˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

شکنجه وحشتناک کودک 5 ساله توسط ناپدری

کودکی 5 ساله بر اثر شکنجه ناپدری خود دچار عقب ماندگی ذهنی و جسمی شده و در حال حاضر ناپدری وی آزاد است. به گزارش فارس، این کودک 5 ساله، ابوالفضل احکامی نام دارد که هم‌اکنون در بیمارستان کودکان بهرامی بستری است. طاهره محمود سلطانی، مشاور حقوقی اورژانس اجتماعی بخش کودک آزاری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس گفت: با شکایت مادر این کودک، این ناپدری توسط کلانتری 115 و دادسرای ناحیه 11 با قرار 50 میلیون تومان بازداشت شد. وی ادامه داد: اما شعبه دیگری رأی منع تعقیب داده و اکنون این ناپدری آزاد شده است و ما نمی‌توانیم عدم صلاحیت پدر و مادر را ثابت کنیم. از سوی دیگر بیمارستان بهرامی نیز در حال ترخیص کودک است و با مراجعه والدین، کودک را تحویل می‌دهد. محمودسلطانی اظهار داشت: معتقدیم ناپدری و مادر این کودک صلاحیت نگهداری این کودک را ندارند و نمی‌دانیم با توجه به حکم منع تعقیب ناپدری، چه بر سر این کودک خواهد آمد. وی از مسئولان ذی‌ربط خواست که به خاطر زندگی این کودک اجازه دهند که عدم صلاحیت والدین وی صادر شده و این کودک به بهزیستی منتقل شود. 

 

 --------- 

نظر یکی از دوستان که ظاهرا پزشک هم هستن در یکی از سایت ها: 

 

 من توی مدت کارم در اطاق عمل شاهد عمل مغزی یک کودک 1 ساله بودم که نامادریش چند تا سوزن توی قسمت نرم جمجمه کودک تا وقتی که بسته نشده بود فرو کرده بود .
شاهد عمل کلیه پاره شده دختر بچه ای حدود 4 سال بودم که پدرش به امید اینکه بمیرد و عنبیه چمش را بشود به چشم برادر کور دخترک پیوند زد این بلا را به سرش آورده بود.
من بارها کودکانی را که با سیگار سوزانده شده بودند دیده ام!
بارها کودکانی که برای یک شیطنت ساده با قاشق و کفگیر توسط مادر خودشان داغ شده بودند دیده ام!
دیده ام این زخمها وقتی چرک می کند کودک بینوا جه درد و تب و التهابی را تحمل می کنه البته تمام این مصیبتهای جسمی در مقابل زخم هرگز خوب نشدنی که بر روح این فرشته های کوچک وارد شده واقعا هیچ است!
و تا اونجا که می دونم هیچ اتفاقی هم برای والدینشان نیفتاد !!
گاهی فکر می کنم در کشوری که بچه های ما بی حامی و یار و یاور و بی دفاع زیر دست شکنجه گران رها شده اند و هیچ قانونی از آنها حمایت نمی کند مردم واقعا حق دارند تعجب کنند وقتی که می گوییم برای حمایت از حیوانات این مملکت تلاش می کنیم.....