˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

ناجا: با پوشش بد عروس بشدت برخورد می‌شود!!

ایلنا: رییس پلیس مبارزه با مفاسد اجتماعی نیروی انتظامی کشور گفت: با کاروان‌‏های عروسی که با سر و صدای زیاد از هموطنان سلب آسایش می‌‏کنند و با پوشش بد عروس به شدت برخورد می‌‏شود. 

 


احمد روزبهانی با اشاره به اتمام ایام محرم و صفر و آغاز جشن و سرور و مراسم‌‏های ازدواج، گفت: با توجه به حرکت کاروان‌‏های عروسی که گاهی با بوق زدن‌‏های ممتد و ایجاد سر و صدای بسیار همراه است، پلیس مبارزه با مفاسد اجتماعی با افراد متخلف به شدت برخورد قانونی خواهد کرد.
روزبهانی تصریح کرد: این موضوع به این معنی نیست که پلیس با شادی مخالفت می‌‏کند، اما شادی نباید همراه با ایجاد مزاحمت برای سایر شهروندان باشد. 

 


وی گفت: در صورت مشاهده مواردی چون سروصدای ناشی از همراهی کاروان عروسی، بوق‌‏زدن‌‏های ممتد، صدای گوشخراش اگزوز اتومبیل، پخش موسیقی به حدی که جلب توجه کند و ‌باعث ایجاد مزاحمت شود، پلیس موظف است اتومبیل متخلف را متوقف و پس از اعمال قانون، اتومبیل را به پارکینگ انتقال دهد. 

 


رییس پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی کشور اظهار کرد: اگر حجاب عروس مناسب نباشد، اعمال قانون شده و پس از اخذ مدارک، اتومبیل از سوی افسران راهنمایی و رانندگی یا پلیس مبارزه با مفاسد اجتماعی شناسایی شده و فردای آن روز اتومبیل، به ماموران پلیس معرفی شده و به پارکینگ انتقال داده می‌شود؛ ‌‏حتی اگر اتومبیل متعلق به داماد یا بستگان نباشد و از آژانس کرایه شده باشد.  

 

yicfiq27xy1pazmz5cnh.jpg 

 


وی در پایان خاطرنشان کرد:‌‏ گاهی مشاهده شده است فیلمبردار که از خودروی حامل عروسی فیلم‌‏برداری می‌‏کند باعث ایجاد ترافیک می‌‏شود و به نوعی تخلف می‌‏کند. در این موارد نیز اتومبیل متخلف توقیف و به پارکینگ انتقال داده می‌‏شود.  

 

  

منصور قیامت: خوبه نگفتن عروس رو به پارکینگ انتقال میدیم !!!