˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

˙·▪●ღ جدیدترین ها ღ●▪·˙

گروه اینترنتی منصور قیامت

اولین روز بهار در کانادا رسما « نوروز » Nowruz Day نامگذاری شد

در یک موفقیت بزرگ برای جامعه ایرانی، پارلمان فدرال کانادا به اتفاق آراء اولین روز بهار هر سال را به عنوان نوروز ، عید ملی ایرانیان و بسیاری اقوام دیگر نامگذاری کرد. 

 

به گزارش ایرانتو، متن مصوبه پارلمان که به شماره C-342 منتشر شده به شرح زیر است: 

  

"گرامیداشت نوروز" 

 

"از آنجا که «نوروز» به معنی «روز نو» در زبان فارسی و همچنین آغاز بهار و سال نوی پارسی در تقویم نجومی ثبت شده است، و از آنجا که چنین روزی، از دیرباز از سوی بسیاری از اقوام و کشورهای مرتبط با امپراتوری ایران و تمدن بین النهرین، جشن گرفته می شود و همچنین با توجه به گرامیداشت این روز توسط بسیاری از کانادایی ها، بدینوسیله اعلام می دارد، برمبنای موافقت اعضای پارلمان و مجلس سنا، اولین روز بهار در کانادا، به عنوان «نوروز» (Nowruz Day) نامگذاری می شود." 

 

اضافه می شود این فرایند به دنبال رایزنی و تلاش های فعالان اجتماعی جامعه ایرانیان مقیم کانادا، بویژه آقای دکتر مریدی ،نماینده ایرانی پارلمان انتاریو و همچنین همکاری رهبر جدید حزب لیبرال، آقای مایکل ایگناتی یف به نتیجه رسید. 

 

هم اکنون، علاوه بر ایرانیان، جوامع مختلف افغانی،تاجیک، آذری، کرد و ترک نیز ، نوروز را در کانادا جشن می گیرند.

جشن عید نوروز ایرانیان در نیویورک

جشن سالانه نوروزی ایرانیان روز یکشنبه ۲۹ مارس ۲۰۰۹ در شهر نیویورک برگزار شد. این جشن سالانه به مناسبت سال نو ایرانی٬ یک هفته بعد از نوروز و در خیابان مدیسون که یکی از خیابانهای اصلی منهتن است برگزار می شود. در این جشن گروه های مختلفی از سرتاسر آمریکا شرکت کردند و به اجرای رقص و پایکوبی و سایر آیینهای مرتبط با نوروز پرداختند.از جمله گروه های رقص ارمنی٬ گیلکی٬ بابا کرم، بختیاری و کردی نمادهای گوناگون مربوط به آیین باستانی نوروز را اجرا کردند و ماکتها و نقاشیهایی از مناطق مختلف ایرانرا به نمایش گذاشتند. این برنامه برای اولبن بار ۵ سال پیش و توسط گروهی از خانواده های ایرانی آمریکایی نیویورک پایه گذاری شد که در طی چند سال گسترش یافته است





 








 

حرکت آکروباتیک بسیار زیبای یک ورزشکار در باشگاه نینجا در زنجان

دانلود200KB  
 

ارسال شده توسط یکی از بازدیدکنندگان محترم

کلیپ یک روحانی که تقلید صدا میکنه توی برنامه تلویزیون

تقلید صدای تنسی تاکسیدو و دیگر شخصیت های کارتونی توسط یک روحانی در برنامه زنده تلوزیونی!!!! 

 

 

  دانلود    1.4MB                                                            

کلیپ مستند باج گیری مامور پلیس در شهر شیراز

در این کلیپ مامور راهنمایی و رانندگی در استان فارس شهرستان شیراز در مقابل نبردن ماشین به پارکینگ و عدم جریمه کردن راننده تقاضای رشوه نموده و با گرفتن رشوه از توقیف ماشین ممانعت نموده!! 
 

(ارسال شده از طرف یکی از بازدید کنندگان محترم) 

 

دانلود 1.9MB

کلیپ مهران مدیری در نقش فیلمساز

 شش سال پیش مهران مدیری در نقش یک فیلم ساز سینمای ایران 

 

 

دانلود  6MB

تغییر رفتار جن*سی زنان نیوزلندی: دوستی نه! فقط سـکـس!

۳۰ عکس زیبا از هنر عکاسی در طبیعت

Here are 30 beautiful pictures of animal photography.

1

( photo by floridapfe )

2

( photo by Wild Dogger )

3

( photo by FrogMiller )

4

( photo by floridapfe )

5

( photo by Bassguitar )

6

( photo by Miguel FG )

7

( photo by christopher )

8

( photo by chapmankj75 )

9

( photo by mr pin )

10

( photo by Ben )

11

( photo by Katarina 2353 )

12

(photo by AnyMotion )

13

( photo by Stephen Oach )

14

( photo by AGrinberg )

15

( photo by Kevin In Canada )

16

( photo by Jack English )

17

( photo by Ipgasparim )

18

( photo by taicho_ahiru )

19

( photo by  you’re my wife now dave )

20

( photo by Land.nick )

21

( photo by da100foto )

22

( photo by da100fotos )

23

( photo by floridapfe )

24

( photo by IKooo )

25

( photo by limonada )

26

( photo by momentaryawe )

27

( photo by danielle marie photography )

28

( photo by 5348 Franco )

29

( photo by Chi  Liu )

30

( photo by corey.steven )

یک ایرانی کاندیدای ملکه زیبایی در کانادا

ندا دختر ایرانی مقیم کانادا 

 












اولین بار که اسم فیلم سو**پر به گوشم خورد !!!

 خاطرات کودکی: اولین بار که اسم فیلم سو**پر به گوشم خورد !!!

