˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

موضوع انشاء: فواید کامپیوتر را توصیف کنید

کامپیوتر چیز بسیار خوبی میباشد و برای ما خیلی لازم داریم . پدرم به من قول داده که که برای

هر نمره بالای ۱۲ در کارنامه ام یک تکه از آن را برای من بخرد ! فعلا پدرم یک موس خریده

و قول داده ماه به ماه سیستم را آپدیت کند ! پدرم در کامپیوتر خیلی میفهمد و حتی توانسته

یک بار به اینترنت وارد کند ! مادرم در برخورد با کامپیوتر خیلی شاس میباشد و روزی دوبار

موس من را با جارو و بیل میزند ! حتی تازگیا در خانه تله موش هم کار گذاشته است به همین

علت انگشت شست هر دو پای پدرم قطع شده میباشد ! پدرم شب ها به کافی شاپ میرود و

داخل میکند و چت میکند‌ ! مادرم و پدرم همیشه در حال چک و لقد میباشند و مادرم به پدرم

میگوید تو مگه خودت خواهر و مادر نداری که میری با دخترای خارجکی چت میکنی ! من هم

در این مواقع حرف نمیزنم چون میدانم مادرم به من میگوید : کپو اوغلو ! اوشاخ پیس !

بیشین مشقاتو بینویس !

پدر من تازگیها در اورکات میباشد و من میدانم که اورکات خیلی بی ناموس میباشد و شنیده ام

که خیلی دختر دارد و خیلی بد حجاب میباشند ! پدرم چند روزی است که موس من را قایم کرده

و میگوید مزاحم درس خواندن من میباشد‌ ! خواهرم خیلی وقت است شوهرش را کرده است

و الان هم خیلی بچه دارند ! من گاهی وقت ها به خانه آنها میروم و از آنجا کانتکت میکنم

و با یک آیدی دخترانه با پدرم چت میکنم و لاو میترکانم ! پدرم خیلی دوروغ میگوید و در کامپیوتر

میگوید بچه جردن بوده است و یک روز صبح بلند شده است و دیده در جوب دروازه دولاب است

او میگوید آب زده ما رو آورده پایین ! من هر روز در چت با پدرم قرار میگذارم و سر قرار نمی روم

پدرم شبها وقتی به خانه می آید عصبانی است و من را کتک میزند و فحش میدهد شاید به

این خاطر که در سر قرار هیچ کس نمی آید . پدرم دیگر کمتر آب و ماست خیار با چیپس

میخورد چون شبها دیگر وقت ندارد و به کافی شاپ میرود و وارد می کند کامپیوتر بسیار مفید

میباشد و من آن را خیلی دوست دارم !

و این بود انشای من ... !