضافه می کشه لذت می بریم و از هیجان تو پوست خودمون نمی گنجیم اما وقتی که مراسم دعا و خطابه و نیایش طولانی تر از حدش می شه شکایت می کنیم و آزرده خاطر می شیم!
چقدر خنده داره که خوندن یه صفحه و یا بخش از قرآن سخته اما خوندن 100 صفحه از پرفروشترین کتاب رمان دنیا آسونه!
چقدر خنده داره که سعی میکنیم ردیف جلو صندلی های یک کنسرت یا مسابقه رو رزرو کنیم اما به آخرین ردیف یک مسجد تمایل داریم!
چقدر خنده داره که برای عبادت و کارهای مذهبی هیچ وقت زمان کافی در برنامه روزمره خود پیدا نمی کنیم اما برای بقیه برنامه ها رو سعی می کنیم تو آخرین لحظه هم که شده انجام بدیم!
چقدر خنده داره که شایعات روزنامه ها رو به راحتی باور می کنیم اما سخنان قرآن رو به سختی باور می کنیم!
چقدر خنده داره که همه مردم می خوان بدون اینکه به چیزی اعتقاد پیدا کنند و یا کاری در راه خدا انجام بدن به بهشت برن!
چقدر خنده داره که وقتی جوکی رو از طریق پیام کوتاه و یا ایمیل به دیگران ارسال می کنید به سرعت آتشی که در جنگلی انداخته شود همه جا را فرا می گیرد اما وقتی که سخن و پیام الهی رو می شنوید دو برابر در مورد گفتن و یا نگفتن اون فکر می کنید!
خنده داره . اینطور نیست؟!
دارید می خندید؟
دارید فکر می کنید؟
این حرفارو به گوش بقیه هم برسونید و از خداوند سپاس گذار باشید که او خدای اعلی و دوست داشتنی است.
آیا این خنده دار نیست که وقتی که می خواهید این حرفارو به بقیه بزنید خیلی ها رو از لیست خودتون پاک می کنید بخاطر اینکه مطمئنید که اونها به هیچ چیز اعتقاد ندارند؟!!!  

خنده داره؟ ...... تاسف آوره...

گزیده ای از سوالات جن*سی

گزیده ای از سوالات جن*سی  

                                                  (منبع : سایت پزشک) 

 

آیا این ممکن است که خانمی میل جن*سی بیش از حد داشته باشد؟ و اگر پاسخ مثبت است در این مورد چه می توان کرد؟

این مسئله بسیار نسبی است و برخی اوقات یکی از افراد در رابطه تصور می کند که شریک جن*سی اش میل جن*سی غیر طبیعی دارد که در اکثر موارد در واقع به دلیل نابرابر بودن میل جن*سی افراد در یک رابطه است. اما در مواردی هم که یکی از طرفین میل جن*سی بیش از حدی دارد (در حدی که رابطه زوج را تحت تاثیر قرار داده) خود ارضایی با رضایت دو طرف می تواند کمک کننده باشد، برای اینکه نمی توان همیشه توقع داشت که هر دو طرف به یک حد نسبت به برقراری میل جن*سی میل داشته باشند. اما این مسئله مهم است که فرد از خودارضایی برای خودداری از برقراری رابطه با شریک جن*سی اش استفاده نکند.

آیا کاری هست که بدون کمک گرفتن از شخص دیگری خود ما بتوانیم انجام بدهیم؟

ساده ترین توصیه ها برای جلوگیری و رفع تمامی اختلالات جن*سی که ریشه های پزشکی ندارند، این است که همیشه احساسات طرف مقابل را در نظر بگیرید. از مواد لغزنده کننده به مقدار کافی استفاده کنید. با توجه کافی به پیش نوازی و پس نوازی رابطه جن*سی تان را به مراسم عشق ورزی تبدیل کنید و رابطه را خیلی آهسته آهسته پیش ببرید. رعایت این موارد، استرس را که دلیل اصلی ایجاد اکثر اختلالات جن*سی بخصوص برای خانم ها است از میان می برد. به خصوص در مورد درد در هنگام دخول و کاهش میل جن*سی رعایت این نکات میتوانند کارگشا باشند.

مقدار طبیعی مایع منی چقدر است؟

مقدار مایع منی بسته به شرایط زیر متفاوت است: تعداد دفعاتی که فرد به انزال میرسد، قوای جسمی فرد، سن و غیره. اما این مقدار معمولا به اندازه یک قاشق چایخوری است. برخی افراد نسبت به میانگین مردها مقدار کم تری مایع منی تولید میکنند که لزوما مشکل پزشکی محسوب نمیشود.

آیا ممکن است در هنگام دخول ادرار مرد به همراه مایع منی وارد واژن شود؟

ممکن است چند قطره از ادرار که از قبل در مجرای ادراری مانده با مایع منی قاطی شود. اما در حالت معمول خیر. چون سیستم کارکرد نعوظ و انزال به شکلی است که راه ورود دریچه مثانه به مجرای ادرار را مسدود می کند. در برخی افراد که این دریچه به خوبی محکم نمی شود، این احتمال وجود دارد اما مقدار آن خیلی زیاد نیست.

آیا راهی برای افزودن به قطر و یا طول آلت تناسلی وجود دارد؟

بعد از سن بلوغ تنها راه این کار جراحی است که معمولا بدلایل زیر توصیه نمی شود مگر در شرایطی که این جراحی به توصیه پزشک باشد. این جراحی ها ممکن است به اعصاب ناحیه تناسلی آسیب وارد کند که فرد را در احساس جن*سی اش دچار مشکل کند. نتیجه عمل از نظر زیبایی ممکن است نتیجه ای نباشد که فرد در ذهن داشته است. پژوهش ها نشان داده که برخی افراد پس ار انجام این جراحی ها به اختلالات نعوظی دچار شده اند. بر اساس پژوهش های انجام شده افرادی که تن به اینگونه جراحی ها می دهند غالبا از اعتماد به نفس خوبی برخوردار نیستند و از روان درمانگری و مشاوره نفع بیشتری میبرند تا اینگونه جراحی ها. معمولا پس از جراحی نیز از وضعیت خود راضی نیستند.

آیا استفاده از ویاگرا در دراز مدت به اندازه آلت تناسلی اضافه میکند؟

به هیچ عنوان. ویاگرا تنها برای نگهداشتن خون در آلت تناسلی و در نتیجه کیفیت نعوظ تاثیرگذار است.