 


والا اون زمان که فنچ بودیم نمیدونستیم که نصف عالم تو مسائل جن*سی‌ خلاصه می‌شه… فکر کنم اول راهنمایی‌ بودم.. زیاد تو خط اینچیزا نبودم.. مدرسم کمی‌ لات خونه بود ولی‌ من سرم تو لاک خودم بود… 

 

 

اولای سال که سعی‌ کردم با بچه‌ها رفیق شم …دوست پیدا کنم.. یه تلاش‌هایی‌ کردم.. تو حرفا و صحبت‌ها شرکت می‌کردم… یادم میاد یه بار که داشتم با بچه ها صحبت می‌کردم.. یهو حرف سو**پر و این حرفا شد.. اون موقع که من نمیدونستم سو**پر معنی های زیادی داره.. فکر می‌کردم همون بقالی مشت حسنه خودمونه.. نگو معنی‌‌های دیگه ایی‌ هم داشته… به به D:

 

 

خلاصه حرف فیلم سو**پر شد.. یکی‌ از دوستام برگشت به من گفت فیلم سو**پر می‌خوای؟ گفتم این که میگی‌ مربوط به سو**پر مارکت می‌شه؟ دیدم زد زیر خنده.. بد به همه گفت!!

 

 

خلاصه ما شدیم سوژه جمع که فلانی‌ نمیدونه فیلم سو**پر چیه.. و این حرفا.. هرکی‌ یه تیکه ایی مینداخت… فلانی‌ برو از مامانت بپرس فیلم سو**پر چیه.. یا برو بقالی سر کوچتون بگو فیلم سو**پر دارین یا نه.. اگه می‌شه تازشو بدین.. و از این جور تیکه ها.. منم واقعا اصلا فکر نمیکردم که ممکنه چیز بدی باشه … خلاصه حدود ۶ ماهی‌ ما بازیچهٔ جمع بودیم تا آخر یه روز تصمیم گرفتم از مامانم بپرسم… قاطی‌ کرده بودم… با خودم گفتم هرچی‌ شد شد… ولی‌ اصلا فکر نمیکردم در مورد مسائل جن*سی‌ باشه… خلاصه یه روز بعده مدرسه به مامانم گفتم.. 

 

مامان.. دوستام تو مدرسه میخوان به من فیلم قرض بدن… می‌تونم بگیرم؟ گفت چه فیلمی؟ من با کمی‌ من و من گفتم فیلم سو**پر… یه نگاهی‌ بهم کرد گفت… از اول میدونستم که نباید این مدرسه ثبت نامت می‌کردم.. باید با بابات صحبت کنم … برو از آشپزخونه بیرون… و دیگه این کلمه رو به زبونت نیار…

 

 

من بازم نفهمیدم جریان چی‌ بوده و فیلم سو**پر چیه… تا اینکه آخره سال یکی‌ از دوستام بهم گفت… و من حسابی‌ جا خوردم… البته اون موقع نمیدونستم مثلا چیکار می‌کنن تو این فیلما که می‌شه فیلم سو**پر… خلاصه همون سال هم مامانم مدرسمو عوض کرد… و به یه مدرسه دیگه رفتم.. فقط بخاطر فیلم سو**پر :))

وقتی‌ که با اولین دوست دخترم مکانیکی بازی ‌کردم...

خاطرات کودکی: وقتی‌ که با اولین دوست دخترم مکانیکی بازی ‌کردم … 

 


یادم میاد وقتی‌ که به خونه جدید وقتی‌ 5-6 سال سن داشتم اثاث کشی کردیم یه روز یه دختر کوچولوی خوشگل با مامانش اومد خونمون که مثلا با ما آشنا شن… 

 

 

خلاصه من با اون دختر دوست شدم.. الان که فکر می‌کنم بنظرم اولین دوستم بوده که من هنوز اسمش یادمه.. اسمش نیلوفر بود .. با هم خیلی‌ بازی‌ میکردیم.. هم تو حیاط هم تو خونه ما.. من از همون بچگی‌ زیاد کنجکاو بودم یادم میاد یه بار که تو حیاط مشغول بازی‌ بودیم… من نظرم به اینکه نیلوفر دامن پوشیده جلب شد… کنجکاو شدم که زیر اون دامن چه خبره… فکر کردم...... شیطونم کمک کرد یه کلکی سوار کنم… این شد که بهش گفتم.. خوب یادمه.. من یه بازی باحال بلدم..  

 

 

بهش گفتم نیلوفر تو بشو ماشین مثلا بنز… من هم میشم مکانیک … بد تو میای پیشم منم تعمیرت می‌کنم… بنده خدا گفت باشه… حالا فکر می‌کنید من چجوری سعی‌ کردم تمیرش کنم؟ شرمسارم ولی‌ میگم بازیه دیگه … دراز کشیدم رو کمرم رو زمین… بد بهش گفتم خوب تو هم پاهاتو باز کن و بیا بالا سر من وایسا و من تعمیرت می‌کنم (مثل ماشینی که میره رو چاه مکانیکی ) دو سه بار هی‌ نمیفهمید اشتباه انجام میداد… منم دستشو گرفتم اوردمش رو چاه … و چشمم افتاد زیر دامنش… 

 

 

یه لحظه موندم بابا اینجا که هیچ خبری نیست… اون دور دستا یه پارچه سفید رنگ میبینم ولی‌ اینجا که هیچ چیز جالبی‌ نیست… سریع بازی رو تموم کردم... گفتم این بازی‌ خوب نیست همون بازی قبلیو بکنیم… بنده خدا تعجب کرده بود که این چرا اینجوری می‌کنه.. هنوز بازی ‌نکرده تموم کرد.. بنده خدا نمیدونست که اگه من یه چیز جالب پیدا می‌کردم دیگه مجبور بود همش این بازی رو بکنه… شانس اورد..! 

 

 

الان فکر می‌کنم میبینم چه فکرایی به سرم میزده…

هنر بی نظیر عکاس !

بعضی اوقات انسان ها کارهایی را انجام می دهند باور نکردنی که این عکس نمونه ای از کارهای عجیب بشر است. این عکاس چقدر خلاقیت داشته که این عکس را به این زیبایی گرفته و توانسته در یک فرصت کم سرعت هلی کوپتر را با این مورچه و لیوان تنظیم کند.

اسم خود را به مریخ بفرستید! (سرویس رایگان)

در سایت ناسا مشخصات خود را وارد کنید تا انها در سال ۲۰۱۱ نام و مشخصات شما را همراه با کاوشگر خود به مریخ بفرستند! این سرویس رایگان هست!  

 

 

http://mars.jpl.nasa.gov/msl/participate/sendyourname

گفتگو با یکی از کارگران دختر جن*سی ایرانی در اروپا

سرنوشت تلخ یک دختر ایرانی 

 

...خودش میگوید:"ایرانی ام دیگه، پوستم کلفته! هر کی دیگه جای من بود تا حالا صد دفعه مرده بود!"  

