˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

دختر باکره و ازدواج موقت

دختر باکره و ازدواج موقت

امام صادق (ع) فرمودند :ازدواج موقت با دختر اشکالی ندارد . تا زمانی که دختر از باکره بودن خارج نشود . به خاطر آنکه ممکن است ( باکره نبودن دختر ) برای خانواده دختر یک عیب حساب شود.

ازدواج موقت دوشیزگان

ازدواج موقت بین دختر و پسر از نظر اسلامی مانند ازدواج دائم است ولی اسلام شناسان و مراجع تقلید از زمان کهن تا به حال درباره اینکه دختر بتواند بدون اذن ولی ازدواج نماید اختلاف نظر داشته اند و بسیاری از آنان به خاطر دوری از هرج و مرج و فساد اذن ولی را شرط عقد می دانسته اند و می دانند .
ولی بسیاری بر این عقیده اند که در اسلام بنابر حکم اولیه اذن ولی در عقد دختر بالغ و رشید شرط نیست چرا که ائمه اطهار (ع) در بسیاری از اخبار رسیده اذن ولی را در ازدواج باکره رشیده شرط نمی دانند و حتی در برخی از روایات ازدواج موقت دختران را بدون اذن ولی و در صورت عدم ازاله بکارت جایز می دانند.

ائمه اطهار (ع)

امام باقر (ع) فرمودند : زنی که مالک نفس خود ( آزاد) باشد و سفیه . مجنون و کودک نباشد . در چنین حالی شوهر کردن او بدون اجازه ولی جائز است.
امام صادق (ع) فرمودند : هر زنی که بخواهد اگر مالک نفس خود باشد ( یعنی کنیز یا دیوانه نباشد ) به ازدواج خودت در آورد و اگر آن زن بخواهد می تواند وکیل بگیرد.
امام صادق (ع) فرمودند : بکر و غیر بکر مساوی است که باید نکاح به اذن آنها باشد و هیچ زنی را نکاح نمی توان کرد مگر به امر و رخصت او .
ابو عبد الله (ع) فرمودند : باکره می تواند بدون اجازه پدرش ازدواج کند.
امام صادق (ع) فرمودند : اگر دختر راضی شود بدون رضایت پدرش ازدواج موقت نماید اشکالی ندارد.
امام صادق (ع) فرمودند :ازدواج موقت با دختر اشکالی ندارد . تا زمانی که دختر از باکره بودن خارج نشود . به خاطر آنکه ممکن است ( باکره نبودن دختر ) برای خانواده دختر یک عیب حساب شود.

محضر مبارک آیت الله العظمی خامنه ای

بعد از سلام دختری هستم که فعلا به دلایلی شرایط ازدواج دائم برای من فراهم نمی شود و تمایل دارم برای رفع احتیاج با پسر یا مردی که به او علاقه دارم برای مدتی ازدواج موقت بکنم به نحوی که این ازدواج هیچ مفسده ای برایم ندارد و باعث حاملگی من نمی شود و ترک آن نیز موجب گناه می شود ولی اطمینان دارم پدرم در صورت اطلاع مخالفت خواهد کرد. در این صورت تکلیف اذن پدر و الزام بر اطلاع او برای من چگونه است.
آیت الله خامنه ای :
باسمه تعالی
ازدواج موقت یا دائم دختر باکره بنابر احتیاط واجب باید با اجازه پدر باشد ولی اگر دختر نیاز به ازدواج دارد و خواستگار هم کفو شرعی و عرفی او می باشد و در حال حاضر خواستگار دیگری که واجد شرایط باشد وجود ندارد اذن پدر ساقط است.
نظر حضرت ایت الله بهجت :
اظهر آن است که اذن پدر یا جد پدری ( در ازدواج دختر باکره ) شرط نیست اگر چه احتیاط مستحب آن است که اذن بگیرد.
نظر حضرت آیت الله مکارم شیرازی :
حضرت آیت الله مکارم شیرازی : دختری که به حد بلوغ رسیده و رشیده است، یعنی مصلحت خود را تشخیص می دهد چنانچه باکره باشد احتیاط آن است که با اجازه پدر یا جد پدری ازدواج نماید ولی اگر همسر مناسبی برای دختر پیدا شود و پدر مخالفت کند اجازه او شرط نیست، همچنین اگر به پدر یا جد پدری دسترسی نباشد و دختر هم احتیاج به شوهر کردن داشته باشد یا این که دختر قبلاً شوهر کرده باشد که در این دو صورت نیز اجازه پدر و جد در ازدواج جدید لازم نیست.
نظر آیت الله شیخ محمد صادق الروحانی :
ازدواج برای دوشیزگان بدون اذن ولی جایز است
نظر آیت الله صافی گلپایگانی :
آیت الله گلپایگانی : احتیاط این است که در ازدواج دختر باکره چه موقت چه دائم از پدر اذن حاصل شود لکن اگر دختر بالغه و رشیده بدون اجازه پدر ازدواج نموده صحیح است و در صورتی که زوج کفو باشد چه در دائم چه در منقطع و پدر امتناع نماید اذن او ( پدر ) ساقط است .
فتوای میرزای قمی :
سوال : آیا دختر بی اذن پدر و مادر می تواند شوهر کند یا نه ؟... و اگر بفرمایید که بی رضای والدین عقد صحیح است آیا ( در این صورت ) عاق والدین می شود یا نه ؟
جواب : رضای مادر مطلقا شرط نیست و در لزوم رضای پدر . در دختر بالغه باکره خلاف است و اقوی و اشهر و اظهر عدم اشتراط ( رضای پدر) است و عقد بدون اذن پدر صحیح است . ولکن احوط مراعات رضای اوست . و اما هرگاه پدر غایب باشد یا در موقوف داشتن عقد بر رضای پدر حرج و عسر لازم آید آنجا احتیاط هم ضروری نیست . و در صورت احتیاج دختر به شوهر و متضرر شدن او به ترک شوهر کردن . هرگاه ( دختر با رضایت پدر ) مخالفت بکند معلوم نیست که گناه باشد چه جای آنکه عاق باشد . بلی هرگاه دو نفر خواستگار او باشند و اختیار هریک از آنها ضرری به دختر نمی رسد پس مخالفت ( با نظر پدر ) در این جا دور نیست که معصیت باشد و به هر حال تحصیل رضای پدر و مادر در امور مباحه لازم است مگر اینکه ( رضای آنها ) منشا ضرر و حرج باشد . در اینجا فرقی در مابین باکره و غیر باکره نیست .

نظر عده ای از مراجع و صاحبان فتوی در ازدواج دوشیزگان

دختری که به حد بلوغ رسیده و رشیده است یعنی مصلحت خود را تشخیص می دهد اگر بخواهد شوهر کند چنانچه باکره باشد بنابر احتیاط واجب باید از پدر یا جد پدری خود اجازه بگیرد و اجازه مادر و برادر لازم نیست.
اگر پدر و جد پدری غایب باشند بطوریکه نشود از آنان اذن گرفت و دختر هم احتیاج به شوهر کردن داشته باشدلازم نیست از پدر و جد پدری اجازه بگیرند و همچنین اگر از ازدواج با کسی که با دختر کفو است شرعا و عرفا و نیز اگر دختر باکره نباشد در صورتی که بکارتش بواسطه شوهر کردن از بین رفته باشد اجازه پدر و جد لازم نیست.
در این مساله بسیاری از علما نظر شبیه به هم دارند که اذن ولی را در دوشیزگان بنابر احتیاط واجب لازم می دانند مانند : حضرات آیات عظام شیخ محمد علی الاراکی – سید محمد روحانی – سید علی سیستانی – سید خوئی –شیخ فاضل لنکرانی .
محضر آیت الله العظمی گلپایگانی :
سوال : زنی که صیغه می شود اگر دختر باکره باشد و در عین حال از ترس دیگری اقدام به این عمل نموده باشد این صیغه صحیح است یا نه ؟
آیت الله گلپایگانی : اگر مکره ( وادار شده ) بوده اثر ندارد مگر آنکه بعد از رفع اکراه راضی شود

نتیجه گیری از آرای علما

تمامی علمایی که در ازدواج دختران ( در عقد موقت یا عقد دائم ) اذن ولی را بنابر احتیاط واجب شرط دانستند در واقع حکم قطعی بر باطل بودن (( عقد بدون اذن ولی )) را ندادند یعنی به علم کافی در این مساله نرسیده اند . لذا احتیاط واجب کردند و به تمام کسانی که از آن مراجع عالی قدر تقلید می کنند اجازه داده شده تا با رعایت میزان برتری علمی مرجعی که در آن مساله فتوا و نظر دارد تقلید نمایند .

نتیجه کلی

علمایی که در این مساله به احتیاط واجب حکم کردند اگر کسانی از این علما تقلید می کنند در مورد ازدواج دوشیزگانی که به حد رشد و بلوغ رسیده اند می توانند به فتوای مراجع عالی قدر : آیت الله بهجت ، آیت الله مکارم شیرازی ، آیت الله روحانی و ... رجوع نمایند . در این صورت ازدواج آنها چه دائم باشد و چه موقت دقیقا با ظابطه شرعی بوده و هیچ ایرادی ندارد.

ماده 1041 قانون مدنی

عقد نکاح دختر قبل از رسیدن به سن 13 سال تمام شمسی و پسر قبل از رسیدن به سن 15 سال تمام شمسی منوط است به اذن ولی به شرط رعایت مصلحت یا تشخیص دادگاه صالح .
منبع تمام مطالب این صفحه :
کتاب هدیه آسمانی ، رساله های حضرات مراجع تقلید و کتاب روابط زوجین در ازدواج موقت ، نویسنده : حسن گنجی – کارشناس ارشد حقوق خصوصی

 

 

منبع

برنامه ضبط تصاویر وبکم یاهو مسنجر

توسط این نرم افزار می توان تصاویر وبکم های برنامه ی پیغام رسان یاهو مسنجر را با فرمت Avi ذخیره کرد. این نرم افزار از تمامی وبکم ها پشتیبانی کرده و قابلیت ضبط صدا به همراه تصاویر را هم دارا می باشد.


 

آهنگ جدید , شاد و بسیار زیبای امیر عباس با نام تو منحصر به فردی

آهنگ جدید , شاد و بسیار زیبای امیر عباس با نام تو منحصر به فردی ... با 3 کیفیت 

 

بدک نیس!



هنگ با کیفیت 128 MP3

تو منحصر به فردی ...

آهنگ با کیفیت 64  OGG

تو منحصر به فردی ...

آهنگ با کیفیت 20 WMA

تو منحصر به فردی ...


لینک غیر مستقیم : Rapidshare 

تو منحصر به فردی ...

آهنگ جدید و بسیار زیبای مهدی مقدم به نام پشت شیشه

آهنگ جدید و بسیار زیبای مهدی مقدم به نام پشت شیشه . با 3 کیفیت  

 

بدک نیس! 

 



هنگ با کیفیت 128 MP3

پشت شیشه

آهنگ با کیفیت 64  OGG

پشت شیشه

آهنگ با کیفیت 20 WMA

پشت شیشه


لینک غیر مستقیم : Rapidshare 

پشت شیشه

شنیدن خبر مرگ فرزند ( تصویر )

شنیدن خبر مرگ فرزند

شنیدن خبر مرگ فرزند

یک زن چینی که پس از شنیدن خبر مرگ دخترش در زلزله چین در شهر میانژو غش کرده است. (REUTERS)

آهنگ جدید و بسیار زیبای متین 2 حنجره و ابی با نام آتیش نزن به قل

آهنگ جدید و بسیار زیبای متین 2 حنجره و ابی با نام آتیش نزن به قلب من با 3 کیفیت 
 
بدک نیس!




