˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

هشدار نسبت به آزار جن*سی کودکان پسر در استخرهای شنا

معاون اداره کل تربیت بدنی استان تهران تاکید کرد که پسران خردسال و نوجوان برای شنا در سانس‌های آزاد، حتما با والدین خود به استخر بروند. 

 


 حسن میرزا‌آقا بیک، معاون ورزشی اداره کل تربیت بدنی استان تهران در این زمینه گفت: در طول سال مواردی از آزار جن*سی کودکان در استخرهای شنا به سازمان تربیت بدنی گزارش و کاملا پیگیری ‌شده است، اما تعداد این موارد بسیار کم است.  

 

 


معاون ورزشی اداره کل تربیت بدنی استان تهران با بیان این که هنوز در سال جاری این حوادث گزارش نشده است، به والدین تاکید کرد که همراهی با کودکان در استخرهای شنا کاملا ضروری است و خانواده‌ها تلاش کنند تا سانسهای اختصاصی را برای کودکان انتخاب کنند. 

 


وی درباره راهکارهای مقابله با بروز چنین حوادثی گفت: سازمان تربیت بدنی اقدام به برگزاری سانس‌های آموزشی مخصوص کودکان کرده است که طی آن خردسالان در ساعات صبح در حضور مربیان به ورزش شنا می‌پردازند، اما این وضعیت در سانس‌های آزاد وجود ندارد؛ بطوری که افراد بزرگسال و خردسالان در یک سانس شنا می‌کنند.
وی با اعلام این که مسؤولان استخرها اقدام به مراقبت نامحسوس افراد در سانس‌های استخر می‌کنند، گفت: مسلما ما در طی سال چندین مورد از این دست حوادث داریم که با آن‌ها برخورد شدید قانونی صورت می‌گیرد. 
 


منبع: ایسنا