˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

حذف فایلها بدون امکان بازیابی(Recovery) با نرم افزار File Delete

همان طور که مطلعید نرم افزارهای زیادی هستند که قادرند تا فایلهای پاک شده و یا حتی اطلاعات فرمت شده هارد دیسک و یا انواع مختلف حافظه های جانبی (مثل کول دیسک ها و یا انواع مختلف مموری ها) را بازیابی و یا به اصطلاح ریکاور (Recover) کنند .

جدای از مزایای بسیار خوب بازیابی اطلاعات که باعث میشه خیلی از مواقع اطلاعات مهمی را که بر اثر یک اشتباه از دست داده اید دوباره بازیابی کنید ، اما عملکرد چنین نرم افزارهایی همانند چاقو است . یعنی میشه از اینگونه نرم افزارها استفاده غیر مفید هم کرد !

به طور مثال فرض کنید قصد دارید هارددیسک و یا مموری تلفن همراه خود را که مدتی از آن استفاده کردید ، بفروشید . مسلماً برای اینکه اطلاعات شخصی تان به دست افراد غریبه نیافتد اطلاعات شخصی را از روی هارد دیسک پاک کرده و یا حتی درایو مربوط به آن را فرمت می کنید و سپس هارد دیسک را به فرد مورد نظر می دهید .

اما فرد مورد نظر به راحتی وتنها با نصب یک نرم افزار ساده قادر است تمامی اطلاعات حذف شده شما را بازیابی کند .

اینجاست که به این موضوع فکر می کنید که آیا راهی هست که بتوان فایلها را بگونه ای حذف کرد که قابل بازیابی نباشند ؟

نرم افزار File Deleter ابزاری را در اختیارتان قرار می دهد که با استفاده از آن قادرید تا اطلاعات شخصی خود را با به گونه ای حذف نمایید که با هیچ یک از نرم افزارهای بازیابی اطلاعات ( نرم افزارهای Recovery ) قابل بازیابی نباشند .

حذف فایلها بدون امکان بازیابی (Recovery) با نرم افزار File Deleter

حجم بسیار کم نرم افزار - قابلیت Portable‌ یا بدون نیاز به نصب بودن آن و سادگی و سرعت بالای نرم افزار بخشی از مزیتهای File Deleter می باشد .

» دانلود File Deleter (نسخه بدون نیاز به نصب)

» پسورد : www.shahvar.net

حجم : تنها 629 کیلوبایت