˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

اس ام اس عاشقانه مهرماه سری 2

 

اس ام اس عاشقانه مهرماه سری 2

 

 

sms-jok.royablog

 

توی زندگی بعضی چیز ها بزرگ ، بعضی چیز ها کوچک ، بعضی چیز ها ساده و بعضی چیز ها مهم هستند:

بزرگ مثل عشق

کوچک مثل غم

ساده مثل من

مهم مثل تو

تا که از جانب معشوقه نباشد کششی..کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد

 

 

بیهوده مکن عمر گران صرف رفیقان ، عمر صرف کسی کن که دلش جان تو باشد ، امروز

کسی محرم اسرار کسی نیست ، ما تجربه کردیم کسی یار کسی نیست

به بزرگترین عشق در کوتاه ترین جمله ی ممکن به روی لطیف ترین گل سرخ یرای تو بهترین ... دنیام می نویسم دوستت دارم

هر که ما را یاد کرد…ایزد مر او را یار باد …هر که ما را خوار کرد …از عمر برخوردار باد

هر که اندر راه ما خاری فکند…از دشمنی …هر گلی کز باغ وصلش بشکفد…بی‌خار باد

 

 

 

 

 

 

 

به بزرگترین عشق در کوتاه ترین جمله ی ممکن به روی لطیف ترین گل سرخ یرای تو بهترین ... دنیام می نویسم دوستت دارم

توی زندگی بعضی چیز ها بزرگ ، بعضی چیز ها کوچک ، بعضی چیز ها ساده و بعضی چیز ها مهم هستند

:

بزرگ مثل عشق

کوچک مثل غم

ساده مثل من

مهم مثل تو

چرا رو نقاشی ها بی خودی سایه می زنی

این همه حرف خوب داریم حرف گلایه می زنی

اگه منو دوست نداری اینو راحت بهم بگو

چرا با حرفات و نگات بهم کنایه می زنی

در سرزمین عاطفه هایم چون گل روئیدی و من باغبانی آموختم

اما کدام گل احساس باغبان را می فهمد آیا هیچ گلی هست که باغبان را به اندازه ی یک قطره شبنم یا یک گلبرگ بشناسد و دوست بدارد ؟

 

 

 

 

 

 

من سبزترین واژه ملموس غروبم کاش در این وسعت سبز یکنفر درد مرا می فهمید

صداقت و مهربانیت را می ستایم صداقت را از کلامت و مهربانیت را از نگاهت

یار دل آزار من وفا نشناسد ….. وه که عجب نعمتی است یار وفادار

 

 

 

 

 

 

کف آسفالت صافه ولی ترک داره مثل دله منه که غما رو یدک داره

اینجا قوانینی داره که بی تبصرست نگاها شلیک میشه بهت از غرض

ممکنه آرزوهات توی حباب بمونن تا وقتی سنگ قبرتو با گلاب بشورن

بیهوده مکن عمر گران صرف رفیقان ، عمر صرف کسی کن که دلش جان تو باشد ، امروز

کسی محرم اسرار کسی نیست ، ما تجربه کردیم کسی یار کسی نیست

 

 

 

 

دریغا، مسکین تن من ! که پست اش کردم به خیال باطل که بلندی روح را به جز این راه

نیست آنکه تن ام، به خواری بر سر راه افکندی! آه!! باید که بر این اوج بی بازگشت در

تنهایی بمیرم

آسمون به دریا گفت : این بالا خیلی خوبه ? همه جا رو میشه دید ? دریا گفت

:

این پایین از اون بالا هم بهتره ? چون فقط تو رو میشه دید ... تقدیم به آسمون قلبم

...

زیباست که با خدای خود چت بکنیم ? در سایت نماز شب عبادت بکنیم

ای کاش که ما فلاپی دلها را ? با عشق علی و آلش فرمت بکنیم ملتمس دعا

...

یک روز رسد خوشی به اندازه کوه ? یک روز رسد غمی به اندازه دشت

?

افسانه زندگی چنین است گلم ? در سایه کوه باید از دشت گذشت

. . .

بعضی اشخاص چنان به خود مغرورند که اگر عاشق بشوند

به خود بیشتر عشق می ورزند تا به معشوق

. . .

دوست دارم شب را به غم سر کنم ? دفتری را از اشک چشمم تر کنم

نام آن دفتر نهم دیوان عشق ? عشق را عنوان آن دفتر کنم

. . .

لازمه عشق و خوشبختی جذب کردن چیزهای تازه نیست

بلکه خذف کردن افکار کهنه و پوچ است

 

 

 

 

 

 

 

. . .

اگر آزاد بودم به دور دستها پرواز میکردم ? و نام تو را که زیباترین نام هاست

بر روی گلها و سبزه ها و دریاها می نوشتم

. . .

دوستی فصل قشنگی است پر از لاله سرخ ? دوستی تلفیق شعور من و توست

دوستی رنگ قشنگی است به رنگ خدا ? دوستی حس عجیبی است میان آفتاب و آب

خدا زمین را مدور آفرید تا به انسان بگوید همان لحظه ای که تصور می کنی به آخر دنیا

رسیده ای، درست در نقطه آغاز هستی

 

 

 

 

. . .