آیا استفاده از کرم ها و یا اسپری های موجود در بازار و یا پمپ ها بر روی طول و یا قطر آلت تناسلی نقش دارد؟

خیر. نهایت تاثیری که این ابزار دارند این است که بر اثر تحریک موضعی و یا بخاطر جنبه روانی و اطمینانی که به فرد میدهند، یا مثلا مثل ویکس باعث پرخونی آلت تناسلی شده وروی کیفیت نعوظ اثر بگذارد. اما بهتر است تا جای ممکن از این تحریکات استفاده نشود چون اعصاب آلت تناسلی ممکن است در طول زمان به محرک های دیگر کمتر جواب بدهد و روی روابط جن*سی فرد با شریک جن*سی اش اثر منفی بگذارد.

آیا استفاده از کاندوم دربه تعویق انداختن زمان انزال تاثیر دارد؟

در حالت کلی بله. اگر از کاندومهای ضخیم استفاده شود، حس را کم تر کرده و ممکن است انزال را به تاخیر بیاندازد. کاندوم های دیلِی (تاخیر) بطور خاص برای این موضوع ساخته شده اند. این کاندوم ها به موادی آغشته هستند که احساس آلت تناسلی را کم میکنند و بنابراین تحریک را کم کرده و زمان انزال را به تاخیر می اندازند.

پس از داشتن ارتباط جن*سی ترشحات شیری رنگ، ضخیمی از واژنم پیدا کرده‎ام که بوی ترشیدگی می‎دهد.خجالت می‎کشم به پزشک مراجعه کنم ممکن است کمکم کنید؟

اگر رابطه‎ی جن*سی دارید و ترشحات واژنتان متفاوت از قبل است باید حتماً به پزشک و یا ماما در درمانگاه‎ محل سکونتتان مراجعه کنید چون ممکن است دچار یکی از بیماری‎های مقاربتی شده باشید. خجالت کشیدن برای طرح همچین مسائلی نزد شخصی که در روز مرتباً با مواردی اینچنین سروکار دارد بی‎مورد است. مسئله‎ی اصلی این است که اگر شما به آن حد بالغ شده‎اید که رابطه‎ی جن*سی را تجربه کنید حتماً آنقدر بلوغ فکری دارید که برای درمان پزشکی مناسب اقدام نمایید. به یاد داشته باشید که مراجعه نکردن به موقع به پزشک و یا ماما می‎تواند در مواردی به نازایی ختم شود پس با خودتان تعارف نکنید و حتماً در اولین فرصت به دنبال تشخیص و درمان این مسئله باشید.

چرا واژن من ترشح دارد؟

ترشحات واژن برای مرطوب و سالم نگاه داشتن این عضو حساس ضروری هستند. این ترشحات همچنین در خارج کردن میکروب‎های وارد شده به واژن، مانند یک فلاش تانک عمل می‎کنند و چون مقداری باکتری بی‎ضرر در خود دارند در مقابل عفونت‎ها بدن را حفظ می‎نمایند. همین ترشحات هستند که در هنگام برقراری رابطه‎ی جن*سی محیط واژن را مرطوب می‎کنند تا عمل دخول به آسانی صورت پذیرد.

شنیده‎ام کاندوم‎هایی برای نزدیکی از راه دهان وجود دارد ممکن است توضیح دهید که این مسئله درست است یا خیر؟

بله، همانطور که در سئوال بالا هم اشاره کردم کاندوم‎هایی با طعم‎ها و رنگ‎های مختلف برای این مورد وجود دارد. که ظاهر این کاندوم‎ها با کاندوم‎های دیگر تفاوت زیادی ندارد مگر در رنگ و بو و طعمشان و اینکه ساده بوده و خاردار نیستند همچنین مواد لغزنده (لوبریکَنت) ندارند. برای خانم‎ها نیز کاندوم‎هایی وجود دارد که بر روی آلت تناسلی قرارمی گیرد.. در صورت عدم دسترسی به این کاندوم‎ها می‎توانید کاندوم‎های آقایان را تهیه کرده، ازکنار برش داده و بصورت یک لایه درآورید و از آن استفاده نمایید.

مدت یک هفته است که متوجه شده‎ایم همسرم به هپاتیت نوع ب دچار است. دکترها می‎گویند که این بیماری از طریق رابطه‎ی جن*سی منتقل می‎شود. چه باید بکنیم آیا دیگر نمی‎توانیم نزدیکی داشته باشیم؟ این موضوع چقدر برای من خطر دارد؟

هپاتیت نوع ب بیماری است که مانند ایدز از طریق انتقال فراورده‎های خونی و ترشحات واژن (در زنان ) و مایع منی (در مردان) به دیگران انتقال می‎یابد. شما می‎توانید پس از زدن واکسن مربوطه که در سه مرحله انجام می‎شود تا حدی از ابتلا به این مریضی در امان باشید. در مورد نزدیکی تان باید از کاندوم استفاده کنید و در صورت داشتن جراحت و یا زخم در ناحیه‎ی تناسلی (بطور مثال تبخال تناسلی) تا بهبود کامل آن و گرفتن تایید پزشک معالج اقدام به نزدیکی نکنید. زیرا انتقال بیماری‎های مقاربتی چون هرپس (تبخال) با کاندوم قابل جلوگیری نمی‎باشند. و از طریق ترکیدن تبخال‎ها و آزاد شدن مایع آن فرد می‎تواند ویروس‎های عامل هپاتیت را به شریک جن*سی خود منتقل کند.

بالاخره کسی را پیدا کردیم که این سئوال را از او بپرسیم: آیا پوشیدن لباس زیر تنگ مردانه در باروری و یا توانایی جن*سی مردان اثر می‎گذارد؟

سئوال خوبی است، با توجه به فرم آلت تناسلی مردان که در بیرون از بدنشان قرار دارد محققان هم به انجام آزمایش‎هایی جهت روشن شدن این مسئله پرداخته‎اند. البته تا کنون که نتوانسته‎اند به نتایج مشابهی دست پیدا کنند . اما گزارشی هم مبنی بر اثرگذاری منفی لباس زیر تنگ در مردان بر روی تعداد اسپرمی که در بدنشان تولید می‎شود نداشته‎ایم. نتیجه‎ی مطالعه‎ای که در اُکتبر ۱۹۹۸ در نشریه‎ی ارولوژی به چاپ رسیده بود حاکی از این بود که پوشیدن شورت‎های تنگ بر روی قدرت باروری مردان اثر سوئی ندارد. اما در مجموع، تحت فشار قرار دادن بیضه‎ها کار چندان صحیحی نیست چون می تواند خونرسانی را مختل کند.

ممکن است خواهش کنم تکنیک کِگِل یا تمرین های عضلات کف لگن را هم در مورد خانم‎ها و هم برای آقایان به تفصیل توضیح دهید؟ مثلاً بگویید که چند بار در هفته باید آن‎ها را انجام داد تا در عین اثرگذاری وقت کمتری هم بگیرند.