آهنگ با کیفیت 128 MP3

آتیش نزن به قلب من

آهنگ با کیفیت 64  OGG

آتیش نزن به قلب من

آهنگ با کیفیت 20 WMA

آتیش نزن به قلب من



لینک غیر مستقیم : Rapidshare  

آتیش نزن به قلب من

آهنگ جدید و زیبای امیر حسین با نام منتظرت بودم

آهنگ جدید و زیبای امیر حسین با نام منتظرت بودم با سه کیفیت | Exclusive | 
 
یه آهنگ سنتی قدیمی رو بازخوانی کرده. خوبه!!




هنگ با کیفیت 128 MP3

منتظرت بودم

آهنگ با کیفیت 64  OGG

منتظرت بودم

آهنگ با کیفیت 20 WMA

منتظرت بودم


لینک غیر مستقیم : Rapidshare

منتظرت بودم

آهنگ زیبا و شاد شاهین S2 به نام 13 - یه رپ به لهجه اصفهانی

آهنگ جدید و بسیار زیبا و شاد شاهین S2 به نام  13 . با 3 کیفیت  

 

با مزه هست. با لهجه اصفهانی رپ خونده!! 



هنگ با کیفیت 128 MP3

13

آهنگ با کیفیت 64  OGG

13

آهنگ با کیفیت 20 WMA

13


لینک غیر مستقیم : Rapidshare 

 13

چیه ... همشو که من نخوردم!

چیه ... همشو که من نخوردم!

فیلم هالیوودی گلشیفته فراهانی به پیاده روهای تهران رسید

فیلم هالیوودی با بازی گلشیفته فراهانی به پیاده روهای تهران رسید.اثری که Body of Lies نام دارد.این فیلم جمعه گذشته در آمریکا روی پرده رفت و از چهارشنبه در بساط DVDفروش های تهران دیده می شد.این هم از سرعت نقل و انتقالات دیجیتالی!

فیلم Body of Lies که در اینجا "خانه دروغ ها" یا "مجموعه دروغ ها" ترجمه شده است ساخته رایدلی اسکات است و در جدول فروش فیلم های روز آمریکا با استقبال زیادی مواجه نشد. "خانه دروغها" در روز اول و در 2710 سینما 4/4میلیون دلار فروش داشت که رقم چندان زیادی نیست.دلیل این کم توجهی از دو نکته سرچشمه می گیرد اول آنکه این فیلم تماشاگر را از حضور آمریکا در منطقه خاورمیانه قانع نکرده و حتی در تعریف داستانش او را جذب نمی کند .دوم آنکه داستان عشقی که به عنوان پاره قصه در مسیر اصلی جای داده شده موفق نیست.گلشیفته فراهانی که در نقش پرستار ایرانی - اردنی مورد علاقه شخصیت محوری داستان یعنی راجرفریز (با بازی لئوناردو دی کاپریو) بازی می کند مجموعا در 13 دقیقه که تقریبا شش هفت سکانس را شامل می شود بازی خوبی ارائه داده و به دو زبان عربی و انگلیسی صحبت می کند، اما تماشاگر در باور اینکه قهرمان داستان  با چند برخورد در بیمارستان عاشق عایشه(گلشیفته فراهانی) شود مشکل پیدا می کند.در واقع فیلمنامه نویس از داستان عشق مامور  CIAبه سرعت عبور می کند و همین موضوع بار عشقی داستان را ضعیف کرده است.ظاهرا در داستان اصلی که نوشته دیوید ایگناتیوس است با حضور آمریکا در منطقه به عنوان ژاندارم منتقدانه برخورد شده اما در فیلمنامه ویلیام موناهان این نگاه منتقدانه،تعدیل شده است.از سوی دیگر تصویری که از خشونت مسلمانان نشان داده شده چندان واقعی نیست.تریلر سیاسی رایدلی اسکات در دورانی که آثار سیاسی موفقی در هالیوود تولید می شود و تریلرهای پرزرق و برق بر گیشه ها سایه انداخته اند طبیعتا چندان مورد توجه مخاطبان قرار نمی گیرد.بازی دی کاپریو همچون "مردگان" یا "دارودسته نیویورکی " بازی خوبی است ،اما گلشیفته در همان چند دقیقه حضور بازی مسلط و موفقی دارد و این موضوع برای مخاطب کنجکاو ایرانی می تواند خوشحال کننده باشد.او در تمام صحنه ها با لباس کامل ظاهر شده و تنها در سکانس حضور فریز در منزل و کنار خانواده اش با روسری کوچک عربی حضور دارد.حتی به نظر می رسد که کارگردان فیلمنامه را مبتنی بر شرایط حضور فراهانی عوض کرده باشد ،مثل صحنه خداحافظی فریز با عایشه که وقتی فریز به سوی او دست دراز می کند عایشه با خودداری او را متوجه بالای سرش می کند که خواهرش از پنجره در حال نگاه کردن آن دو است.در فیلم نه تنها هیچ صحنه تماسی بین این این دو جوان دیده نمی شود بلکه در باقی صحنه ها هم از روابط اروتیک دیگر شخصیت ها،صحنه های رقص و آواز، مشروب خواری و ...چیزی نمی بینیم.البته معنی این مساله این نیست که فیلم برای مخاطب ایرانی ساخته شده بلکه در صحنه هایی از فیلم گروه های تروریستی و مسلمانان افراطی برای توجیه عمل خود از آیه های قرآن شاهد می آورند.این مساله خود نشان می دهد که رایدلی اسکات علیرغم تلاشش برای رو نبودن قضاوت یک طرفه اش،نشان می دهد که از مسائل داخلی منطقه خاورمیانه چندان شناخت کاملی ندارد.

بد نیست بدانید که اسکات می خواست بخش های مربوط به اردن  را در شهر دبی ضبط کند، اما شورای ملی رسانه های این کشور، به خاطر محتوی فیلمنامه (که از نظر برخی ملاحظات سیاسی مشکل داشت)، این اجازه را به کارگردان فیلم ندادند. به همین خاطر، صحنه های خاورمیانه در مراکش فیلمبرداری شد. فیلمبرداری از ۵ سپتامبر ۲۰۰۷ (۱۴ شهریور ۱۳۸۶) در واشنگتن آغاز شد و در دسامبر همان سال (دی) هم تمام شد.نکته دیگر آنکه فیلم بر مبنای کتابی به همین نام نوشته دیوید ایگناتیوس یادداشت نویس معروف روزنامه واشنگتن پست ساخته شده است.این کتاب آوریل سال 2007 به بازار آمد و بلافاصله حقوق سینمایی آن توسط کمپانی معروف برادران وارنر خریداری شد.در برگردان سینمایی این رمان تغییراتی ایجاد شده که یکی از مهم ترین آنها اضافه شدن شخصیتی به نام «عایشه» است که در داستان اصلی با نام «آلیس» وجود داشت.داستان فیلم هم درباره ماموریتی است که CIA به راجر فریز می دهد.او داوطلبانه به اردن می رود تا رهبر یک گروه تروریستی به نام"السلام" را دستگیر کند.او با همکاری ماموران امنیتی – اطلاعاتی اردن و هدایت اد هافمن( راسل کرو) فرمانده اش مسیر تحقیقش را پیدا می کند اما با زخمی شدن توسط چند سگ کارش به کلینیک می کشد و با عایشه آشنا می شود.او با تشکیل دادن یک گروه تروریستی دروغین و انفجارات نمایشی موفق به نفوذ در میان تروریست ها می شود.او در  شرایطی خاص متوجه می شود که عایشه ربوده شده و علیرغم میل باطنی اش مجددا به ماموریتی  اعزام می شود اما دستگیر و شکنجه می شود تا آنکه توسط نیروهای امنیتی آزاد می شود.او خیلی زود متوجه می شود که عایشه ربوده نشده بلکه توسط فرمانده اش به بازی گرفته شده تا زودتر به هدف برسند.

ورژن جدید و فوق العاده زیبای آهنگ یانیس به نام گریه نکن

ورژن جدید و فوق العاده زیبای آهنگ یانیس به نام گریه نکن (ریمیکس) دو کیفیت  

 

 

باحالههه!! 

Yanis

 MP3/128Kbps

گریه نکن (ریمیکس)

=-=-=-=-=-=-=-=-==-=-=-=-=-=-=-=-=

 MP3/24Kbps

گریه نکن (ریمیکس)


این عکس چیست؟ حتما ببینید!

این عکس چیست؟


فکر نمی‌کنم درست جواب داده باشید! شاید اگر نمای واضح‌تری ببینید بتوانید جواب بدهید: 

 





باز هم که نتوانستید حدس بزنید. یعنی بازم می خواین از نزدیک تر ببینید؟  

 

 





دیگه مجبورم خودم جواب بدم  

 





عکس‌هایی که مشاهده کردید هزاران پنگوئن را با نوزادهایشان نشان می‌دهد. برای جلوگیری از یخ زدن جوجه پنگوئن‌ها، آنها یک گردهمایی بزرگ ترتیب داده‌اند تا با حرارت بدن‌هایشان یکدیگر را از سرما حفظ کنند.

آن لکه‌های قهوه‌ای بزرگ در عکسهایی که از ارتفاع زیاد گرفته بودند، در واقع جوجه پنگوئن‌های قهوه‌ای بودند

.این عکس‌ها از یک هلیکوپتر و از ارتفاع 600 متری از منطقه‌ای به نام جورجیای جنوبی نزدیک جزایر معروف فالکلند در اقیانوس اطلس جنوبی گرفته شده‌‌اند.

درجه حرارت در هنگامی که عکس‌ها گرفته می‌شدند، منفی 15 درجه سانتیگراد بود.

جوجه پنگوئن‌ها در 3 هفته اول زندگی نمی‌توانند درجه حرارات بدن خود را تنظیم کنند، بنابراین والدین مجبور هستند آنها را به صورت گروهی نزدیک هم نگه دارند و هر 3-2 ساعت به آنها غذا بدهند.

تصاویر زنان پلیس و ارتش های مختلف جهان

 استرالیا 

 
بلژیک 


 
چین


 
 
فرانسه
 
آلمان

 
هند

 
عراق
 
ایتالیا

 
ژاپن
 
پرتغال
 
روسیه
 

 
کره جنوبی

 
اسپانیا
سوئد 

 
تایوان
 
ترکیه
 
ویتنام
 
آمریکا

ایران


حراج عزت مردم در سفرهای استانی







چنین عزت مردم در سفرهای استانی حراج می شود؛ با فریاد "من محتاجم؛ همه بدانید"

آهنگ جدید و بسیار زیبای سامیار و احسان به نام Bass - Acid Mix

آهنگ جدید و بسیار زیبای سامیار و احسان به نام Bass - Acid Mix . با 3 کیفیت  

 

ورژن جدید آهنگ بیس هست! زیاد فرقی با قبلی نداره!



