˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

با این نرم افزار یک تایپیست حرفه ای شوید

یکی از آرزوهای هرکاربری که برای اولین بار از رایانه استفاده می کند ، تایپ سریع با صفحه کلید رایانه است .

روزهای اولی که از رایانه استفاده می کردید و برای تایپ یک کلمه کوچک پس از گذشت ثانیه ها ، یک کلید از صفحه کلید را پیدا می کردید و آن را می فشردید به خاطر بیاورید .

حتما شما هم با دیدن یک تایپیست که با سرعت بسیار بالا و بدون نیاز به نگاه کردن به صفحه کلید از روی یک متن تایپ می کند ، حسرت می خورید که ای کاش من هم قادر به تایپ به چنین روشی و با این سرعت بودم .

البته بی شک هم اکنون به قول معروف دستتان در تایپ بسیار سریع تر از روزهای اولیه که از رایانه استفاده می کردید شده است ، اما بی شک هنوز هم آرزو دارید تا بدون نیاز به نگاه کردن به صفحه کلید و با استفاده از دو دستتان تایپ کنید . آرزویی که به ظاهر تنها با مراجعه به کلاسهای تایپ قادر به یادگیری آن هستید .

اینبار برایتان نرم افزاری را در نظر گرفتیم که با استفاده از آن قادرید تا یک تایپیست حرفه ای شوید ، آن هم بدون هیچ هزینه ای و یا مراجعه به کلاس آموزشی .

نرم افزار Key Advantage Typing Tutor ابزاری است که با آموزشهای مختلف و به صورت مبتدی تا پیشرفته آموزش تایپ حرفه ای را به شما آموزش خواهد داد .

 

با Key Advantage Typing Tutor 1.1 یک تایپیست حرفه ای شوید

Key Advantage Typing Tutor آموزشهای خود را در 24 درس طبقه بندی شده ارائه می دهد که در ابتدا با چگونگی قرار گرفتن صحیح انگشتان بر روی صفحه کلید و آموزشهای ابتدایی آشنا شده و به تدریج و با پیشرفته شدن کلاسها می توانید در انتها به یک تایپیست حرفه ای تبدیل شویدکه بدون نیاز به نگاه کردن به صفحه کلید رایانه با سرعت بالا اقدام به تایپ نمایید .

همچنین در پایان هر کلاس آموزشی ، نرم افزار آمار کاملی را از آزمونی که برگزار کرده اید به شما می دهد که می توانید به راحتی از این موضوع که یبشتر چه کلیدهایی را به اشتباه فشرده اید و با چه حروفی راحت ترید و بدون اشتباه ان را تایپ می کنید و همچنین کدام کلیدها را سریع تر می فشرید اطلاع یابید و تمرینهای بیشتری را برای رفع نقاط ضعف خود انجام دهید .

همچنین امکان تعریف User‌ های کاربری مختلف در نرم افزار، از دیگر مزیتهای این نرم افزار محسوب می وشد . بدین ترتیب قادرید در محیط خانه برای هر کدام از اعضای خانواده یک نام کاربری جداگانه تعریف کنید و هر کاربر به صورت جداگانه اقدام به کار با نرم افزار و شروع کلاسها کند و همچنین گزارشات (Reports) جداگانه هر کاربر را مشاهده کنید .

با این روش خواهید توانست در مدتی کوتاه کل اعضای خانواده را به تایپیستهایی حرفه ای تبدیل کنید .

تمرینهای ویژه برای استفاده از قسمت عددی صفحه کلید (بخش ماشین حساب صفحه کلید) - راهنمای استفاده از هر انگشت برای هر حرف در بین تمرینات - محیط کاربری جالب و زیبا و آموزشهای کاملی برای رفع خستگی بعد از تایپ های طولانی از دیگر مزیتهیا این نرم افزار قدرتمند است .

» دانلود Key Advantage Typing Tutor 1.1 (لینک مستقیم - این لینک تا مدت محدودی قابل استفاده است)

حجم : 5 مگابایت

»‌ در صورتی که به هر دلیل قادر به استفاده از لینک بالا نیستید می توانید از لینک کمکی زیر استفاده کنید .

» لینک کمکی (سرور Rapidshare)