˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

بیا ببین این سایت عکستو چیکار میکنه! خیلی جالبه کارش

ایجاد جلوه های گرافیکی بر روی تصاویر و خصوصاً تصاویر شخصی از علاقه های هر کاربر رایانه است .

اما از آنجایی که اکثر ما تسلط کاملی بر نرم افزارهای قدرتمند ویرایش تصویر (همانند فتوشاپ) نداریم ، گاه با دانش اندک خود اقدام به ویرایش و ایجاد افکت بر روی تصاویر مورد نظر خود می کنیم که در نهایت به دلیل نداشتن تبحر کافی در این زمینه نتیجه دلخواه حاصل نشده و تصاویر ساخته شده کاملا گویاست که یک تصویر ساختگی است و دست کاری شده است . (در زبان عامیانه تصویر فتوشاپ شده !)

اما بی شک برایتان جالب خواهد بود تا تنها از طریق یک سایت و آپلود عکس مورد نظر خود در کمتر از چند ثانیه تصویری را در اختیار داشته باشید که انگار یک گرافیست حرفه ای آن را برایتان تهیه کرده است و تصویر کاملاً واقعی به نظر خواهد رسید .

به طور مثال :

تصویر تبلیغاتی شما بر روی دیوار ایستگاه مترو :

 

شاهوار دات نت

 

و یا تصویری از شما در هنگام عکسبرداری با دوربین دیجیتال :

 

شاهوار دات نت

 

و یا تصویر شما بر روی یک بیلبورد تبلیغاتی در شهر :

 

شاهوار دات نت

 

و یا تصویر نقاشی شده شما در دفتر خاطرات :

شاهوار دات نت

و یا حتی تحتِ تعقیب پلیس اِف بی آی ! :

 

شاهوار دات نت

برای دستیابی به هر کدام از تصاویر بالا و دهها افکت دیگر ، نیازی به هیچ اطلاعی از گرافیک و نرم افزارهای گرافیکی ندارید ، تنها کافی است چند کلیک ناقابل با ماوس تان انجام دهید .

تصویر خود را آپلود کنید - افکت مورد نظر خود را انتخاب کنید و پس از چند ثانیه تصویر نهایی را مشاهده و ذخیره و یا برای دوستانتان ارسال کنید .

در ادامه مطلب به توضیحات بیشتر و معرفی 2 سایت در این زمینه خواهیم پرداخت ، با ما همراه باشید …

علاوه بر مثال های ارائه شده افکتهای متنوعی را می توانید بر روی تصویر خود اعمال کنید که از جمله آنها می توان به ساختن پازل از تصویر ، ساخت یک مکعب سه یعدی از تصویر ، ساخت تصویر با افکت نگاتیو ، ساخت تصویر با افکت نقاشی با مداد و یا حتی نقش تصویرتان بر روی یک تخم مرغ ، تصویر مورد نظر شما در یک نمایشگاه نقاشی ، نقاشی تصویر شما در کف خیابان و یا حتی تصویر تبلیغاتی شما بر روی یک بالن و دهها افکت زیبا و جالب دیگر اشاره کرد .

سایت Dumpr.net یکی از این سایتها است :

شاهوار دات نت

کافی است به صفحه اصلی سایت مراجعه کرده و پس از انتخاب افکت مورد نظر خود  و آپلود تصویر مورد نظر خود ( و یا ارسال URL‌ آن ) می توانید تصویر نهایی را مشاهده و سپس در رایانه خود ذخیره و یا آن را در فلیکر آپلود کرده و یا برای دوستانتان ایمیل نمایید .شایان ذکر است برخی از افکتهای این سایت رایگان نیستند (افکتهایی که با Pro‌ مشخص شده اند) .

 

یکی دیگر از افکتهای جالب این سایت ، ساخت انعکاس یک تصویر است که مدتی است چندین ایمیل و نظر در رابطه با چگونگی ساخت تصاویر با جلوه انعکاس آن داشتیم که فکر می کنم ساده ترین راه استفاده از سایت Dumpr باشد .

نمونه ای از جلوه انعکاس را در تصویر مشاهده می کنید :

 

افکت انعکاس

 

سایت دیگری که قصد معرفی آن را داریم سایت Loonapix.com است :

 

شاهوار دات نت

این سایت جلوه های بسیار زیبایی را به تصویر مورد نظر شما اضافه می کند و حتی برخی از جلوه هایی که در سایت قبلی مجانی نبودند Loonapix به صورت رایگان در اختیارتان قرار می دهد .

 همچنین  Loonapix قابلیت اضافه کردن قابهای متنوع (Frames) را در اختیارتان قرار می دهد .