هنگ با کیفیت 192 MP3

Bass - Acid Mix

آهنگ با کیفیت 64  OGG

Bass - Acid Mix

آهنگ با کیفیت 20 WMA

Bass - Acid Mix


لینک غیر مستقیم : Rapidshare

 Bass - Acid Mix

آهنگ جدید و بسیار زیبای سامان آراسته به نام وقت رفتن

آهنگ جدید و بسیار زیبای سامان آراسته به نام وقت رفتن . با 3 کیفیت

( آهنگساز : حمید عسکری ) 

 

  

همون آهنگ وقت رفتن حمید عسکری رو دوباره خونده! بدک نیس! 



هنگ با کیفیت 128 MP3

وقت رفتن

آهنگ با کیفیت 64  OGG

وقت رفتن

آهنگ با کیفیت 20 WMA

وقت رفتن


لینک غیر مستقیم : Rapidshare

وقت رفتن

 

مهریه جالب علیرضا افتخاری برای دو دخترش

گفته می شود که مهریه دختر بزرگ علیرضا افتخاری، خواننده اصفهانی و نام آشنای کشورمان، حفظ 450 غزل از حافظ شیرازی و مهریه دختر کوچک وی حفظ 16 جزء از قرآن کریم است.

به گزارش برنا، علیرضا افتخاری یکی از خوانندگان محبوب سنتی ایران، مهریه دخترانش را حفظ قرآن کریم و غزلیات حافظ شیرازی قرار داده است که که تا کنون داماد بزرگش 350 غزل حفظ کرده و داماد کوچکش 8 جزء از قرآن کریم را حفظ کرده است.

این در حالی است که تعیین مهریه های سنگین و نجومی چنان مرسوم شده است که مانند دیگر رسومِ دست و پا گیر، سدی بزرگ بر سر راه ازدواج جوانان شده و بهتر است ما نیز با پیش گرفتن چنین سنت های حسنه ای راه ازدواج را برای جوانان آسان کنیم.

آهنگ جدید و بسیار زیبای حامد و میلاد به نام جاده

آهنگ جدید و  بسیار زیبای حامد و میلاد به نام جاده . با 3 کیفیت 

 

 

بدک نیس! 



هنگ با کیفیت 128 MP3

جاده

آهنگ با کیفیت 64  OGG

جاده

آهنگ با کیفیت 20 WMA

جاده


لینک غیر مستقیم : Rapidshare

جاده

آهنگ جدید ، بسیار زیبا و شاد کاوه دانش به نام وروجک

آهنگ جدید ، بسیار زیبا و شاد کاوه دانش به نام وروجک . با 3 کیفیت

(شعر ، آهنگ و تنظیم : علیرضا) 

 

خوبه! 



هنگ با کیفیت 128 MP3

وروجک

آهنگ با کیفیت 64  OGG

وروجک

آهنگ با کیفیت 20 WMA

وروجک


لینک غیر مستقیم : Rapidshare

وروجک

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سعید اس کریست با نام دانشگاه

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سعید اس کریست با نام دانشگاه با سه کیفیت | Exclusive |

بدک نیس!




آهنگ با کیفیت 128 MP3

دانشگاه

آهنگ با کیفیت 64  OGG

دانشگاه

آهنگ با کیفیت 20 WMA

دانشگاه



لینک غیر مستقیم : Rapidshare

دانشگاه

آهنگ جدید و بسیار زیبای آرام با نام رسوا

آهنگ جدید و بسیار زیبای آرام با نام رسوا با سه کیفیت | Exclusive | 
 
 
خوبه!

aram - rosva


آهنگ با کیفیت 128 MP3

رسوا

آهنگ با کیفیت 64  OGG

رسوا

آهنگ با کیفیت 20 WMA

رسوا


لینک غیر مستقیم : Rapidshare

رسوا

ریمیکس فوق العاده زیبای آهنگ فرخ و یالین توسط دی جی آرش

ریمیکس فوق العاده زیبای آهنگ فرخ و یالین توسط دی جی آرش با سه کیفیت | Exclusive |

خوبه!



آهنگ با کیفیت 128 MP3

ظالم

آهنگ با کیفیت 64  OGG

ظالم

آهنگ با کیفیت 20 WMA

ظالم



لینک غیر مستقیم : Rapidshare

ظالم

آهنگ جدید و زیبای الیاس صالحی به نام تو رو به آتیش می کشم

آهنگ جدید و زیبای الیاس صالحی به نام تو رو به آتیش می کشم

(با سه کیفیت متفاوت) 

 

 

 باحاله! 

 



ا کیفیت MP3 192        سرور دوم

با کیفیت MP3 128        سرور دوم

با کیفیت OGG                سرور دوم

اس ام اس عاشقانه مهرماه سری 2

 

اس ام اس عاشقانه مهرماه سری 2

 

 

sms-jok.royablog

 

توی زندگی بعضی چیز ها بزرگ ، بعضی چیز ها کوچک ، بعضی چیز ها ساده و بعضی چیز ها مهم هستند:

بزرگ مثل عشق

کوچک مثل غم

ساده مثل من

مهم مثل تو

تا که از جانب معشوقه نباشد کششی..کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد

 

 

بیهوده مکن عمر گران صرف رفیقان ، عمر صرف کسی کن که دلش جان تو باشد ، امروز

کسی محرم اسرار کسی نیست ، ما تجربه کردیم کسی یار کسی نیست

به بزرگترین عشق در کوتاه ترین جمله ی ممکن به روی لطیف ترین گل سرخ یرای تو بهترین ... دنیام می نویسم دوستت دارم

هر که ما را یاد کرد…ایزد مر او را یار باد …هر که ما را خوار کرد …از عمر برخوردار باد

هر که اندر راه ما خاری فکند…از دشمنی …هر گلی کز باغ وصلش بشکفد…بی‌خار باد

 

 

 

 

 

 

 

به بزرگترین عشق در کوتاه ترین جمله ی ممکن به روی لطیف ترین گل سرخ یرای تو بهترین ... دنیام می نویسم دوستت دارم

توی زندگی بعضی چیز ها بزرگ ، بعضی چیز ها کوچک ، بعضی چیز ها ساده و بعضی چیز ها مهم هستند

:

بزرگ مثل عشق

کوچک مثل غم

ساده مثل من

مهم مثل تو

چرا رو نقاشی ها بی خودی سایه می زنی

این همه حرف خوب داریم حرف گلایه می زنی

اگه منو دوست نداری اینو راحت بهم بگو

چرا با حرفات و نگات بهم کنایه می زنی

در سرزمین عاطفه هایم چون گل روئیدی و من باغبانی آموختم

اما کدام گل احساس باغبان را می فهمد آیا هیچ گلی هست که باغبان را به اندازه ی یک قطره شبنم یا یک گلبرگ بشناسد و دوست بدارد ؟

 

 

 

 

 

 

من سبزترین واژه ملموس غروبم کاش در این وسعت سبز یکنفر درد مرا می فهمید

صداقت و مهربانیت را می ستایم صداقت را از کلامت و مهربانیت را از نگاهت

یار دل آزار من وفا نشناسد ….. وه که عجب نعمتی است یار وفادار

 

 

 

 

 

 

کف آسفالت صافه ولی ترک داره مثل دله منه که غما رو یدک داره

اینجا قوانینی داره که بی تبصرست نگاها شلیک میشه بهت از غرض

ممکنه آرزوهات توی حباب بمونن تا وقتی سنگ قبرتو با گلاب بشورن

بیهوده مکن عمر گران صرف رفیقان ، عمر صرف کسی کن که دلش جان تو باشد ، امروز

کسی محرم اسرار کسی نیست ، ما تجربه کردیم کسی یار کسی نیست

 

 

 

 

دریغا، مسکین تن من ! که پست اش کردم به خیال باطل که بلندی روح را به جز این راه

نیست آنکه تن ام، به خواری بر سر راه افکندی! آه!! باید که بر این اوج بی بازگشت در

تنهایی بمیرم

آسمون به دریا گفت : این بالا خیلی خوبه ? همه جا رو میشه دید ? دریا گفت

:

این پایین از اون بالا هم بهتره ? چون فقط تو رو میشه دید ... تقدیم به آسمون قلبم

...

زیباست که با خدای خود چت بکنیم ? در سایت نماز شب عبادت بکنیم

ای کاش که ما فلاپی دلها را ? با عشق علی و آلش فرمت بکنیم ملتمس دعا

...

یک روز رسد خوشی به اندازه کوه ? یک روز رسد غمی به اندازه دشت

?

افسانه زندگی چنین است گلم ? در سایه کوه باید از دشت گذشت

. . .

بعضی اشخاص چنان به خود مغرورند که اگر عاشق بشوند

به خود بیشتر عشق می ورزند تا به معشوق

. . .

دوست دارم شب را به غم سر کنم ? دفتری را از اشک چشمم تر کنم

نام آن دفتر نهم دیوان عشق ? عشق را عنوان آن دفتر کنم

. . .

لازمه عشق و خوشبختی جذب کردن چیزهای تازه نیست

بلکه خذف کردن افکار کهنه و پوچ است

 

 

 

 

 

 

 

. . .

اگر آزاد بودم به دور دستها پرواز میکردم ? و نام تو را که زیباترین نام هاست

بر روی گلها و سبزه ها و دریاها می نوشتم

. . .

دوستی فصل قشنگی است پر از لاله سرخ ? دوستی تلفیق شعور من و توست

دوستی رنگ قشنگی است به رنگ خدا ? دوستی حس عجیبی است میان آفتاب و آب

خدا زمین را مدور آفرید تا به انسان بگوید همان لحظه ای که تصور می کنی به آخر دنیا

رسیده ای، درست در نقطه آغاز هستی

 

 

 

 

. . .

بار دگر ما را کلک زد دم از یک اتفاق مشترک زد برای لحظه ای با تو شکفتن

هزاران بار قلبم را محک زد

. . .

س از مرگم بیا زیبا نگارم بیا با جمع دوستان بر مزارم سرت خم کن ببوس سنگ مزارم که

من در زیره خاک چشم انتظارم

. . .

توی زندگی بعضی چیز ها بزرگ ، بعضی چیز ها کوچک ، بعضی چیز ها ساده و بعضی چیز ها مهم هستند

:

بزرگ مثل عشق

کوچک مثل غم

ساده مثل من

مهم مثل تو

 

...

تا که از جانب معشوقه نباشد کششی..کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد

بیهوده مکن عمر گران صرف رفیقان ، عمر صرف کسی کن که دلش جان تو باشد ، امروز

کسی محرم اسرار کسی نیست ، ما تجربه کردیم کسی یار کسی نیست

به بزرگترین عشق در کوتاه ترین جمله ی ممکن به روی لطیف ترین گل سرخ یرای تو بهترین ... دنیام می نویسم دوستت دارم

هر که ما را یاد کرد...ایزد مر او را یار باد ...هر که ما را خوار کرد ...از عمر برخوردار باد

...

هر که اندر راه ما خاری فکند...از دشمنی ...هر گلی کز باغ وصلش بشکفد...بی‌خار باد

...

اس ام اس های زیبا

sms haye ziba پیامک های قشنگ payamak haye ghashng

غربت را نباید در شهری غریب یا در گمشدن لحظه های آشنا جستجو کرد . هر وقت عزیزت نگاهش را به دیگری تعارف کرد تو غریبی

.............

...لبخند زن دردو موقع آسمانی و فرشته مانند است . یکی هنگامی که برای اولین بار با لبخند به معشوق می گوید دوستت دارم ودیگر هنگامی که برای اولین بار به روی نوزادش لبخند می زند

..........

