˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

نامه ی عاشقانه - جالبه!

سلام عزیزان
نمی دونم قبلا از اینا دیدن یا نه!
ولی این یکی یه فرقایی داره که خوندنش خالی از لطف نیست!


محبت شدیدی که سابقاً به تو ابراز می کردم

دروغ وبی اساس بودودرحقیقت فکر من به تو

روزبه روز زیادتر می شودوهرچه تورابشناسم

سستی ووقاحت تو بیشتر درنظرم آشکار می شود

درقلب خوداحساس می کنم که ناچار باید

از تو دور باشم وهیچ وقت فکر نکرده بودم که

شریک زندگی تو باشم زیرا ملاقاتی که اخیراً با تو کردم

طبیعت زشت وروح پلیدت را بر من آشکار ساخت و

بسیاری از اخلاق وصفات تو را به من شناساندومسلماً

خشونت طبع وتند خویی تو مرا بدبخت خواهد کرد

اگر ازدواج ما سر بگیرد من همه ی عمر خود را با

پریشانی وسرگردانی خواهم گذراندولی بدون تو عمرم رادر

خوشبختی سر خواهم کردودرنظر داشته باش که روح من

هیچگاه به تو رام نخواهد شدونفرت ودشمنی من همیشه

متوجه توست این نکته را کاملاً بدان ودر نظر داشته باش

ومخصوصاً انتظاری که ازتودارم این است که مطمئن باشی وباورکنی

که من این نامه را از روی قلبم می نویسم وچقدر تاسف می خورم اگر

بازهم درصدددوستی بامن برآیی ومزاحم من شوی ضمناًخواهش میکنم

از جواب به این نامه خودداری کنی زیرا نامه ی تو خیلی

مزخرف می باشدونمی توان گفت

با لطف وطراوت است به طور قطع بدان که همیشه

دشمن تو هستم وازتو به شدت متنفرم وهیچ وقت نمی توانم تصور کنم

دوست صمیمی ووفادارتو هستم وبه توومحبت تو دلبسته ام

اگر می خواهی به محبت واقعی من نسبت به خودت پی ببری 


این نامه را از اول یک خط در میان و با دقت بخوان.

در پناه حق