 

مارال یکی از هزاران دختران ایرانی است که در خارج از کشور به عنوان کارگر جن*سی به کار مشغول هستند. به دلیل بحرانهای مداوم اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و خانوادگی هرساله از ایران دختران و زنان بسیاری به خارج فرار میکنند. به این گروه باید تعداد دخترانی که به نام ازدواج، کار یا ... توسط خانواده هایشان به فروش میرسند و یا بوسیله باندهای کودک ربا به خارج از کشور آورده میشوند را افزود. بدشانس ترینشان پس از تجاوزهای مکرر، زنده زنده به قاچاقچیان اعضای بدن فروخته میشوند و آنها که زنده میمانند سرنوشت چندان بهتری ندارند.

بسیاری از بازارهای برده فروشی پاکستان و امارات مستقیما به حرمسراها فرستاده میشوند تا به ازدواج با مردانی که جای پدربزرگ آنها را دارند درآیند یا بدست قوادان میافتند و تا زمان زیبایی و جوانی مورد بهره کشی جن*سی قرار میگیرند و پس از آن به کلفتی گمارده میشوند.

در این میان آنها که به کشورهای پیشرفته میآیند اگرچه به دلیل رعایت حقوق انسانی از شرایط ظاهرا بهتری برخوردارند ولی به دلیل نداشتن پول، نبود مدارک اقامت، ندانستن زبان و تنهایی سرگردان می مانند تا دست سرنوشت آنها را به کدام سو پرتاب کند.

چه بازارهای برده فروشی پاکستان، افغانستان یا امارات باشد و چه آژانس های مدرن اینترنتی سرویس های سکسی در کشورهای پیشرفته، همه جا جهانی بی تفاوت است که درآن پا اندازان بین المللی، گروههای خلاف کار و افراد بیرحم در سکوتی همدستانه در کمین نشسته اند. حکایت این دختران، داستان آشنایی است که همه کس میداند، با اینحال ناگفته ها بسیار است. با مارال به گفتگو می نشینیم.  

 


مارال دوست داری داستان زندگی ات رو از کجا شروع کنیم؟ از وقتی ایران بودی؟
آره از اون موقع بهتره. مخصوصا که دلم هم خیلی تنگ شده.، این هفته دوبار خواب ایران رو دیدم. زیباترین خاطراتی که از زندگی ام دارم مال موقعی است که اونجا خونه پدرم بودم. از وقتی یادم میاد با بابام بودم. وقتی از مادرم جدا شد دیگه بخاطر من ازدواج نکرد. میترسید دختر عزیز دردونه ش یه وقت اذیت بشه! ولی مادرم به اجبار ازدواج مجدد کرده بود. اونو کم میدیدم. همیشه گرفتار زندگی و بچه هاش بود.

بابام آدم آرومیه. از اونا که از اداره میآد خونه و شام و چایی و تلویزیون! ماهی یه بارهم با دوستاش دور هم جمع میشدند حرف میزدند، تخته بازی میکردند. تنها کار بدی که در زندگیش انجام میداد فقط سیگارش بود!

من هم واسه خودم آزاد بودم. البته نه اونقدر که شورش رو در بیارم! درسم رو میخوندم، نمره هام همه خوب بود. ولی بقیه اوقات همه ش با دخترهای فامیل و دوستام بودم. پارتی، مهمانی دخترونه، رقص، موزیک، از درودیوار بالا میرفتیم.

ولی بعد که دیپلمم رو گرفتم خونه نشین شدم. یعنی دانشگاه آزاد قبول شدم ولی نتونستم برم. خرجش زیاد میشد و دیگه سالهای آخرحقوق بابام برای خرج خونه کم می اومد چه برسه شهریه دانشگاه آزاد که هر سال بالاتر میرفت. من شرایط رو درک میکردم. توقع مالی چندانی نداشتم ولی عوضش تشنه آزادی بودم. دوست داشتم هرچی دلم میخواد بخندم! باورتون میشه یه دفعه منو به همین جرم تو خیابون گرفتند!

بعدش بردند منکرات خیابان وزرا و بابام رو خواستند تا ولم کردند. ازم تعهد گرفتند! حالا چه برسه با دوستام میخواستیم بریم مسافرت، تو خیابون آهنگ گوش بدیم، حرف بزنیم... نمیشد. همه چیز یواشکی بود. خسته شده بودم.

یعنی دلیل خروجت از ایران بخاطر نداشتن آزادیهای اجتماعی بود؟
هم اون هم بیکاری. تا دیپلم گرفتم رفتم دنبال کار ولی کار کجا بود؟ برای تحصیل کرده ها و متخصص هاش هم کار نبود چه برسد به من! امثال من هزار هزار ریخته بودند. بعد هم هرجا رفتم ازم توقعات نامربوط داشتند!

مثل چی؟ تعریف کن.اولش که تازه دیپلم گرفته بودم دنبال کار روزنامه ها رو ورق میزدم دیدم یه دکتر آگهی داده برای منشی مطب. مال محل خودمون هم بود. فوری تلفن زدم و گفت فردا روز مصاحبه است بروم. فردایش رفتم دیدم حدود 30 تا زن و دختر نشسته اند و دارند پرسشنامه پر میکنند!

یکی هم دادند دست من. غیر از سوالات مربوط به سن و تحصیلات و وضعیت خانوادگی بعضی سوالهای دیگرش نامربوط بود. مثلا در خانه چه لباسی میپوشید یا چه هنرهایی دارید! من هم نوشتم فقط یه کمی ملودیکا میزنم! بعد آقای دکتر آمد برگه های همه را گرفت و گفت بروید بعدا به شما خبر میدهم. فقط مرا نگه داشت. بعد خودش آمد نشست و گفت راستش میون اینهمه زنها و دخترها که دیدی من از تو بیشتر از همه خوشم اومده و میخوام استخدامت کنم. فقط شک دارم که بتوانی از پس همه کارها بر بیایی! گفتم من دختر باهوشی هستم.

