˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

پشت‌پرده درگیری صادق و صمد

ورمزیار در پاسخ به این سوال که آیا از این شکست قلعه‌نویی خوشحال هستی، می‌گوید: «شکست قلعه‌نویی برای من یا فیروز کریمی مهم نبود. ما فقط از این خوشحالیم که صباباتری یک برد مهم به‌دست آورد، چون قول داده بودیم که تیم از این هفته درست می‌شود. هرچند به صباباتری تعهد دارم، ولی از شکست استقلال هم ناراحت شدم. به‌هرحال من سال‌ها در این تیم بازی کردم و زحمت کشیدم.»
---------------------------------------------
 اگر صادق ورمزیار و صمد مرفاوی هیچ مانعی را مقابل خود نمی‌دیدند، شاید فاصله بین دو نیمکت استقلال و صباباتری تبدیل به رینگ بوکس می‌شد تا آنها حسابی از خجالت هم در بیایند، ولی همه‌چیز به داد، فریاد و خط و نشان کشیدن خلاصه شد تا خداداد افشاریان در نهایت هردوی آنها را از زمین اخراج کند
 جالب اینجاست که ورمزیار و مرفاوی در جایگاه ویژه، در یک ردیف نشستند و فقط سه صندلی با هم فاصله داشتند. البته در پایان مسابقه این ورمزیار بود که با هیجان بیش از حد، فاصله سکوها تا زمین چمن را با یک پرش استثنایی طی کرد تا در خوشحالی بازیکنان و فیروز کریمی سهیم باشد. صادق بعد از دو گل صباباتری در حالی‌که چند متر بیشتر با صمد فاصله نداشت، فریاد شادی سرداد و مرفاوی هم کاری از دستش ساخته نبود، جز اینکه از حرص صورتش سرخ شود.ماجرای درگیری صادق و صمد از لحظه‌ای آغاز شد که سیاوش اکبرپور در کنار زمین و نزدیک نیمکت استقلال خطای نسبتا شدیدی را روی حمید سرآبادانی انجام داد و با کف پا او را هدف قرار داد. در این لحظه فریاد اعتراض ورمزیار که به‌سرعت خودش را نزدیک صحنه می‌کرد، باعث شد تا مرفاوی هم وارد معرکه شود. جنگ لفظی را مربی استقلال با گفتن جملاتی که نمی‌توان نوشت، آغاز کرد و صادق هم حرف‌های مرفاوی را بدون جواب نگذاشت که البته حرف‌های مربی صباباتری را هم نمی‌توان نوشت.صادق و صمد که تا همین چند وقت پیش (زمان مربیگری حجازی) روی نیمکت استقلال کنار هم می‌نشستند، در این دیدار حسابی از خجالت هم درآمدند. البته اختلاف آنها به سال گذشته مربوط می‌شود و حاشیه‌های بازی صباباتری و استقلال فرصتی بود تا این اختلاف رنگ تازه‌ای به‌خود بگیرد. قصد داشتیم در مورد درگیری مربیان صباباتری و استقلال با آنها مصاحبه کنیم که طبق پیش‌بینی ما تلفن همراه مرفاوی خاموش بود.
 البته اگر تلفن او خاموش هم نبود، بعید به‌نظر می‌رسید که جواب بدهد، چون مرفاوی اصولا آدمی است که زیاد حرف زدن را دوست ندارد، خصوصا وقتی که نفر اول کادرفنی نباشد. در طرف مقابل ورمزیار توضیحاتی کوتاه در مورد این درگیری داد که البته محافظه‌کارانه بود. او در مورد درگیری‌اش با مرفاوی گفت: «اتفاقی بود که گذشت و اصلا نمی‌خواهم در این مورد حرف بزنم، ولی از مرفاوی انتظار داشتم که بیشتر خودش را کنترل کند. مخاطب من داور بود و صمد بی‌جهت خودش را قاطی کرد، من اصلا با او حرفی نداشتم.» چند خبرگزاری خبر از درگیری ورمزیار با لیدرهای استقلال را دادند و حتی گفته می‌شود که استقلالی‌ها به ماشین او خسارت زیادی وارد کرده‌اند. با استنباط به خبر مشابهی که چند خبرگزاری روی خروجی‌شان قرار دادند، بعید به‌نظر می‌رسد که این خبر دروغ باشد، ولی ورمزیار این موضوع را تکذیب می‌کند. می‌گویند ورمزیار جدا از تیم و با اتومبیل شخصی‌اش از ورزشگاه خارج شده و در چند صحنه با هواداران استقلال درگیر شده است، ولی خودش با تکذیب این خبر می‌گوید: «دروغ گفته‌اند، پژوی من سالم است و اگر می‌خواهید بفروشمش به شما!»