˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

رییس انجمن ورزشی نویسان ایران:.از قطبی شکایت می کنیم

رییس انجمن ورزشی نویسان ایران:.از قطبی شکایت می کنیم

خبرگزاری فوتبال ایران – درگیری لفظی افشین قطبی ، سرمربی پرسپولیس با خبرنگاران بازتاب گسترده ای میان اهالی مطبوعات داشت. حتی عذرخواهی او نیز نتوانست کمی از شدت این مسئله بکاهد. در همین راستا دکتر احمدی ، رییس انجمن خبرنگاران ، عکاسان و روزنامه نگاران ورزشی در گفت و گو با خبرگزاری فوتبال خواستار رسیدگی کمیته انظباطی در مورد توهین شدید قطبی به خبرنگاران ورزشی شد.
احمدی در گفت و گو  با خبرگزاری فوتبال ایران می گوید: یک اتفاقی در سطح مطبوعات رخ داده است و یک نفر حرف بی ربطی زده،بعد از آن اعلام می کند که نمی دانسته ام چه گفته ام و عذرخواهی می کنم.اینکه یک نفر  تهمت ناروایی به یک گروه از فوتبال بزند، بدون اینکه تکذیب کند ، عذرخواهی کند قابل پیگیری توسط نهادهای قضایی فوتبال است.
وی ادامه داد: به اعتقاد انجمن ورزشی نویسان ایران، کمیته انظباطی که در موارد اینچنینی مثل توهین یک مربی به بازیکن ، ضرب و شتم بازیکنی توسط بازیکنی دیگر یا حتی حمله یک بازیکن به یک خبرنگاری در مشهد واکنش نشان می دهد و این افراد خاطی را جریمه و محروم می کند باید در مورد توهین آقای قطبی به خبرنگاران نیز رسیدگی های قضایی را انجام دهد.
رییس انجمن ورزشی نویسان ایران تاکید کرد که کمیته انظباطی باید به عنوان مدعی العموم وارد موضوع شود و سرمربی پرسپولیس را به کییته انظباطی احظار کند.
احمدی در ادامه با اشاره به اقدامات انجمن روزنامه نگاران ورزشی ایران در مورد توهین سرمربی پرسپولیس به خبرنگاران تصریح کرد: اگر کمیته انظباطی رسیدگی به موضوع توهین آقای قطبی را منوط به  شکایت خبرنگاران یا انجمن کرد، انجمن ورزشی نویسان حاظر است شکایت خود را مطرح کند.