˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

ممنوعیت حضور فروشنده مرد در فروشگاه های عرضه لباس زنانه

خبرگزاری انتخاب:  

رئیس پلیس نیروی انتظامی تهران بزرگ در جلسه‌‏ای با روسای اصناف گفت: از این پس استخدام فروشنده مرد در فروشگاه‌‏های عرضه‌‏کننده لباس بانوان ممنوع می‌‏باشد و در صورت مشاهده تخلف به شدت برخورد قانونی می‌‏شود. 

 

سردار عزیز‌‏الله رجب‌‏زاده با بیان این خبر گفت: اهداف جلسه ما با روسای اصناف برای امنیت زنان صورت گرفته این بود که به فروشگاه‌‏ها و صنوف تذکرات لازم داده شود! 

 

وی در ادامه گفت: از تذکراتی که قرار است به مسوولین صنوف داده شود این است که از این پس از فروشندگان مرد در فروشگاه‌‏های عرضه لباس زنانه جلوگیری به عمل می‌‏آید و صرفاً‌ باید صندوق‌‏دار مرد باشد و بقیه کارکنان باید زن باشند و همین‌‏طور با افرادی که وضعیت ظاهری مناسبی ندارند که به نوعی خارج از عرف هستند به طور مثال فروشندگان پوشاک و حتی خریداران به شدت برخورد قانونی می‌‏شود. 

 

 رجب‌‏زاده تصریح کرد: همین‌‏طور زنانی که به فروشگاه‌‏های عرضه لباس مراجعه می‌‏کنند در صورت بدحجابی و بدپوششی صاحبان فروشگاه موظف هستند به این افراد تذکرات لازم را بدهند.

وی در پایان گفت: در صورت مشاهده اینکه فروشگاه‌‏های عرضه لباس زنانه از فروشنده مرد استفاده کنند با آن واحد صنفی به شدت برخورد قانونی خواهد شد.  

 

 

منصور قیامت: آقایان محترم آشپزخانه شما را صدا میکند! موقع استراحت شما فرا رسیده بگذارید کمی هم عیال مربوطه خرج خانه را به دوش بکشد!