˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

گلچین زیبا و شنیدنی از بهترین آهنگ های ترکی

TAKPAR.SUB.IR 

 

دانلود آهنگ ها با کیفیت ۱۲۸ کیلو بایت               دانلود کل آلبوم به صورت زیپ شده 

 

01 - Gulben Ergen - Bay Dogru

02 - Tarkan

03 - Mahsun Kirmizigul - Dinle

04 - Vah Vah

05 - Aramazsan Arama

06 - Benim Icin N'apardin

07 - Frekans

08 - Keyfe Keder

09 - Petek Dincoz - Ben Bir Sarkiyim Soz Muzik Sensin

10 - Bize Ask Lazim

11 - Kolay Degil

12 - Yemezler

13 - Yemezler - rmx

14 - Civ Civ

15 - Benim Icin N'apardin - ft Nazan Oncel

16 - Petek Dincoz - Can Damari

17 - Resimler & Hayaller 

 

 

 

دانلود آهنگ ها با کیفیت ۴۰ کیلو بایت               دانلود کل آلبوم به صورت زیپ شده 

 

01 - Gulben Ergen - Bay Dogru

02 - Tarkan

03 - Mahsun Kirmizigul - Dinle

04 - Vah Vah

05 - Aramazsan Arama

06 - Benim Icin N'apardin

07 - Frekans

08 - Keyfe Keder

09 - Petek Dincoz - Ben Bir Sarkiyim Soz Muzik Sensin

10 - Bize Ask Lazim

11 - Kolay Degil

12 - Yemezler

13 - Yemezler - rmx

14 - Civ Civ

15 - Benim Icin N'apardin - ft Nazan Oncel

16 - Petek Dincoz - Can Damari

17 - Resimler & Hayaller