˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

اس ام اس های sms آبان ماه 87

میلاد منجی
مهدی عسگری
حجت حسنی
پیام عدالت
نگین امامت
مونس محمدی
اینارو دیشب تو پارتی گرفتن، ببین از فامیلاتون نیستن؟ 
 
----------------- 
 
اس ام اس اورژانسی: همین الان که داری مسیج می خونی، خودت رو ماچ کن، دلتنگت شدم 
 
---------------- 
 
گر چه ما را نکنی یاد ولی ما هستیم
دل به امید پیامی که ندادی بستیم 
 
----------------- 
 
تکنولوژی پیشرفت کرده, قبلا زنگ می زدن در می رفتن, الان اس ام اس میدن در می رن!! 
 
------------------ 
 
ترکه میره کتابخونه؛ داد میزنه: یه ساندویچ بدین با سس اضافه
یارو میگه: آقا!!! اینجا کتابخونست...
ترکه هم یواش در گوشش میگه: ببخشید... یه ساندویچ بدین با سس اضافه!! 
 
--------------- 
 
همه چیز محتاج عقل و عقل محتاج ادب است 
 
--------------- 
 
I Saw A Saw That Saw A Saw
ترجمه : اره ای را دیدم که اره ای را اره میکرد.
مفهوم : دست بالای دست بسیار است. 
 
------------------ 
 
مکیدن ممنوع

خوردن ممنوع

لیسیدن ممنوع

زبان زدن ممنوع

فرو کردن انگشت ممنوع 
.
.
یه عسل فروش لر اینا رو در مغازش نوشته !
 
------------------- 
 
سلام؛ این چه اخلاق بدیه که تو داری؟ چرا هر چی از آدم می گیری دیگه پس نمی دی؟
نمی گی من دلمو لازم دارم؟ 
 
------------------- 
 
امروز جمعه است گفتم یادی هم از اموات کنم ، چطوری جنازه ؟؟؟ 
 
------------------ 
 
شعار این هفته نماز جمعه :

زلیخا حیا کن یوزارسیو رو رها کن 
 
---------------- 
 
به رشتیه میگن جلو زنتو بگیر...
میگه: جلوشو گرفتم ، پدر سگ از عقب میده !! 
 
-------------- 
 
برات میمیرم

 o-------------
/l\
JL

از طرف پینو کیو ! 
 
--------------------- 
 
زن گردنبند مرد است دقت کن چه گردن بندی را به گردن می بندی----حضرت علی ( ع ) 
 
------------------ 
 
< دوست دارم بمیرم و سیاه پوشت کنم نه آنکه بمانم و فراموشت کنم > 
 
 
 --------------------------- 
جدیدترین و به روزترین اس ام اس ها رو برای شما در این وبلاگ میزارم!! 
 
منتظر سری بعدی باشید.. 
 
منصور قیامت