˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

گزیده ای از آخرین خبرهای استقلال

 

بازگشت شکوری به خط دفاعی

خط دفاعی استقلال آنقدر پراشتباه و ناهماهنگ ظاهر شد که امیر قلعه نوعی چاره ای جز تغییرات اساسی در دفاع تیمش ندارد.سرمربی استقلال برای بهبود وضعیت خط دفاعی تیمش در بازی با استقلال اهواز هادی شکوری را به خط دفاعی آبی ها برخواهد گرداند تا او بتواند مشکلات خط دفاعی آبی ها را سروسامان دهد.شکوری پس از پشت سر گذاشتن محرومیت،گزینه اصلی قلعه نوعی در بازی روز پنج شنبه است و سرمربی استقلال رهبری خط دفاعی تیمش را به او خواهد سپرد تا با حضور او خیالش از بابت خط دفاعی راحت شود.

بیک زاده رفت تو ترکیب استقلال

هاشم بیک زاده خرید جنجالی استقلال در بازی با صبا باتری هم فرصت حضور در ترکیب اصلی را پیدا نکرد و 90دقیقه از روی نیمکت نظاره گر تلاش هم تیمی هایش بود،گرچه آنها با شکست زمین را ترک کردند.در حالی که از عدم آمادگی جسمانی مناسب به عنوان دلیل نیمکت نشینی اش نام برده می شد از اردوی استقلال خبر می رسد که پس از باخت به صبا باتری امیر قلعه نوعی تصمیم گرفته از بیک زاده مقابل استقلال اهواز در ترکیب اصلی استفاده نماید تا بلکه با حضور او ضعف های هجومی آبی پوشان در جناح چپ برطرف شود.به احتمال فراوان او جایگزین مهدی امیر آبادی خواهد شد تا در کنار جان واریو زوج جناح چپ را تشکیل دهند.

فتح الله زاده در کمیته انضباطی

شاید به خاطر اتفاقات دیدار صبا باتری – استقلال علی فتح الله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال به کمیته انضباطی احضار شود. در این مسابقه تماشاگران منتسب به استقلال که از باخت تیم محبوب خود ناراحت شده بودند با پرتاب اشیای مختلف به داخل زمین خود را تخلیه کردند. از دیگر تخلفات سرزده در این دیدار توسط استقلالی ها درگیری صمد مرفاوی با صادق ورمزیار و خطای غیر فنی سیاوش اکبرپور بوده است.

یک آنالیزور به نیمکت اضافه می شود

به زودی یک آنالیزور به کادر فنی استقلال اضافه خواهد شد.در آغاز فصل هم قلعه نوعی مذاکراتی را با نفراتی چون مسعود اقبالی و امیرحسین پیروانی و البته مجید صالح داشت که هر کدام بنا به دلایل مختلف به توافق نرسیدند. اما حالا بیش از هر زمان دیگری نیاز به وجود یک مربی روی نیمکت است که بتواند بازی حریف را آنالیز و در طول مسابقه هم فکری خوبی با قلعه نوعی داشته باشد بیش از پیش احساس می شود.

مرفاوی و اکبرپور شنبه پاسخ می دهند

با تصمیم کمیته انضباطی، مربی و مهاجم استقلال در تاریخ 30/6/87 یکشنبه طی جلسه ای در خصوص رفتار خود در بازی برابر صبا به دکتر شریفی پاسخ می دهند.مرفاوی و اکبرپور به دفاع از حرکات خود می پردازند تا پس از صحبت های این دو،رای آنها صادر شود، البته طی چند روز اخیر شایعاتی مبنی بر محرومیت مهاجم استقلال به گوش می رسد که هنوز این نکته تا جلسه حضوری روز شنبه مشخص نخواهم شد.

مشکلات داوری،کفاشیان را هم به کمیته کشاند

وضعیت بحرانی داوری در فوتبال ایران و شکایت باشگاه های استقلال و پرسپولیس نسبت به نحوه قضاوت خداداد افشاریان و مسعود مرادی سبب شد تا مهندس علی کفاشیان به دلیل حساسیت های ویژه موجود در جلسه یکشنبه کمیته انضباطی حضور پیدا کند.رئیس فدراسیون با حضور در این جلسه درصدد بود تا با احاطه رای و نظر کمیته را مورد بررسی قرار دهد.کفاشیان با حضور خود در کمیته انضباطی نشان داد که به دنبال آرام کردن جو حاکم بر فوتبال ایران است.

استقلال تغییر تاکتیک نمی دهد

برخلاف شایعات چند روز اخیر مبنی بر تغییر تاکتیک تیم  آبی تهرانی،با اعلام کادر فنی،استقلال به هیچ عنوان تغییر تاکتیک نمی دهد. عدم نتیجه گری تیم طی هفته های گذشته سبب شد تا این شایعه به گوش برسد که استقلال در بازی برابر استقلال اهواز با سیستم 2-4-4 به میدان می رود اما مربیان تیم آبی بار دیگر با قاطعیت تمام اعلام کردند استقلال همچنان با سیستم 2-5-3 به میدان می رود.

روانخواه 5ماه دیگر برمی گردد

امید رضا روانخواه به مدت سه هفته است که یک جلسه در روز فیزیوتراپی می کند.براساس اعلام دکتر نوروزی او باید 5ماه دیگر فیزیوتراپی کند که با احتساب مدت طی شده 4ماه و یک هفته دیگر از آن باقی است.روانخواه پس از گذراندن مراحل فیزیوتراپی و وزنه زنی از 5ماه دیگر یعنی از اواخر بهمن ماه می تواند به میادین بازگردد.اگر او به لحاظ بدنی و روحی به شرایط مطلوب برسد در جام باشگاههای آسیا استقلال را همراهی خواهد کرد.بازگشت خلیلی و روانخواه تقریبا در یک زمان است.

مهاجمان برزیلی استقلال به زودی به ایران می آیند

پس از منتفی شدن حضور بازیکن پرتغالی در استقلال، مربیان این تیم برای تقویت خط حمله خود قصد دارند از دو بازیکن برزیلی سود ببرند.این دو بازیکن که گفته می شود مورد تایید کادر فنی آبی پوشان قرار گرفته اند، قرار است به زودی وارد ایران شوند تا در تمرینات این تیم شرکت کند.روز گذشته هم یک بازیکن کامرونی در تمرین استقلال شرکت کرد که این بازیکن نتوانست نظر قلعه نویی را جلب کند.

استقلال عصر امروز تمرین می‌کند

تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر آماده می‌کند، ساعت 17 امروز در زمین شماره دو آزادی تمرین خواهد کرد.در تمرین امروز بازیکنان استقلال زیر نظر امیر قلعه‌نوعی به کارهای تاکتیکی می‌پردازند.بازیکنان استقلال در هفته هفتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر روز پنجشنبه به مصاف استقلال اهواز می‌رود.

شامیر مورد تایید قلعه‌نوعی قرار نگرفت

کریستین شامیر بازیکن کامرونی که در تمرینات استقلال شرکت کرده، دیروز دومین تمرین خود را با آبی‌پوشان پایتخت انجام داد، اما بازی او مورد تایید کادر فنی قرار نگرفت.تیم فوتبال استقلال پس از آنکه در 5 دقیقه گذشته نتوانست امتیازات خوبی را کسب کند و مهاجمان این تیم نیز در امر گلزنی ناموفق بود به دنبال یک مهاجم خارجی خوب می‌گردد.در روزهای گذشته این دومین مهاجم خارجی استقلال است که تا آستانه عقد قرارداد با استقلال پیش رفت، اما با این تیم قراردادی امضا نکرد.