امروز، اولین روز از بقیة عمر شماست، پس اگر خود را برای آینده آماده نسازید، بزودی

دوست داری بگم می خوام هر روز صبح با صدای تو بیدار بشم........بعد بفهمی با ساعتم بودم!!!!!!دوست داری بگم چرا رفتی؟؟؟؟ بعد بفهمی با برق بودم!!!!دوست داری بگم هرجا باشی پیدات می کنم..... بعد بفهمی با دسته کلیدم بودم!!!!! دوست داری بگم دوستت دارم بعد فکر کنی با........نه! ایندفعه با خودت بودم

میدونی 21593 یعنی چی؟؟؟ میای ما 2 تا 1 بشیم 5 دقیقه باهم باشیم 9 ماه دیگه 3 تا بشیم؟؟

 

 

 

عشق با غرور زیباست ولی اگر عشق را به قیمت فرو ریختن دیوار غرور گدایی کنی... آن وقت است که دیگر عشق نیست صدقه است

وقتی که وفا قصه برف به تابستان است و محبت گل نایابیست به چه کسی باید گفت: با تو خوشبخت ترین انسانم!؟؟

توی زندگی بعضی چیز ها بزرگ ، بعضی چیز ها کوچک ، بعضی چیز ها ساده و بعضی چیز ها مهم هستند

:

بزرگ مثل عشق

کوچک مثل غم

ساده مثل من

مهم مثل تو

...

تا که از جانب معشوقه نباشد کششی..کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد

 

 

 

بیهوده مکن عمر گران صرف رفیقان ، عمر صرف کسی کن که دلش جان تو باشد ، امروز

 

 

کسی محرم اسرار کسی نیست ، ما تجربه کردیم کسی یار کسی نیست

به بزرگترین عشق در کوتاه ترین جمله ی ممکن به روی لطیف ترین گل سرخ یرای تو بهترین ... دنیام می نویسم دوستت دارم

هر که ما را یاد کرد...ایزد مر او را یار باد ...هر که ما را خوار کرد ...از عمر برخوردار باد

...

هر که اندر راه ما خاری فکند...از دشمنی ...هر گلی کز باغ وصلش بشکفد...بی‌خار باد

...

تنها برنامه ای که تکرارش آرزوی من است، پخش زنده نگاه توست

 

 

...

از برنامه 90 مزاحمتون می شم. می خواستم بگم شما به عنوان بهترین گل سال انتخاب شدید

!

می دونی چرا تو رو تو گلفروشی راه نمی دن؟

چون با دیدن تو گلها خشکشون می زنه

...!

اگه یه نفر با گاری دنبالت کرد، نترس چون نون خشکیه

اونم فهمیده با نمکی

 

!

اگر می خوای بدونی چند تا دوستت دارم انگشتت رو بزار روی نبضت

...

دیدی؟ دوست داشتنم تمومی نداره

!

میدونى فرق تو با کبوتر چیه؟

اون از قشنگیش اسیر می شه

تو با قشنگیت اسیر می کنى

کاش کبوتری بودم، درآسمان عشق تو پرواز می کردم، در دلت لانه می کردم و در دستان زیبایت آرام می گرفتم

 

 

.

می دونی بزرگترین گناه چیه؟

رفتن تو قلب من بدون اجازه

!

حالا هم بزرگترین مجازات رو برایت در نظر گرفته ام: حبس ابد در قلب من

!

شما طبق قانون 28 ماده 5 از قوانین دوستی به حبس ابد در قلب من محکومید. آیا اعتراضی دارید؟

چرا رو نقاشی ها بی خودی سایه می زنی

این همه حرف خوب داریم حرف گلایه می زنی

اگه منو دوست نداری اینو راحت بهم بگو

چرا با حرفات و نگات بهم کنایه می زنی

 

 

 

 

 

این عشق نیست که دنیا را می چرخاند. عشق چیزی است که چرخش آنرا ارزشمند می کند

خنده از لبهایم گریزد” اگر اشک از چشمهایم گریزد” اگر از گریه دریایی بسازم” اگر از خنده رویایی بسازم” لحظه ای از یاد تو دور نخواهم ماند

نقاشی تو را می کشم ولی به جای رنگ قرمز به قلب فلزی ات ضد زنگ می زنم ! تا از آسیب اشک هایم در امان باشد

!!!

بارون و دوست دارم هنوز … چون تو رو یادم میاره

حس می کنم پیشه منی … وقتی که بارون می باره

 

 

 

 

 

 

دو نگاهی که کردمت همه عمر، نرود تا قیامت از یادم. نگاه اولین که دل بردی، نگاه آخرین که جان دادم

..

از من آزرده مشو، میروم از خانه ی تو، قبل رفتن تو بدان عاشق و بی تقصیرم، تو اگر خسته ای از دست دلم حرفی نیست، امر کن تا که بمیرم به خدا می میرم

..

حالا دیگه من تنهام، تنها تر از همیشه. آهنگی که مدام تو گوشم تکرار میشه فریاد مظلومانه ی جیرجیرک تنهای باغچست. صدایی که خیلی برام آشناست. چیزی شبیه در خود شکستن

..

وقتی عشقت رو از دست دادی دیگه سعی نکن به دستش بیاری ،درست مثل چینی شکسته می مونه که حتی اگه بندش هم بزنی دیگه به زیبایی گذشته نیست

 

 

 

هنوز در به در کوچه های خاطره ام / هنوز اسم تو مانده گوشه حنجره ام /هنوز مثل نخستین نگاه عاشق تو / در انحصار غم عشق در محاصره ام

به بزرگترین عشق در کوتاه ترین جمله ی ممکن به روی لطیف ترین گل سرخ یرای تو بهترین ... دنیام می نویسم دوستت دارم

با اینکه می دانم دوست داشتن گناه است دوستت دارم

با اینکه می دانم پرستش کار کافر است می پرستمت

با اینکه می دانم آخر عشق رسوایی است عاشقت می شوم

پس گناهکارم ، کافرم ، رسوایم ولی همچنان دوستت دارم

 

 

 

 

 

همان طور که شاپرک ها نمی توانند دشت آبی اسمان را از یاد ببرند من هم چشمان زیبایت را نمی توانم فراموش کنم . تصویر زیبایت نه تنها در ذهنم بلکه در قلبم جای دارد ، ای کاش بدانی قصر آرزوهایم را در ساحل چشمانت ساخته ام تا قلب مهربانت مداوایی باشد برای عشق پاک و مقدسم

.

خواستم با تو باشم نخواستی ، خواستم مونس و یارت باشم نخواستی ، خواستم برای همیشه در کنارت باشم نخواستی خواستم هم گام و هم نفس روز های تنهایی ات باشم نخواستی ، خواستم پذیرای نگاه مهربانت باشم نخواستی ، خواستم قلبم را به یادگار تقدیمت کنم باز هم نخواستی نخواستی ، هیچ کدام را نخواستی و نخواستی

دوستت دارم عزیزم خیلی خیلی خیلی ، خیلی ها میگن اگه به معشوقت زیاد بگی دوستت دارم اون زود تو را از یاد می بره و به ... دیگری عشق می ورزد، ولی من به تو اطمینان دارم پس دوستت دارم

 

 

 

 

دست از سر ما بردار ، کنار تو نمی مونم

یه روز می گفتم عاشقم ، اما دیگه نمی تونم

تقصیر هیچکس دیگه نیست ، قصه ی ما تموم شده

حیف همه خاطره ها ، به پای کی حروم شده

دروغ می گفتی که ، برم از بی کسی دق می کنی

اشکاتو باور ندارم ، بی خودی هق هق می کنی

یادم می افته لحظه ای که دست تو رو شد برام

قسم می خوردی پیش من که جز تو عشقی نمی خوام

دست خودم نیست که دیگه هیچکسی باور ندارم

این چیزا تقصیر توه تلافیشو در می یارم

 

 

 

 

نمی دانم چه حسی هست این عاشقی؟

وقتی می نشینم ، وقتی راه می روم ، وقتی می خوابم دوستت دارم

وقتی صدایی می اید دوستت دارم ، وقتی سکوت است دوستت دارم

چه می کنی با من که چنین راحت همیشگی شده ای ؟

هیچ چیز سخت تر از انتظار نیست ، آن هم انتظار لحظه ای که یک آشنا صدایت کند و به تو بفهماند که دوستت دارد اما هر چقدر که انتظار هم سخت باشد به آن لحظه زیبا می ارزد ، پس انتظار می کشم تا آن لحظه زیبا نصیبم شود

 

 

 

 

 

.

توی زندگی بعضی چیز ها بزرگ ، بعضی چیز ها کوچک ، بعضی چیز ها ساده و بعضی چیز ها مهم هستند

:

بزرگ مثل عشق

کوچک مثل غم

ساده مثل من

مهم مثل تو

چرا رو نقاشی ها بی خودی سایه می زنی

این همه حرف خوب داریم حرف گلایه می زنی

اگه منو دوست نداری اینو راحت بهم بگو

چرا با حرفات و نگات بهم کنایه می زنی

در سرزمین عاطفه هایم چون گل روئیدی و من باغبانی آموختم اما کدام گل احساس باغبان را می فهمد آیا هیچ گلی هست که باغبان را به اندازه ی یک قطره شبنم یا یک گلبرگ بشناسد و دوست بدارد ؟

 

 

 

 

چرا نوشتم در برگ تنهاییم برای تو نمی دانم … شاید که روزی بخوانند بی تو عشق مرد

.

عاشق ان نیست که برای عشقش در سرما آتش روشن کند عاشق آن است که کتش را بدهد به عشقش و خودش سرما بخورد و 6 تا آمپول بزنه که دیگه از این غلطا نکنه

من سبزترین واژه ملموس غروبم کاش در این وسعت سبز یکنفر درد مرا می فهمید

صداقت و مهربانیت را می ستایم صداقت را از کلامت و مهربانیت را از نگاهت

یار دل آزار من وفا نشناسد….. وه که عجب نعمتی است یار وفادار

 

 

 

 

 

بی گناهی کم گناهی نیست در دیوان عشق.. یوسف از دامان پاک خود به زندان رفته است

شمع اگر پروانه را سوزاند خیر از خود ندید…آه عاشق زود گیرد دامن معشوق را

با آنکه انتقام از دشمن حرام نیست…در عفو لذتی است که در انتقام نیست

تا که از جانب معشوقه نباشد کششی..کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد

فریاد مردمان همه از دست دشمن است….. فریاد من از دل نامهربان دوست

 

 

 

 

 

 

 

 

من رشته محبت خود از تو می بُرم ….. باشد گره خورد به تو نزدیکتر شوم

بدنامی حیات دو روزی نبود بیش…. آنهم با تو بگویم چه سان گذشت

یک روز صرف دل بستن دل شد به این و آن….. روز دگر به کندن دل از این و آن گذشت

در لحظات تصمیم گیری است که سرنوشت ما شکل می گیرد

خدایا به عالم تو راضی مباش…. کزین بیشتر من خدایا کنم

 

 

 

 

 

کسی که در آفتاب زحمت کشیده ، حق دارد در سایه استراحت کند

اگر هر روز راهت را عوض کنی ، هرگز به مقصد نخواهی رسید

در اندیشه آنچه کرده ای مباش، در اندیشه آنچه نکرده ای باش

درباره درخت بر اساس میوه هایش قضاوت می کنند نه بر اساس برگهایش

خداوند به هر پرنده ای دانه ای میدهد، ولی آنرا داخل خانه اش نمی اندازد

 

 

 

 

 

 

آنقدر شکست خوردن را تجربه کنید تا راه شکست دادن را بیاموزید

تفاوت بزرگی میان دوست نداشتن رفتار دیگری ، با دوست نداشتن خود او وجود دارد

یکی می پرسد : اندوه تو از چیست؟ سبب ساز سکوت مبهمت کیست؟ برایش صادقانه می نویسم: برای آنکه باید باشد و نیست

….

