˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

قلعه نویی: بی سر‌‌و‌صدا از استقلال می روم!

 
قلعه نویی: بی سر‌‌و‌صدا از استقلال می روم!
 

در پایان بازی تیم های استقلال و صباباتری قم که با شکست سه بر یک آبی پوشان تهرانی به پایان رسید،اکثر سوالات خبرنگاران قمی در خصوص احتمال برکناری امیر قلعه نویی بود.سرمربی استقلال که خودش را برای پاسخ دادن به این دست از سوالات آماده کرده بود به خبرنگاران قمی گفت: «تا زمانی که مرا بخواهند کار می کنم و هر زمانی هم که بگویند تو را نمی خواهیم بی سر و صدا از استقلال می روم.» قلعه نویی در خصوص ناکامی های خود در استقلال دلایلی را نیز عنوان کرد: «زمانی که از استقلال رفتم تیمم اول بود، اما وقتی برگشتم تیم سیزدهم را تحویل گرفتم.»صحبت های پایانی قلعه نویی نیز شنیدنی بود: «تیم من بدشانسی می آورد ولی مشکلی نیست ما نیاز به زمان داریم تا بر مشکلات فائق آئیم. تمام تلاش من این است که استقلال را دوباره تبدیل به همان تیم آماده چند سال قبل کنم.»