از دهسالگی دارم خانه مان را اداره میکنم! هر کاری را برایم توضیح دهید میتونم. گفت وظیفه تو اینجا یکی کارهای مطبه به اضافه کارهای شخصی من مثل ماساژ پا و کمر. بعد گفت پاشو وایسا تا نشونت بدم کجاهام بیشتر درد میگیره! منم بلند شدم و گفتم آقا من برای این کارا اینجا نیومدم! عصبانی اومدم خونه ولی ناامید نشدم و به بابام هم هیچی نگفتم. این بار برای کار به دوست و آشناهام سپردم. یکی یه شرکت خصوصی رو معرفی کرد که منشی میخواست.

آدرس گرفتم و فرداش رفتم. ایندفعه خیالم راحت بود که طرف آشناست و رعایت بعضی مسائل را میکند. در زدم و خود آقای رییس در را باز کرد. تا گفتم سلام و من از طرف فلانی برای کار آمده ام گفت شما از همین حالا با حداکثر حقوق استخدام هستید!

گفتم میشه لطفا بگین کار من اینجا چی هست؟ گفت هیچی! شما فقط تو این شرکت راه برین یا پشت میز بنشینید و جواب تلفن بدهید. من خودم همه کارها رو میکنم!
نیم ساعت هم نگذشته بود که دستور داد ناهار آوردند. بعد در شرکت را قفل کرد و گفت کار دیگه بسه، الان موقع استراحته! وقتی داشتیم غذا میخوردیم برایم شروع به تعریف کرد که با وجود وضعیت خوب مالی و زن و بچه، زندگی اش غم انگیز و خالی است و او نیاز به دختر جوانی دارد که براش درددل کند. بعد یکدفعه گریه کنان به من حمله کرد و گفت که اگر نذارم سرشو رو سینه من بذاره خودشو میکشه! من هم جیغ زدم و فرار کردم. شب همه رو برای بابام تعریف کردم. گفت دخترم فعلا بشین خونه یه لقمه نون هست با هم میخوریم تا بعد ببینیم چی میشه. یکی دوسال خونه نشین بودم تا برای اولین بار در زندگیم عاشق شدم.

من نوزده سالم بود و اون بیست سال. خونوادش وضعشون توپ بود و نمیخواستند اون بره سربازی. یکبار گفت: مارال میخوان منو بفرستند آلمان پیش خاله ام تو هم با من بیا! بیشتر به خاطر اون بود که از ایران اومدم. اون سردنیا هم میخواست باهاش میرفتم.

پدرت اجازه داد؟
معلومه که نه! بابام خیلی دوستم داشت. همه زندگیش بودم. از صبح که بیدار میشد تا شب هزار دفعه قربون صدقه من میرفت. هر چی شعر بود که توش اسم آهو بود برام میخوند! وقتی گفتم میخوام برم خارج رنگش پرید! گفت نه، اینهمه برات زحمت کشیدم تنها کجا تو رو بفرستم، معلوم نیست چی به سرت بیاد!

سه ماه تموم تو خونه مون بساط داشتیم، نصیحت کرد، دعوا کرد، فامیلها و دوستهامو واسطه کرد ولی من پامو کردم توی یک کفش که اینجا آینده ای نیست و باید برم. میدونستم تحمل اشکهای مرا ندارد هر شب با چشمهای قرمز می نشستم جلوش. آخرش یک شب راضی شد و اجازه داد. یه تیکه زمین داشت که برای پیری کوری اش گذاشته بود، اونو فروخت و پولش رو داد که بدم به قاچاق چی که قرار بود من و دوستمو ببره.

شب آخر تا صبح بالای سرم نشست و منو نگاه کرد. هیچوقت مثل موقع خداحافظی نفهمیده بودم چقدر دوستم داره. یک لحظه دست منو ول نمیکرد. داشت می مرد!میگفت دخترم جونم بودی و انگار حالا داری از تنم بیرون میری.
برایت بهترین آرزوها را داشتم ولی زمونه یاری نکرد. از این به بعد هم دیگه من نیستم تو خودت باید مواظب باشی، تو آهوی کوچکم را به خودت و خدا می سپارم. بعد هم که آمدم.

از سفرت بگو.
آخ که چه سفری. من که اولش از خوشحالی هیچی نمی فهمیدم. فکرش رو بکن برای اولین بار با پسری که عاشقش هستی مسافرت کنی! اصلا سختی کوههایی را که باید از آنها بالا و پایین میرفتیم، تاولهای پا، گرسنگی و تشنگی هیچی حالیم نبود. به همین راضی بودم که کنار هم راه میریم. با هم غذا میخوریم. حرف میزنیم...

البته پدرم موقع خداحافظی او را دیده بود و مرا دستش سپرده بود. دوستم هم به من میرسید. نمیگذاشت سختی بکشم. تا با هم بودیم همه چی خوب بود. خطرات رو باهم رد کردیم. اگرچه خیلی بدبختی کشیدیم، فکر کنید پنج شش تا کشورو قاچاقی، نصف راه قایم شده تو ماشین و جاده و نصف راه پیاده و یواشکی از کوه و جنگل و دشت بیایید! تو صربستان که اصلا قاچاقچیه مارو یک هفته تو جنگل زیر بارون نگهداشت و خودش با دوستاش نمیدونم رفتند کجا!

البته بعدش با آب وغذای حسابی اومدند. عوضش روز بعد جون دو نفرمون رو نجات دادند. اونها داشتند تو رودخونه ای که ازش میگذشتیم غرق میشدند. سرعت آب خیلی زیاد بود بردشون! بعدا فهمیدیم که هر هفته یکی دو تا مسافر همونجا غرق میشند! تو بوسنی هم سه روز آب و غذا گیرمون نیومد داشتیم از گرسنگی و تشنگی میمردیم. رسیدیم به یک مزرعه بلال و افتادیم توی بلال ها به گاز زدن و مکیدن شیر بلال ها به جای آب!

سفر زمینی اونهم غیرقانونی خیلی خطرناکه. گروه ما شانس آورد زنده ماند. فقط همین داستان سفر ما خودش یه کتابه! ولی ایتالیا دیگه همه از هم جداشدیم.