این عشق نیست که دنیا را می چرخاند. عشق چیزی است که چرخش آنرا ارزشمند می کند

 

 

 

 

 

ز چشمت اگر چه دورم هنوز….پر از اوج و عشق و غرورم هنوز

اگر غصه بارید از ماه و سال….به یاد گذشته صبورم هنوز

شکستند اگر قاب یاد مرا…..دل شیشه دارم بلورم هنوز

سفر چاره دردهایم نشد….. پر از فکر راه عبورم هنوز

ستاره شدن کار سختی نیست…. گرشتم ولی غرق نورم هنوز

پر از خاطرات قشنگ توام…..پر از یاد و شوق و مرورم هنوز

ترا گم نکردم خودت گم شدی……من شیفته با تو جورم هنوز

اگر جنگ با زندگی ساده نیست…..در این عرصه مردی جسورم هنوز

اگر کوک ماهور با ما نساخت…..پر از نغمه پک و شورم هنوز

قبول است عمر خوشی ها کم است…..ولی با توام پس صبورم هنوز

 

 

 

 

نردبان این جهان ما و منی است…..عاقبت این نردبان افتادنی است

لاجرم آنکس که بالاتر نشست……استخوانش سخت تر خواهد شکست

آنقدر دل اَتم پُر بود که با شکافتنش دنیایی لرزید. دل من نیز پُر بود. وقتی شکست ، سکوتی کرد که به دنیایی می ارزید

امروز را برای بیان عشق به عزیزانت غنیمت بشمار. شاید فردا احساسی باشد اما …عزیزی نباشد

ساقه شکستن ، قانون طوفان است. تو نسیم باش و نوازش کن

 

 

 

 

به نامردی نامردان قسم خوردم …… که نامردی کنم در حق نامردان

در حضور خارها هم میشود یک یاس بود..در هیاهوی مترسکها پر از احساس بود

میشود حتی برای دیدن پروانه ها….شیشه های مات یک متروکه را الماس بود

.

دست در دست پرنده،بال در بال..نسیم ساقه های هرز این بیشه ها را داس بود

کاش می شد حرفی از « کاش میشد» هم نبود….هر چه بود احساس بود و عشق بود و یاس بود

روز اول با عشق برایت گلی آوردم….. و تو با آن ظرفها را شستی

به خودتان قول بدهید ، هیچ وقت به امید تغییر دادن کسی ، با او وارد زندگی مشترک نشوید

مرا هر جور خواهی دربه در کن جفایت را از این هم بیشتر کن بزن با عشق خود آتش به جانم

.

در کویر سبز عشق،این سخن از من بگیر مرگ تو مرگ من است،پس تمنا میکنم هرگز نمیر

.

سکوت سرشار از ناگفته هاست و ناگفته ها پر بهاترین داشته هاست

.

زندگی مانند رانندگی در یک دشت پر از گل است که باید از همه لحظه هاش استفاده کنیم به تفاوت اینکه در آخر جاده تابلویی به این عبارت نصب شده(دور زدن ممنوع

)

زنده ام با نام تو پژمرده ام بی نام تو،حاضرم پرپر شوم در محضر دیدار تو

 

 

 

 

.

دیگه رو خاک وجودم نه گلی هست نه درختی،لحظه های بی تو بودن میگذره اما به سختی،دل تنها و غریبم داره این گوشه میمیره،ولی حتی وقت مردن باز سراغتو میگیره

.

فردا هایی که هیچ وقت نمیرسند هم بهانه خوبی است برای امیدوار بودن،برای زندگی بهتر داشتن،برای یک نفس راحت کشیدن،خدایا شکر

.

با آب طلا نام حسین قاب کنید،با نام حسین یادی از آب کنید،خواهید که سربلند و جاوید شوید،تا آخر عمر تکیه به ارباب کنید

.

ما زنده به عشقیم ولی عشق تب دوست،ما طالب مرگیم ولی در طلب دوست،ما تشنه دردیم ولی از غم هجرانیم،درویش نگاهیم ولی با لب خندان

.

به سه دلیل دوستت دارم دو تاشو نمیدونم یکیشم یادم نیست

.

بار دگر ما را کلک زد دم از یک اتفاق مشترک زد برای لحظه ای با تو شکفتن هزاران بار قلبم را محک زد

همان طور که آفتاب تیرگی ها را می راند اشخاص با نشاط نیز از قلب دیگران غم و اندوه را می زدایند - دکتر علی شریعثی

یکی می پرسد: “اندوه تو چیست؟ سبب ساز سکوت مبهمت کیست؟” برایش صادقانه می نویسم: برای آنکه باید باشد و نیست

 

عشق مثله پنیر میمونه، زیادش آدمو خنگ میکنه، نرمالش فقط تا یک ساعت آدمو سیر نگه میداره، هیچ ... هم بدونه پنیر نمرده

*

*

.دل را به ندیدن عادت ندادم اما پری من به ندیدنم عادت داشت هر شب به دیدارش می شتابم اما فرشته ی کوچک من فراموش کار است ... فرو رفتن در عین شین قاف هم چه چیز با نمکی ست ;)هنوز در به در کوچه های خاطره ام / هنوز اسم تو مانده گوشه حنجره ام /هنوز مثل نخستین نگاه عاشق تو / در انحصار غم عشق در محاصره ام

*

توی زندگی بعضی چیز ها بزرگ ، بعضی چیز ها کوچک ، بعضی چیز ها ساده و بعضی چیز ها مهم هستند:

بزرگ مثل عشق

کوچک مثل غم

ساده مثل من

مهم مثل تو

 

*

*

...دل را به ندیدن عادت ندادم اما پری من به ندیدنم عادت داشت هر شب به دیدارش می شتابم اما فرشته ی کوچک من فراموش کار است … فرو رفتن در عین شین قاف هم چه چیز با نمکی ست ;)هنوز در به در کوچه های خاطره ام / هنوز اسم تو مانده گوشه حنجره ام /هنوز مثل نخستین نگاه عاشق تو / در انحصار غم عشق در محاصره ام

*

توی زندگی بعضی چیز ها بزرگ ، بعضی چیز ها کوچک ، بعضی چیز ها ساده و بعضی چیز ها مهم هستند:

بزرگ مثل عشق

کوچک مثل غم

ساده مثل من

مهم مثل تو

وقتی عشقت رو از دست دادی دیگه سعی نکن به دستش بیاری ،درست مثل چینی شکسته می مونه که حتی اگه بندش هم بزنی دیگه به زیبایی گذشته نیست

بار دگر ما را کلک زد دم از یک اتفاق مشترک زد برای لحظه ای با تو شکفتن هزاران بار قلبم را محک زد

 

 

 

همان طور که آفتاب تیرگی ها را می راند اشخاص با نشاط نیز از قلب دیگران غم و اندوه را می زدایند - دکتر علی شریعثی

یکی می پرسد: “اندوه تو چیست؟ سبب ساز سکوت مبهمت کیست؟” برایش صادقانه می نویسم: برای آنکه باید باشد و نیست

عشق مثله پنیر میمونه، زیادش آدمو خنگ میکنه، نرمالش فقط تا یک ساعت آدمو سیر نگه میداره، هیچ ... هم بدونه پنیر نمرده

*

.بی گناهی کم گناهی نیست در دیوان عشق.. یوسف از دامان پاک خود به زندان رفته است

*

شمع اگر پروانه را سوزاند خیر از خود ندید…آه عاشق زود گیرد دامن معشوق را

*

 

*

یکی می پرسد : اندوه تو از چیست؟ سبب ساز سکوت مبهمت کیست؟ برایش صادقانه می نویسم: برای آنکه باید باشد و نیست…. بی گناهی کم گناهی نیست در دیوان عشق.. یوسف از دامان پاک خود به زندان رفته است

*

شمع اگر پروانه را سوزاند خیر از خود ندید...آه عاشق زود گیرد دامن معشوق را

*

یکی می پرسد : اندوه تو از چیست؟ سبب ساز سکوت مبهمت کیست؟ برایش صادقانه می نویسم: برای آنکه باید باشد و نیست....

اینو می فرستم به سلامتیه هرچی گلدونه به شرطی که گلش شما باشی وخاکش ما

...

ای مرزبان دهکده عشق

اجازه بده خود را مهمان سرزمین عشقش کنم

در را بگشا تا لحظه ای همسفره کرامت دریایی اش شوم

عمری انتظار

دیگر اجازه لازم نیست

ای سیم های خاردار

شما با من کمی مهربانتر شوید

..

ای صمیمی ای دوست گاه بیگاه لب پنجره خاطره ام می آیی ای قدیمی ای خوب تو مرا یاد کنی یا نکنی من به یادت هستم

....

اگه یه روزی فروختمت ناراحت نشی ها! من ادم فروش نیستم من گل فروش هستم

...

از من آزرده مشو، میروم از خانه ی تو، قبل رفتن تو بدان عاشق و بی تقصیرم، تو اگر خسته ای از دست دلم حرفی نیست، امر کن تا که بمیرم به خدا می میرم

 

..

دیشب دفترچه قسطامو ورق می زدم. تمومی نداره! تا آخر عمر بدهکار مهربونیاتم

 

..

دلا دیشب چه می کردی تو در کوی حبیب من؟

الهی خون شوی ای دل تو هم گشتی رقیب من

!

پروانه به شمع بوسه زد و بال و پرش سوخت،بیچاره از این عشق فقط سوختن آموخت

قلب من در شهر چشمان تو جا مانده است قدر یک شب هم شده از آن پرستاری کنی

batting eyelashes

کنار دریا نشسته بودم و از غم دوریت آرام گریه می کردم قطره ای از اشکم به دریا افتاد، تا زمانی که آن قطره اشک را پیدا کنم دوستت دارم

 

 

من همان قاب تهی، خسته و بی تصویرم که برای تو و تصویر دلت می میرم

 

 

در محکمه روز قیامت کنم از تو شکایت، به خدایت گویم که مرا کشته دو چشمان سیاهت

وفای بی وفایان کرده پیرم، برم یار وفاداری بگیرم، اگر یار وفاداری ندیدم، سر قبر وفاداری بمیرم

کاش معشوق ز عاشق طلب جان می کرد، تا که هر بی سروپایی نشود عاشق دلدار کسی

shame on you

عمیق ترین درد زندگی مردن نیست بلکه نداشتن کسی است که الفبای دوست داشتن را برایت تکرار کند و تو از او رسم محبت را بیاموزی

چقدر حقیرند مردمانی که نه جرأت دوست داشتن دارند ، نه اراده‌ی دوست نداشتن ، نه لیاقت دوست داشته شدن و نه متانت دوست داشته نشدن، با این حال مدام شعر عاشقانه می‌خوانند

دلم را آهنی کردم مبادا عاشقت گردد،ندانستم توی ظالم دلی آهنربا داری

آسمون به دریا گفت : این بالا خیلی خوبه میشه همه جا رو دید, دریا گفت: این پایین از اون بالا خیلی بهتره چون فقط تو رو میشه دید

 

.

