˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

مدل های تابستانی ۲۰۰۹

به گفته کریستین سیرینو برنده Project Runway لباسهای ساده با والانهای زیاد در یقه زیاد مد هستند که این لباسهاسیلکی و کوتا وراحتهستند.   

In: Texture

 

لباسها امسال کوتاهتر و کوتاهتر شده اند  و پوشیدن تونیک ها هنوز امسال هم مد هستند. تونیک های پارسال خودد را دور نریزید. امسال هم میتوانید از آنها مخصوصا در کنار ساحل استفاده کنید. شکم شما را میتواند بپوشاند و کوچک تر نشان دهد.

In: Chic Shorts

از پوشیدن فلیپ فلاپ یا همان دمپایی های انگشتی خودمان دست بردارید امسال اصلا مد نیستند. به جای آنها از کفشهای کتانی و یا کفش باله های تخت استفاده کنید. ولی امسال هم کفش های ویج که دارای پاشنه یکدست بلند است مد هستند. شما میتوانید تمام تابستان از این کفشها استفاده کنید.

Out: Flip-FlopsIn: Platform Wedge Sandals

لباسهایی که عکس جمجمه روی آنهاست از مد افتاده است همان طور اسکینی جین ها . شلوار های جینی که تنگ هستن. در عوض همه چیز ملایم تر و راحت تر و آزاد تر مد هستند.  شلوار های پاچه گشاد بیشتر مد هستن این شلوار ها به همه نوع شکل بدن میایند.

In: Wide-Leg Pants

یکی از چیزهایی که به آن تاکید شده است این است که اگر شما لباسهای کوتاه میپوشید موظب باشید که زیاد نباشد یعنی حالت جلف نگیرد. اگر لباس شما از پایین باز است از بالا بسته باشد و یا حتی بیرون آوردن قسمت ناف که کاملا از مد افتاده است. افرادی که سایز بزرگتری دارند پوشیدن پیراهن هایی که تا زیر زانو میایند کافی است و باز باید قسمت یقه پوشیده باشد و میتوانند بلوز های سیلکی بلند با شلوار های کومبوی کوتاه بپوشند.

Scared of Short-Shorts?