˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

در رویدادی عجیب: یک مرد حامله دختر زایید!!!!

Thomas Beattie

سرانجام انتظار آمریکایی ها به پایان رسید و «تامس باتی» که به «مرد حامله» شهره شده بود دختر زایید. چند ماه پیش «تامس باتی» ۳۴ ساله با اعلام اینکه آبستن است و تا ژوییه یک دختر به دنیا می آورد شبکه های تلویزیونی آمریکا را به تسخیر خود در آورد.
برای عده ای شاید شنیدن این خبر از نشانه های ناهنجاری های دنیای مدرن باشد اما برای «تامس بیتی» مردی از اورگان آمریکا که بعد از بارها مراجعه به مرکزهای مختلف بارداری و سرو کله زدن با پزشکان مختلف ، آغاز یک زندگی جدید است.
این رخداد ، گبج کننده می نماید اما کلید معما در دانش پزشکی است.«تامس» که بر اساس قانون آمریکا ،مرد شناخته می شود ۱۰بیمار دو جن*سی بود و ۱۰ سال پیش پس از مشورت با پزشکان تغیر هویت داد.
تفاوت این کار با نمونه های مشابه چنین تغییر جن*سیتی این است که «تامس» دارای رحم بود و از پزشکان خواست آن را جراحی نکنند. همین تصمیم به وی کمک کرد امروز پدری باشد که پس از ۹ ماه بارداری ، مادر بودن را تجربه می کند.«تامس» با اسپرم یک اهداکننده ناشناس و تلقیح مصنوعی ، باردار شد.
تصور آبستن شدن و وضع حمل یک مرد ، آن قدر دشوار است که حتی «ران اشلایپر» مرد همسایه «تامس» این خبر را باور نمی کند. «ران» که هر روز او را در خیابان می دید می گوید این ماجرا شایعه ای بیش نیست ، مگر مرد هم حامله می شود؟!
در همین حال «تامس» با شرکت در یک برنامه زنده تلویزیونی ، اجازه داد مردم آمریکا از طریق سونوگرافی صدای قلب دخترش را بشنوند. وی گفت اشتیاق به بچه دار شدن حسی زنانه یا مردانه نیست بلکه نیازی انسانی است و خود را محق بارداری و این نیاز می بیند.
«نانسی» همسر «تامس» می گوید بعد از به دنیا آمدن دخترمان ، شوهرم هم پدر و هم مادر او خواهد بود و هیچ نوع جابه جایی در نقش دو نفر ایجاد نمی شود.
اکنون برخی متخصصان پزشکی و صاحب نظران اجتماعی ، سرگرم بحث درباره درست یاغلط بودن چنین تجربه ای هستند.
«تامس» و «نانسی» از هشت پزشک ، کمک خواستند اما خواسته آنان رد شد. تنها دکتری که به تغییر جن*سیت «باتی» واکنش منفی نشان نداد «کیمبرلی جیمز» بود.
او «تامس» را پذیرفت و اکنون این دکتر به اندازه بیمارش مشهور است.«کیمبرلی» گفت:حال «تامس» و دخترش که در بیمارستان مرکزی شهر «بند» ایالت «اورگان» هستندخوب است.گزارش ایسکانیوز می افزاید ، پیش تر «سانجو باگات» مرد ۳۸ ساله هندی در کانون توجه بسیاری از رسانه‌های خبری دنیا قرار گرفت.
او که در «ناگپور» هند زندگی می‌کند در طول حیات خود به خاطر شکم ورم کرده و شباهت به زنان حامله احساس شرم داشت. خجالت این مرد اما با به شماره افتادن نفس‌هایش به نگرانی بسیار شدیدتری تبدیل و به سرعت به بیمارستان فرستاده شد.
پزشکان به خیال وجود غده سرطانی بسیار بزرگ که به «دیافراگم» فشار وارد و تنقس را با مشکل جدی رو به رو کرده بود شکم «سانجو» را شکافتند اما در ادامه جراحی با مساله شگفت انگیزی رو به رو شدند.
به دنبال شکاف عمیق شکم ، چیزی شبیه رحم و مایعات فراوان ، بیرون زد.این اما پایان ماجرا نبود و جراحان شمار زیادی استخوان دست و پا، مهره، فک، مقدار زیادی مو، ناخن‌های بلند و … از شکم بیمار اسرار آمیز بیرون کشیدند.
داخل شکم سانجو، یک انسان ناقص با دست و پای شکل گرفته بود که پزشکان او را برادر دوقلوی بیمار شناختند.«جنین در جنین» پدیده بسیاری نادری است که گفته می‌شود فقط ۹۰ مورد مشابه آن در تاریخ پزشکی دیده شده است.