˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

حرفهای مفت رحمتی

نقل از ابرار ورزشی یکشنبه :  
سید مهدی رحمتیى همچنین گفت: واقعا براى تماشاگران پرسپولیس متاسفم که با شعارهایشان گذشته از من به تیم ملى کشورشان نیز توهین مى کردند. از زمانى که براى گرم کردن وارد زمین بازى شدم، تماشاچیان مدام علیه من شعار مى دادند و کم کم به تیم ملى نیز توهین کردند. واقعا نمى دانم وقتى به تیم ملى دعوت مى شوم و براى این تیم زحمت مى کشم، چرا این تماشاچیان چنین فحاشى مى کنند؟ سوال من از آنها این است که اصلا اگر توهین به من اشکالى نداشته باشد، چرا به تیم ملى کشورتان توهین مى کنید؟! رحمتى درباره عملکرد داور بازى گفت: معتقدم مسعود مرادى در مجموع قضاوت خوبى داشت؛ در نیمه اول به خاطر شعارهایى که تماشاچیان علیه من سر مى دادند، کمى به هم ریخته بودم که نتیجه اش اخطارى بود که از داور دریافت کردم.  
 
آقا به این مردک حالی کنید که این تیم ملی اصلا مورد نظر مردم ایران نیست و این مسئله کاملا تو نظرسنجی 90 ثابت شده و برای همینم هست که تو بازیهای تیم ملی 20 30 هزار نفر میرن استادیوم و برای پرسپولیس 60 تا 100هزار نفر .  
این تیم ملی نه مربی باندبازش مورد قبوله نه بازیکنان باند مربیش.  
آقای رحمتی بدون و آگاه باش که فقط وای بحالتون اگه اسم کشورمون رو به جام جهانی نبرین و دیگه ایران براتون جای زندگی نیست بازی کردن که جای خودشو داره