˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

SMS های شهریور 87

 SMS های شهریور 87

 

 

ماه رمضان ماه صفا ، تعطیلی ، پرخوری ، بیکاری و سیگار بعد از افطاری و
تماشای سریالهای سرکاری مبارک باد

--------------

ماه رمضان بر تو ای دوست گلم که دم افطاری تخته گاز داری میری خونه مبارک
باد.

*جمعیت مبارزه با سوء تغذیه شدید*

-------------

می دونی فرق تو با فندوق چیه؟ فندوق یه مغز کوچولو داره ولی تو اونم
نداری!

-------------

به انداره تخمام دوست دارم
.
.
.
.
.
.
.
.
امضا:گل آفتابگردان

----------------

اگه تو با من باشی, چراغ خونم باشی

.

.

.

.

.

آنقدر روشن خاموشت می کنم تا بسوزی

----------------

توی هیات ناهار میدادن، اول خانوم‌ها غذا خوردند. ترکه پشت بلندگو اعلام
می‌کنه: خانوم‌ها بی‌ زحمت جلوشون رو تمیز کنند تا آقایون بیان بخورند

----------------------

"شاید این جمعه بشوید , شاید"


(اینو رو شیشه یه ماشین خاک گرفته کنار خیابون نوشته بودند )

----------------

گونی گونی دوست دارم ولی قربونت گونی هاشو پس بده مال مردمه !

--------------

Torke mire dadgah Behesh migan chera zaneto koshti onam shabe 2vome
aroosit?! mige akhe bakere nabod.. migan ehh khob chera shabe aval
nakoshti? mige akhe shabe aval booood

-------------

Torke rish porfosori Mizare, Be bachehash mige: har soali darid
Beporsid Chon Emshab Rishamo Mizanam

----------------- 


az barname 90 mozahemetun misham! mikhastam begam shoma be onvane
behtarin gole sal entekhab shodid

---------------

رشتیه از ملافه گل دار بدش میومده هر وقتم که زنش ملافه گل دار مینداخته
رو تخت قهر میکرده و میرفته زیر تخت میخوابیده یه شب که میاد خونه میبینه
بازم خانوم ملافه گل دار انداخته رشتیه هم داغ میکنه میگه: خانوم جان من
که گفتم میرم زیر تخت بازم ملافه گل دار انداختی پس من میرم زیر تخت تا
میره زیر تخت میبینه که یه مرده لخت زیر تخت قایم شده رشتیه میگه : آقا
ببخشید شما هم از ملافه گل دار بدتون میاد؟

----------------

طبق فتوای جدید علما خوردن بستنی عروسکی حرام اعلام شد چون اونی که
میخوری معلوم نیست دختره یا پسر!!!

----------

pesare be mamanesh mige: maman emrooz baba be man goft pasho jato bede
be in khanom. Mamanesh mige afarin che kare
khubi! Pesare mige akhe man ruye paye baba neshaste budam

--------------

یه کار خوب سراغ دارم؛ نمایندگی کت و شلوار بزنیم، هر چی از کت دراومد،
مال من، هر چی از شلوار دراومد، مال تو !!

-----------------

ترکه قاضی میشه حکم یه دزد رو میبره 8 سال حبس ابد

---------

سعی کن مثل خورشید زیاد نور ندی چون همه از نورت استفاده می کنن ولی اصلا
نگات نمی کنن؛
سعی کن مثل ستاره کم نور بدی تا همه تو خلوت شباشون دنبالت بگردن

----------

به یه ترکه ۱۰ تا انگشت نشون میدن, میگن این چندتاست؟ میگه وای چقدر یک

------------------

رشتیه میره قهوه خونه دستمال یزدی میکشه, میگه نفس کشا, همه فرار می
کنند, یه نفر میگه چرا همه در رفتن؟ صاحب قهوه خونه میگه وقتی این میاد
زنش تو خونه تنهاست