بار دگر ما را کلک زد دم از یک اتفاق مشترک زد برای لحظه ای با تو شکفتن

هزاران بار قلبم را محک زد

. . .

س از مرگم بیا زیبا نگارم بیا با جمع دوستان بر مزارم سرت خم کن ببوس سنگ مزارم که

من در زیره خاک چشم انتظارم

. . .

توی زندگی بعضی چیز ها بزرگ ، بعضی چیز ها کوچک ، بعضی چیز ها ساده و بعضی چیز ها مهم هستند

:

بزرگ مثل عشق

کوچک مثل غم

ساده مثل من

مهم مثل تو

 

...

تا که از جانب معشوقه نباشد کششی..کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد

بیهوده مکن عمر گران صرف رفیقان ، عمر صرف کسی کن که دلش جان تو باشد ، امروز

کسی محرم اسرار کسی نیست ، ما تجربه کردیم کسی یار کسی نیست

به بزرگترین عشق در کوتاه ترین جمله ی ممکن به روی لطیف ترین گل سرخ یرای تو بهترین ... دنیام می نویسم دوستت دارم

هر که ما را یاد کرد...ایزد مر او را یار باد ...هر که ما را خوار کرد ...از عمر برخوردار باد

...

هر که اندر راه ما خاری فکند...از دشمنی ...هر گلی کز باغ وصلش بشکفد...بی‌خار باد

...

اس ام اس های زیبا

sms haye ziba پیامک های قشنگ payamak haye ghashng

غربت را نباید در شهری غریب یا در گمشدن لحظه های آشنا جستجو کرد . هر وقت عزیزت نگاهش را به دیگری تعارف کرد تو غریبی

.............

...لبخند زن دردو موقع آسمانی و فرشته مانند است . یکی هنگامی که برای اولین بار با لبخند به معشوق می گوید دوستت دارم ودیگر هنگامی که برای اولین بار به روی نوزادش لبخند می زند

..........

امروز، اولین روز از بقیة عمر شماست، پس اگر خود را برای آینده آماده نسازید، بزودی

دوست داری بگم می خوام هر روز صبح با صدای تو بیدار بشم........بعد بفهمی با ساعتم بودم!!!!!!دوست داری بگم چرا رفتی؟؟؟؟ بعد بفهمی با برق بودم!!!!دوست داری بگم هرجا باشی پیدات می کنم..... بعد بفهمی با دسته کلیدم بودم!!!!! دوست داری بگم دوستت دارم بعد فکر کنی با........نه! ایندفعه با خودت بودم

میدونی 21593 یعنی چی؟؟؟ میای ما 2 تا 1 بشیم 5 دقیقه باهم باشیم 9 ماه دیگه 3 تا بشیم؟؟

 

 

 

عشق با غرور زیباست ولی اگر عشق را به قیمت فرو ریختن دیوار غرور گدایی کنی... آن وقت است که دیگر عشق نیست صدقه است

وقتی که وفا قصه برف به تابستان است و محبت گل نایابیست به چه کسی باید گفت: با تو خوشبخت ترین انسانم!؟؟

توی زندگی بعضی چیز ها بزرگ ، بعضی چیز ها کوچک ، بعضی چیز ها ساده و بعضی چیز ها مهم هستند

:

بزرگ مثل عشق

کوچک مثل غم

ساده مثل من

مهم مثل تو

...

تا که از جانب معشوقه نباشد کششی..کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد

 

 

 

بیهوده مکن عمر گران صرف رفیقان ، عمر صرف کسی کن که دلش جان تو باشد ، امروز

 

 

کسی محرم اسرار کسی نیست ، ما تجربه کردیم کسی یار کسی نیست

به بزرگترین عشق در کوتاه ترین جمله ی ممکن به روی لطیف ترین گل سرخ یرای تو بهترین ... دنیام می نویسم دوستت دارم

هر که ما را یاد کرد...ایزد مر او را یار باد ...هر که ما را خوار کرد ...از عمر برخوردار باد

...

هر که اندر راه ما خاری فکند...از دشمنی ...هر گلی کز باغ وصلش بشکفد...بی‌خار باد

...

تنها برنامه ای که تکرارش آرزوی من است، پخش زنده نگاه توست

 

 

...

از برنامه 90 مزاحمتون می شم. می خواستم بگم شما به عنوان بهترین گل سال انتخاب شدید

!

می دونی چرا تو رو تو گلفروشی راه نمی دن؟

چون با دیدن تو گلها خشکشون می زنه

...!

اگه یه نفر با گاری دنبالت کرد، نترس چون نون خشکیه

اونم فهمیده با نمکی

 

!

اگر می خوای بدونی چند تا دوستت دارم انگشتت رو بزار روی نبضت

...

دیدی؟ دوست داشتنم تمومی نداره

!

میدونى فرق تو با کبوتر چیه؟

اون از قشنگیش اسیر می شه

تو با قشنگیت اسیر می کنى

کاش کبوتری بودم، درآسمان عشق تو پرواز می کردم، در دلت لانه می کردم و در دستان زیبایت آرام می گرفتم

 

 

.

