˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

فعالیت ساسی مانکن در شاخه هنرمندان کروبی

خبرگزاری فارس: مشاور هنری کروبی گفت: هم اکنون ساسی مانکن یکی از خوانندگان رپ کشورمان در شاخه هنرمندان ستاد انتخاباتی کروبی در حال فعالیت است.



حجت الاسلام محمد نوری مشاور هنری کروبی و رئیس شاخه هنرمندان حزب اعتماد ملی در گفتگو با خبرنگار "سرویس فضای مجازی " خبرگزاری فارس، ضمن اعلام این خبر گفت: از چندی پیش جمعی از هنرمندان کشور از جمله ساسی مانکن و یاس در حال فعالیت در شاخه هنرمندان استان تهران ستاد انتخاباتی کروبی هستند.
وی خاطرنشان کرد: این هنرمندان در راستای انتقال مشکلات قشر هنری کشور به کروبی برای حل این مشکلات در صورت تصدی پست ریاست جمهور از سوی وی با شاخه هنرمندان همکاری می کنند.
رئیس شاخه هنرمندان حزب اعتماد ملی تصریح کرد: این هنرمندان از مدتی پیش شخصا برای همکاری با کروبی اعلام آمادگی کرده بودند که شاخه هنرمندان آن ها را جذب این شاخه کرده و در حال حاضر در این بخش فعال هستند از این رو اینکه کروبی باعث جذب هنرمندان در این سطح نیز شده است جای تقدیر دارد.
نوری ادامه داد: اخیرا " تعدادی از هنرمندان استان تهران با کروبی دیدار داشتند، ساسی مانکن و یاس هم در آن جمع بودند و کروبی در نظر دارد این گونه افراد را از حالت زیر زمینی بیرون آورده تا بصورت قانونی فعالیت کنند.
 
 
 
 
ترانه انتخاباتی "ساسی مانکن " برای کروبی
 
خبرگزاری فارس: در پی دیدار حجت الاسلام والمسلمین کروبی با ساسی مانکن ، خواننده رپ زیرزمینی ترانه انتخاباتی با صدای ساسی برای تبلیغ شیخ اصلاحات به بازار می آید.



به گزارش خبرنگار "سرویس فضای مجازی " خبرگزاری فارس و به نقل از کلمه نیوز، در پی دیدار حجت الاسلام والمسلمین کروبی با ساسی مانکن ، خواننده رپ زیرزمینی، ترانه انتخاباتی با صدای ساسی برای تبلیغ شیخ اصلاحات به بازار می‌آید.
ساسی مانکن از خوانندگان پرطرفدار رپ در ایران است و پیش بینی می‌شود با انتشار این ترانه انتخاباتی علاقه مندان ساسی به شیخ روی آورند.
نظرسنجی‌های اخیر نیز حاکی از افزایش طرفداران کروبی و توقف رشد رای پایه میرحسین طی هفته‌های اخیر است.
از قراین و شواهد چنین بر می‌آید که تیم تبلیغاتی شیخ کروبی از طراحان عملیات روانی مهندس موسوی کارایی بیشتری دارند.
 

قسمتی از این ترانه:
این کروبی که خیلی دل بره، از همه کاندیداها سرتره، از دیوار بی اعتمادی می پره، آخرش انتخابات رو میبره! وعده هاش همه راسته، راه میره آسه آسه، غم جوون ها رو کاسته، دل من اونو خواسته،شماها چی میگید قبوله ؟