˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

بنگاههای املاک آدرس خانه های مجردی را به پلیس لو می دهد!!

رئیس اتحادیه بنگاههای املاک:برای جمع آوری خانه های مجردی با پلیس همکاری می کنیم


در صورت درخواست نیروی انتظامی تهران بزرگ، بنگاههای املاک شهر تهران برای شناسایی آدرس و محل خانه های مجردی همکاری خواهد کرد.

رئیس اتحادیه بنگاههای املاک شهر تهران در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این مطلب گفت : از طرف بنگاههای املاک ضمن حمایت و تشکر از طرح نیروی انتظامی تهران بزرگ اعلام می کنم که در صورت درخواست و داشتن اطلاعات مورد نیاز همه همکاریهای لازم را با این نیرو خواهیم داشت.

مصطفی قلی خسروی افزود: در حد امکان بنگاههای املاک شهر تهران به جز در مواردی که خود مالک پذیرفته باشد و یا اینکه والدین فرد مستاجر برای اجاره خانه اقدام تا مورد شناسایی و تایید قرار گیرند به افراد مجرد خانه اجاره نخواهند داد .

روز گذشته سردار عزیزالله رجب زاده فرمانده انتظامی تهران بزرگ از جمع آوری خانه های مجردی منطقه 12 تهران در ادامه اجرای طرح انضباط اجتماعی در این منطقه خبر داد و گفت: یکی از برنامه هایی که قرار است در طرح انضباط اجتماعی اجرا شود، جمع آوری خانه های مجردی است چرا که یکی از کانونهای جرم در این منطقه که عامل اصلی تجمع تبهکاران است همین خانه های مجردی است و به همین علت پلیس امنیت درحال شناسایی این اماکن است و از روز آینده کار پاکسازی آنها آغاز می شود.

رئیس اتحادیه بنگاههای املاک شهر تهران با تاکید بر اینکه منطقه 12 دارای شرایط خاصی است گفت: در این منطقه به دلیل وجود بازار و حضور افراد مجرد خانه های زیادی به این شکل اجاره داده شده است و البته بخشی از این خانه ها نیز قبل از اینکه به بنگاهها داده شده باشد توسط این افراد خریداری شده است.
 
خانه هایی که در اجاره این افراد مجرد است اگر به این وسیله دوباره به چرخه بازار مسکن شهر تهران وارد شود قیمتها را به مقدار قابل توجهی پایین خواهد آورد
رئیس اتحادیه بنگاههای املاک تهران


طرح جمع آوری خانه های مجردی منطقه 12 از صبح شنبه آغاز شده است.

رئیس اتحادیه بنگاههای املاک شهر تهران همچنین در ادامه گفتگوی خود با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه اجرای این طرح کار مناسبی است، گفت: خانه هایی که در اجاره این افراد مجرد است. اگر به این وسیله دوباره به چرخه بازار مسکن شهر تهران وارد شود تاثیر بسیار زیادی بر قیمت فروش و اجاره خانه ها دارد و قیمتها را به مقدار قابل توجهی پایین خواهد آورد.

قلی خسروی با اعلام اینکه هیچ مالکی مایل نیست خانه اش محل فساد و فحشا قرار گیرد، افزود : این مسئله در واقع خواست خود مالکین است و ما نیز چون کاسب هستیم دنبال حاشیه و دردسر نمی گردیم به همین دلیل هم در حد امکان از اجاره دادن خانه به افراد مجرد خودداری می کنیم. 

 

 

نظرات خوانندگان: 

 

-عجب پارادوکسیه ها!
می ری زن بگیری، ازت می پرسند خونه داری؟
می ری خونه بگیری، ازت می پرسند زن داری؟
من چه کنم؟؟؟!!! 

 

-زن و خونه رو همزمان باید تو محضر به نام بزنی! 

 

- از این به بعد از همسایه هام باید ترسید! 

 

-مثل اینکه شوخی شوخی مجرد بودن هم داره به عنوام جرم شناخته میشه ! اگه چند وقت دیگه مجرد ها رو توی خیابون چرخوندن و یکی یه قالب صابون گردنشون آویزون کردن زیاد تعجب نکنید ! 

 

-دیگه مجردم نمی تونیم زندگی کنیم، زنم که نمی تونیم بگیریم رسما باید خودکشی کنی! 

 

-باید همه ازدواج کنن بعدم به دلایل مختلف ۱ سال نشده طلاق بگیرن که اینا خیالشون راحت باشه دیگه نگن مجرد! آخه یکی‌ نیست که بگه این جوونای بدبخت با اون محدودیتی که تو این کشور هست اگه شرایطشو پیدا کنن حتما ازدواج می‌کنن.