می دونی بزرگترین گناه چیه؟

رفتن تو قلب من بدون اجازه

!

حالا هم بزرگترین مجازات رو برایت در نظر گرفته ام: حبس ابد در قلب من

!

شما طبق قانون 28 ماده 5 از قوانین دوستی به حبس ابد در قلب من محکومید. آیا اعتراضی دارید؟

چرا رو نقاشی ها بی خودی سایه می زنی

این همه حرف خوب داریم حرف گلایه می زنی

اگه منو دوست نداری اینو راحت بهم بگو

چرا با حرفات و نگات بهم کنایه می زنی

 

 

 

 

 

این عشق نیست که دنیا را می چرخاند. عشق چیزی است که چرخش آنرا ارزشمند می کند

خنده از لبهایم گریزد” اگر اشک از چشمهایم گریزد” اگر از گریه دریایی بسازم” اگر از خنده رویایی بسازم” لحظه ای از یاد تو دور نخواهم ماند

نقاشی تو را می کشم ولی به جای رنگ قرمز به قلب فلزی ات ضد زنگ می زنم ! تا از آسیب اشک هایم در امان باشد

!!!

بارون و دوست دارم هنوز … چون تو رو یادم میاره

حس می کنم پیشه منی … وقتی که بارون می باره

 

 

 

 

 

 

دو نگاهی که کردمت همه عمر، نرود تا قیامت از یادم. نگاه اولین که دل بردی، نگاه آخرین که جان دادم

..

از من آزرده مشو، میروم از خانه ی تو، قبل رفتن تو بدان عاشق و بی تقصیرم، تو اگر خسته ای از دست دلم حرفی نیست، امر کن تا که بمیرم به خدا می میرم

..

حالا دیگه من تنهام، تنها تر از همیشه. آهنگی که مدام تو گوشم تکرار میشه فریاد مظلومانه ی جیرجیرک تنهای باغچست. صدایی که خیلی برام آشناست. چیزی شبیه در خود شکستن

..

وقتی عشقت رو از دست دادی دیگه سعی نکن به دستش بیاری ،درست مثل چینی شکسته می مونه که حتی اگه بندش هم بزنی دیگه به زیبایی گذشته نیست

 

 

 

هنوز در به در کوچه های خاطره ام / هنوز اسم تو مانده گوشه حنجره ام /هنوز مثل نخستین نگاه عاشق تو / در انحصار غم عشق در محاصره ام

به بزرگترین عشق در کوتاه ترین جمله ی ممکن به روی لطیف ترین گل سرخ یرای تو بهترین ... دنیام می نویسم دوستت دارم

با اینکه می دانم دوست داشتن گناه است دوستت دارم

با اینکه می دانم پرستش کار کافر است می پرستمت

با اینکه می دانم آخر عشق رسوایی است عاشقت می شوم

پس گناهکارم ، کافرم ، رسوایم ولی همچنان دوستت دارم

 

 

 

 

 

همان طور که شاپرک ها نمی توانند دشت آبی اسمان را از یاد ببرند من هم چشمان زیبایت را نمی توانم فراموش کنم . تصویر زیبایت نه تنها در ذهنم بلکه در قلبم جای دارد ، ای کاش بدانی قصر آرزوهایم را در ساحل چشمانت ساخته ام تا قلب مهربانت مداوایی باشد برای عشق پاک و مقدسم

.

خواستم با تو باشم نخواستی ، خواستم مونس و یارت باشم نخواستی ، خواستم برای همیشه در کنارت باشم نخواستی خواستم هم گام و هم نفس روز های تنهایی ات باشم نخواستی ، خواستم پذیرای نگاه مهربانت باشم نخواستی ، خواستم قلبم را به یادگار تقدیمت کنم باز هم نخواستی نخواستی ، هیچ کدام را نخواستی و نخواستی

دوستت دارم عزیزم خیلی خیلی خیلی ، خیلی ها میگن اگه به معشوقت زیاد بگی دوستت دارم اون زود تو را از یاد می بره و به ... دیگری عشق می ورزد، ولی من به تو اطمینان دارم پس دوستت دارم

 

 

 

 

دست از سر ما بردار ، کنار تو نمی مونم

یه روز می گفتم عاشقم ، اما دیگه نمی تونم

تقصیر هیچکس دیگه نیست ، قصه ی ما تموم شده

حیف همه خاطره ها ، به پای کی حروم شده

دروغ می گفتی که ، برم از بی کسی دق می کنی

اشکاتو باور ندارم ، بی خودی هق هق می کنی

یادم می افته لحظه ای که دست تو رو شد برام

قسم می خوردی پیش من که جز تو عشقی نمی خوام

دست خودم نیست که دیگه هیچکسی باور ندارم

این چیزا تقصیر توه تلافیشو در می یارم

 

 

 

 

نمی دانم چه حسی هست این عاشقی؟

وقتی می نشینم ، وقتی راه می روم ، وقتی می خوابم دوستت دارم

وقتی صدایی می اید دوستت دارم ، وقتی سکوت است دوستت دارم

چه می کنی با من که چنین راحت همیشگی شده ای ؟

هیچ چیز سخت تر از انتظار نیست ، آن هم انتظار لحظه ای که یک آشنا صدایت کند و به تو بفهماند که دوستت دارد اما هر چقدر که انتظار هم سخت باشد به آن لحظه زیبا می ارزد ، پس انتظار می کشم تا آن لحظه زیبا نصیبم شود

 

 

 

 

 

.

