˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

عکس نیکول کیدمن و فرزندش

نیکول کیدمن، سو**پر استار دنیای فشن و بازیگری فرزندش را به دنیا آورد.
این هنرپیشه 41 ساله استرالیایی که برنده اسکار نیز هست، دوشنبه هفدهم تیر در نشویل آمریکا، دختری به نام
"ساندی رز" به دنیا آورد.


خبرگزاری ها به نقل از سخنگوی کیدمن اعلام کردند که رز و مادرش در سلامت کامل به سر می برند و نیکول کیدمن و کیت اوربان، شوهر نیکول از داشتن این دختر بسیار خوشحال هستند.


نیکول کیدمن وارد دنیای طراحی فشن شد



نیکول کیدمن درسال 1967 در هونولولو در هاوایی متولد شد، پدرش پزشک و فعال جنبش کارگری و مادرش ویراستار کتابهای پدرش بود.


وی دوران کودکی را در زادگاه پدرش در استرالیا گذراند و از چهار سالگی در این کشوربه کلاس باله رفت و پس از آن به موسسه تئاتر سیدنی راه یافت و در دانشگاه نیز به تحصیلاتش در زمینه تاریخ تئاتر ادامه داد.
کیدمن در پانزده سالگی در ویدئو کلیپ خواننده استرالیایی، پت ویلسون به نام Bop Girl ظاهر شد و از همان زمان بازی در سریالهای تلویزیونی را آغاز کرد و پس از آن به بازی در فیلم نیز پرداخت.


نیکول کیدمن از نوجوانی به بازیگری پرداخت و در فیلم های تلویزیونی و سینمایی بسیاری ظاهر شد، اما با فیلم "تصویر یک بانو" (۱۹۹۶ به کارگردانی جین کمپیون) و به ویژه با فیلم "چشمان کاملا بسته" (۱۹۹۹ -آخرین فیلم استنلی کوبریک) در سینما به عنوان استعدادی کم نظیر و هنرمندی توانا شناخته شد. در سالهای بعد با بازی در چند فیلم موفق، ستایش منتقدان و علاقمندان سینما را برانگیخت: فیلم موزیکال "مولن روژ" (ساخته باز لورمان، محصول ۲۰۰۱) که در آن آواز هم خواند، "ساعت ها" (ساخته استیون دلدری محصول ۲۰۰۲) که برای آن برنده جایزه اسکار شد و در آن نقشی پیچیده و دشوار داشت و فیلم "داگویل" (محصول سال ۲۰۰۳ به کارگردانی لارس فون تریر) که از هر دیدگاه، اثری نامتعارف بود.


کیدمن گرانترین بازیگر هالیوود است که در اوج دوران بازیگری خود برای بازی در هر فیلمش هفده میلیون دلار دستمزد گرفته است.


نیکول کیدمن در ژوئن 2006 در سیدنی با کیت اوربان، خواننده سبک کانتری نیوزیلندی که برنده جایزه گرمی هم شده است، ازدواج کرد. این اولین فرزند نیکول کیدمن و اوربان است. او و تام کروز، شوهر اولش، دو بچه را به فرزندخواندگی قبول کرده بودند.


در هنگام به دنبا آمدن ساندی رز، کیت در کنار نیکول کیدمن حضور داشته است. نیکول کیدمن در دهه اخیر همواره در دنیای فشن مورد توجه ویژه ای بوده است و اکنون باید دید پس از مسائل بدنی و روحی مربوط به زایمان آیا این هنرپیشه و سو**پر استار فشن همچنان جایگاه عالی خود را حفظ خواهد کرد یا خیر !