چرا؟ دعوایتان شد؟
نه بابا. ایتالیا گیر یه گروه گانگستر افتادیم. قبلا هم در راه چند بار گیر آدمای عوضی افتاده بودیم. ولی قاچاقچی مان با پول یا نمیدانم چه کلکی شرشان را کنده بود. تو ایتالیا نتونست. اونا مسلح بودند. اول پولهامونو گرفتند، بعد مردها رو کتک زدند و از هم جدایمان کردند. نمیدونم دیگه چی به سرش اومد. منو بردند یک خونه پرت خارج از شهر.

اونجا دو ماه زندانی بودم. رییسشون منو برای خودش نگهداشته بود. نمیتونستم با کسی تماس بگیرم . جایی رو بلد نبودم. زبان نمیدانستم. پول نداشتم، هیچ مدرک شناسایی نداشتم. اگر هم فرار میکردم جایی نبود که برم. پلیس منو بلافاصله دستگیر میکرد و دوباره همون کشوهایی رو که اومده بودم زندان به زندان پس می فرستادند تا به ایران برگردانند.

با هزار زحمت توانستم برای یکی از دوستان پدرم که میدونستم تو ایتالیاست تلفن بزنم و آدرس جایی را که بودم بدهم. او همیشه به خانه ما می آمد. میدانستم که گلویش پیش من گیر است. وقتی ازش کمک خواستم میآد و اومد. منو با ماشین سوار کرد وبه یک هتل برد!

البته بعدش با من خیلی دعوا کرد که چرا همینطوری و حساب نشده از ایران راه افتادم اومدم. یکماه بعد خودش مرا قاچاقی به اتریش آورد و توانستم اعلام پناهندگی کنم. بعدش هم مرابه یکی از کمپ های پناهندگی نزدیک وین بردند. یکسال آنجا بودم تا اومدم بیرون.

چرا با پاسپورت و قانونی از کشور خارج نشدی؟ پدرت که اجازه میداد.آره ولی دوستم سرباز بود پاسپورت نداشت. بقیه هم به همچنین چون ما حدود 5 تا مسافر بودیم. البته بابام بیچاره هی میگفت پاسپورت بگیرم ولی اون آقایی که مارو می آورد گفت لازم نیست! پاسپورت ایرانی به درد نمیخوره، جایی که باهاش ویزا نمیدند هیچ، باعث دردسر هم هست، چون اگه شما را پلیس بگیره میفهمه از کجا اومدین و دوباره میفرسته همونجا!

آلمان هم که رسیدید پناهنده می شید دیگه پاس لازم ندارین! بعد هم دولت اونجا خودش همه چی بهتون میده!

از اون پسر دیگه خبر نداری؟ میدونی زنده است یا مرده؟
زنده است. اونا که منو دزدیدند اونو همونوقت ول کردند. یکی از هم سفرهامونو همین جادیدم، گفت بعدش با هم بودند تا خونوادش پول فرستادند و اون از ایتالیا رفت. دنبال من هم گشته بود ولی آخه حیوونکی خودش هم غیر قانونی اونجا بود! کاری از دستش برنمی اومد.

میتونم بپرسم اولین بار کی رابطه جن*سی داشتی؟
وقتی در ترکیه بودیم. اولین شبی که با هم در اتاق هتل خوابیدیم چون قبل از آن همه اش تو کوه و دره بودیم و چند نفردیگه هم باهامون بودند! من با اینکه عاشق دوستم بودم ولی ترجیح میدادم بازم صبر کنیم. میخواستم اول به آلمان برسیم عروسی کنیم.

ولی او میگفت عزیزم آخه چه فرقی میکند! فکر کن ازدواج کردیم اومدیم ماه عسل!من اول یه کم عذاب وجدان داشتم. ولی وقتی تو ایتالیا بهم تجاوز کردند خدا را شکر کردم که دختر نبودم.

چند بار بهت تجاوز شده؟
زیاد! مگه تجاوز چیه؟ وقتیه که باهات کاری رو میکنند که نمیخوای  تجاوزه دیگه. حالا چه دست و پاتو به تخت ببندند، چه باز باشه ولی بهرحال نتونی از خودت دفاع بکنی! میشه دیگه راجع به این موضوع صحبت نکنیم؟

آره ولی میدونی که به عنوان انسان این حق را داری که اجازه ندهی به تو دست بزنند. زن باید با کسی رابطه داشته باشد که خودش میخواهد نه اینکه مجبور باشد.
این قشنگ ترین حرفیه که تو زندگیم شنیدم. اگر اینجور میشد خیلی خوب بود ولی حیف! برای من که فعلا عملی نیست. شاید برای اون دخترایی است که وضعشون خوبه ، نه ما فقیر بیچاره ها! اگرچه اونها رو هم فکر نکنم!

بعد که به اتریش آمدی چکار کردی؟
اول که فرستادنم توی کمپ پناهنده ها. میگفتند این همون کمپیه که زمان نازیها، اسرای یهودی رو توش نگه داری میکردند تا بعد دسته جمعی بفرستند اتاق گاز! اونجا تو ساختمونی بودم که مال ایرانیها، هندیها و افغانیها بود. بین پناهنده های ایرانی همه جور آدمی بود.

از مهندس و دکتر با خانواده هایشان گرفته تا آدمای خلاف. زن با بچه یا زن تنها هم زیاد بود ولی دختر تنها به سن من نبود. اوایل اونجا هرکس به آلمان میرفت مشخصات دوستم را میگفتم تا به او خبر برسد که من کجا هستم. همه اش فکر میکردم که اون میآد و منو از آن جای کثیف وحشتناک نجات میده. اوایل با یکی دو خانواده ایرانی بودم.

ولی بعد اونها رفتند و من تنها شدم و افتادم گیر بچه های ایرانی که هر دقیقه مزاحمم میشدند، شب بالای تختم میآمدند و یا داخل حمامم میشدند. هر چه بهشان میگفتم شما را بخدا من دوست پسر نمیخواهم. ولم کنید! توی سرشان نمیرفت. میان آنها یکی بود که از بقیه بهتر به نظر میرسید. فکر کردم که اگر او را انتخاب کنم بقیه راحتم میگذارند.

همینطور هم شد ولی بعد از دو ماه اون کارش درست شد و رفت و من باز تنها شدم و مزاحمت ها دوباره شروع شد. اینبار وضع بدتر بود چون میگفتند پس اهلش بودی و نمیگفتی! خلاصه مجبور شدم دومی را هم انتخاب کردم و بعد سومی... ولی در عوض دیگر راحتم گذاشتند. بهم کمک میکردند، نوار موسیقی، بلیط قطار یا گاهی حتی پول میدادند.