توی زندگی بعضی چیز ها بزرگ ، بعضی چیز ها کوچک ، بعضی چیز ها ساده و بعضی چیز ها مهم هستند

:

بزرگ مثل عشق

کوچک مثل غم

ساده مثل من

مهم مثل تو

چرا رو نقاشی ها بی خودی سایه می زنی

این همه حرف خوب داریم حرف گلایه می زنی

اگه منو دوست نداری اینو راحت بهم بگو

چرا با حرفات و نگات بهم کنایه می زنی

در سرزمین عاطفه هایم چون گل روئیدی و من باغبانی آموختم اما کدام گل احساس باغبان را می فهمد آیا هیچ گلی هست که باغبان را به اندازه ی یک قطره شبنم یا یک گلبرگ بشناسد و دوست بدارد ؟

 

 

 

 

چرا نوشتم در برگ تنهاییم برای تو نمی دانم … شاید که روزی بخوانند بی تو عشق مرد

.

عاشق ان نیست که برای عشقش در سرما آتش روشن کند عاشق آن است که کتش را بدهد به عشقش و خودش سرما بخورد و 6 تا آمپول بزنه که دیگه از این غلطا نکنه

من سبزترین واژه ملموس غروبم کاش در این وسعت سبز یکنفر درد مرا می فهمید

صداقت و مهربانیت را می ستایم صداقت را از کلامت و مهربانیت را از نگاهت

یار دل آزار من وفا نشناسد….. وه که عجب نعمتی است یار وفادار

 

 

 

 

 

بی گناهی کم گناهی نیست در دیوان عشق.. یوسف از دامان پاک خود به زندان رفته است

شمع اگر پروانه را سوزاند خیر از خود ندید…آه عاشق زود گیرد دامن معشوق را

با آنکه انتقام از دشمن حرام نیست…در عفو لذتی است که در انتقام نیست

تا که از جانب معشوقه نباشد کششی..کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد

فریاد مردمان همه از دست دشمن است….. فریاد من از دل نامهربان دوست

 

 

 

 

 

 

 

 

من رشته محبت خود از تو می بُرم ….. باشد گره خورد به تو نزدیکتر شوم

بدنامی حیات دو روزی نبود بیش…. آنهم با تو بگویم چه سان گذشت

یک روز صرف دل بستن دل شد به این و آن….. روز دگر به کندن دل از این و آن گذشت

در لحظات تصمیم گیری است که سرنوشت ما شکل می گیرد

خدایا به عالم تو راضی مباش…. کزین بیشتر من خدایا کنم

 

 

 

 

 

کسی که در آفتاب زحمت کشیده ، حق دارد در سایه استراحت کند

اگر هر روز راهت را عوض کنی ، هرگز به مقصد نخواهی رسید

در اندیشه آنچه کرده ای مباش، در اندیشه آنچه نکرده ای باش

درباره درخت بر اساس میوه هایش قضاوت می کنند نه بر اساس برگهایش

خداوند به هر پرنده ای دانه ای میدهد، ولی آنرا داخل خانه اش نمی اندازد

 

 

 

 

 

 

آنقدر شکست خوردن را تجربه کنید تا راه شکست دادن را بیاموزید

تفاوت بزرگی میان دوست نداشتن رفتار دیگری ، با دوست نداشتن خود او وجود دارد

یکی می پرسد : اندوه تو از چیست؟ سبب ساز سکوت مبهمت کیست؟ برایش صادقانه می نویسم: برای آنکه باید باشد و نیست

….

این عشق نیست که دنیا را می چرخاند. عشق چیزی است که چرخش آنرا ارزشمند می کند

 

 

 

 

 

ز چشمت اگر چه دورم هنوز….پر از اوج و عشق و غرورم هنوز

اگر غصه بارید از ماه و سال….به یاد گذشته صبورم هنوز

شکستند اگر قاب یاد مرا…..دل شیشه دارم بلورم هنوز

سفر چاره دردهایم نشد….. پر از فکر راه عبورم هنوز

ستاره شدن کار سختی نیست…. گرشتم ولی غرق نورم هنوز

پر از خاطرات قشنگ توام…..پر از یاد و شوق و مرورم هنوز

ترا گم نکردم خودت گم شدی……من شیفته با تو جورم هنوز

اگر جنگ با زندگی ساده نیست…..در این عرصه مردی جسورم هنوز

اگر کوک ماهور با ما نساخت…..پر از نغمه پک و شورم هنوز

قبول است عمر خوشی ها کم است…..ولی با توام پس صبورم هنوز

 

 

 

