˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

اسامی ستارگانی که جراحی بینی کرده اند

میان سیاستمداران دنیا یک نفر وجود دارد که خودش به عمل جراحی اش اعتراف کرده و آن ولادیمیر پوتین رئیس جمهور سابق روسیه است... اگر یوسف صیادی بینی­ اش را عمل کند، دیگر یوسف صیادی نیست مثل امیر نوری یا رابعه اسکویی که اگر لاغر شوند بهتر است اسم­شان را هم عوض کنند.

با توجه به اقبالی که این روزها نسبت به جراحی های پلاستیک و زیبایی دروغین وجود دارد اطلاع از نحوه و کیفیت انجام عمل جراحی ستاره های مشهور عالم سینما و سیاست می تواند ببسیار جالب و جذاب باشد. این حساسیت تا آنجایی به چشم می آید که متوجه شویم حتی در بسیاری از سریال­ها و فیلم­های سینمایی ـ تاریخی دیدن چهره­ شخصیت­های تاریخی با بینی عمل کرده ملموس نیست و بارها شاهد آن بودیم که کارگردانی در پی بازیگری است که بینی­ اش عمل کرده نباشد.  

 

 به گزارش خبرنگار جهان نیوز؛ نشریه ایران دخت پرونده ای را به همین مناسبت به جراحی های پلاستیک در سینمای ایران وهالیوود و سیاستمداران غربی اختصاص داده است.  

 

این نشریه درباره بازیگران ایرانی چنین نوشته است: یوسف مرادیان با وجود چهره­­ای کاملاً خوش تیپ، جراحی بینی­ اش این تناسب را کمی برهم زده و با وجود اینکه بینی­ ای کوچک و ظریف دارد اما این ظرافت با چهره اش کاملاً ناسازگار است.  

 

 امید زندگانی بینی­ اش بسیار صاف و سربالاست که این همان ظرافت است که با دیگر اجزای صورت تناسبی ندارد. کمتر کسی چهره پیش از عمل او را به خاطر می­آورد اما به هر حال امید زندگانی را با همین چهره می شناسیم

 

 برادران ارجمند، داریوش ارجمند و انوشیروان نیز بینی­شان نسبت به صورتشان بزرگ است. البته این بینی در صورت داریوش ارجمند به او کمک می­ کند چهره­ای پر صلابت و قدرتمند به خود گیرد و حس مردی خشن و گاه سنتی و یک دنده را به خوبی بروز دهد. 

 

 حمید گودرزی، حامد کمیلی و امین زندگانی، با وجود اینکه بینی­ شان جراحی شده اما کاملاً مشخص است که نه صرف کوچک کردن و تراشیدن بلکه اصلاحاتی روی آن صورت گرفته و خلاصه تابلو نیست.

 

کتایون ریاحی در دهه 60 جزو مطرح­ترین چهره­ های سینما بود. پس از جراحی بینی هرچند تناسب بین اندامهای صورتش بیشتر شد اما تفاوت آنچنانی با سابق اش نداشت جز اینکه در کلوز آپ­ها جای تیغ جراحی و تفاوت بین بخش­های چپ و راست بینی­ اش دیده می­ شود

 

 آرام جعفری و فلور نظری پیش­تر بینی­ های بزرگی نداشتند، اما با جراحی بینی در مجموع چهره ­شان تغییر بسیاری کرده.  

 

 حدیث فولادوند نیز جزو آن دسته از بازیگرانی بود که با جراحی بینی­ اش تناسب بین اندام صورت­ اش را از دست داد

 

 اگر یوسف صیادی بینی­ اش را عمل کند، دیگر یوسف صیادی نیست مثل امیر نوری یا رابعه اسکویی که اگر لاغر شوند بهتر است اسم­شان را هم عوض کنند

 

  علی رضا خمسه اگر بینی­ اش را جراحی کند، قطعاً باید به فکر دیگر جراحی­های روی صورت نیز باشد

 

  فرهاد آئیش و رضا کیانیان، بینی بزرگی دارند اما بدون آن بینی دیگر خودشان نیست و کارکتر چهره ­شان تغییر می­ کند.  

 

 مسعود کرامتی و داریوش فرهنگ بینی­های کاملاً بزرگ و گوشتی دارند. اما واقعاً اگر بینی­شان کوچک می­شد، زیباتر بودند؟  

 

 ارژنگ امیر فضلی و جواد رضویان، برای ایفای نقش­های طنز به بینی بزرگشان احتیاج دارند.

 سیما تیرانداز و شهره سلطانی بینی عمل کرده معمولی دارند و با صورت­شان تناسب کامل دارد.

 لادن طباطبایی و بهنوش بختیاری جزو بازیگرانی هستند که عمل کردن بینی­شان به چشم می­ خورد

 

  اما به هر حال از ابتدا چهره­ شان با همین فرم در ذهن­ها جا افتاده است.

 عاطفه رضوی نیز در اولین فیلم­هایش بینی عمل کرده نداشت. بینی­ اش بزرگ بود اما کاملاً بر چهره­ اش نشسته بود. پس از جراحی، بزرگی بینی تغییری نکرده اما سر بالا شد.

  هانیه توسلی نیز جزو بازیگرانی است که جراحی بینی در چهره­ اش محسوس نیست و بزرگ جلوه می­ کند.

 الناز شاکر دوست و بهنوش طباطبایی بینی­ شان بسیار ظریف عمل شده و کاملاً با چهره­ شان هماهنگ است.

 کمند امیر سلیمانی بینی کوچکی داشت و با ظرافت چهره­اش سازگار اما چرا چنین تغییری داد را باید از خودش پرسید.