بقیه زنها و دخترها ی ایرانی هم همین مسائل تو رو داشتند؟
نمیدونم. اگه تنها بودند که حتما داشتند. البته در اتریش دختر و زن تنها زیاد است. آنها که اقامت قانونی دارند یا دانشجویند و ...بهرحال یکجوری با این مسائل برخورد میکنند.

ولی من سنم کم بود، تنها و بدون پول هم تو کمپ افتاده بودم، بدبختی که هم ایران و هم اینجا بلای جانم بود اینکه خوشگل بودم! برای همین بیشتر بهم گیر میدادند. حالا موهایم را کوتاه کرده ام قبلا تا کمرم بود همیشه دورم میریختم.

پدرم هیچوقت نمیگذاشت موهام رو کوتاه کنم. هر کاری میکردم باز از زیر روسری یک کمی اش می اومد بیرون. سرهمون یکذره مو، یک عالمه دردسر داشتیم! فرار کردم اومدم خارج آزاد بشم، نمیدونستم اینجا هم اسیریه!

تمام مدت در کمپ بودی؟
نه، چند بار که بلیط قطار گیرم اومد رفتم وین را دیدم. فکر میکردم اگر پناهندگی ام قبول شد میرم اونجا کار پیدا می کنم. همونوقت دولت اتریش تصمیم گرفت کمپ ما رو خالی کنه. سیل پناهنده ها به اروپا سرازیر بود و جا نداشتند، در عرض چند روز جواب منفی همه رو دادند دستشون و پناهنده های قبلی را مثل زباله ریختند کنار خیابان.

 همه شوکه شده بودند و توی سرخودشون میزدند! فکر کن خارجی هستی، اقامت نداری در نتیجه اجازه کار نداری، پول هم نداری، آقازاده هم نیستی که با چمدان پر از اسکناس آمده باشی.
 تو کمپ هر کی رو میدیدی صد دلار دویست دلار یا حداکثر هزار دلار ته کیفش قایم کرده بود برای روز مبادا و روزا رو با جیره غذایی همونجا سرمیکرد تا جواب پناهندگیش رو بگیره یا براش پول بفرستند و بره یه جای دیگه.

نمیدانم بقیه با چه معجزه ای خودشون را نجات دادند ولی من نتونستم. فکرم کار نمیکرد. تمام زندگی ام یک کوله پشتی بود با یک برگه پناهندگی که روی آن مهر رد خورده بود.
 همونجا چند ساعت بهت زده ایستادم تا یکی از مامورها آمد و مرا از کمپ بیرون کرد. یکی دلش برایم سوخت و یک بلیط بهم داد.

 سوار قطار شدم و به وین آمدم. شب شده بود و نمیدانستم کجا برم، حتی یک خونه آشنا نبود که درش رو بزنم و کمک بخوام. همینطور بی هدف راه میرفتم. حالا اون وسط مریض هم شده بودم. 40 درجه تب کرده بودم. سرم باد کرده بود و توش فقط یه فکر بود: برگردم ایران! همه نیرویم را جمع کردم و با کارت تلفن نصفه ای که داشتم به بابام زنگ زدم. تا گفت الو به گریه افتادم.

 بیچاره او هم از آنطرف شروع کرد! بهش نگفتم چی شده فقط گفتم میخواهم بیام.

گفت دخترم میدونی که من یک موی تنم راضی به رفتن تو نیود، خودت رفتی. حالا هم هروقت خواستی برگرد.
گوشی را قطع کردم. فکر کردم حالا بخوام برگردم چطور برم؟ نه پاسپورت دارم نه پول بلیط. بعد هم ایران چکار میتونم بکنم؟ صدای پدرم خسته و ناامید بود. بعدا فهمیدم که همونوقت خودش رو هم صاحبخانه جواب کرده بود! دیدم راهی پشت سرم نیست. همانجا بلند شدم و برای اولین بار شروع به کار کردم.

با تب و مریضی؟
آره داشتم از تب میسوختم. تمام پوست بدنم از درد تیر میکشید! مردی که مرا به خانه اش برد بعدش خیلی ناراحت شد. منو برد دکتر و داروهامو خرید. خانه اش بودم تا خوب شدم. بعدا باز هم او را دیدم.

با او نماندی؟
نه. خودش هم نمیخواست. بازرگان بود و دائم میرفت سفر. گفت اگر برای خودت خانه بگیری هر وقت اینجا باشم همدیگرو می بینیم و بهت کمک میکنم. گفتم من مدرک شناسایی ندارم، نمیدونم چطور باید خونه پیدا یا اجاره کنم. همه کارها رو برایم کرد. اجاره دو ماهم را داد. بعد از او باز هم کس دیگری را پیدا کردم. این تنها راهی بود که برای پول درآوردن داشتم.

برای آینده خودت چه فکری میکنی؟ میدانی که هر مهاجر سه گنجینه باخود دارد، Beauty, Bras and Brain )،زیبایی، نیروی کار و قدرت فکر، تو فعلا فقط از زیبایی است که پول در میآوری. نیروهای دیگر هم داری که باید از آنها استفاده کنی.
آره میدونم. یکی دیگر هم بهم گفت همیشه جوون و خوشگل نیستی و این پولها هم همیشه نیست! خودم هم دوست ندارم این کارو بکنم. هیچوقت دوست نداشتم. من همیشه دختر کاری بوده ام، آرزوم این بود که یک کاری داشته باشم که هرروز صبح برم و عصر برگردم. البته بابام همه اش میگه درس بخون. ولی آخه چه جوری؟ با هزار بدبختی رفتم کلاس زبان. اگه بدونین چه جوری و درچه شرایطی زبان خواندم باورتان نمیشود.

 با اینحال از کلاس یک بار هم غیبت نکردم. الان آلمانی میفهمم و حرف میزنم! ولی حالا چه درس و چه کار اول باید اقامت اینجا را بگیرم. اقامت هم یا پول حسابی میخواد و یا ازدواج. بخاطر همین دارم قبول میکنم با یک اتریشی ازدواج کنم. ماه دیگه قرار است برویم ثبت کنیم. بعد هم میخوام برم دوره یکی دوساله یک رشته ای رو ببینم و بعد برم سرکار.

