˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

هواداران خیالشان راحت! هیچ مسوولی دنبال تساوی داربی نیست

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس:
هنوز ITC دی‌کارمو را دریافت نکرده‌ایم
هواداران خیالشان راحت! هیچ مسوولی دنبال تساوی داربی نیست

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس خیال‌شان راحت باشد که هیچ مقام و مسوولی از پایین ترین رده تا بالاترین رده نخواسته اند که بازی داربی مساوی شود.


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، داریوش مصطفوی پس از تمرین صبح چهارشنبه تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: از این که دیدم بازیکنان پرسپولیس در تمرینات آخرین روزهای پیش از داربی با شادابی و انگیزه بالایی کار می کنند و بسیار سرحالند خوشحال هستم. ما خودمان را برای یک بازی کاملا جوانمردانه آماده می کنیم چرا که تمام دنیا روی این فوتبال ویژه حساب باز می کند و آن را می بیند میلیون‌ها ایرانی در داخل و افراد زیادی در خارج از کشور از طریق تلویزیون این بازی را می بینند و ما باید با ارایه یک بازی جوانمردانه داربی را برگزار کنیم؛ هم چنین از هواداران هر دو تیم می خواهم که ضمن احترام به یکدیگر و تیم حریف به تشویق تیم خودشان بپردازند تا شاهد بازی زیبایی خلاف مسابقات گذشته باشیم.


مصطفوی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا ممکن است بنا بر مصلحت برخی مسوولان این بازی داربی به تساوی برسد گفت: خیر، هواداران مطمئن باشند از پایین ترین تا بالاترین رده از مسوولان کشور نگفته اند که بازی به تساوی بکشد. ما به سهم خودمان تیم بسیار قدرتمندی در اختیار داریم که در یکی از بهترین دوران های تاریخی خود حضور دارند و به پشتوانه این قدرت مقابل استقلال بازی می کنیم تا با کسب پیروزی در این دیدار دل هوادارانمان را شاد کنیم چرا که فکر می کنم دیگر آنها از یک بازی کسل کننده و بدون گل برتری خسته شده‌اند و توقع پیروزی و زدن گل های زیادی را دارند.


وی هم چنین درباره شرایط ITC و امکان بازی دی کارمو خاطرنشان کرد: پول قرارداد دی‌کارمو پرداخت شده، مدارک تحویل داده شده و تمام نامه نگاری ها انجام شده است. منتها این فدراسیون برزیل و باشگاه قبلی دی‌کارمو است که خلف وعده کرده و هنوز ITC این بازیکن برزیلی به دست ما نرسیده است. ما سعی می کنیم طی امروز و فردا تمام تلاشمان را برای اخذ ITC وی انجام دهیم و در کوتاه ترین زمان بتوانیم شاهد امکان حضور دی‌کارمو در ترکیب پرسپولیس باشیم.