این تکنیک توسط دکتر آرنولد کِگِل برای کمک به بهبود وضعیت جسمانی زنان پس از زایمان ارائه شد و هدف از انجام آن تقویت عضلات لگنی در خانم‎ها و در نتیجه بند آوردن خونریزی پس از زایمان بود. دکتر کگل بعدها دریافت که انجام این نرمش‎ها به افزایش لذت جن*سی هم کمک می‎کند. تنوع این حرکات زیاد است اما ریشه‎ی همگی آن‎ها یکی است.
برای مردان و زنان:

خروج ادرار را در هنگام ادرار کردن بوسیله‎ی سفت کردن عضلات لگنی متوقف کنید و بعد دوباره رها کنید.
عضلات لگن را منقبض کرده، به مدت یک ثانیه نگه دارید و رها کنید. این حرکت را روزی سه بار و هربار ده مرتبه انجام دهید. به‎تدریج تعداد انقباضات و دفعات را به ده بار انقباض به تعداد بیست دفعه در روز برسانید.
برای تنوع در انجام این تمرین‎ها مدت نگاه داشتن انقباض را به سه ثانیه افزایش دهید و بعد عضلات را رها کنید. شما می‎توانید مخلوطی از تمرین‎ها را انجام دهید (یکبار دفعات را طولانی و کوتاه کنید و بار بعد تعداد انقباضات را).

در هر حالتی اینکار را انجام دهید: حتی هنگامی‎که پشت کامپیوتر هستید، وقتی کتاب می‎خوانید یا با تلفن صحبت می‎کنید.
در هنگام نزدیکی انقباض عضلات لگنی موجب ایجاد لذت برای شما و شریک جن*سی‎تان خواهد بود.
تکنیک کگل را حداقل برای شش هفته انجام دهید. نتیجه یکباره حاصل نمی‎شود اما تدریجاً تفاوت را متوجه خواهید شد.
برخی پزشکان معتقدند زنان باردار باید تعداد تمرینات خود را صد بار بیشتر از افراد عادی انجام دهند تا آمادگی لازم را برای انجام زایمانی راحت‎تر و سالم‎تر داشته باشند. در آقایات انجام مرتب این تمرین ها به بر طرف شدن انزال زودرس و کیفیت نعوظ کمک بسیاری میکند.

من به تازگی ارتباط حفاظت نشده‎ای داشته‎ام. با وجود اینکه مایع منی خارج از واژنم ریخته شد اما پریودم عقب افتاده است آیا امکان بارداری وجود دارد؟

در ترشحی که پیش از انزال از نوک آلت مردان بیرون می‏آید مقداری اسپرم وجود دارد. پس بله، احتمال دارد که باردار شده باشی. مردها حتماً باید در موقع دخول کاندوم را پوشیده باشند. البته معمولاً توصیه می‎شود که کاندوم را پس از پیش‎نوازی اولیه و دقیقاً زمانی که آماده‎ی دخول هستید بپوشید چون ممکن است در حین مالیده شدن به اطرافِ تخت و لحاف و غیره پاره و یا آلوده شود. می‎توانی برای تست حاملگی نوارهای تست ادرار را از داروخانه بخری و یا به دکتر مراجعه کنی.

ماه پیش من ارتباط جن*سی بدون پیشگیری داشتم اما پریود شده‎ام آیا هنوز احتمال حاملگی برای من وجود دارد؟

اگر گمان می‎کنی که باردار هستی تست بارداری را بده . خیلی از دختر خانم‎ها بعد از برقراری ارتباط جن*سی احساس گناه می‎کنند و فکر می‎کنند که حامله هستند در صورتی‎که نیستند. البته تعداد کمی از خانم‎ها هستند که پس از باردار شدن و حتی در طول مدت بارداری هم پریود سبکی را دارند. اگر پریود بعدی‎ات دیر شد حتماً تست بارداری را بده.

من و شریک جن*سی‎ام ارتباط داشته‎ایم اما فقط در حد بوسیدن و بغل کردنِ هم با لباس البته او انزال هم داشته است آیا ممکن است من حامله شده باشم؟

نه، اصلاً نگران نباش. اما مراقب این موضوع هم باش که اگر خیلی پیش بروی ممکن است کارهایی را انجام دهی که آمادگی‎اش را نداری و یا نمی‎خواهی. یا به خواست طرف مقابلت سطحی از رابطه جن*سی را تجربه کنی که بعداً پشیمان بشوی. اگر خواستید ارتباطی داشته باشید که در حین آن احتمال برخورد اسپرم با واژن وجود داشت حتماً از شریک جن*سی‎ات بخواه که کاندوم بپوشد. برای احتیاط بهتر است که هر دو کاندوم تهیه کنید و در گوشه کیفتان داشته باشید.

من ۱۷ سالم است و می‎خواهم ارتباطم را با شریک جن*سی‎ام شروع کنم. دوستانم می‎گویند که در اولین ارتباط جن*سی حاملگی امکان ندارد آیا این درست است؟

به هیچ وجه! بیشتر دخترخانم‎ها همین اشتباه را می‎کنند و بعد دچار بارداری ناخواسته و عواقب آن می‎شوند. قطعاً می‎توانی در اولین ارتباط جن*سی‎ات باردار شوی. بخصوص به دلیل اینکه جوان هستی بدنت آمادگی بیشتری برای بارداری دارد. پس باید حداقل از کاندوم و بر روی آن ، از ژل اسپرم‎کش استفاده کنی. در صورتی که مایلی از قرص استفاده کنی برای اطمینان از کارکرد قرص های ضد بارداری لازم است که از ۳ ماه پیش از برقراری ارتباط جن*سی مصرف مرتب آن را شروع کرده باشی.

اگر در هنگام انزال مرد، زوج در موقعیتی باشند که زن روی مرد قرار داشته باشد آیا احتمال حامگی وجود دارد؟ من شنیده‎ام که در این حالت مایع منی بیرون ریخته و احتمال حاملگی را از بین می‎برد.