دوستش داری؟
نه بابا! از حالا عزا گرفته ام چه جوری باهاش زندگی کنم! دو سه روزش هم برام سخته چه برسه دو سه سال! اصلا پهلوی هم که راه میرویم به هم نمی آییم! به خودش هم گفتم بخاطر اقامت است و بعد جدا میشویم. گفت برای من فرق نمیکند.

مهم این است که چند سال پیش من هستی! خودم هم فکر کردم حالا که مجبورم این سه سال رو هم تحمل میکنم در عوض مادرم و بچه هایش را یکی یکی می آرم. البته اینجا هم آش دهن سوزی نیست ولی اقلا دیگر کتک نمیخورند!

اینجا تو را میشناسند؟ میدانند چکار میکنی؟
کی ها؟ ایرانی ها که نه زیاد. اوایل که خانه گرفته بودم بچه های ایرانی میآمدند. اینجا اکثرا آواره هستند، جایی رو ندارند برند! من درک میکردم.

می اومدند اولش کلی نصیحت میکردند که ناموست رو حفظ کن و ... بعد چند روز میماندند و هرچی توی خانه بود میخوردند و میرفتند. حالا اینا مهم نبود. همه بدبخت شده ایم دیگه! ولی خونه م رو کرده بودند پاتوق! آدرسم رو که عوض کردم دیگه ندیدمشان!
الان هیچ دوستی ندارم. تنها دوستم بابامه! روزا هر وقت دلم تنگ میشه براش تلفن میزنم، ولی اون بیشتر برام نامه میده. مینویسه دخترم، مراقب خودت باش، سعی کن اصالتت را فراموش نکنی. به جایی برسی و مثل همیشه باعث افتخار من باشی.
همه نامه هایش را دارم... بخدا اینجا  همون جهنمه، اتریش خوبه برای خود اتریشی ها، آلمان بهشته ولی برای آلمانی ها نه برای ما.

وقتی مردانی که با آنها رابطه داری در مورد ملیت ات سوال میکنند چه میگویی؟
نمیدونم هرچی به فکرم برسد میگویم غیر از اینکه ایرانی هستم! دلم نمیخواهد برای آنها اسم کشورم را بیارم آبروش بره. دلیل نمی شه آدم اگه تنشو فروخت، همه چیزای دیگرش رو هم بفروشه ! من یه کم سبزه هستم. بیشتر میگویم ایتالیایی یا اسپانیایی هستم. ولی بعضی هاشون شروع میکنند ایتالیایی حرف زدن و اونوقت تق اش در میآید!


نمی ترسی از اینکه پدرو مادرت بفهمند چکار میکنی؟
نه. پدرم که امکان ندارد بفهمد. تمام دنیا هم برایش قسم بخورند او باور نمیکند، میگوید من دخترخودم را میشناسم! مادرم هم بالاخره خودش زن است. درک می کند!

اگر خواهرهای کوچکترت بخواهند وارد حرفه سکس شوند به آنها چه میگویی؟
هیچوقت نمیگذارم. از یک خانواده یک نفر فدا بشه بسه!

برای خودت هم چنین آرزویی داری؟
معلومه. من هنوز منتظر اون دوستم هستم. .کنار او خوشبخت بودم. آنقدر به هم میآمدیم، عین یک کارت پستال عاشقانه بودیم. حیف تو ایتالیا کیفم رو دزدیدند اگرنه عکس هامونو بهتون نشون میدادم! میخوام بعد که کارم درست شد یه سفر برم آلمان شاید پیداش کنم. به دلم برات شده که یه روزی دوباره نگاهمون به هم میافته.

نمیدونم شما به فال حافظ اعتقاد دارین یا نه. بابام خوب حافظ بلده یه دفعه گفتم تلفنی برام فال گرفت و یه شعرش اومد که دقیقا همینو میگفت! من به خاطر اون شعر از مادرم خواستم یک کتاب حافظ برایم فرستاد.

برای آخرین سوال بگو آیا از اینکه از ایران خارج شدی پشیمان هستی؟
آره، مخصوصا من حساب نشده اومدم. همینجوری عشقی راه افتادم غیر قانونی آمدم. برای همین خیلی سختی کشیدم. میدانید در این مدت چقدر لحظات وحشتناک داشته ام که حاضر بودم نصف عمرم را میدادم در عوض ایران بودم. ولی... . 

 

 

منبع: شهروندتوضیح: با عرض پوزش از خوانندگان وبلاگ و خانم میترا روشن که این مصاحبه را تنظیم کرده اند، بخش هایی از این گفت و گو بنا به ملاحظاتی حذف شده است .

سفر به مشهد نوروز 88 ; زیارت به بهای جنایت !

قصد اهانت نداریم ولی واقعیت اینه که عده ای ، برای دست زدن به ضریح امام رضا ، هرکس را که سر راهشان باشد را با زور و مشت و لگد به کنارپرت میکنند ! لذا اگر کودکی در این بین قرار گیرد ، سالم ماندنش از معجزات خود امام رضاست ! جالب اینجاست وقتی که از یکنفرشان پرسیدم اگه به ضریح دست نزنیم و از ده قدمی ، ایشان را زیارت کنیم ، چه میشه ؟ گفت : فقط کافرها اینکار را میکنند ! که دست به ضریح نزنند !!!  

 

من اسم این کار را میگذارم : زیارت به بهای جنایت .

یعنی شخصیت امام رضا همین چارچوب فلزیه ؟ 

 

از نکات دیگر سفر به مشهد این است که حرم امام رضا را داخل طرح ترافیک قرار داده اند و اگر بخواهید داخل طرح شوید ، باید مجوز خریداری ( ۲۰ هزار تومان) کنید و این طرح برخلاف جاهای دیگر ، شبانه روزی است . نکته بعدی ، هم اجاره دادن یک اتاق کثیف بدون هیچ امکاناتی به قیمت شبی ۵۰ هزار تومان است!