اگر کسی رو دوست داری نه براش ستاره باش، نه آفتاب چون هر دوشون زود گذرند، پس براش آسمون باش که همیشه بالای سرش باشی

زندگی مثل دیکته است هی غلط می نویسیم و هی پاک می کنیم دوباره می نویسیم و باز پاک می کنیم غافل از اینکه یه روز داد می زنند ورقه ها بالا

...

من پرستوی خزان دیده و خاموش توام حسرتی گر به دلم هست همان دوری توست

دوستی من و تو دوستی شاخه و برگ است، و جدایی برگ از شاخه ، مرگ است

امشب دلم از امدنت سرشار است، فانوس به دست کوچه دیدار استف آن گونه تو را در انتظارم که اگر،این چشم بخوابد آن یکی بیدار است

اگر دیدی دلی تنها نشسته، میان رنج غمها تک نشسته، نگو آن دل چرا تنها نشسته، بدان که دوریت آن را شکسته

سیب سرخی را به من بخشید و رفت، عاقبت بر عشق من خندید و رفت، اشک در چشمان سردم حلقه زد، بی مروت، گریه ام را دید و رفت

نبودی بی تو پنهان گریه کردم، تو را دیدم و خندان گریه کردم، برای این که اشکهایم نبینی، نشستم زیر باران گریه کردم

زندگی سه تا پیچ داری، تولد_عشق_مرگ، سر پیچ دوم منتظرتم که تا پیچ سوم باهات بیام

praying

باید در زندگی همچون دریا بود تا اگر با سنگهای سخت برخورد کردیم ، سنگها در عمق ما محو شوند نه ما در عمق سنگها

 

زیبا ترین غروب : غروب عاشقان......زیبا ترین سنگ : دل یار. زیبا ترین مایع : اشک .....زیبا ترین ناله :آه....زیبا ترین دوست : قلب (تو) زیبا ترین کلام دوستت دارم

خداحافظ : ولی هرگز نخواهی رفت از یادم خداحافظ : ولی این یعنی در اندوه تو میمیرم دراین تنهایی مطلق که می بندد ، به زنجیرم و بی تو لحظه ای حتی دلم طاقت نمی آرد

wave

برای شنیدن صدای که دوستش میداری همین لحظه هم بسیار دیر است، افسوس خواهی خورد زمانی را که آن سوی سیم ها کسی بی احساس میگوید: برقراری ارتباط با مشترک مورد نظر مقدور نمی باش

مرا صد بار از خود برانی دوســــتت دارم** **به زندان خیانت هم کشانی دوســــتت دارم** **چه سود از مهر ورزیدن** **چه حاصل از وفا کردن** **مرا لایق بــدانی یا ندانی دوســــتت دارم

 

 

**

همیشه سلام تو به شادباش یک اتفاق در من تکرار می شوی به من نگو از حروف ِ نام ِ تو ساده بُگذرم که من جز قشنگ ِ نام ِ تو حرف ِ دیگری نخوانده ام ! با من بگو به کدام زبان آفرینش بگویم که تمام ِ دارایی منی صدای تو دلنشین چشم هات آینه با تو مهربان ! بهار همیشه در رگِ زمین شناورست

...

می نویسم تنها به یاد او و برای او...می نویسم به یاد روزهای شیرین انتظار،به یاد لحظه های فراق و چشمان منتظر

..........

من به آمار زمین مشکوکم اگر این شهر پر از آدمهاست پس چرا این همه دلها تنهاست؟

وقتی عشقت رو از دست دادی دیگه سعی نکن به دستش بیاری ،درست مثل چینی شکسته می مونه که حتی اگه بندش هم بزنی دیگه به زیبایی گذشته نیست

زندگی در گرو خاطره هاست ، خاطره در گرو فاصله هاست ، فاصله تلخ ترین خاطره هاست

.

فاصله گرفتن از آدم هایی که دوستشان داریم بی فایده است ، زمان به ما نشان خواهد داد که جانشینی برای آنها نیست

. . .

همیشه ابرها گریه میکنن اما آدمها عاشق ستاره ها میشن . یادت باشه چشمک ستاره ها ، گریه ابرها رو از یادت نبره

 

 

 

.

زندگش شهد گل است و زنبور زمان میخوردش و آنچه میماند عسل خاطره هاست

.

نه نگاه مهتاب ، نه فراسوی افق ، نه ستاره ، نه ماه ، نه درخشندگی شمس زمین ، نه تمام دنیا . . . . . . . . . . . . . . . . . . . من فقط گرمی دستان تو را میخواهم

.

عرض کوچه رو آنقدر قدم زدم که یادم رفت کدام طرف کوچه بن بست بود . حالا از هر سو که بیایی دیگر فرقی نمی کند

. . .

اگه شدم عاشق تو ، نذار که بیتاب بمونم ، لالایی شبم تویی ، نذار که بی خواب بمونم

.

چه حقیرند مردمانی که نه جرات دوست داشتن دارند و نه اراده دوست نداشتن و نه لیاقت دوست داشته شدن و متانت دوست نداشته شدن . . . اما با این حال مدام شعر عاشقانه میخوانند

 

.

چه چاره کنم من زمانه بفهمد زبان مرا ؟ کجا بگریزم که غم نشناسد نشان مرا؟

 

 

 

پس از مرگم بیا زیبا نگارم بیا با جمع دوستان بر مزارم سرت خم کن ببوس سنگ مزارم که من در زیره خاک چشم انتظارم

یکی می پرسد: “اندوه تو چیست؟ سبب ساز سکوت مبهمت کیست؟” برایش صادقانه می نویسم: برای آنکه باید باشد و نیست

عشق مثله پنیر میمونه، زیادش آدمو خنگ میکنه، نرمالش فقط تا یک ساعت آدمو سیر نگه میداره، هیچ ... هم بدونه پنیر نمرده

.

یا درست حرف بزن

یا عاقلانه سکوت کن

هر کی دلتو شکست صداشو در نیار یه روز دلش می شکنه صداش در میاد

کسی چه می داند شاید، این قدر همدیگر را دوست نمی داشتیم اگر از دور به تماشای روح هم نمی نشستیم . کسی چه می داند اگر آسمان ما را جدا نمی کرد شاید، این قدر به هم نزدیک نبودیم

بر سنگ قبر من بنویسید خسته بود اهل زمین نبود نمازش شکسته بود

خدایا

!

گاهی که دلم از این و آن و زمین و زمان می گیره،

نگاهم را به سوی تو و آسمون می گیرم،

و آنقدر با تو درد دل می کنم،

تا کم کم چشم ایم با ابرهای بهار مسابقه می گذارند

.

و پس از اون که قلبم سبک می شه

.

تو می آیی و تمام فضایی دلم را پر می کنی

.

آن وقت دیگر آرام می شم

.

و احساس می کنم هیچ چیز نمی تونه مرا از پای دربیاره،

چون تو را در قلبم دارم

 

 

.

تقصیر تو نبود خودم نخواستم چراغ ِ قدیمی خاطره ها، خاموش شود خودم شعرهای شبانه اشک را، فراموش نکردم خودم کنار ِ آرزوی آمدنت اردو زدم حالا نه گریه های من دینی بر گردن تو دارند، نه تو چیزی بدهکار

سهم من خانه‌ای اجاره‌ای در قلب توست! و هر روز ... ترس از ریختن وسایلم در کوچه‌ها

دل من نرمتر از جنس حریر، دلم از جنس بلور، گر تو را قصد شکستن باشد، سنگ بی انصافیست ، یک تلنگر کافیست

گاه دلتنگ شوی ، گاه بی حوصله و سخت وغریب زمانی را هم ، غرق شادی و پر از خنده ی عشق همه را ای گل ناز به خداوند سپار خاطرت جمع عزیز که عدالت خصلت مطلق اوست گل نازم این بار چشم دل را واکن دست رد بر دل هر غصه بزن حرفهایت را گرم و آرام و بلند به خداوند بگو عشق را تجربه

 

ما در ره دوست نقض پیمان نکنیم / گر جان طلبد دریغ از جان نکنیم / دنیا اگر از زیبا رویان لبریز شود/ ما پشت به دوستان قدیمی نکنیم

*

*

*

هر لحظه یادت میکنم شاید تو هم یادم کنی، همواره در فکر توام با یک نگاه شادم کنی، هرگز ندیدم بر لبی لبخند زیبای تو را هرگز نمیگیرد کسی در قلب من جای تو را...مهم نبوده سوختنم، دور از تو پرپر زدنم، مهم تو بودی عشق من، نه قصه شکستنم، به افتخار عشق تو میگم که بازنده منم...چشای پرستو بی اشک میمیره صدای قناری بی تو میگیره اگه تو نباشی پیشم عزیزم هر چی شادیست توی قلبم میمیره آسمون عشق پوسیده می شه هوای عشق مه الوده می شه

*

وقتی که دلم تنگ است

پیدا نکنم همدل

دلها همه از سنگ است

گویا که در این وادی

از عشق نشانی نیست

گر هست یکی عاشق

آلوده به صد رنگ است

خود را به که بسپارم

*

نباید بی جهت هرسو بتازیم

اگر تکنیک دلها را بدانیم

همیشه برده و هرگز نبازیم

همه در زندگی شطرنج بازیم

*

ولی من هیچ وقت اینو نمی تونم بگم ، آخه تو نفس منی

همه وقتی از زندگی خسته میشن میگن خدا نفسمو بگیر

در این شبها چه خاموشم به یاد تو هم اغوشم به من گفتی وفا دارم چرا کردی فراموشم؟

 

یه دنیا فدای هر چی دله مهربونه یه دل فدای هر کی اینو میخونه

هزار تا رگ دارم و هزار تا رفیق اما تو شاهرگی و تک رفیق

کاش بدونی ندیدنت نبودنت هرگز بهانه ای نمیشه واسه از یاد بردنت

 

 

با من که شکسته ام کمی راه بیا بالی بگشا و گاه و بیگاه بیا ازرده مشو بیا گناه از من بود گفتم که مقصرم تو کوتاه بیا

اس ام اس عاشقانه جدید | اس ام اس عاشقانه

 اس ام اس جدید

sms-jok.royablog.ir

 

وصیت کردم بعد مرگم قلبمو اهدا کنن

.

.

.

.

.

اما گفتن اجازه صاحبش لازمه .

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اجازه میدی ؟

 

 

 

تعیین جایگاه شما در بهشت یا جهنم بصورت رایگان توسط افسانه بایگان!!!

 

 

اگه کوه باشی استواری ، اگه دریا باشی روانی،  اگه رود باشی بلندی ، اگه آسمان باشی وسیعی،  اگه خورشید باشی پر حرارتی ، اگه آدم باشی یه اس ام اس میفرستی !!!

 

 

از اداره برق شاکی خصوصی داری ! میگن پای تیر برق ریدی و فرار کردی !!!

 

 

دلم برات تنگ شده بود ، حالا می فهمم چرا ! مال ِکش ِشلوارم بود!!

 

 

ما ز یاران چشم یاری داشتیم

هندوانه کاشتیم اما کدو برداشتیم

 

 


 وفاداری را باید از نیلوفری آموخت که به دور هر شاخه ای می پیچد و در آغوشش میمیرد !


