˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

دو کلیپ از درگیری پلیس عربستان با زوار شیعه

بر اساس گزارش شبکه عرب زبان «العالم» و در ادامه تضییعات عوامل وهابی و افراطی در حکومت عربستان علیه شیعیان؛ نیروهای امنیتی عربستان روز سه‌شنبه با زوار قبرستان بقیع درگیر شدند که در جریان آن حداقل دو نفر کشته و چهار نفر دیگر مجروح شدند.  



بر اساس اظهارات شاهدان عینی؛ درگیری نیروهای وابسته به هیأت امر به معروف و نهی از منکر عربستان با زوار شیعه در قبرستان بقیع ابتدا با دشنام‌ها و الفاظ زشت و تحریک‌آمیز عوامل وهابی به شیعیان کلید خورد که به سرعت به درگیری با سنگ و چوب، شکستن شیشه‌های چند خودرو و نهایتاً تیراندازی هوایی و مستقیم عوامل امنیتی عربستان به زوار شیعه کشیده شد. در جریان این درگیری‌ها در منطقه «القطیف» حداقل دو تن از زوار شیعه کشته و چند تن دیگر نیز مجروح شدند.

منبع:شهاب نیوز 

 

در کلیپ اول مشاهده می شود گروهی از شیعیان در یک جو ملتهب با وارد شدن به مزار بقیع با عجله خاک وسنگ های آنجا را(به عنوان تبرک) با خود می برند. البته اگر دقت کنید سن وسال این اشخاص خیلی کم است.

دانلود  2.5MB 

 

در کلیپ دوم در گیری پلیس عربستان با شیعیان در اماکن مختلف دیده می شود در قسمتی از این کلیپ پلیس عربستان به دسته سینه زنی شیعیان  که لبیک یا حسین گویان در کنار مسجد حضرت رسول مشغول عزاداری هستند حمله می کند.

دانلود  2.5MB