˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

دستگیری س ک س ی کاران ایرانی در تهرانپارس

فرارو - تعدادی از هنرپیشگان آماتور فیلم های مستهجن( پورنوگرافیک) در خانه ای در منطقه ی تهران پارس  در شرق تهران دستگیر شده اند.

یک مقام آگاه در معاونت اطلاعات نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به خبرنگار فرارو  گفت که این هنرپیشگان س ک س ی کار  که بیشترشان را زنان جوان و زیبا روی تشکیل می دادند، در خانه ای   در یکی از محلات منطقه ی تهران پارس  ، فیلم های پورنو می ساختند.

این باند ، تا کنون موفق به تولید چند فیلم مستهجن و عرضه ی آنها به بازار غیر قانونی در ایران شده است.

اعضا و گردانندگان این باند پورنو کار، پس از عملیات اطلاعاتی نیروی انتظامی ، شناسایی ، دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شده اند. 

 



صنعت پورنو ، یکی از کم هزینه ترین و  سودآور ترین صنایع جهان است که مرکز آن در امریکا و اروپا قرار دارد.هنرپیشگان (قربانیان) اصلی فیلم های پورنو ، زنان جوان هستند.

به گزارش مجله تجاری اخبار فیلم‌های ویدئویی بزرگسالان، در سال 2005 صنعت پورنو در آمریکا سودی 12/6 میلیارد دلاری داشته است.

براساس آماری که پایگاه اطلاعاتی " تاپ تن ریویوز"  منتشر کرده است ، مردم جهان در هر ثانیه بیش از سه هزار دلار در  عرصه پورنوگرافی هزینه می کنند . کاربران اینترنتی نیز در هر ثانیه ،بیست و هشت هزار و دویست و شصت سایت پورنو را می بینند. بر اساس این گزارش ، کاربران اینترنتی ، همچنین در هر ثانیه ، سیصد و بیست و هفت واژه ی سکسی را در موتورهای جستجو تایپ می کنند.

جالب آن که فقط در امریکا ، به طور میانگین در هر سی و نه دقیقه ، یک ویدئوی جدید پورنو تولید و روانه ی بازارهای داخلی و خارجی می شود.

جمعیت جوان ایران با توجه به وجود موانع جدی اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی در برابر روابط سالم جن*سی و ازدواج به هنگام دختران و پسران ، سوداگران هنجارشکن را به تولید ، تجارت و توزیع محصولات مبتذل و مستهجن ترغیب کرده و می کند.