˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

تولد نوزاد دختری با دو صورت در دهکده ای در شمال هندوستان

نوزاد دختری با دو صورت در دهکده ای در شمال هندوستان در ۲۵ مایلی شرق دهلی متولدش شده است . از نکات جالب توجه آن است که این کودک بدلیل شباهت صورت به یکی از الهه های هندو از طرف مردم بسیار مورد توجه قرار گرفته است .

به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز ، مردم روستا به شادی و پایکوبی مشغولند زیرا آنها فکر می کنند این کودک برایشان نعمت و خوشبختی به ارمغان خواهد آورد.


این کودک که نامش لالی می باشد یک مورد بسیار کمیاب از دوباره کاری تکثیر جنینی است و در این مورد غیر از گوشهای این کودک ، همه ویژگی هاى مربوط به صورت لالى دوبار تکثیر شده‌اند . او دو دماغ ، دو جفت‌ لب و همچنین دو جفت‌ چشم دارد .

لالی در ۱۱ مارس هشت ساعت بعد از تولد در میان انبوه مردمی که برای دیدن او آمده بودند بیمارستان را ترک کرد .




پدر این طفل که نامش ویناد سینگه است ، می گوید : ” دختر من خوب است او برای ما یک نعمت است .” سینگه کارگر یک مزرعه است و ۲۳ سال سن دارد و ظاهراعلاقه زیادی به بچه خود دارد .

والدین لالى در فوریه ۲۰۰۷ ازدواج‌کرده بودند. لالى بچه اولشان است.


سینگه گفت او دخترش را به یک بیمارستان در دهلى نو برد دکترها برای اطمینان از سلامتی کودک به او انجام یک سى تى اسکن را پیشنهاد کردند تا از سلامت اعضای داخلی کودک اطمینان حاصل کنند اما سینگه گفت : ” این کار غیر ضروری بود و من مانع از آن شدم . زیرا کودک من به راحتی دارد زندگی می کند ”



سابیرعلى مدیر بیمارستانی که لالی در آن متولد شده است می گوید اهالی بعد از آنکه فهمیدند این کودک دو چهره دارد در پشت درهای بیمارستان ازدحام کردند ، گویی الهه ای ظهور کرده است

سابیر علی می گوید حالتی که لالی به آن دچار است معمولا با اختلالات پیچیده ای همراه است که سلامت طفل را تهدید می کند ، اما ظاهرا لالی با سلامتی کامل یک ماه گذشته را پشت سر گذاشته است .


علی اضافه کرد ” در حال حاضر این کودک یک زندگى عادى بدون مشکلات تنفس را می گذراند “، على گفته ، احتمالا این کودک در حاضر حاضر به جراحی نیاز ندارد.
این کودک با دو دهان شیر می نوشد و در یک زمان با چهار چشم به دنیا نگاه می کند




روستاییان هندوستان مردمی شدیدا خرافاتى هستند و تولد این دختر را به عنوان بازگشت الهه دلیرى هندوها می دانند ، این الهه یک خدایى آتشین با سه چشم است که تعداد زیادی دست دارد و به طور سنتى به وسیله هندوهای این کشور پرستش می گردد .




هر روز حدود ۱۰۰ نفر به دیدار این کودک می آیند او را لمس می کنند ، پول و اجناس قیمتی به او هدیه می کنند تا رستگار و خوشبخت شوند . ، سینگه گفت :” لالى هدیه از طرف خدا برای تمام روستا است. این طفل روستای ما را به شهرت جهانی رسانده است .”



مردم دهکده می خواهند یک معبد برای او بسازند . کدخدای ده می گوید: ” من دارم به استاندارى نامه می نویسم تا پول لازم برای ساخت معبد را فرهم کنیم و مطمئن باشید ما به والدین او کمک خواهیم کرد تا او را بزرگ کنند . “،
ما مطمئنیم اگر این کودک ( الهه دلیری ) در نقطه ای دیگر از جهان متولد می شد سرنوشت جداگانه ای می داشت .