 نگار فروزنده چشمانی درشت دارد و بینی اصلی­اش به غرور چهره­اش کمک می­کرد اما پس از جراحی شخصیت چهره­اش به کلی تغییر کرد.

  آزیتا حاجیان چهره بینی­اش عمل کرده نیست بلکه در نماهایی کاملاً بزرگ هم جلوه می­کند اما آزیتا حاجیان همین است.

 مریم امیر جلالی زن درشت اندام با بینی کمی بزرگ و بلند است اما همین فرم اوست که به کارکتر بازی­هایش کمک می­کند.

  افسانه بایگان بیشترین حضورش در تصویر با بینی عمل نکرده بود.

 این نشریه درباره بازیگران هالیوودی نیز چنین نوشته است: معمولاً موفقیت رینوپلاستی (عمل جراحی زیبایی ساختمان خارجی بینی) را در تأثیر خاصی که تغییر مدل بخشی از بینی به صورت می­دهد، می­دانند.

 چهره نیکول کیدمن به لطف 2 عمل جراحی بینی که روی صورت خود انجام داد، موفقیت زیادی برای این نوع جراحی به همراه داشت.

 همین قضیه در مورد آنجلینا جولی صدق می­کند. آنجلینا جولی در همان سال­های آغازین دورانی که مانکن و مدل بود، بینی خود را به تیغ جراحی سپرد.

 جراحی پلاستیک برای بریتنی اسپیرز مسلماً اتفاق جدیدی نیست. او در همان دوران جوانی که فعالیت خود را در عرصه خوانندگی شروع کرد، عمل جراحی بینی انجام داد. بینی او امروز در همه قسمت­ها نازکتر به نظر می­رسد.

 کامرون دیاز سال 2007 عمل رینوپلاستی انجام داد و هرگز این موضوع را انکار نکرد ولی همیشه تاکید داشت که دلایل او برای انجام این امر مشکلات تنفسی که بعد از سانحه­­ای در دریا برای بینی او ایجاد شده بود، بود.

 رینوپلاستی کتی هولمز را کسی به طور قطعی تایید نکرده ولی مقایسه تصاویر او جای شکی باقی نمی­گذارد، بینی او امروز به مراتب نازکتر شده و نوک آن هم بلندتر شده است.

 برای نیکول کیدمن جراحی پلاستیک صرفاً به زیبایی­های طبیعی چهره افزود. او در طول سال­های گذشته عمل جراحی بینی داشته و برای همین نوک بینی­اش نسبت به گذشته تیزتر و کوتاه­تر و پره­های بین او هم کوچکتر شده­اند.

  به نظر می­رسد وارث معروف هیلتون(پاریس هیلتون) قرار ملاقات­های ثابتی با جراحان پلاستیک گذاشته است.

 بارزترین عمل جراحی پلاستیکی که تام کروز انجام داده، رینوپلاستی است. با توجه به اینکه می­گویند او حتی برای داشتن یک خنده زیباتر به یک جراح متخصص دندان هم مراجعه کرده، پس می­توان دلیل قانع کننده­ای برای توجیه زیبایی ظاهری ستاره هالیوودی پرطرفدار پیدا کرد. البته خیلی­ها تام کروز را فقط در قالب تصویر زیبا می­دانند، کسانی که به سودای امضا گرفتن از او سراغ برنامه­هایی چون فرش قرمز رفته­اند هنگامی که مقابل او ایستاده­اند قد کوتاهش بدجوری توی ذوق آنها زده است.

 در بین همه جراحی­هایی که مایکل جکسون انجام داده، رینوپلاستی به دلیل تعدد و تکرار بیش از حد جایگاه ثابتی پیدا می­کند. او که اخیراً به خاطر آخرین جراحی بین، با یک مشکل عفونت پوستی مواجه شده، ظاهراً در آلمان پزشکی پیدا کرده که حاضر است بینی او را یک بار برای همیشه سروسامان دهد.

  بینی سیاست مداران غربی نیز از این قافیه مستثنی نبوده و پرونده برخی از آنها به این شرح است: هیچکس انجام رینوپلاستی روی صورت هیلاری را تایید نمی­کند و شاید هم او هرگز تیغ جراحی را به طرف بینی­اش نبرده باشد. این شایعات در زمان مبارزه انتخاباتی آمریکا در مورد سارا پیلین هم به گوش می­رسیدند.

 میان سیاستمداران دنیا یک نفر وجود دارد که خودش به عمل رینوپلاستی­ اش اعتراف کرده و آن ولادیمیر پوتین نخست وزیر روسیه و رئیس جمهور سابق این کشور است.

 به همان اندازه که برای سلبریتی­های سینما و موسیقی شایعه­های زیادی در مورد انجام عمل جراحی زیبایی آنها وجود دارد، سیاستمداران هم به همین اندازه شاید کمی کمتر هدف این قبیل خبرهای بی­پایه و اساس قرار می­گیرند. در ایالات متحده خیلی­ها فکر می­کنند که باراک اوباما رئیس جمهور این کشور قبل از مبارزه انتخاباتی سال گذشته­اش به رینوپلاستی تن داده است.

 در جبهه دموکرات­های آمریکایی جو بایدن معاون باراک اوباما هم از دست این شایعه­ها در امان نمانده است، نیویورک پست اولین نشریه­ای بود که به جراحی­های پلاستیک او به منظور جوان ماندن اشاره و عکس­های سال 2005 او را با تصویر امروز بایدن مقایسه کرد. البته او هرگز بینی خود را جراحی نکرده بود.