˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

سفر به ایران رویای ستاره مشهور هالیوود

«ویل اسمیت»: امیدوارم روزی به همراه تعدادی از دانشجویان و هنرمندان به کشورهایی چون ایران و کره شمالی سفر کنم. 

 

 

«ویل اسمیت»، بازیگر موفق هالیوود گفت: امیدوارم که روزی بتوانم با انگیزه رفع‌ سوء‌تفاهم‌ها؛ به کشورهایی چون ایران و کره شمالی سفر کنم.

به گزارش فارس، «ویل اسمیت» بازیگر مشهور هالیوود،در مصاحبه با روزنامه واشنگتن پست گفت: برنامه‌های آتی من ورای فعالیت در سینماست.

وی افزود: امیدوارم روزی به همراه تعدادی از دانشجویان و هنرمندان به کشورهایی چون ایران و کره شمالی سفر کنم.

وی گفت: هدفم از این سفر اشاعه درک متقابل فرهنگ‌ها و رفع سوءتفاهم‌ها، بدور از هرگونه اختلاف سیاسی است.

این بازیگر موفق هالیوود در ادامه گفت: به نظر من اکران فیلم‌های من تنها نباید به لس‌آنجلس و نیویورک محدود شود و باید پیام این فیلم‌ها باید به گوش دیگر مخاطبان در اقصی نقاط جهان برسد.

وی افزود: اگرچه فاکتور سرمایه‌گذاری در سینما از اهمیت فراوانی برخوردار است ولی ما باید بتوانیم به مردم کمک کنیم و به آنها خدمات انسان دوستانه ارائه دهیم.

«اسمیت» گفت: من همیشه به این مسئله می‌اندیشم که حقیقتا نقش من بعنوان یک آمریکایی چیست؟ و چه کاری می‌توانم برای بهتر شدن سرزمینم انجام دهم؟