خیر، این موضوع درست نیست. در هربار انزال تعداد ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون اسپرم همراه مایع منی به بدن زن وارد می‎شوند که اگر زوج از وسیله‎ی جلوگیری از بارداری استفاده نکرده باشند احتمال حاملگی خانم وجود دارد و این به نحوه دخول بستگی ندارد. ضمناً‎ برخی افراد تصور می‎کنند که اگر مرد در وقت انزال کاندوم بپوشد احتمال باروری خانم به صفر می‎رسد. اما این نیز درست نیست چون در هنگام دخول (پیش از انزال) قطراتی از نوک آلت مردان خارج می‎شود که غالباً حاوی اسپرم است و همان قطرات می توانند مسبب بارداری باشند. کلاً ۸۵% از خانم‎هایی که از هیچگونه وسیله‎ی جلوگیری استفاده نمی‎کنند، در عرض یکسال باردار می‎شوند. اسپرم می‎تواند در جهات مختلف جهش کند و از دهانه‎ی رحم بگذرد. اگر خانم در زمان تخمک‎گذاری باشد و اسپرم هم سالم باشد احتمال برخورد تخمک و اسپرم بالا رفته و به احتمال زیاد عمل لقاح صورت می‎پذیرد. و مابقی اسپرم‎ها ممکن است از واژن به بیرون بریزند اما همان یکی کافی است. بنظر می‎رسد که شما تمایلی به باردار شدن ندارید اگر چنین است، با مراجعه به پزشک و یا درمانگاه نزدیک محل سکونت خود می‎توانید آموزش‎های لازم را برای جلوگیری از بارداری ببینید. در ایران اگر عضو درمانگاه محل خود باشید می‎توانید از سهمیه‎ی کاندوم رایگان استفاده کنید.

این سئوال ممکن است به نظرتان عجیب باشد اما من شنیده‎ام که پس از به دنیا آوردن نوزاد چنانچه عمل دوختن اپیزیوتومی انجام شود .دکتر می‎تواند در حین دوختنِ پارگی طول آن را افزایش دهد تا واژن تنگ شده و در هنگام دخول دهانه‎ی آن تنگ‎تر باشد. آیا اشتباه می‎کنم یا همچین چیزی ممکن است؟

اگر هنگام زایمان برای شما اپیزیوتومی انجام شده است، (در هنگام زایمان طبیعی چنانچه پزشک و یا مامای شما تشخیص بدهند که نوزاد فضای بیشتری برای خارج شدن احتیاج دارد اقدام به بازکردن قسمت تحتانی دهانه‎ی واژن می‎کنند و پس از تولد نوزاد دوباره آن را بخیه زده و می‎دوزند ) و یا دچار پارگی واژن در طول زایمان شده‎اید ( این مسئله برای همه‎ی خانم‎ها پیش نمی‏آید). علاوه بر بخیه‎هایی که برای بسته شدن این شکاف زده می‎شود در صورت تمایل شما، پزشک یا ماما می ‎تواند یک یا دو بخیه به آن اضافه کند تا تنگی مطلوب ایجاد شود. اما فراموش نکنید که در صورت تنگی بیش از حد واژن عمل دخول به سختی و همراه با درد انجام خواهد شد که این مسئله با کاهش میل جن*سی که پس از زایمان در اکثر خانم‎ها اتفاق می‎افتد مزید بر علت شده و سردی زوجین به یکدیگر را سبب خواهد شد. البته با انجام ورزش‎های کِگِل یا ورزشهای عضلات کف لگن در طول مدت بارداری نیازی به زدن بخیه‎های اضافی هم نیست.
انجام ورزشهای کِگِل بطور مرتب در دوران بارداری و پس از آن کمک شایانی به آسان‎ تر نمودن عمل وضع حمل می‎کند همچنین با سفت کردن عضلات واژن دربالابردن لذت جن*سی در هنگام عمل دخول، بند آمدن خونریزی، داشتن نزدیکی بدون درد پس از زایمان موثر است.

شنیده‎ام که اگر در وان آب داغ و یا در زیر دوش آب داغ نزدیکی کنیم، به‎ دلیل گرمای آب اسپرم‎ها کشته می‎شوند و احتمال حاملگی وجود ندارد، نتوانستم باور کنم و بهتر دیدم که از شما سئوال کنم،

خیر، نزدیکی کردن در وان حمام، زیر دوش، در استخر، هم می‎تواند منجر به حاملگی شود و هم انتقال یافتن امراض مقاربتی.دستگاه تناسلیِ خارجیِ مردان از یک آلت و کیسه‎ی بیضه‎ها ( حاوی دو بیضه) تشکیل شده است . کار کیسه مذکور این است که بیضه‎ها را در دمایی برابر با ۵ درجه خنک‎ تر از دمای بدن نگاه ‎دارد. عمل اسپرم‎سازی نسبت به تغییرات دما بسیار حساس است. در هوای گرم ماهچه‎ های کیسه‎ی بیضه‎ها شل می‎شود و در نتیجه بیضه‎ها از بدن دورتر می‎شوند و حرارت آن‎ها پایین‎تر می‎آید. برعکس در هوای سرد، این ماهیچه‎ها منقبض می‎شوند و بیضه‎ها اختلاف ۵ درجه‎ای خود را حفظ می‎کنند. البته نشستن در آب داغ در عملِ معمول اسپرم‎سازی اختلال ایجاد می‎کند اما برای جلوگیری از بارداری کافی نیست. برای مردانی که دچار اختلالات باروری هستند توصیه می‎شود که از نشستن در آب داغ، گرفتن سونا و اعمال مشابه خودداری کنند. بطور کلی توصیه می‎کنم برای اطمینان بیشتر همیشه از کاندوم استفاده نماییدحتی در وان!

روش های جلوگیری از بارداری چیست؟

استفاده از قرص های ضد بارداری در انواع مختلف، کپسول های زیر پوستی، کاندوم، بستن لوله در خانم ها، بستن لوله در آقایان یا وازکتومی، آیودی، روش طبیعی و تزدیکی منقطع از شایع ترین راه های جلوگیری از بارداری هستند. که چنانچه هرکدام صحیح استفاده شوند در صد موفقیت بالایی دارند.

من ازدواج نکردم اما چون رابطه‎ جن*سی دارم می‎خواهم قرص ضد حامگی بخورم از کجا می‎‏توانم آن را بخرم؟

فروش قرص‎های ضد حاملگی در کشورهای مختلف قانون‏‎های متفاوتی دارد . مثلاً در ایران می‎توانید آن‎ها را از داروخانه تهیه کنید که البته اگر خیلی جوان باشید شاید به نسخه هم نیاز داشته باشید. اما در بیشتر موارد قرص‎های اِل – دی و اِچ – دی را می‎توان بدون نسخه از داروخانه‎ها تهیه کرد تنها دقتی که باید بکنید این است که تاریخ مصرف آن‎ها نگذشته باشد. اما بهتر است حتی اگر نمی‎خواهید به پزشک مراجعه کنید به درمانگاه محلتان و یا در کشورهای اروپایی و آمریکایی به کلینیک‎های جوانان مراجعه نمایید تا مطمئن شوید که مناسبترین روش را با توجه به شرایط جسمی و سنی تان انتخاب کرده اید.