می دونی سلول های مغزت چه قدره ؟

یکی ؟

دو تا ؟

سه تا ؟

شاید هم هزار تا ! شاید هم به میلیارد برسه ، اصلاْ شاید سلول نداشته باشی ، چون نمی دونی من الان سرکارت گذاشتم !!!


 از سازمان کشتیرانب مزاحم میشم ، لنگر عشقتون بدجورب تو صاحل دل ما گیر کرده !


 همیشه گریه نشانه ی ضعف نیست ، گاهی نشانه ی یک بخشش است ، گاهی یک فداکاری ، گاهی هم یک دروغ و گاهی هم نمایانگر عظمت یک عشق ...


 هزار دلیل برای دوست داشتن ، یک دلیل برای دوست نداشتن ، اون یک دلیل رو به خاطر هزار دلیلت دوست داشته باش . . .


 نفرین به اون کسایی که روی دلا پا میزارن ، تا که می بینن عاشقی ، میرن و تنهات میزارن . نفرین به آدمایی که تو سینه ها دل ندارن ، عاشق عشاق کُشین ، رحم و مروت ندارن !!


از باتو بودن برایم عادتی ساختی که هرگز بی تو بودن را باور نمی کنم ...


از آسمون پیغام رسیده خدا یکی از ستاره هاشو گم کرده ، ولی من تو رو لو نمیدم که منو از اون بالا دزدیدی ... !

اس ام اس جدید - مهر ماه

من الآن بالای برج میلاد ایستادم ، شوخی هم ندارم ، اگر بدونم دوسم نداری از همین بالا...

.

.

.

با آسانسور میام پایین

 

 

مردها بر اثر کمبود عاطــــــــــفه ازدواج می‌کنند،


بر اثر کمبود حوصله طلاق می‌دهند،


و بر اثر کمبود حافظه دوبـــــــــاره ازدواج می‌کنند.

 

 

قبض تلفن همراه اینجانب گم شده است.
.
.
.
.
.
از یابنده تقاضا می شود که مبلغ آن را پرداخت نماید .
.
.

و رسید بانک را به عنوان مژدگانی نزد خودش نگاه دارد!




شهروند دست و دلباز

 

 

دنبالم بیا
از پله ها برو پایین
!...
!...!...
!...!...!...
!...!...!...!...
!...!...!...!...!... بیا ... ... ...بپیچ
... مستقیم ... ... ... وایسا
2زاری داری؟ ... مرسی
1...1...0
الو، سلام پلیس 110؟ یه منگل 5 دقیقه است که افتاده دنبالم!

 

 

 

اگه یه روز یه پروانه اومد نشت روی سرت
تعجب نکن ؛ خسته شده !!!

 

 

^^
oO
@
.(-).
مگه بهت نگفتم دیگه عکستو به این و اون نده؟

 

 با صلام از کلیه آموضگاران و صوادآموضان نحزت صوات آموضی سمیمانه اصطدعا دارم با هظور خود و ادای شحادت در سهن مجلص مانع از اصطیضاه من شوید . باطشکرعلـــــی کــــ.ردان (دکتر صابق)

 

 

 بانک معتادان جوان به زودی قرعی کشی میکند:

100دستگاه پیکنیک،10 کمک هزینه سفر به زاهدان،کمک هزینه خرید منقل و بافور و هزاران جایزه یک مثقالی


بهای اندک تجاوز جن*سی در ایران

اینکه یک فرد به خود جرأت می‌دهد در فاصله چند متری والدین یک کودک و هشت نفر دیگر از اعضای خانواده اش، با او چنین کند و بعد راست راست در رستوران قدم بزند در ابتدا عجیب به نظر می‌رسد. ولی به عقیده من، این فرد اگر صفحات حوادث روزنامه را خوانده و اخبار صدا و سیما را دیده باشد به دلایل زیر در محاسبات خود اشتباه نکرده است.

 

 

بهای اندک تجاوز جن*سی در ایران 

• دختر ۵ ساله‌ای به همراه ده عضو خانواده به رستورانی در منیریه می‌رود و کارگر رستوران با یک شکلات، او را به زیرزمین کشانده و مورد تعرض قرار می‌دهد. این فرد اگر روزنامه خوانده و اخبار صدا و سیما را دیده باشد،‌ در محاسبات خود اشتباه نکرده است ...
سه‌شنبه  ۱۰ اردیبهشت ۱٣٨۷ -  ۲۹ آوریل ۲۰۰٨

سایت بازتاب خلاصه ی یک گزارش تحقیقی در مورد چگونگی برخورد قضائی با تجاوز جن*سی در ایران را به قلم محمد مطهری منتشر کرده است. در این گزارش آمده است: اخبار حوادث که بالقوه می‌تواند نقشی تعیین کننده در افزایش امنیت جامعه ایفا کند در وضع کنونی خود، دو پیام روشن به همراه دارد: پیام اول برای مردم است و پیام دوم برای مجرمین. پیام آن برای مردم همان مدعای این مقالات است که امنیت و جان و ناموس مردم در کشور ما ارزش لازم را ندارد، و پیام دوم آن برای مجرمین فعلی و آینده است که در صورت ارتکاب جرم، لزوما نه آبرویشان در خطر است و نه مجازاتی سنگین در پیش دارند.
قسمت هایی از این گزارش در زیر آمده است:

چند روز پیش خبری تکان دهنده منتشر شد. دختر ۵ ساله‌ای به همراه ده عضو خانواده به رستورانی در منیریه می‌رود و کارگر رستوران با نشان دادن یک شکلات از دور، او را به زیرزمین کشانده و مورد تعرض قرار می‌دهد. (اعتماد ملی، اول اردیبهشت ۱٣٨۷). اینکه یک فرد به خود جرأت می‌دهد در فاصله چند متری والدین یک کودک و هشت نفر دیگر از اعضای خانواده اش، با او چنین کند و بعد راست راست در رستوران قدم بزند در ابتدا عجیب به نظر می‌رسد. ولی به عقیده من، این فرد اگر صفحات حوادث روزنامه را خوانده و اخبار صدا و سیما را دیده باشد به دلایل زیر در محاسبات خود اشتباه نکرده است:

اولا: او نیک می‌داند که رسانه ملی با تمسک به لزوم برهم نزدن آرامش روانی مردم و یا حفظ آبروی خانواده‍ی متهم ـ که ارزش این استدلال در جای خود بررسی خواهد شد ـ نه خبر وقوع جرم و نه تصویر او را حتی از شبکه استانی پخش نخواهد کرد...

ثانیا: در صفحه حوادث از این نوع اخبار کم نخوانده است که مثلا دندانپزشکی در ولنجک با تزریق ماده بیهوشی به جای بی حسی، به هفتاد و نه تن از بانوان و دختران تعرض کرده و از اعمال کثیف خود فیلم گرفته است و قاضی او را به هشت سال زندان محکوم کرده است (هموطن سلام، ۲۹ دی ۱٣٨٣). بنابراین گمان می‌برد که مجازات وی نباید از یکی دو ماه فراتر رود.

ثالثا: او دیده است که فردی علیرغم هفده مورد تجاوز به پسربچه‌ها در شهرک غرب به قاضی اظهار کرده که بیمار روانی است و از روی اختیار این جرمها را مرتکب نشده و در نتیجه پس از یک هفته نیز آزاد شده است. بنابراین راه این نوع بهانه‌ها هم باز است.

رابعا: جرمی را انتخاب کرده که اکثر قریب به اتفاق قربانیان یا خانواده‌هایشان جهت حفظ آبرو از شکایت صرف نظر می‌کنند. فیلمبرداری با موبایل هم بهترین راه منصرف کردن قربانی از شکایت است...

نکته بسیار مهم و مورد غفلت این است که این وضعیت باعث شده تعرض به بانوان در ایران از دو جهت، شکلی استثنایی به خود بگیرد. تجاوز که به هر حال در هر کشوری اتفاق می‌افتد، در سایر کشورها غالبا" به صورت فردی، با صورت پوشیده (از ترس چهره نگاری) و در مکانهای بسیار خلوت مثل بیابان و جنگل انجام می‌شود. اما بسیاری از متجاوزین نوامیس در ایران دریافته‌اند که این عرصه چنان بی صاحب است که می‌توان در کنار شغل اول و با استفاده از همان محل یا وسیله به این کار مبادرت کرد. نه لزومی به پوشاندن چهره است و نه نیازی به تلاش برای یافتن خرابه یا ساختمان نیمه کاره. تعرض دو کارگر به خانم جوان در بدو ورود به یک مهمانسرا هنگام نشان دادن اتاق، در فاصله چند دقیقه‌ای که شوهرش برای آوردن مدارک به سمت اتومبیل رفته است (جام جم،۲٣ مرداد ٨۶)، تعرض بنگاهدار قمی که ضمن نشان دادن منازل خالی، بانوان مشتری را مورد تعرض قرار می‌داده و با خیال راحت فردا به سر کار می‌رفته است (اعتماد، ۲ مرداد ٨۶)، تعرضات سریالی راننده تاکسی سمند در مشهد (ایسنا، ۲ اردیبهشت ٨۶)، تعرض به دختر جوان در اتاق پرو (جام جم ۱۶ مرداد ٨۶)، و اخبار مکرر در مورد تعرض در محل شرکت به بهانه استخدام و غیر آن، همه اثبات می‌کنند که متجاوزین حتی از دادن آدرس محل کار به قربانیان نیز واهمه ندارند...

اطلاع از آخرین تماسها حتی در صورت حذف Call Log در گوشیهای سونی

طلاع از آخرین تماسها حتی در صورت حذف Call Log در گوشیهای سونی اریکسون


حتماً براتون اتفاق افتاده که یه نفر گوشی شما رو برای یک تماس قرض بگیره و بعد از اتمام تماس ، شماره ای که با اون تماس گرفته رو از بخش Call Log گوشی پاک کنه تا شما ندونید با چه شماره ای تماس گرفته و یا چه شماره ای به گوشی شما زنگ زده بوده.
یا شاید دنبال شماره ای هستید که قبلا با اون تماس گرفتید و تو دفترچه تلفن خودتون ندارید و از شانس بد شما بخش Call Log که شماره هایی که با اون ارتباط برقرار کردید را نگهداری می کنه ، پاک کردید…یا شاید قصد خرید یک گوشی رو دارید که فروشنده ادعا می کنه گوشی کاملاً آکبند و نو بوده و از اون استفاده نشده و شما قصد دارید واقعا از این موضوع مطمءن بشید که واقعاً تماسی با گوشی برقرار نشده باشه ….
در چنین مواردی چه می کنید ؟



البته باید بگم این ترفند تنها مخصوص گوشیهای سونی اریکسون با کارکرد جاواست .

برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید .
۱- وارد بخش Contact (دفترچه تلفن) بشید .
۲- گزینه New contact را انتخاب کنید .
۳- سپس گزینه New number را انتخاب کنید.
۴- گزینه Look up را انتخاب کنید .
۵- سپس گزینه More را بزنید .
۶- گزینه Unsaved nos را انتخاب کنید

اگر زبان تلفن همراه شما فارسیه ، گزینه ها به ترتیب از چپ به راست از این قرارن:
مخاطبین » افزودن » شماره جدید » افزودن » جستجو » بیشتر » شماره ذخیره نشده

خوب چی می بینید ؟

بله آخرین شماره هایی که توسط گوشی شما با آنها ارتباط برقرار شده است ! (تماس گرفته شده و پاسخ داده شده ) را مشاهده خواهید کرد .
این لیست قابل حذف نیست و همواره تا ۱۰ شماره آخر را نمایش می دهد .