 

نردبان این جهان ما و منی است…..عاقبت این نردبان افتادنی است

لاجرم آنکس که بالاتر نشست……استخوانش سخت تر خواهد شکست

آنقدر دل اَتم پُر بود که با شکافتنش دنیایی لرزید. دل من نیز پُر بود. وقتی شکست ، سکوتی کرد که به دنیایی می ارزید

امروز را برای بیان عشق به عزیزانت غنیمت بشمار. شاید فردا احساسی باشد اما …عزیزی نباشد

ساقه شکستن ، قانون طوفان است. تو نسیم باش و نوازش کن

 

 

 

 

به نامردی نامردان قسم خوردم …… که نامردی کنم در حق نامردان

در حضور خارها هم میشود یک یاس بود..در هیاهوی مترسکها پر از احساس بود

میشود حتی برای دیدن پروانه ها….شیشه های مات یک متروکه را الماس بود

.

دست در دست پرنده،بال در بال..نسیم ساقه های هرز این بیشه ها را داس بود

کاش می شد حرفی از « کاش میشد» هم نبود….هر چه بود احساس بود و عشق بود و یاس بود

روز اول با عشق برایت گلی آوردم….. و تو با آن ظرفها را شستی

به خودتان قول بدهید ، هیچ وقت به امید تغییر دادن کسی ، با او وارد زندگی مشترک نشوید

مرا هر جور خواهی دربه در کن جفایت را از این هم بیشتر کن بزن با عشق خود آتش به جانم

.

در کویر سبز عشق،این سخن از من بگیر مرگ تو مرگ من است،پس تمنا میکنم هرگز نمیر

.

سکوت سرشار از ناگفته هاست و ناگفته ها پر بهاترین داشته هاست

.

زندگی مانند رانندگی در یک دشت پر از گل است که باید از همه لحظه هاش استفاده کنیم به تفاوت اینکه در آخر جاده تابلویی به این عبارت نصب شده(دور زدن ممنوع

)

زنده ام با نام تو پژمرده ام بی نام تو،حاضرم پرپر شوم در محضر دیدار تو

 

 

 

 

.

دیگه رو خاک وجودم نه گلی هست نه درختی،لحظه های بی تو بودن میگذره اما به سختی،دل تنها و غریبم داره این گوشه میمیره،ولی حتی وقت مردن باز سراغتو میگیره

.

فردا هایی که هیچ وقت نمیرسند هم بهانه خوبی است برای امیدوار بودن،برای زندگی بهتر داشتن،برای یک نفس راحت کشیدن،خدایا شکر

.

با آب طلا نام حسین قاب کنید،با نام حسین یادی از آب کنید،خواهید که سربلند و جاوید شوید،تا آخر عمر تکیه به ارباب کنید

.

ما زنده به عشقیم ولی عشق تب دوست،ما طالب مرگیم ولی در طلب دوست،ما تشنه دردیم ولی از غم هجرانیم،درویش نگاهیم ولی با لب خندان

.

به سه دلیل دوستت دارم دو تاشو نمیدونم یکیشم یادم نیست

.

بار دگر ما را کلک زد دم از یک اتفاق مشترک زد برای لحظه ای با تو شکفتن هزاران بار قلبم را محک زد

همان طور که آفتاب تیرگی ها را می راند اشخاص با نشاط نیز از قلب دیگران غم و اندوه را می زدایند - دکتر علی شریعثی

یکی می پرسد: “اندوه تو چیست؟ سبب ساز سکوت مبهمت کیست؟” برایش صادقانه می نویسم: برای آنکه باید باشد و نیست

 

عشق مثله پنیر میمونه، زیادش آدمو خنگ میکنه، نرمالش فقط تا یک ساعت آدمو سیر نگه میداره، هیچ ... هم بدونه پنیر نمرده

*

*

.دل را به ندیدن عادت ندادم اما پری من به ندیدنم عادت داشت هر شب به دیدارش می شتابم اما فرشته ی کوچک من فراموش کار است ... فرو رفتن در عین شین قاف هم چه چیز با نمکی ست ;)هنوز در به در کوچه های خاطره ام / هنوز اسم تو مانده گوشه حنجره ام /هنوز مثل نخستین نگاه عاشق تو / در انحصار غم عشق در محاصره ام

*

توی زندگی بعضی چیز ها بزرگ ، بعضی چیز ها کوچک ، بعضی چیز ها ساده و بعضی چیز ها مهم هستند:

بزرگ مثل عشق

کوچک مثل غم

ساده مثل من

مهم مثل تو

 

*

*

...دل را به ندیدن عادت ندادم اما پری من به ندیدنم عادت داشت هر شب به دیدارش می شتابم اما فرشته ی کوچک من فراموش کار است … فرو رفتن در عین شین قاف هم چه چیز با نمکی ست ;)هنوز در به در کوچه های خاطره ام / هنوز اسم تو مانده گوشه حنجره ام /هنوز مثل نخستین نگاه عاشق تو / در انحصار غم عشق در محاصره ام