خیلی از دوستانمان برای در امان بودن از بارداری‎های ناخواسته و مصون بودن از بیماری‎هایی که بر اثر روابط جن*سی منتقل می‎شوند، از کاندوم ( قابل تهیه حتی در بیشتر سو**پرمارکت‎ها) و قرص همزمان استفاده می‎کنند. فراموش نکنید که در ایران کاندوم و تمامی وسایل جلوگیری از بارداری را میتوانید بصورت رایگان از درمانگاه های محلی تان بگیرید چه مجرد و چه متاهل باشید.

نحوه کارکرد قرص ضد حاملگی چگونه است؟

قرص‎های ضد بارداری ترکیبی حالتی شبیه به حالت بارداری را در بدن فرد به وجود می‎آورند. در این حالت بدن زن دیگر تخمک آزاد نمی‎کند، مخاط رحم کلفت‎تر می‎شود در نتیجه اسپرم نمی تواند به آسانی وارد آن شود و چنانچه اسپرمی وارد رحم شود دیواره‎های آن اجازه‎ لانه گزینی را نمی‎دهند در نتیجه اسپرم از بین می‎رود.

در حال حاضر اکثر قرص‎های ضد بارداری ترکیبی از دوهورمون پروژسترون و استروژن هستند مگر در مواقع خاصی که مصرف یکی از این هورمون‎ها برای فردی در شرایط خاص مضر باشد و نوع غیر ترکیب نشده‎ آن را به تشخیص پزشک خود استفاده نماید.

نحوه‎ مصرف قرص‎های ترکیبی معمولاً به این صورت است که فرد ۲۱ روز قرص‎ها را بطور منظم و هرروز مصرف می‎کند و ۷ روز بین آن فاصله می‎دهد. در این هفت روز خونریزی شبیه به پریود اتفاق می‎افتد و هنوز جلوگیری از بارداری ادامه دارد. پس از روز هفتم دوره‎ جدید قرص‎ها شروع می‎شود. برخی از اقسام قرص‎ها هستند برای مصرف آن‎ها فرد هر روز قرص‎ها را می‎خورد اما باید در ترتیب خوردن آن‎ها نوبت را رعایت کند. ۲۱ قرص اول قرصهای ضدبارداری هستند و ۷ تای آخر هیچ اثری ندارند و فقط برای اینکه افراد دوره‎ی بعدی را سهواً دیر شروع نکنند تجویز می‎شوند.

در مورد مصرف قرص‎ باید بدانید که در صورتیکه قرص‎ها مرتب و سر زمان معین خورده شوند مطمئن‎ترین راه جلوگیری به حساب می ‎آیند. استفاده از این قرص‎ها برای اولین بار باید تحت نظر پزشک یا ماما انجام شود. به یاد داشته باشید که برخی داروها اثر قرصهای ضد بارداری را کم و یا خنثی می کنند. اگر برای هر موردی دارو برایتان تجویز شد به پزشک مربوطه اطلاع دهید که از قرص ضد بارداری استفاده می کنید. تا چنانچه تداخل دارویی وجود داشت از وسیله جلوگیری دیگری بطور همزمان در طول آن مدت استفاده کنید.

من می‎خواهم بدانم که آیا برای آقایان هم قرص‎های ضد حاملگی وجود دارد یا خیر و اگر جواب منفی است فکر می‎کنید تا چه زمانی همچین قرص‎هایی به بازار خواهد آمد؟

تحقیقات آزمایشگاهی که هم‎اکنون در ایالات متحده و اروپا در حال انجام است این نوید را می‎دهد که بین پنج تا هفت سال آتی چنین قرص‎هایی را در داروخانه‎ها داشته باشیم. حتماً می‎پرسید چرا اینقدر طول می‎کشد؟ به دلیل اینکه کنترل سیستم باروری مردان کار ساده‎ای نیست. دوران باروری خانم‎ها بدلیل پریود ماهیانه‎ای که دارند تقریباً منظم است و تنها ۴۸ ساعت در ماه قدرت بارورشدن را دارند ( البته این نکته که ۴۸ ساعتِ باروری‎شان در کدام زمان از ماه است هنوز مشخص نیست).

دانشمندان با توجه به زمان پریود ماهیانه‎ی خانم‎ها توانسته‎اند برای آن‎ها قرص‎های ضد بارداری تولید نمایند. برخلاف خانم‎ها، عمل اسپرم‎سازی در بدن آقایان ۷/۲۴ یعنی تقریباً نیم میلیارد اسپرم در روزاست به همین دلیل است که ابداع روش جلوگیری از بارداری توسط قرص برای آقایان هنوز مورد بحث و بررسی است.

بهترین شیوه برقراری جن*سی کدام است؟

حالتی که هر دو با آن راحت باشید بهترین است. هیچ تجویز خاصی در این مورد وجود ندارد.

اصولاً ازچند راه می‎توان ارتباط جن*سی داشت ؟ کدام راه برای هر دو طرف بهتر است؟

اگر بخواهیم ذات طبیعت و عمل دخول را در نظر بگیریم، تنها ارتباط از راه واژن را توصیه می‎کنیم. اما در برخی موارد افراد به دلیل تنوع خواهی و یا به دلایل دیگر از روش‎های آنال (از راه مقعد) و اورال ( از راه دهان) نیز اینکار را انجام می‎دهند که هر کدام در صورتیکه از راه درست و بهداشتی انجام نشوند می‎توانند عواقب ناخوشایندی را برجای بگذارند.

آیا برای خانم‎ها هم ارتباط جن*سی از راه دهان مقدور است؟

بله، و بر طبق آمارهای موجود این روش که به عنوان پیش‎نوازی و یا آماده سازی خانم‎ها و نزدیک‎تر نمودن زمان رسیدن آنها به اوج لذت جن*سی بکار می‎رود، در ۹۵% خانم‎های مورد تحقیق به عنوان روش محبوب شناخته شده است. با این روش چون از نظر ذهنی و جسمی شریک جن*سی خود را آماده برقراری ارتباط جن*سی می‎کنید هم او و هم خود شما لذت بیشتری از عمل دخول خواهید برد زیرا غدد مترشحه‎ای که در طرفین داخل واژن وجود دارند به تولید لوبریکنت (مواد لغزنده) بیشتری می‎پردازند که عمل دخول را آسان‎تر می کند.

