˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

حسین هدایتی : با این برخورد فدراسیون ، بخش خصوصی به فوتبال وارد

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تهران، با تکذیب خبر کناره گیری خود از این باشگاه گفت: با برخوردی که فدراسیون فوتبال با من داشت، بخش خصوصی با چه انگیزه ای در ورزش وارد شود.

حسین هدایتی، امروز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، با جنگ روانی خواندن این خبرها درباره خود گفت: تا زنده ام در کنار پرسپولیس خواهم بود، چه در این باشگاه سمت داشته باشم، چه نداشته باشم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تهران، ادامه داد: برای پرسپولیس حاضرم توپ جمع کن و کفش جفت کن هم شوم و تا زنده ام سرباز پرسپوایس خواهم بود و در کنار تیم هستم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: پیشکسوتان و بازیکنان پرسپولیس، از من حمایت کرده اند و این موضوع برای من بسیار اهمیت داشت و بدخواهان پرسپولیس و کسانی که نمی خواهند پرسپولیس دوباره قهرمان شود، این نوع خبرها را درست می کنند.

هدایتی ابراز امیدواری کرد، پرسپولیس برنده دربی باشد و با نتیجه خوب، استقلال را مغلوب کند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تهران گفت: دولت و سازمان تربیت بدنی باید همه همت خود را به کار گیرد تا بخش خصوصی به ورزش وارد شود و بتواند به این موضوع کمک کند.

هدایتی با بیان اینکه"فدراسیون فوتبال برای جذب بخش خصوصی به خود، همت کند"، تصریح کرد: آیا با عملکرد اخیر این فدراسیون، به نظر شما بخش خصوصی به کار در فوتبال علاقه پیدا می کند؟

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تهران افزود: با این گونه برخوردها، کسی در فوتبال سرمایه گذاری نمی کند و باید روح ها و دل ها را برای کار، بزرگ تر کرد و با دید وسیع تر به فوتبال نگاه کرد.