˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

دادستان کرج: جشن عروسی در باغ ممنوع است. باغ محل تفریح است نه ع

 

 

دادستان عمومی و انقلاب کرج گفت: برگزاری جشن و مراسم عزا در باغات خصوصی برای محافل شخصی و اجاره دادن به دیگران ممنوع است. 

 

علی فرهادی اظهار داشت: هیچ یک از باغات کرج مجوز لازم برای برگزاری مراسم جشن و عزا را نداشته و کسی حق ندارد از این باغات برای برگزاری اینگونه مراسم استفاده کند. 

 

وی افزود: درهیچ یک از باغات، زمینه جداسازی زن و مرد به دلیل باز بودن فضا وجود ندارد و چنانچه مراسمی در این باغات برگزار شود، استفاده این باغ برای مالکان نیز ممنوع خواهد شد. 

 

وی یادآور شد: باغ محل تفریح خانواده است تا برای مدتی همچنانکه در منزل خود رفتار می کند، در آنجا نیز رفتار کند و تالارها مجوزدار نیز در شهر برای برگزاری مراسم ها وجود دارد و نیازی نیست از این باغات برای برگزاری جشن و عزا استفاده کرد. 

 

وی ادامه داد: در سال های 86 و 87 نیز این ممنوعیت اعمال شد و امسال تنها 20 درصد تخلفات وجود داشت که در دو مورد، باغ مورد نظر پلمب شده و اجازه ورود به آن از مالک نیز گرفته شد.

دادستان کرج افزود: در هشت مورد نیز پرونده تشکیل شده که در دادسرا تحت پیگیری و تعقیب است و این ممنوعیت در سال آینده به طور جدی تری اعمال خواهد شد. 

 

فرهادی عنوان کرد: کسی که مالک باغ است درصورت دایر کردن مرکز فساد، مجازاتش حبس است و مجازات کسانی نیز که در این فساد شرکت داشته باشند، شلاق یا جزای نقدی است .
گویا جناب دادستان  برگزاری هرگونه جشن عروسی که زیر نظارت حکومت نباشد را مصداق برگزاری مجلس فساد می دانند . 

 

 

منصور قیامت:

نمیدونم شاید چند وقت دیگه تو عروسی ها جدول پخش کنن میهمانان حوصلشون سرنره!

فک کن..
کارت دعوت عروسی:
دو کبوتر عاشق
نام: لیلی - مجنون
نام خانوادگی: چادریان - چفیه ایان

به صرف جدول، چای و خرما
ضمنا توالت هم هست. اما سنگ یادتون نره...
آدرس: کویر لوت. هرجا نورانی بود اما همه ساکت بودند!!