پسری هستم ۱۹ ساله که مشکل بزرگی دارم. نمی‎دانم چطور بگویم اما وقتی با خانمی تنها می‎شوم بدون اختیار حالت شقی آلت را پیدا می‎کنم. دوستانم می‎گویند در این حالت باید به بالا و پایین بپری که وضعیتت به حالت طبیعی برگردد. آیا این تنها راه است؟

دوست عزیز حالت شقی یا نعوظ حالتی بی اختیار و کنترل نشدنی نیست. اولین کاری که باید بکنی این است که اگر با خانمی تنها شدی به مسائل جن*سی فکر نکنی و برای اینکار بهترین کمک را کنترل نگاه به انسان می‎کند. چون هرگاه که شما به عنوان مثال به یقه‎ باز طرف مقابل خود نگاه کنی بی اختیار در پی آن به خیال‎پردازی مشغول می‎شوی که البته امری است کاملاً طبیعی ولی همه می‎دانیم که برای خانمی که مقابل شماست این مسئله خیلی خوشایند نخواهد بود وممکن است دوستان خوبی را بخاطر همین مسئله‎ کوچک که با کمی تمرین قابل اصلاح است از دست بدهی. در مورد روشی هم که دوستانتان پیشنهاد کرده‎اند باید بگویم که هنگامی شقیِ آلت رخ می‎دهد که آلت تناسلی پر از خون شود، وقتی شما در آن حال به بالا پایین بپری در واقع به زور می‎خواهی جریان خون را به حالت اول برگردانی و این مسئله ممکن است عواقبی چون عقیمی را برایت به دنبال داشته باشد پس مراقبه فکری بهترین کار است. کشیدن نفس عمیق هم کمک زیادی در کنترل سرکشی احساس جن*سی می‎کند. در ضمن در این شرایط بهتر است لباس زیر و شلوار خود را طوری انتخاب کنی که تنگ نباشد چون لباس‎های تنگ هم عامل تحریک هستند.

آیا همسر آینده‎ شخص می‎تواند بفهمد که او پیش از ازدواج خودارضایی کرده است یا خیر؟

هیچ راهی وجود ندارد که کسی این مسئله را متوجه شود مگر اینکه خودتان به طرف مقابلتان بگویید. در حالت کلی همه فکر می‎کنند که یک فرد جوان خودارضایی می‎کند چون اکثریت اینکار را می‎کنند.

من برخی اوقات خودارضایی می‎کردم ولی یکی از دوستانم گفت که با این کار پرده‎ بکارتت را از بین برده‎ای. من خیلی نگرانم چون در فرهنگ ما دختر باید در شب عروسی بکارتش را از دست بدهد. نظر شما چیست؟

اصلاً نگران نباش بدلیل اینکه خودارضایی غالباً با تحریک و مالش کلیتوریس انجام می‎شود پس ارتباطی به واژن ندارد که به پرده‎ی بکارتت آسیبی رسیده باشد. البته برخی از افراد در حین خود ارضایی انگشتان خود، پروتز (آلت مردانه مصنوعی) و یا ویبراتور(وسیله ای که در داخل واژن استفاده میشود و با لرزش خود موجب تحریک میشود) را هم بکار می‎برند که در این صورت احتمال از بین رفتن پرده‎ی بکارت وجود دارد.

پزشک یا ماما با یک معاینه‎ ساده می‎تواند وضعیت پرده‎ بکارتت را برایت شرح دهد. خیلی از دختر خانم‎ها هستند که برای معاینه به پزشک و یا ماما مراجعه می‎کنند و این مسئله هیچ ایرادی ندارد.

چرا پس از چند بار به انزال رسیدن مقدار مایع منی کم می شود؟ آیا این جای نگرانی دارد؟

بطور معمول اگر فاصله بین دفعاتی که به انزال می رسید کم باشد ( این زمان در میان افراد
متفاوت است) بطور طبیعی از مقدار و غلظت مایع منی کم می شود. این مسئله ربط چندانی به قدرت باروری ندارد، چون در هر قطره مایع منی میلیون ها اسپرم وجود دارد. در ضمن ضعف کلی بدن هم می تواند بر روی توانایی جن*سی و مقدار مایع منی اثر بگذارد (به عنوان مثال شنونده ای که پرسیده بود چرا پس از ماه رمضان این حالت برایش پیش آمده است).

(منبع : سایت پزشک)

آموزش س.ک.س و نحوه به دنیا آمدن نوزاد به کودکان دبستانی در آلمان

در یکی از وبلاگها یه مطلبی دیدم که خیلی برام جالب بود برای شما هم میذارم که بخونیدش  

 آموزش س ک س و نحوه به دنیا آمدن نوزاد به کودکان دبستانی در آلمان

 

من فکر میکنم که کشور های رده دوم و سوم ( و متاسفانه از جمله کشور ما ایران )، در برخورد با یک غریضه طبیعی به نام س ک س بسیار محافظه کارانه بر خورد میکنند و به جای آموزش صحیح به کودکان و نوجوانان و حتی جوانان؛ آنها را اکثرا در گمراهی رها کرده و کودک و نوجوان که همانند همه انسانها دارای خصلت کنجکاوی است؛ با سوالهای بسیاری مواجه می شه که  معمولا هیچ جواب علمی برای آنها پیدا نمی کنه  و مجبور هست کور مال کور مال جواب سوالات خودش را بدست بیاره .

بسیار هم در جوامعی همچون ایران پیش آمده که نوجوان ( اعم از پسریا دختر ) دچار سردرگمی شده و ممکن هست لطمات روحی و جسمی زیادی را به خاطر عدم آگاهی مناسب ببیند.

        

نکته مهم : در پایین هر عکس متن هایی، به آلمانی خیلی ساده نوشته شده تا کودکان به کمک خواندن مطالب فوق اطلاعات اولیه وساده ای به دست بیاورند .  

چون متاسفانه به علت کوچک شدن عکسها، متنها قابل خواندن و درک نیستند؛ من آنها را به فارسی روان ترجمه کرده و در زیر هر عکس قرار داده ام

 

تصویر اول :

         

توضیح :

 ترجمه متن سمت چپ :

در اینجا تو یک بچه را می بینی. آیا می خواهی بدونی که چطور یه نوزاد به دنیا می یاد ؟

ترجمه متن سمت راست :

تو در اینجا بابا و مامان را می بینی. اونها با همدیگر یک نوزاد کوچولو به دنیا آوردند .  

 

تصویر دوم :

         

توضیح :

ترجمه  متن سمت چپ۱ :

در اینجا، مامان و بابا هیچ لباسی به تنشون نیست .تو میتونی  سینه های مامان را ببینی .و همینطور شکافی که تو بدن مامان هست . اسم اون شکاف آلت تناسلی مامان هست.

ترجمه  متن سمت چپ ۲:

در اینجا تو می تونی ، آلت تناسلی بابا را ببینی . با آلت تانسلی کوچک بابا میگن آلت مردونه .همینطور تو میتونی کیسه کوچکی را که بین پاهای پدر قرار داره را ببینی . اون کیسه اسمش بیضه هست.