*

توی زندگی بعضی چیز ها بزرگ ، بعضی چیز ها کوچک ، بعضی چیز ها ساده و بعضی چیز ها مهم هستند:

بزرگ مثل عشق

کوچک مثل غم

ساده مثل من

مهم مثل تو

وقتی عشقت رو از دست دادی دیگه سعی نکن به دستش بیاری ،درست مثل چینی شکسته می مونه که حتی اگه بندش هم بزنی دیگه به زیبایی گذشته نیست

بار دگر ما را کلک زد دم از یک اتفاق مشترک زد برای لحظه ای با تو شکفتن هزاران بار قلبم را محک زد

 

 

 

همان طور که آفتاب تیرگی ها را می راند اشخاص با نشاط نیز از قلب دیگران غم و اندوه را می زدایند - دکتر علی شریعثی

یکی می پرسد: “اندوه تو چیست؟ سبب ساز سکوت مبهمت کیست؟” برایش صادقانه می نویسم: برای آنکه باید باشد و نیست

عشق مثله پنیر میمونه، زیادش آدمو خنگ میکنه، نرمالش فقط تا یک ساعت آدمو سیر نگه میداره، هیچ ... هم بدونه پنیر نمرده

*

.بی گناهی کم گناهی نیست در دیوان عشق.. یوسف از دامان پاک خود به زندان رفته است

*

شمع اگر پروانه را سوزاند خیر از خود ندید…آه عاشق زود گیرد دامن معشوق را

*

 

*

یکی می پرسد : اندوه تو از چیست؟ سبب ساز سکوت مبهمت کیست؟ برایش صادقانه می نویسم: برای آنکه باید باشد و نیست…. بی گناهی کم گناهی نیست در دیوان عشق.. یوسف از دامان پاک خود به زندان رفته است

*

شمع اگر پروانه را سوزاند خیر از خود ندید...آه عاشق زود گیرد دامن معشوق را

*

یکی می پرسد : اندوه تو از چیست؟ سبب ساز سکوت مبهمت کیست؟ برایش صادقانه می نویسم: برای آنکه باید باشد و نیست....

اینو می فرستم به سلامتیه هرچی گلدونه به شرطی که گلش شما باشی وخاکش ما

...

ای مرزبان دهکده عشق

اجازه بده خود را مهمان سرزمین عشقش کنم

در را بگشا تا لحظه ای همسفره کرامت دریایی اش شوم

عمری انتظار

دیگر اجازه لازم نیست

ای سیم های خاردار

شما با من کمی مهربانتر شوید

..

ای صمیمی ای دوست گاه بیگاه لب پنجره خاطره ام می آیی ای قدیمی ای خوب تو مرا یاد کنی یا نکنی من به یادت هستم

....

اگه یه روزی فروختمت ناراحت نشی ها! من ادم فروش نیستم من گل فروش هستم

...

از من آزرده مشو، میروم از خانه ی تو، قبل رفتن تو بدان عاشق و بی تقصیرم، تو اگر خسته ای از دست دلم حرفی نیست، امر کن تا که بمیرم به خدا می میرم

 

..

دیشب دفترچه قسطامو ورق می زدم. تمومی نداره! تا آخر عمر بدهکار مهربونیاتم

 

..

دلا دیشب چه می کردی تو در کوی حبیب من؟

الهی خون شوی ای دل تو هم گشتی رقیب من

!

پروانه به شمع بوسه زد و بال و پرش سوخت،بیچاره از این عشق فقط سوختن آموخت

قلب من در شهر چشمان تو جا مانده است قدر یک شب هم شده از آن پرستاری کنی

batting eyelashes

کنار دریا نشسته بودم و از غم دوریت آرام گریه می کردم قطره ای از اشکم به دریا افتاد، تا زمانی که آن قطره اشک را پیدا کنم دوستت دارم

 

 

من همان قاب تهی، خسته و بی تصویرم که برای تو و تصویر دلت می میرم

 

 

در محکمه روز قیامت کنم از تو شکایت، به خدایت گویم که مرا کشته دو چشمان سیاهت

وفای بی وفایان کرده پیرم، برم یار وفاداری بگیرم، اگر یار وفاداری ندیدم، سر قبر وفاداری بمیرم

کاش معشوق ز عاشق طلب جان می کرد، تا که هر بی سروپایی نشود عاشق دلدار کسی

shame on you

عمیق ترین درد زندگی مردن نیست بلکه نداشتن کسی است که الفبای دوست داشتن را برایت تکرار کند و تو از او رسم محبت را بیاموزی

چقدر حقیرند مردمانی که نه جرأت دوست داشتن دارند ، نه اراده‌ی دوست نداشتن ، نه لیاقت دوست داشته شدن و نه متانت دوست داشته نشدن، با این حال مدام شعر عاشقانه می‌خوانند

دلم را آهنی کردم مبادا عاشقت گردد،ندانستم توی ظالم دلی آهنربا داری

آسمون به دریا گفت : این بالا خیلی خوبه میشه همه جا رو دید, دریا گفت: این پایین از اون بالا خیلی بهتره چون فقط تو رو میشه دید

 

.

