˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

پیامدهای ارضا نشدن زن و خیانت به شوهر - مطلب

بسم الله الرحمن الرحیم


خیانت به شوهر 


اگر زن از مرد ارضاء نشود ، مرد را بی غیرت ، ضعیف ، بی عرضه و یا مریض می داند . چنانچه منی زن خارج نشود ، سبب ناراحتی اعصاب زن خواهد شد ، اخلاق او تند و نافرمان و نسبت به شوهر بی محبت و عاطفه می گردد و از او اطاعت نمی کند و حتی ممکن است سبب شود نسبت به شوهر خود خیانت کند و چنانچه چشمش به مرد دیگری بیفتد ، با او رابطه ی نامشروع برقرار نموده و زنای محصنه و خودفروشی کند . این عمل زشت را در جامعه از فقر مادی می دانند ، اما این تصوری غلط و اشتباه است . حتی در مواردی که زن قبل از ازدواج خواهان مرد دیگری بوده و به خواسته ی خود نرسیده و با شخص دیگری ازدواج کرده است ، به شرطی که آن مرد به او محبت کند و دستوراتی را که بیان شد انجام دهد ، زن از عشق پیشین خود چشم پوشی نموده و تمام فکر و عشق خود را به این مرد معطوف خواهد داشت .


عکس این قضیه هم صادق است ، بدین معنی که مرد هم اگر دلش با زن دیگری بوده و بعدها ناخواسته با زن دیگری ازدواج کرده است ، با انجام این دستورات ، از عشق قبلی خود صرف نظر نموده و تمام محبت خود را نثار همسر خویش خواهد کرد .


آمار نشان داده است که حدود هشتاد الی نود درصد منشأ اختلافات خانوادگی از همین امر ناشی می شود که ده درصد آن با گذشت و تفاهم حل شدنی است و نود درصد دیگر این اختلافات ، با درمان و رعایت کردن مسائل زناشویی و روش های صحیح جماع اصلاح می شود .


اگر تصور کنیم که یک دختر چرا باید شوهر کند ، در حالی که در خانه ی پدری در رفاه مادی و از احترام و عزت برخوردار بوده است و با مسأله ی ازدواج باید از تمامی امکانات خود چشم پوشی نموده و رنج زندگی جدیدی که تصویری مبهم از آینده را در ذهن او ایجاد می کند ، برخود هموار سازد ، بدین نتیجه خواهیم رسید که ارضای غرایز و تمایلات جن*سی وی در هدف ازدواج وی بی تاثیر نبوده است و شاید از مهم ترین اهداف وی بوده باشد . ( چرا که باعث حفظ عفت و دوری از گناه و دغدغه های جن*سی و عاطفی و سبب رشد و کمال وی می شود . )