ترجمه  متن سمت راست۱ :

مامان و بابا همیدیگر را خیلی خیلی دوست دارند . اونها همدیگر را می بوسند.تو اینجا آلت مردونه بابا خیلی بزرگ شده . اون کاملا صاف شده و بیرون اومده .   

ترجمه  متن سمت راست۲ :

مامان و بابا خیلی مایل هستند که ، آلت مردونه بابا در آلت مامان( شکاف کوچولو) داخل بشه . به طور دیگر می تونم بگم این حرکت خیلی قشنگ هستش.  

 

 

تصویر سوم:

           

توضیح:

ترجمه  متن سمت چپ۱ :

مامان و بابا بر روی تخت می خوابند . مامان آلت مردونه بابا را داخل شکاف وارد می کنه . اونها اینطوری میتونن با هم دیگر بازی کنن . مامان و بابا تاب می خورن از اینور تخت به اونور تخت.

ترجمه  متن سمت چپ۲ :

به این عمل میگن همخوابی(عمل زناشویی) .اون می تونه خیلی خیلی عالی باشه .اینطوری مامان و بابا میتونند صاحب یه بچه بشن.اگر مایل باشند .

ترجمه  متن سمت راست۱ :

 مامان و بابا همدیگر را خیلی دوست دارند. اونها خیلی مایل هستند که صاحب یک بچه بشن. در بیضه بابا تعداد خیلی خیلی زیادی سلولهای اسپرم وجود داره . اگر مامان و بابا با هم همخوابی کنند، سلولهای اسپرم از آلت مردونه بابا بیرون می آن .

ترجمه  متن سمت راست۲ :

سلولهای اسپرم شروع میکنند شنا کنان به داخل آلت مامان ( شکاف ) وارد بشن. و وارد یک  غار میشن که درون شکم مامان قرار داره . این غار اسمش جنین هست. و هر زمان نسبت به زمان قبل تخمها کمتر میشن.  

 

 

تصویر چهارم:

             

توضیح:

 ترجمه  متن سمت چپ :

زمان خیلی خیلی زیادی سپری میشه ، بعد از ۹ ماه که گذشت ،و از زمانیکه اسپرم و تخمک همدیگر را در جنین پیدا کردند ، حالا اون نوزاد آنقدر بزرگ شده که می خواد از شکم مادر بیرون بیاد .

ترجمه  متن سمت راست۱ :

حالا شکم مامان خیلی خیلی بزرگ شده ، تا حدی که دیگر هیچ لباسی اندازه اش نمی شه .من میتونم حس کنم که مامان داره سعی میکنه که با فشار درد را تحمل کنه . بعد مامان به بابا میگه :

ترجمه  متن سمت راست۲ :

 " الان دیگر زمان اون رسیده ، که من بچمون را به دنیا بیارم . 

 

 

تصویر پنجم:

             

توضیح:

ترجمه  متن سمت چپ :

بابا مامان را به بیمارستان می رسونه !!

ترجمه  متن سمت راست :

مامان تو بیمارستان بر روی تخت دراز میکشه . بعد دکتر می یاد و با مامان صحبت میکنه ، دکتر در به دنیا آوردن نوزاد به مامان کمک میکنه . 

 

 

              

توضیح:

 ترجمه  متن سمت چپ :

مامان آماده می شه تا بچه را به دنیا بیاره . اول یک کله کوچولو از شکاف مامان می یاد بیرون .

ترجمه  متن سمت راست :

بعدش دستهای کوچولوی نوزاد از شکاف بیرون می یاد .  

 

 

تصویر هفتم:

              

توضیح:

ترجمه  متن سمت چپ:

حالا الان کاملا نوزاد از درون مامان بیرون اومده ، حالا آقای دکتر اون رشته باریک ودراز طناب مانند را قطع میکنه . حالا نوزاد کوچولو به دنیا اومده.

ترجمه  متن سمت راست :

 مامان و نوزاد کوچولو باید یک چند روزی را کاملا استراحت بکنن . بعد بر میگردن دوباره به خونه . اگر نوزاد گشنه اش باشه ، از سینه های مامان شیر می نوشه

تصویر ششم:

تراژدی تلخ خودکشی در محمود آباد(عکس)

دختر و پسر جوانی که با مخالفت خانواده هایشان در ازدواج با هم ناکام مانده بودند در اقدامی تلخ و تاسف بار در بیابانهای شهر محمودآباد قزوین دست به خودکشی زده و به زندگیشان خاتمه دادند.ساعت ۱۰ صبح سه شنبه پانزدهم آبانماه، ماموران کلانتری ۲۱ محمودآباد که در پی تماس تلفنی برخی از شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ قزوین از مشاهده جسد دو جوان در بیابانهای اطراف این شهر باخبر شده بودند پس از آن که خود را به محل حادثه رساندند با جسد دختر و پسر جوانی رو به رو شدند که هر دو به فاصله یک متر از هم با طناب از شاخه درختی حلق آویز شده بودند.بررسی های اولیه کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قزوین نشان می دهد: "یاسین" ۲۳ ساله و "لیلا" ۱۸ ساله از مدتها قبل به یکدیگر علاقه مند بوده و با وجود عشق و دلدادگی این دو به همدیگر، خانواده هایشان حاضر به انجام وصلت بین آنان نشده بودند.براساس این بررسیها، این دو جوان دلداده و عاشق پیشه که راه ها را برای وصال به همدیگر بسته می دیدند با تصمیم به خودکشی، در شامگاه دوشنبه از محل سکونتشان در شهر محمودآباد نمونه قزوین خارج و با پیوستن به یکدیگر، خود را به بیابانهای اطراف شهر رسانده و در اقدامی تلخ و تاسف بار، با استفاده از طناب دست به انتحار زده و اینگونه پرونده زندگی خود را برای همیشه بستند.گفتنی است: تحقیق کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی پیرامون ایح حادثه که بازتاب بسیار گسترده ای در قزوین برجای گذاشته، همچنان ادامه دارد. 