اگر کسی رو دوست داری نه براش ستاره باش، نه آفتاب چون هر دوشون زود گذرند، پس براش آسمون باش که همیشه بالای سرش باشی

زندگی مثل دیکته است هی غلط می نویسیم و هی پاک می کنیم دوباره می نویسیم و باز پاک می کنیم غافل از اینکه یه روز داد می زنند ورقه ها بالا

...

من پرستوی خزان دیده و خاموش توام حسرتی گر به دلم هست همان دوری توست

دوستی من و تو دوستی شاخه و برگ است، و جدایی برگ از شاخه ، مرگ است

امشب دلم از امدنت سرشار است، فانوس به دست کوچه دیدار استف آن گونه تو را در انتظارم که اگر،این چشم بخوابد آن یکی بیدار است

اگر دیدی دلی تنها نشسته، میان رنج غمها تک نشسته، نگو آن دل چرا تنها نشسته، بدان که دوریت آن را شکسته

سیب سرخی را به من بخشید و رفت، عاقبت بر عشق من خندید و رفت، اشک در چشمان سردم حلقه زد، بی مروت، گریه ام را دید و رفت

نبودی بی تو پنهان گریه کردم، تو را دیدم و خندان گریه کردم، برای این که اشکهایم نبینی، نشستم زیر باران گریه کردم

زندگی سه تا پیچ داری، تولد_عشق_مرگ، سر پیچ دوم منتظرتم که تا پیچ سوم باهات بیام

praying

باید در زندگی همچون دریا بود تا اگر با سنگهای سخت برخورد کردیم ، سنگها در عمق ما محو شوند نه ما در عمق سنگها

 

زیبا ترین غروب : غروب عاشقان......زیبا ترین سنگ : دل یار. زیبا ترین مایع : اشک .....زیبا ترین ناله :آه....زیبا ترین دوست : قلب (تو) زیبا ترین کلام دوستت دارم

خداحافظ : ولی هرگز نخواهی رفت از یادم خداحافظ : ولی این یعنی در اندوه تو میمیرم دراین تنهایی مطلق که می بندد ، به زنجیرم و بی تو لحظه ای حتی دلم طاقت نمی آرد

wave

برای شنیدن صدای که دوستش میداری همین لحظه هم بسیار دیر است، افسوس خواهی خورد زمانی را که آن سوی سیم ها کسی بی احساس میگوید: برقراری ارتباط با مشترک مورد نظر مقدور نمی باش

مرا صد بار از خود برانی دوســــتت دارم** **به زندان خیانت هم کشانی دوســــتت دارم** **چه سود از مهر ورزیدن** **چه حاصل از وفا کردن** **مرا لایق بــدانی یا ندانی دوســــتت دارم

 

 

**

همیشه سلام تو به شادباش یک اتفاق در من تکرار می شوی به من نگو از حروف ِ نام ِ تو ساده بُگذرم که من جز قشنگ ِ نام ِ تو حرف ِ دیگری نخوانده ام ! با من بگو به کدام زبان آفرینش بگویم که تمام ِ دارایی منی صدای تو دلنشین چشم هات آینه با تو مهربان ! بهار همیشه در رگِ زمین شناورست

...

می نویسم تنها به یاد او و برای او...می نویسم به یاد روزهای شیرین انتظار،به یاد لحظه های فراق و چشمان منتظر

..........

من به آمار زمین مشکوکم اگر این شهر پر از آدمهاست پس چرا این همه دلها تنهاست؟

وقتی عشقت رو از دست دادی دیگه سعی نکن به دستش بیاری ،درست مثل چینی شکسته می مونه که حتی اگه بندش هم بزنی دیگه به زیبایی گذشته نیست

زندگی در گرو خاطره هاست ، خاطره در گرو فاصله هاست ، فاصله تلخ ترین خاطره هاست

.

فاصله گرفتن از آدم هایی که دوستشان داریم بی فایده است ، زمان به ما نشان خواهد داد که جانشینی برای آنها نیست

. . .

همیشه ابرها گریه میکنن اما آدمها عاشق ستاره ها میشن . یادت باشه چشمک ستاره ها ، گریه ابرها رو از یادت نبره

 

 

 

.

زندگش شهد گل است و زنبور زمان میخوردش و آنچه میماند عسل خاطره هاست

.

نه نگاه مهتاب ، نه فراسوی افق ، نه ستاره ، نه ماه ، نه درخشندگی شمس زمین ، نه تمام دنیا . . . . . . . . . . . . . . . . . . . من فقط گرمی دستان تو را میخواهم

.

عرض کوچه رو آنقدر قدم زدم که یادم رفت کدام طرف کوچه بن بست بود . حالا از هر سو که بیایی دیگر فرقی نمی کند

. . .

اگه شدم عاشق تو ، نذار که بیتاب بمونم ، لالایی شبم تویی ، نذار که بی خواب بمونم

.

چه حقیرند مردمانی که نه جرات دوست داشتن دارند و نه اراده دوست نداشتن و نه لیاقت دوست داشته شدن و متانت دوست نداشته شدن . . . اما با این حال مدام شعر عاشقانه میخوانند

 

.