ترفندهایی با ماشین حساب!

ترفندهایی با ماشین حساب!

1)
خاموش کردن ماشین حساب به روشی دیگر
این ترفند بر روی بسیاری از ماشین حساب های قدیمی و جدید قابل استفاده است.برای این کار ، پس از روشن کردن ماشین حساب ، کافی است دکمه های 2 و 3 را همزمان نگه داشته ، سپس دکمه ON را بزنید. خواهید دید که ماشین حساب خاموش میشود!
2)
این ترفند بر روی ماشین حساب های معمولی مدرسه ای قابل اجراست.
بدین صورت که ابتدا یک عدد را به دلخواه وارد ماشین حساب کنید. سپس یکبار دکمه ضرب را زده ، سپس دکمه تقسیم و بعد دکمه مساوی را بزنید. عدد بی ربطی برای شما نمایان میشود. اما اکنون چند بار پیاپی دکمه مساوی را بزنید. خواهید دید که به عدد 0 میرسید! حالا کافی است یکبار دکمه ضرب را بزنید ، سپس دکمه جمع ،و نهایتأ باز هم دکمه مساوی! خواهید دید که عددی که در ابتدا وارد کرده بودید برای شما نمایان خواهد شد!
به عنوان مثال اگر 25 را وارد کنیم ، سپس دکمه های ضرب ، تقسیم و مساوی را به ترتیب و بزنیم ، عدد 0.04 را خواهیم داشت ، با فشردن 4 بار پیاپی دکمه مساوی به 0 میرسیم. حال ، اگر اینبار دکمه های ضرب ، جمع و مساوی را به ترتیب بزنیم به همان عدد 25 خودمان میرسیم!

3)
نوشتن کلمات با ماشین حساب!
در زبان انگلیسی برای هر عددی در ماشین یک حرف انگلیسی را در نظر گرفته اند. این حروف که حروف اصلی هم هستند به وسیله آنها میتوان هر عبارت یا کلمه ای را توسط ماشین حساب نوشت. اما با اندکی ذکاوت!
لیست این حروف و اعداد به شکل زیر است:
• 0=O
• 1=I
• 2=S
• 3=E
• 4=H
• 5=Z
• 6=G
• 7=L
• 8=B
برای نوشتن حروف به وسیله ماشین حساب باید اعداد را به شکل معکوس نوشت ، سپس ماشین حساب را وارون کرد! بدین معنا که اعداد را از جهت دیگر نوشت ، سپس ماشین حساب را دوران داد تا حروف به شکلی کاملأ خوانا دیده شود.
به عنوان مثال برای نوشتن کلمه GOOGLE ، باید اعداد را از حرف E شروع کرد و به G رساند ، یعنی عدد 376006 را وارد ماشین حساب کرد ، سپس ماشین حساب را بر عکس کرد تا به طور واضح واژه google نمایان شود! میتوان از اعداد استفاده کرد. به ویژه به حالت دیجیتالی ماشین حساب این موضوع قابل درک تر میشود.
مثال های دیگر:
0.7734 = HELLO
GLIB = 8176
LOGS = 5607
همان طور که دیدید در کلمه HELLO و کلیه کلماتی که به O ختم میشوند باید پس از زدن 0 یک . نیز وارد کرد.
  

راز انگشتان شما

 

 

 آیا تا به حال بطور دقیق به انگشتان دستان خود نگاه کرده‌اید؟ تا به حال فکر کرده‌اید که به کدامیک علاقه بیشتری نسبت به بقیه دارید؟ با دقت نگاه کنید، سپس توضیح مربوط به آن را بخوانید. 

 

انگشت شماره ۱
این انگشت نماد مسایل مادی و ثروت است و کسانی که این انگشت را انتخاب می‌کنند، اقتصاد دانان خوبی هستند و معمولا از نظر مالی در وضعیت خوبی قرار دارند. 

انگشت شماره ۲
این انگشت نماد کار می‌باشد و اشخاصی که به این انگشت اهمیت بیشتری می‌دهند انسان‌های کاری هستند و بطور کلی وجدان کاری خوبی دارند و موفقیت زیادی در کارها دارند. 

انگشت شماره ۳
این انگشت میزان اهمیت به خود فرد را نشان می‌دهد، افرادی که این انگشت را انتخاب می‌کنند، در مورد همه چیز اول به خود اهمیت داده و تا حدودی خودپرست و خودخواه هستند. 

انگشت شماره ۴
این انگشت نماد محبت و عشق است و کسانی که این انگشت را انتخاب می‌کنند، انسان‌های احساساتی و عاطفی هستند و همواره به دنبال محبت و خوشحال کردن دیگران هستند. 

انگشت شماره ۵
این انگشت نماد خانواده و فرزند هست و کسانی که به این انگشت علاقمند هستند، افرادی هستند که به خانواده پایبند بوده و به زندگی مشترک و بطور کلی روابط بین افراد اهمیت می‌دهند.

سوابق جالب مدیر کل تربیت بدنی استان تهران!!!

 
 

کارشناس صنایع مهمات که خوبه بعد از برد های فوتبال آتیش بازی به راه است دیگه! کارشناس امور بین الملل هم که هست پس روابط ما با فیفا هم روز به روز بهتر میشه رییس تخلفات اداری هم هستند پس دیگه کسی نمیتونه تخلفی بکنه مدیر عامل ایساکو هم که بوده پس پاداش بعد از برد هم معلوم شد بوغ سمند یا کارت طلایی امداد خودرو خیلی خوبه تمام فاکتور های یه مدیر ورزشی رو داره   مشکلتون باهاش چیه؟؟

افطار پارتی در لس آنجلس

افطار پارتی؛ چهره دیگری از جوانان ایرانی در لس آنجلس 

 

 

 

این جوانان در ماه رمضان روزه می گیرند، دور هم جمع می شوند و" افطار پارتی "هم دارند.

 

 

مریم، 23 ساله، دختر ایرانی است که در لس آنجلس بزرگ شده، به سختی فارسی حرف می زند، اما روزه اش را می گیرد و منافاتی هم بین روزه گرفتن و پارتی رفتن و جوان امروزی لس آنجلسی بودن نمی ببیند.

 

 

پریا در مسجد چادر سر می کند تا برای نماز آماده شود.

 

 

نماز دختران لس آنجلسی

 

 

در این مسجد نمازجماعت به امامت یک آقای ریش و سبیل تراشیده برگزار می شود.

 

 

این عکس در لس انجلس گرفته شده نه در تهران.

 

 

دخترها بعد از نماز از مسجد خارج می شوند.

 

 

پسرها هم بعد از نماز به دختران می پیوندند. وحید دانشجو است. امیر در کار سرمایه گذاری . مارال، پویه و پریا هم دانشجو هستند. این جوانان روایت متفاوت و غیر سنتی از اسلام را قبول دارند .

 

 

افطار دست جمعی ایرانیان در لس آنجلس – مرکز ایمان

 

 

دکتر محمد صادق نمازیخواه که عضو انجمن دندان پزشکان ایالت کالیفرنیا است، مرکز ایمان – بنیاد ایرانیان مسلمان آمریکای شمالی - را به همراهی دیگر همکاران ایرانی اش از سال 1996 را در لس آنجلس به راه انداخته است 

 

 

منبع

صندوق آرایی جهت دریافت صــــــدقــــه !

صندوق صدقه یا گاو صندوق صدقه در راه اسالم به خلخال

 

صندوق آرایی جهت دریافت صــــــدقــــه : ترفندی جالب برای جذب حمایت های مردمی  ;) این ابر صندوق صدقه با تزئیناتش در راه اسالم به خلخال توجه منو به خودش جلب کرد ! اینطور که شواهد نشون میده مردم توی این مسیر زیاد صدقه میدن نه اینکه مسیر ، مسیر پر مخاطره ای هست برای همین صندوق های کوچک صدقه یا همون گدا آهنی محقر کشش اینجا رو ندارن .

طریقه گرفتن ریز مکالماتتون از سایت ایرانسل (مخصوص خطوط اعتباری)

برای اینکار می بایست اول یک پیامک حاوی دستور E-care به شماره 130 ارسال کنید و منتظر جواب آن بمانید
حالا یک پیامک برای شما ارسال می شود که حاوی شماره رمز ورود به بخش کنترل حساب اینترنتی می باشد
همکنون باید به سایت ایرانسل مراجعه کنید و از منوی خدمات گزینه "کنترل حساب اینترنتی" را انتخاب کنید
در صفحه جدید به قسمت کنترل حساب اینترنتی مخصوص خطوط اعتباری (یا همان پیش پرداخت بروید) و روی لینک مشخص شده توسط سایت کلیک کنید تا شما را به بخش ورود راهنمایی کند.
حالا در این بخش از شما شماره موبایل خودتان را می خواهد که باید به صورت مقابل وارد کنید بدوت صفر اول:9893۶۳۱۹۱۰۶۳
در کاراکتر دوم از شما شماره سیم کارت را می خواهد که باید به کارت سیمکارتتان مراجعه کنید و کد موجود در آن را که دقیقاً در زیر قسمت بارکد وجود دارد در این مکان وارد کنید(شماره سیم کارت 9 رقمی است) حالا بر روی ورود کلیک کنید تا به صفحه بعد بروید
در این صفحه از شما شماره رمز ورود را می خواهد که باید رمزی را که با اس ام اس برایتان ارسال شده است را در این قسمت وارد کنید (به بزرگ یا کوچک بودن حروف دقت کنید)

**احتمالاً در این بخش از شما خواسته می شود که پسورد خودتان را عوض کنید که اگر مایل به این کار بودید آن را عوض کنید**

و در مرحله آخر شما به حساب اینترنتی خودتان وارد می شوید و از طریق منوی بالا سایت می توانید به بخش های مختلف آن سر بزنید
در این بخش حتی می توانید ثبت نام نیمه تمام خود را تکمیل کنید
در بخش دیگر شما می توانید ریز مکالمات خطتان را به صورت یک فایل با پسوند pdf دریافت کنید (این بخش بزودی برای خط های اعتباری قابل دست رس خواهد بود)
در بخش های دیگر اطلاعات سیمکارتتان و نوع طرحی که از آن استفاده می کنید را به شما نمایش خواهد داد
حتی در بخشی از این سایت می توانید سوال خود را مطرح کنید تا اپراتور با شما تماس بگیرد و جواب سوالتان را بدهد
حتی شما می توانید در بخش دیگری سیم کارت خود را برای مدت معلومی(که توسط خود شما مشخص می شود) غیر فعال کنید
در بخش اطلاعات سیم کارت حتی می توانید مقدار اعتبار باقی مانده در سیمکارت خود را نیز مشاهده کنید
امید وارم این مطلب به دردتون بخوره

سخنان جالب آقای رحیم پور ازغدی درباره حجاب شراب و موسیقی

به نظر شما یه دونه موی یه دختر اگه بیرون باشه اشکالی داره؟

دو تا چی؟

سه تا چی؟

...     دانلود    700KB

 

مصاحبه جدید با گلشیفته فراهانی در آمریکا

مصاحبه کننده به گلشیفته میگه خیلی خوشگلی!

دانلود 1.4MB