˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

قطبی: با جدایی "علوی" مخالفم / علی کریمی مقابل پگــاه بازی می‌کن

خبرگزاری پرسپولیس : افشین قطبی گفت: هواداران مطمئن باشند که فوتبال پرسپولیس روز به روز به سطح تیم‌های برتر اروپایی نزدیک خواهد شد. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگویی ، درباره‌ی آخرین وضعیت این تیم اظهار کرد: خوشبختانه پس از نتیجه‌ی بدی که مقابل تیم مس کسب کردیم، تمرینات خوبی داشتیم. ما سعی کردیم تمرینات ریکاوری را برای بازیکنان اصلی در نظر بگیریم تا استراحت بیشتری داشته باشند. همچنین به سایر بازیکنان فشار بیشتری آوردیم. تمرینات امروز (یکشنبه) ما کاملا تاکتیکی بود و فردا تمرین بسته‌ای خواهیم داشت و روی ضربات ایستگاهی کار می‌کنیم. فکر می‌کنم فوتبال ما منهای نتایج بدست آمده روز به روز در حال بهتر شدن است. این را آمار بازی می‌گوید که ما تعداد کرنرها، شوت‌ها و موقعیت‌های گلزنی بیشتری داشتیم اما، متاسفانه شرایطی به وجود آمد که امتیازات لازم را کسب نکردیم.

وی در ارزیابی‌اش از حریف آینده‌ی پرسپولیس تصریح کرد: تیم پیام در برابر ما بسیار با انگیزه ظاهر خواهد شد چرا که در بازی‌های اخیر نتوانسته نتایج لازم را کسب کند، همچنین آنها در مقابل پاس همدان فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند و موقعیت‌های زیادی داشتند که تبدیل به گل نشد. من شرایط فنی این تیم را پس از چندین بار آنالیز، خوب ارزیابی می‌کنم و فکر می‌کنم با توجه به امتیاز میزبانی‌شان حریف سرسختی برابر پرسپولیس خواهند بود اما، این ما هستیم که بازی قبلی را باخته‌ایم و باید برای جبران آن حتما پیام را شکست دهیم.
سرمربی تیم پرسپولیس همچنین درباره‌ی محرومیت‌های در نظر گرفته شده برای هواداران این تیم و "عابدزاده" خاطرنشان کرد: به نظر من فوتبال حرفه‌ای برای مردم است و هیچ چیز تلخ‌تر از این نیست که مردم نتوانند آن را از نزدیک تماشا کنند. فکر می‌کنم درست نیست که ما به خاطر مشکلات داوری مردم را جریمه کنیم. مطمئنا تصمیماتی که در زمین برای پرسپولیس گرفته شد، واکنش هر هواداری را برمی‌انگیزد. شاید در همه جای دنیا در قبال چنین تصمیماتی هواداران واکنش بدتری را نشان دهند و این طبیعی است. آنها ساعت‌ها از زندگی خود گذشته و برای دیدن بازی تیم‌شان آمده‌اند و دیدن ضایع شدن حق تیم‌شان برای‌شان سخت است. بهتر بود مسوولان فوتبال به جای هواداران باشگاه پرسپولیس را جریمه می‌کردند. همچنین واقعا متاسفم که داورها محروم نمی‌شوند اما، افراد دیگر محروم می‌شوند.
قطبی همچنین گفت: من به هواداران قول می‌دهم که فوتبال ما روز به روز بهتر و بین‌المللی‌تر خواهد شد و ما سعی می‌کنیم همانند نیمه‌ی دوم بازی با مس زیباتر کار کنیم و به فوتبال روز تیم‌های برتر دنیا و اروپا نزدیک شویم. هنوز 29 بازی به پایان فصل مانده و تیم‌های بزرگ دنیا هم در این مدت نوسان داشته‌اند. ما باید سعی کنیم حتی الامکان تعداد این نوسانات را که در فصل پیش هم دچار آن شدیم، کم کنیم.
قطبی درباره‌ی آخرین وضعیت علی کریمی و دیکارمو گفت: فکر می‌کنم کریمی در بازی مقابل تیم پگاه بتواند پرسپولیس را یاری کند، او اکنون انگیزه‌ی بسیار زیادی دارد تا جایگاه خوبی در ترکیب اصلی پرسپولیس پیدا کند. همچنین دیکارمو روزهای سختی را این هفته پشت سر گذاشت چرا که ITC او هنوز در هوا است. فکر می‌کنم فردا پول پرداخت شده جهت اخذ ITC اش به برزیل برسد تا او بتواند در بازی‌های آینده ما را همراهی کند. اما، از زمان حضور در تمرینات نشان داد که مهاجم گلزنی است و می‌تواند برای هر تیمی خطرناک باشد.
قطبی همچنین درباره‌ی خروج احتمالی محمد علوی از تیم پرسپولیس و پیوستن قرضی‌اش به ابومسلم و مخالفتش با این مساله گفت: علوی یکی از بازیکنان خوب ماست و تمام نفراتی که اینجا حاضر هستند، از نیازهای پرسپولیس‌اند. من هنوز صحبتی درباره‌ی جدایی علوی نشنیده‌ام و اگر هم بشنوم با این مساله کاملا مخالفت می‌کنم. ما در بازی‌های آینده احتمال مصدومیت زیادی داریم لذا به تمامی بازیکنان‌مان نیازمندیم.
قطبی همچنین گفت: باید سعی کنیم ترکیب هماهنگی در بازی‌های آینده بدست آوریم و فوتبال‌مان را در برخی نقاط از قالب ایرانی بودن خارج کنیم. ایرانی‌ها معمولا در مقابل دروازه احساسی عمل می‌کنند و خیلی گرم کار می‌کنند که ما باید به بازیکنان تاکید کنیم وقتی موقعیت گلزنی بدست می‌آورند، سردتر باشند و با خونسردی کامل کارشان را تمام کنند.
قطبی در پایان درباره‌ی گلرهای آزمایشی پرسپولیس گفت: پس از تست‌ها و تمریناتی که با دروازه‌بانان بسیاری داشتیم، سرانجام با یک دروازه‌بان 21 ساله (الیاسی) قرارداد بستیم اما، این کافی نیست و باید یک گلر دیگر را جذب کنیم تا با چهار دروازه‌بان آماده رقابت‌های لیگ را ادامه دهیم و به استقبال لیگ قهرمانان آسیا برویم.