چه چاره کنم من زمانه بفهمد زبان مرا ؟ کجا بگریزم که غم نشناسد نشان مرا؟

 

 

 

پس از مرگم بیا زیبا نگارم بیا با جمع دوستان بر مزارم سرت خم کن ببوس سنگ مزارم که من در زیره خاک چشم انتظارم

یکی می پرسد: “اندوه تو چیست؟ سبب ساز سکوت مبهمت کیست؟” برایش صادقانه می نویسم: برای آنکه باید باشد و نیست

عشق مثله پنیر میمونه، زیادش آدمو خنگ میکنه، نرمالش فقط تا یک ساعت آدمو سیر نگه میداره، هیچ ... هم بدونه پنیر نمرده

.

یا درست حرف بزن

یا عاقلانه سکوت کن

هر کی دلتو شکست صداشو در نیار یه روز دلش می شکنه صداش در میاد

کسی چه می داند شاید، این قدر همدیگر را دوست نمی داشتیم اگر از دور به تماشای روح هم نمی نشستیم . کسی چه می داند اگر آسمان ما را جدا نمی کرد شاید، این قدر به هم نزدیک نبودیم

بر سنگ قبر من بنویسید خسته بود اهل زمین نبود نمازش شکسته بود

خدایا

!

گاهی که دلم از این و آن و زمین و زمان می گیره،

نگاهم را به سوی تو و آسمون می گیرم،

و آنقدر با تو درد دل می کنم،

تا کم کم چشم ایم با ابرهای بهار مسابقه می گذارند

.

و پس از اون که قلبم سبک می شه

.

تو می آیی و تمام فضایی دلم را پر می کنی

.

آن وقت دیگر آرام می شم

.

و احساس می کنم هیچ چیز نمی تونه مرا از پای دربیاره،

چون تو را در قلبم دارم

 

 

.

تقصیر تو نبود خودم نخواستم چراغ ِ قدیمی خاطره ها، خاموش شود خودم شعرهای شبانه اشک را، فراموش نکردم خودم کنار ِ آرزوی آمدنت اردو زدم حالا نه گریه های من دینی بر گردن تو دارند، نه تو چیزی بدهکار

سهم من خانه‌ای اجاره‌ای در قلب توست! و هر روز ... ترس از ریختن وسایلم در کوچه‌ها

دل من نرمتر از جنس حریر، دلم از جنس بلور، گر تو را قصد شکستن باشد، سنگ بی انصافیست ، یک تلنگر کافیست

گاه دلتنگ شوی ، گاه بی حوصله و سخت وغریب زمانی را هم ، غرق شادی و پر از خنده ی عشق همه را ای گل ناز به خداوند سپار خاطرت جمع عزیز که عدالت خصلت مطلق اوست گل نازم این بار چشم دل را واکن دست رد بر دل هر غصه بزن حرفهایت را گرم و آرام و بلند به خداوند بگو عشق را تجربه

 

ما در ره دوست نقض پیمان نکنیم / گر جان طلبد دریغ از جان نکنیم / دنیا اگر از زیبا رویان لبریز شود/ ما پشت به دوستان قدیمی نکنیم

*

*

*

هر لحظه یادت میکنم شاید تو هم یادم کنی، همواره در فکر توام با یک نگاه شادم کنی، هرگز ندیدم بر لبی لبخند زیبای تو را هرگز نمیگیرد کسی در قلب من جای تو را...مهم نبوده سوختنم، دور از تو پرپر زدنم، مهم تو بودی عشق من، نه قصه شکستنم، به افتخار عشق تو میگم که بازنده منم...چشای پرستو بی اشک میمیره صدای قناری بی تو میگیره اگه تو نباشی پیشم عزیزم هر چی شادیست توی قلبم میمیره آسمون عشق پوسیده می شه هوای عشق مه الوده می شه

*

وقتی که دلم تنگ است

پیدا نکنم همدل

دلها همه از سنگ است

گویا که در این وادی

از عشق نشانی نیست

گر هست یکی عاشق

آلوده به صد رنگ است

خود را به که بسپارم

*

نباید بی جهت هرسو بتازیم

اگر تکنیک دلها را بدانیم

همیشه برده و هرگز نبازیم

همه در زندگی شطرنج بازیم

*

ولی من هیچ وقت اینو نمی تونم بگم ، آخه تو نفس منی

همه وقتی از زندگی خسته میشن میگن خدا نفسمو بگیر

در این شبها چه خاموشم به یاد تو هم اغوشم به من گفتی وفا دارم چرا کردی فراموشم؟

 

یه دنیا فدای هر چی دله مهربونه یه دل فدای هر کی اینو میخونه

هزار تا رگ دارم و هزار تا رفیق اما تو شاهرگی و تک رفیق

کاش بدونی ندیدنت نبودنت هرگز بهانه ای نمیشه واسه از یاد بردنت

 

 

با من که شکسته ام کمی راه بیا بالی بگشا و گاه و بیگاه بیا ازرده مشو بیا گناه از من بود گفتم که مقصرم تو کوتاه بیا