˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

مبلیران اسپانسر استقلال تهران شد

مبلیران اسپانسر استقلال تهران شد
انصاری: شرکت سرمایه‌گذاری تشکیل می‌دهیم

مبلیران به عنوان حامی مالی باشگاه استقلال تا پایان نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر انتخاب شد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اعلام این خبر گفت: مدت‌ها قبل هیات امنای بازار مبلیران مذاکرات و مکاتباتی را با هیات مدیره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس انجام دادند که این مذاکرات در ابتدا نتیجه‌ای به همراه نداشت اما، روز دوشنبه در دیداری که دبیر هیات امنای این بازار با مدیر عامل باشگاه استقلال داشت دو طرف به توافق رسیدند که مبلیران فعلا تا پایان نیم فصل حامی مالی باشگاه استقلال باشد.

انصاری افزود: هیات امنای بازار مبلیران گفت وگوهایی را هم با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس داشت که آنها با این پیشنهاد موافقت نکردند.

وی گفت: استدلال هیات مدیره باشگاه استقلال برای انعقاد قرارداد تا پایان نیم فصل این بود که ممکن است درآینده شرکت‌ها و تولیدکنندگان دیگری با رقم پیشنهادی بالاتر حاضر به اسپانسرشیپی استقلال شوند، به همین خاطر برای استفاده استقلال از فرصت‌های بهتر، این قرارداد فعلا تا پایان نیم فصل اعتبار دارد.

انصاری درباره‌ی نخستین جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال با ترکیب جدید که روز گذشته برگزار شد گفت: امروز فوتبال پدیده ای است که ارتباط تنگاتنگی با سیاست، اقتصاد، اجتماع و فرهنگ دارد. دیگر نمی توان گفت که فوتبال تنها یک ورزش است چرا که امروزه فوتبال به صنعتی تبدیل شده که می تواند تبعات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی داشته باشد و اگر در فوتبال مدیریت هزینه حاکم باشد و از ظرفیت‌های بالقوه استفاده شود می‌تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد.

وی افزود: این شرایط برای پرسپولیس و استقلال ویژه‌تراست و اگر مدیریت هزینه حاکم باشد، می‌توان از برند این دو باشگاه بیشترین استفاده را برد به طوری که این دو به خود کفایی برسند. بر همین اساس روز گذشته در هیات مدیره باشگاه استقلال پیشنهاد تاسیس شرکت سرمایه گذاری به عنوان زیر مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال مطرح شد و پس از تشکیل کارگروه این شرکت برای خود کفا کردن باشگاه طی هفته های آتی تاسیس می شود.

انصاری درباره مقایسه هایی که بین او و هدایتی انجام می گیرد، گفت: ضمن احترام به همه همکاران باید بگویم اگر فردی بتواند در ورزش که باعث شادابی و تندرستی جامعه و جوانان می شود، هزینه کند کار خیر و معنوی ای را انجام داده و این فرد شایسته تقدیر است. با این حال دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توان بالقوه بالایی دارند که در صورت به بالفعل رسیدن می تواند این دو را به خودکفایی مالی برساند.