باورنکردنی ها را بخوانید و باور کنید


1- 80 درصد موجودات دنیا را حشرات تشکیل داده اند
2- تنها حیوانی که نمی تواند شنا کند شتر است
3- روباه همه چیز را خاکستری می بیند
4- گربه قادر نیست مزه شیرین را تشخیص دهد
5- یک گرم سم مار کبری می تواند 150 نفر را بکشد
6- حس چشایی نوعی پروانه بزرگ 13 هزار برابر دقیق تر از انسان است
7- لاما نوعی شتر کوچک بدون کوهان است که به هنگام عصبانیت بر صورت طرف مقابل تف می اندازد.
8- یک جریب زمین کشاورزی به عمق 15 سانتیمتر حاوی یک تن قارچ چندین تن باکتری 90 کیلو پروتوزوا که نوعی موجود تک سلولی است 45 کیلو جلبک و 45 کیلوگرم مخمر است
9- نوعی ماهی بزرگ به نام تونا با سرعت پیوسته و یکنواخت 14/5 کیلومتر بر ساعت در حرکت است و هرگز توقف نمی کند این نوع ماهی در طول 15 سال 16000000 کیلومتر می پیماید.
10- شاخک پشه به قدری حساس است که می تواند دمایی بر میزان 2 هزارم درجه سانتی گراد را خس کند
11- قلب گنجشک 100 بار در دقیقه می تپد. گنجشک ها راه نمی روند بلکه روی زمین می پرند.
12- فیل تنها حیوانی است که نمی توانید از جایی به جای یگر بپرد و تنها حیوانی است که می تواند ایستادن روی سر و گردن را یاد بگیرد.
13- خفاش برای پرواز در شب از سیستم رادار استفاده می کند این سیستم بسیار پیشرفته تر از دستگاه رادار ساخت بشر است.
14- یک موش کور 14 سانتی متر می تواند در یک شب تونلی به طول 91/4 متری حفر کند.
15- مرغ ها برای تخمگزاری احتیاجی به خروس ندارند. خروس فقط برای بارور کردن تخم لازم است
16- بچه کانگورو در هنگام تولد جثه ای اندازه زنبود رادر اما از کیسه مادر تا زمانی که بزرگ نشود بیرون نمی آید
17- کرم های ابریشم در 56 روز 86 هزار برابر وزن خود غذا می خورند.
18- در سپتامبر 1991 در یکی از یخچال های طبیعی در مرز مشترک اتریش ایتالیا بدن حفظ شده وسالم مانده انسانی کشف شد که دانشمندان قدمت آن را به 3500 سال قبل از میلاد بر آورد می کنند.
19- گل زنبق رنگارنگ که به صورت انگلی زندگی می کند و بوی بسیار زننده ای نیز دارد در بین گلها دارای بزرگ ترین شکوفه است اندازه این شکوفه ها 91 سانتی متر است و ضخامت انها 9/1 سانتی متر و وزنشان 7 کیلومتر است.
20- بلندترین مجتمع آپارتمانی در شیکاگو که 70 طبقه و 197 متر ارتفاع دارد بلندترین مجتمع آپارتمانی در جهان محسوب می شود.
21- پل 2/502 متری سیدنی در استرالیا که عرض ان 48 متر است عریض ترین پل در جهان به شمار می آید این پل که در 19 مارس 1932 افتتاح شد داردی 8 خط اتومبیل رو و یک خط ویژه موتور سیکلت و دوچرخه و یک خط عابر پیاده است.
22- رکورد ضربه زدن به توپ پیگ پنگ در مدت زمان 60 ثانیه 173 ضربه است دو بایکن انگلیسی در سال 1993 با تبادل توپ بین یکدیگر در دو طرف میز بازی به این رکورد دست یافتند.

عکس تاثربرانگیز(فقر در آفریقا)

  

باورتون میشه این عکس متعلق به یک پسر ۲۲ساله است؟

لباس هایی بسیار دیدنی با اشعار شعرای نامی ایران

  

 







 

 

طراحی و دوخت لباس با اشعار شعرای نامی ایران طرح و ایده بکر و جالبی است مگه نه ؟؟؟؟؟

شکنجه وحشتناک کودک 5 ساله توسط ناپدری

کودکی 5 ساله بر اثر شکنجه ناپدری خود دچار عقب ماندگی ذهنی و جسمی شده و در حال حاضر ناپدری وی آزاد است. به گزارش فارس، این کودک 5 ساله، ابوالفضل احکامی نام دارد که هم‌اکنون در بیمارستان کودکان بهرامی بستری است. طاهره محمود سلطانی، مشاور حقوقی اورژانس اجتماعی بخش کودک آزاری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس گفت: با شکایت مادر این کودک، این ناپدری توسط کلانتری 115 و دادسرای ناحیه 11 با قرار 50 میلیون تومان بازداشت شد. وی ادامه داد: اما شعبه دیگری رأی منع تعقیب داده و اکنون این ناپدری آزاد شده است و ما نمی‌توانیم عدم صلاحیت پدر و مادر را ثابت کنیم. از سوی دیگر بیمارستان بهرامی نیز در حال ترخیص کودک است و با مراجعه والدین، کودک را تحویل می‌دهد. محمودسلطانی اظهار داشت: معتقدیم ناپدری و مادر این کودک صلاحیت نگهداری این کودک را ندارند و نمی‌دانیم با توجه به حکم منع تعقیب ناپدری، چه بر سر این کودک خواهد آمد. وی از مسئولان ذی‌ربط خواست که به خاطر زندگی این کودک اجازه دهند که عدم صلاحیت والدین وی صادر شده و این کودک به بهزیستی منتقل شود. 

 

 --------- 

نظر یکی از دوستان که ظاهرا پزشک هم هستن در یکی از سایت ها: 

 

 من توی مدت کارم در اطاق عمل شاهد عمل مغزی یک کودک 1 ساله بودم که نامادریش چند تا سوزن توی قسمت نرم جمجمه کودک تا وقتی که بسته نشده بود فرو کرده بود .
شاهد عمل کلیه پاره شده دختر بچه ای حدود 4 سال بودم که پدرش به امید اینکه بمیرد و عنبیه چمش را بشود به چشم برادر کور دخترک پیوند زد این بلا را به سرش آورده بود.
من بارها کودکانی را که با سیگار سوزانده شده بودند دیده ام!
بارها کودکانی که برای یک شیطنت ساده با قاشق و کفگیر توسط مادر خودشان داغ شده بودند دیده ام!
دیده ام این زخمها وقتی چرک می کند کودک بینوا جه درد و تب و التهابی را تحمل می کنه البته تمام این مصیبتهای جسمی در مقابل زخم هرگز خوب نشدنی که بر روح این فرشته های کوچک وارد شده واقعا هیچ است!
و تا اونجا که می دونم هیچ اتفاقی هم برای والدینشان نیفتاد !!
گاهی فکر می کنم در کشوری که بچه های ما بی حامی و یار و یاور و بی دفاع زیر دست شکنجه گران رها شده اند و هیچ قانونی از آنها حمایت نمی کند مردم واقعا حق دارند تعجب کنند وقتی که می گوییم برای حمایت از حیوانات این مملکت تلاش می کنیم.....