˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

پنج قانون طلایی دختربازی

آیا در برقراری ارتباط با دخترها مشکل دارین؟ آیا دخترباز ناموفقی هستین و یا اساسا گروه خونتون به امورات شریفۀ دختربازی نمی خوره؟ آیا هر روز با دیدن دوستان موفقتون که سه سوته هر لعبتی رو شکار می کنن خون به جگر میشین و حسرت عالم به دلتون می شینه؟ تا به حال با خودتون فکر کردین چرا این قدر بی عرضه و بدبخت هستین؟ دلیلش اینه که خیالتون می تونین همین طوری سرتون رو بندازین پایین و برین با اون دختره که چشتون رو گرفته دوست شین. زهی خیال باطل! دوستان ناموفق من، چارۀ درد بی درمون شما چیزی جز عمل به 5 قانون طلایی دختربازی نیست؛ تا حالا به گوشتون نخورده؟ طبیعیه! چون این قانون ها رو خودم وضع کردم و در حقیقت ثمرۀ یک عمر تجربیات گرانبهای خودم رو دارم مفت و مسلّم در اختیارتون می ذارم. بخونین و یاد بگیرین: 

 

قانون اول (قانون دلون - لورن): اعتماد به نفس داشته باشین! اگه شما آلن دلون نیستین، طرفتون هم سوفیا لورن نیست! کی بهتر از شما؟ 

 

توضیح برای کوچولوها: اگه آلن دلون و سوفیا لورن رو نمی شناسین، به جاش از مثال براد پیت و آنجلینا جولی یا دانیل کریگ و لیندزی لوهان استفاده کنین. 

 

توضیح برای بینندگان محترم فیلم های پور.نو.گراف.یک (سوپ.ررر): می تونین از مثال استاد بزرگ همۀ بازیگران پو.رنو.ی عالم جناب آقای پوسی من و خانم جنا جیمسون (یا سیلویا سَنت، یا برایانا بنکز) استفاده کنین. پیشنهادهای دیگه: جیانا مایکلز، ویندی لی، لینزی داون مک کنزی، راشل آزیانی، آنینا اوکاتیس، تیفانی تاورز، سارنا لی، کلی مدیسون؛ بازم بگم یا کافیه؟ 

 

/پی نوشت (1): ای وای آخر رمضونی ماهیت پلید و منحرف خودمو لو دادم! همۀ عباداتم سوخت شد (هفتاد سال عبادت/یک شب به باد میره!!) خاک بر سرم برم یه دست نمازی بگیرم! 

 

/پی نوشت (2): واقعا به گروه خون من می خوره اهل نماز روزه و این صحبتها باشم؟! نه، خودتون کلاهتونو قاضی کنین ببینین قیف ما به این قاف ها میاد؟!  

* * * 

  

قانون دوم (قانون چخوف): با دخترها حرف بزنین! 

 

من اسم این قانون رو گذاشتم قانون چخوف چون در دنیای ادبیات، نخستین بار چخوف فقید در یکی از داستان های کوتاهش به این مسئله اشاره کرد: همین طوری مث شلغم نشینین یه گوشه منتظر قضا و قدر بمونین؛ برین با دختره حرف بزنین! تا جسارت به خرج ندین و نرین طرفش، اون از سر قبر جدّش بفهمه که شما رفتین تو کارش؟ 

 

یه نکته رو هم فراموش نکنین: اگه دختره ناز کرد و قمیش اومد مث خمیر وا نرین و ناامید نشین. شما در هر حال باید مث سیریش بهش بچسبین و ولش نکنین تا کِرم عشوه و قمیشش بخوابه. شک نکنین که کِرم از خودِ درخته و بالاخره وا میده، فقط باید کمی صبر و حوصله به خرج بدین و به قول گفتنی نازش رو بخرین. اگه نتونین این کار رو انجام بدین، همون بهتر که اصلا طرف دختربازی نرین چون عمرا به جایی برسین. 

* * * 

 

 

قانون سوم (قانون پلنگ صورتی - 1): شخصیت داشته باشین! 

