˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

کشتن مردی مقابل چشمان همسر و فرزندانش در یکی از خیابان‌های مشهد

گروه حوادث: 3 فرد سنگدل با کشتن مردی مقابل چشمان همسر و فرزندانش در یکی از خیابان‌های مشهد، جنایتی تلخ را رقم زدند.

به گزارش ایسنا، جمعه گذشته زنی 31 ساله با مراجعه به کلانتری شهرک ناجای مشهد از مرگ شوهرش در بیمارستان به دلیل آسیب جدی ناشی از اصابت ضربات متعدد چاقو به بدنش خبر داد.
این زن در ارتباط با حادثه گفت: با همسر و 2 فرزندم با خودروی شخصی‌امان در بلوار صارمی مشهد در حال حرکت بودیم که خودروی پراید با 3 سرنشین جوان با سرعت بسیار زیادی به ما نزدیک و با حرکات مارپیچ خود در خیابان باعث عصبانیت شوهرم شدند.

وی افزود: همسرم که بشدت ناراحت شده بود، به سرعت خودرو افزود: و با رسیدن به این خودرو که صدای موسیقی بسیار بلندی از آن شنیده می‌شد؛ به آنها اعتراض کرد.

شاکی ادامه داد: هنوز چند متری از آنها فاصله نگرفته بودیم که خودروی پراید جلوی ما توقف کرد. راننده خودرو به سمت شوهرم آمد و با چاقو 2 ضربه به بدن او زد؛ من و فرزندانم شوکه شده بودیم و باور نمی‌کردیم که او جلوی چشمانمان جان می‌دهد. بعد از این که راننده به سمت خودرویش رفت، 2 سرنشین دیگر خودرو به سمت ما آمدند. آن دو نفر با این که دیدند شوهرم دیگر جانی در بدن ندارد، باز هم با چاقو، ضربه دیگری به گردن و نخاع همسرم زدند و بسرعت از محل متواری شدند.

همسر فرد مضروب گفت: با کمک ساکنان محل، پیکر نیمه‌جان شوهرم را به بیمارستان رساندیم که متاسفانه امروز با وجود تمام تلاش‌های صورت گرفته، وی نتوانست از چنگال مرگ بگریزد.

در پی اعلام این شکایت یکی از متهمان دستگیر و تحقیق از وی ادامه دارد