˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

معرفی تمامی اصطلاحات چت

در اینجا قصد داریم تا حدود 100 اصطلاح مفید در هنگام چت را که جمع آوری کرده ایم به شما معرفی کنیم. این اصطلاحات میتواند در هنگام چت کردن علاوه بر حرفه ای نشان دادن شما سرعت تایپ شما را نیز بالا ببرد. عالی برای کسانی که خیلی خیلی چت می کنند .

جمله یا کلمه
اختصار در چت
معنی

disconnect DC قطع ارتباط با اینترنت

see c دیدن . می بینمت

your U R مال شما

too 2 همچنین

for 4 برای

be right back
BRB زود برمی گردم

hug and kiss
h&k در آغوشم می بوسمت

i owe you IOU من به شما مدیونم

all the best ATB خیلی خوب , همه خوب هستن

download
DL دانلود کردن . کپی کردن

good game
GG بازی خوبیه

good job
GJ کار خوبیه

good luck
GL موفق باشید . خوشبخت باشید

you're welcome
YW خوش آمدید

welcome back WB زود برگردی ، خوش آمدید (هنگام رفتن)

oky K خوبه ، باشه ، قبوله

later
LTR بعدا

Sorry
sry متاسفم

be back soon bbs زود برگردی

be back later bbl بعدا بر میگردم ، دوباره بیا

Very imprtant person vip آدم خیلی مهم ، آدم متشخص

ong time no see ltns خیلی وقته ندیدمت

message msq پیام

whit
W با

whitout
W / O بدون

keep in touch
kit مراقبش باش ، با احتیاط نگهداری کن

face to face
F2F رو در رو

Hi There HT سلام

?how Are you HRU حالت چطوره ؟

has left the chat POOF چت را ترک کرده

As for as i Know AFAIK تا انجایی که من می دانم

As soon As Possible ASAP به زودی

Oh may god OMG آه خدای من

By the way BTW راستی

Just Kidding JK شوخی می کنم

Evil Grin EG پوز خند شیطانی

Big Evil Grin BEG خنده شدید شیطانی

Laugh L خنده

Laugh Out Load LOL خندیدن با صدای بلند

Smile S لبخند

Rolling on floor laun ghing ROFL از خنده روی زمین غلط زدن

And & و

Fingers Crossed FC دعا کردن

Write Back Soon WBS زود جواب نامه را بده

Donُt Write Back DWB جواب نامه را نده

Long Time No See LTNS برای مدت طولانب بی خبر بودن

Be Right Back BRB الان برمی گردم

Good Luck GL موفق باشی

Ta Ta For now TTFN فعلا خداحافظ

Bye Bye Noe BBN خداحافظ

August AUG ماه اوت

Avenue AVE خیابان

Born B متولد

Captain CAPT کاپیتان

April Apr ماه آوریل

Assistant ASST دستیار

february Feb ماه فوریه

Gramme Gm گرم

November Nov ماه نوامبر
near Nr نزدیک
died OB درگذشت 0 فوت
October Oct ماه اکنبر
Opposite Opp مخالف 0 مقابل
Per Annum PA در سال
Paid Pd پرداخت شد
Miscellaneous Misc متفرقه
Monday Mon دوشنبه
Received Recd دریافت شد
water Closet WC توالت
Weight WT وزن
Christmas Xmas کریسمس

thank you TU متشکرم از شما

talk to you later K2UL8R بعدا به تو می گویم

love you like brother LULAB من برادر شما را دوست دارم

laugh to my self LTM خندیدن به من

love you like sister LULAS من خواهر شما را دوست دارم

? male or female ?M or F مرد یا زن هستید شما ؟

thanks THX متشکرم

no problem NP مشکلی نیست

bye for now B4N خداحافظ

age/sex/location A/S/L سن / جنس / مکان

see you later CUL بعد می بینمت

see you CU می بینمت

bye for now BFN خداحافظ

end of message EOM پیغام اخر از

thank you MER30 مرسی , ممنون از شما

I love you ILU دوستت دارم

I love you ILY دوستت دارم

I see IC فهمیدم

you u شما . تو کی هستی

please PLZ لطفا

are R هستید

time @sa ساعت

merci mer28+2 مرسی , ممنون

thanks tnx متشکرم

thank you tq متشکرم

thank you ty متشکرم

male m مرد

famale f زن

me too me2 من هم همین طور !

girl friend gf دوست غیر همجنس


Boy friend bf دوست غیر همجنس


--------- lol خندیدن به چیزی

--------- cool خوشحالی همراه با تعجب

--------- wow فریاد حاکی از خوشحالی و تعجب

On The Other Hand OTOH از طرف دیگر

Email Message EMSG پیغام الکترونیکی

In Any Event IAE در هر صورت

oh I See OIC عجب 0 فهمیدم

love You Foreve LYF برای همیشه دوستت دارم

In My oponion IMO به نظر من

For YourI nformation
FYI جهت اطلاع تو

In Othere IOW به بیان دیگر

Private message PM پیغام خصوصی

Kiss on Cheek KOC بوسه بر گونه

Kiss k بوسه

hug And Kiss H&K بوسه زدن و بغل کردن

Hug H بغل کردن

Be back soon BBS زود بر می گردم

Be Back Later BBL بعدا بر می گردم

Be Back BB بر می گردم

Thinking Of You TOY به فکر تو هستم

Till Next Time TNT تا دفعه بعد

See You Soon SYS به زودی می بینمت

Soon S به زودی

Gone For Now GFN فعلا" می روم

Glad To See You GTSY از دیدن تو خوشحال شدم

Nice To See You
Nice 2 C U از دیدن تو خوشحال شدم

Away from keyboard AFK دور از صفحه کلید

December Dec ماه دسامبر
Limited LTD محدود
March Mar ماه مارس
That is Ie بنابراین
I Owe You IOU من بدهکارم به شما
Intelligence IQ ضریب هوش
January Jan ماه ژانویه
Junr . Junior Jun تازه کار
July Jul ماه ژوئیه
Mount Mt کوه
Note Carefully NB با دقت توجه شود
President pres رئیس
pleas Turn Over PTO لطفا به پشت مراجعه کنید