˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

آنجلینا جولی: فرزندانم دوست دارند بدانند که چرا من و براد پیت ه

مجله Vanity Fair در چاپ جدیدش خبر از ازدواج آنجلینا جولی و براد پیت داده است. این در حالی است که برادپیت عهد کرده بود تا ازدواج همجنسگران در آمریکا قانونی نشود با آنجلینا جولی پیمان ازدواج نبندد.

آنجلینا جولی : فرزندانم دوست دارند بدانند که چرا من و براد پیت هنوز ازدواج نکرده ایم


آنجلینا جولی 33 ساله که دارای 6 فرزند است به مجله Vanity Fair گفت : به زودی فرزندانمان از ما سوال خواهند کرد که چرا ما دوتا با هم ازدواج نکرده ایم. به عنوان مثال آنها بعد از دیدن فیلم شرک از من سوال کردند که چرا "فیونا" و "شرک" با هم ازدواج کردند.

( براد پیت عهد بسته که به عنوان اعتراض با آنجلینا ازدواج نکند و موقعه ای با او ازدواج کند که همجنسگران آمریکایی حق ازدواج کردن با یکدیگر را داشته باشند )

آنجلینا کمی در مورد رفتار خودش در منزل با فرزندانش گفت : ما در منزل لباس بر تن میکنیم و برای هم شو اجرا می کنیم و این کار خیلی جالبه.
او اضافه کرد که من تا حالا هیچ وقت در هیچ فشن شویی شرکت نکرده ام و از خرید کردن بیزارم.

( اکثر ستارگان زن هالیوود عاشق خرید کردن و شرکت کردن در فشن شوها هستند )

آنجلینا در آخر گفت : من مادر 6 فرزند بی نظیر هستم و با مردی تحسین برانگیز زندگی میکنم.