˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

فریاد "الله اکبر" افشین قطبی در سالن نشست مطبوعاتی

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان مسابقه برابر پیام خراسان در سالن کنفرانس با فریاد "ا.. اکبر"، توجه همه را به خود جلب کرد.



به گزارش خبرگزاری فارس،‌ تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر موفق شد پیام خراسان را 2 بر یک شکست داده و در ورزشگاه ثامن مشهد 3 امتیاز بازی را به دست آورد.
در حالی که در سالن مطبوعاتی خبرنگاران و عکاسان منتظر سرمربیان دو تیم بودند،‌ افشین قطبی وارد شد. هنگامی که وی می خواست روی صندلی بنشیند، با میز برخورد کرد. وی با از دست دادن تعادلش و در آستانه زمین خوردن، با صدایی بلند فریاد "ا.. اکبر" سر داد که توجه حاضرین را در پی داشت.
* قبل از شروع مسابقه، تمام بازیکنان پرسپولیس با دسته های گل به سوی نیمکت پیام خراسان رفته و از خداداد عزیزی، سرمربی حریف اجازه بازی گرفتند.
* جایگاه ویژه خبرنگاران ورزشگاه ثامن در جریان مسابقه مملو از جمعیت بود و مانند دیدارهای حساس گذشته که در این ورزشگاه برگزار می شود، عده ای زیادی از حاضرین خبرنگار نبودند.
* در پایان مسابقه فرانک آتسو، مدافع و علیرضا نیکبخت واحدی، مهاجم پرسپولیس که در بازی با بازیکنان پیام خراسان درگیر شده بودند، برای دلجویی از خداداد عزیزی به سوی وی رفته و همدیگر را در آغوش گرفتند.
* افشین پیروانی، مربی پرسپولیس به دلیل فوت برادر زن خود با لباسی یکدست مشکی در ورزشگاه ثامن