 

زیاد جلف بازی درنیارین؛ یادتون باشه: دخترها از پسرهای جلف خوششون نمیاد. ممکنه باهاشون تفریح کنن ولی به عنوان پارتنر (شریک عاطفی/جن*سی) انتخابشون نمی کنن. 

 

/تبصره (1): اگه مث من بیش از حدّ متعارف شیطنت می کنین، بدونین کی و کجا نمک بریزین. 

 

/تبصره (2): فقط شما نیستین که در این زمینه باید جوانب کار رو رعایت کنین؛ اگه طرف مقابلتون نمی تونه روحیۀ بازیگوش و شیطون شما رو درک کنه، همون بهتر که سر به تنش نباشه! در چنین مواقعی زن ذلیل نباشین و سعی نکنین دلش رو به دست بیارین (مگه اینکه زیاده روی کرده باشین و به طرف حق بدین که خیال کنه واقعا بهش توهین شده و حسابی از دستتون شکار باشه). 

 

* * * 

 

 

قانون چهارم (قانون حلیم): از هول حلیم نیفتین توی دیگ! 

 

تا با دختری دوست شدین سریع نپرین کولش (حتی اگه خودش بخواد) یادتون باشه: تا از خصوصیات اخلاقی دوست دخترتون مطمئن نشدین هیچ وقت همچین غلطی نکنین. فراموش نکنین که یک دختر در درجۀ اول به شما، به عنوان کسی که احساسات و عقایدش رو درک می کنین نگاه می کنه و بعد به چشم پارتنر س.ک.س.ی! پس تا به روتون خندید سریع بحث خونه خالی و… رو پیش نکشین چون به محض تماس جن*سی، بلافاصله برای شما تعهد اخلاقی درست میشه و دیگه خر بیار و باقالی بار کن. گوشی دستتونه که؟! 

 

* * * 

 

قانون پنجم (قانون پلنگ صورتی - 2): یک جنتلمن واقعی (بهترین نمونه اش خودم) از ترکیب این دو کلمه ساخته میشه؛ شعور+ظرفیت: 

 

/یک. شعور: طرف مقابل شما هم یک انسانه؛ شعور و شخصیت داره و قرار نیست مث (…) آلت دست شما قرار بگیره. به خواسته ها و سلیقه هاش احترام بذارین و سعی کنین یاد بگیرین که زن و مرد به معنای دقیق کلمه با هم برابر هستن. اگه از من می شنوین بهتون توصیه می کنم حتی دوست دخترتون رو قدری بیش از دوست پسرهاتون تحمّل کنین چون یادتون باشه که دخترها به لحاظ عاطفی و عصبی عمدتا شکننده تر از پسرها هستن؛ پس حتی وقتی از دستشون حسابی کلافه شدین هم سعی کنین با رفتار گرمتون تسکینشون بدین و بهشون احساس آرامش و عشق بدین (اگه هدفتون ازدواج نیست بهشون احساس فرو رفتن در آغوش گرم یک دوست واقعی رو بدین؛ برای اینکه اشتباه نکنین و به کاهدون نزنین به کلماتی که در گفتگو باهاشون به کار می برین کاملا دقت کنین و مواظب باشین بیش از حدّ لازم گرم نگیرین که احساس کنن واقعا خبریه). 

 

 

/دو. ظرفیت: لارج و روشنفکر باشین! عقاید کهنه و پوسیدۀ هزارون ساله رو به زباله دون تاریخ بریزین! زمونۀ ما زمونه ایه که انسان باید، باید و باید شبانه روز و در همه جا با جنس مخالفش ارتباط داشته باشه؛ چه بخواین، و چه نخواین! پس همون طور که به خودتون حق میدین با وجودِ دوست دختر/پارتنرتون، با خانم های دیگه ارتباط دوستانه داشته باشین، برای طرف مقابلتون هم همین حق رو قائل شین. مطمئن باشین که اگه دوست دخترتون شما رو واقعا بخواد باهاتون می مونه ولی اگه ولتون کنه چه غم؟ بالاخره که باید می رفت، حالا امروز یا فردا چه فرقی می کنه؟! 

 

 

نویسنده: پلنگ صورتی