 

 

 

نظرات خوانندگان: 

 

با شما موافقم.من خودم که مشهدی هستم و بعضی وقت ها میرم حرم تو این چند سال یادم نمیاد که رفته باشم جلو و به ضریح دست زدم باشم.یه بار یادمه که یه بابایی بچه 2 3 روزه اش رو اورده بود حرم. حرم خیلی شلوغ بود این بچه رو از بالای ادم ها 2 دستی گرفت که به ضریح بچسبونه! که بچه محکم سرش خورد به ضریح. واقع این جه کاریه که می کننند؟  

امام جمعه مشهد:رفت و آمد های فامیلی در ایام نوروز ممکن است جوانا

خطیب نماز جمعه مشهد گفت: بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در آغاز سال جدید، اتمام حجتی برای تمامی مسوولان کشور بود.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) _ منطقه خراسان،  سید احمد علم الهدی در خطبه های عبادی، سیاسی نماز جمعه امروز مشهد که در حرم مطهر امام هشتم و در رواق امام خمینی  برگزار شد، افزود: رهنمودهای حکیمانه رهبری برای مسلمانان، نکات عمیق و نهادینه در تبیین واقعیت ساختاری امت اسلام، فعالیت علمی و اقتصادی، موضع گیری در برابر استکبار جهانی و تبیین وظیفه عمومی برای مشارکت سیاسی داشت
.
علم الهدی با بیان اینکه در جوامع سرمایه داری و اومانیستی آن چه که محوریت دارد، انسان است، افزود: در این کشورها جامعه به عنوان بستری برای همزیستی، رفاه، لذت و خوش گذرانی هر چه بیشتر انسان هاست، اما در منطق توحیدی اسلام، جامعه اسلامی جامعه پویا است که بستری برای سیر و حرکت انسان به سوی خدا می باشد
.
وی در ادامه در تشریح تفاوت های جامعه اسلامی و اومانیستی تصریح کرد: در جامعه ایستای اومانیستی، ملاک رشد توسعه اقتصادی است زیرا آن ها جامعه را به صورت یک میهمان خانه در نظر می گیرند و توسعه اقتصادی یعنی مجهز شدن این رستوران و فراهم شدن امکانات لازم برای عیش و نوش بیشتر، بدون توجه به این نکته که سرمایه افسون شده در اختیار اقلیت جامعه است و تعداد سرمایه داران در این کشورها هر روز کمتر می شود
.
خطیب نماز جمعه مشهد در ادامه افزود: اما در جامعه پویای اسلامی، ملاک رشد و ترقی، تعالی و پیشرفت است. یک پیشرفت همه جانبه، تا با کمک این پیشرفت ها انسان به مقام بندگی و عبودیت خدا نائل شود. بنابر این پیشرفت در جامعه اسلامی پیشرفتی جهت دار است و مقام عظمای ولایت با افزودن لغت عدالت در کنار پیشرفت به پیشرفت مد نظر ما جهت دادند
.
عضو مجمع خبرگان رهبری افزود: سیاست گذاری های تحول اقتصادی در کشور باید تامین کننده عدالت اجتماعی باشد و این به معنای گدا پروری نیست، بلکه به معنای پرورش فقیر است به نحوی که فقیر به غنی تبدیل شود
.
وی تصریح کرد: پیشرفت اقتصادی حتی با مفهومی که تبیین شد هم یگانه هدف ما نیست بلکه ما به رشد همه جانبه نیاز داریم
.
امام جمعه مشهد از شیوع فحشاء و منکرات در جامعه و ترویج هوس بازی ها و ولنگاری ها در نسل جوان به عنوان یکی از آفات پیشرفت یاد کرد و گفت: مثلا بلای خانمان سوز اعتیاد نه تنها در بین جوانان بلکه نوجوانان لاابالی و فاسد الااخلاق شیوع پیدا می کند و چنین جوانانی برای تحقق پیشرفت در هیچ بعدی در جامعه مفید نیستند
.
وی افزود: هر سال در نوروز وسایلی فراهم می شود که ممکن است جوانان ما را به انحراف سوق دهد، یکی از این وسائل فیلم های نوروزی و دیگری رفت و آمد های فامیلی است. وقتی در صدا و سیما فیلمی نمایش داده می شود که در آن زن و مرد جوان و نامحرم با لباس های کذایی در مقابل هم قرار می گیرند این نحوه پوشش و برقراری ارتباط برای خانواده ها و جوانان الگو می شود و این مصیبتی برای جامعه امروز ما می باشد
.

مجموعه 25 آهنگ برتر و فوق العاده زیبا و شاد

مجموعه 25 آهنگ برتر و فوق العاده زیبا و شاد با دو کیفیت 
 

www.Yazd-Music3.com


دانلود کل آهنگها در یک فایل زیپ 128KB MP3

128KB MP3

Parsa Chilik - Saramo Bord 02
Khashayar Azar - Oh Baby 03
Mehrshad - Masalan 04
Nima - Bebakhshid 05
Samyar & Ehsan - Khoshkele Sidny 06
Ashkin & Babak Taslimi - Tiripet Mano Koshte 07
Babak Jahanbakhsh - Boro Dige 08
Mansour Heydari - Raftam Peye Karam 09
Shohre - Mehmooni 10
Ashkin & Alishmas ft. Keyvan - Beresoonamet 11
Ashkin & Alishmas ft. Keyvan - Gher 12
Shahram Solati - Moshkel Pasand 13
Hosein Tohi - Kilid 14
Mehdi Heybati ft. Ardeshir - Ki Az To Behtar 15
Nima Allame - Kiss 16
Sasy Mankan Ft. Radin Band - Ninashnas 17
Sasy Mankan & Alishmas ft. Amir Masoud - Gooshvare 18
TM - Dokhtare Bandar 19
Yaser Davoodian ft. Amir Shahyar % Saeed Panter - Maro Gerefti 20
Amir Shahyar ft. Ashkin - Delamo Shekoondi 21
Behnam Alamshahi - To Taki 22
Hosein Tohi Ft. Shervin - Rast Migan 23
Mohsen ft. Saeed Panter - Chejoori 24
Bahram - 24 Saat 25

 

Parsa Chilik - Saramo Bord 02
Khashayar Azar - Oh Baby 03
Mehrshad - Masalan 04
Nima - Bebakhshid 05
Samyar & Ehsan - Khoshkele Sidny 06
Ashkin & Babak Taslimi - Tiripet Mano Koshte 07
Babak Jahanbakhsh - Boro Dige 08
Mansour Heydari - Raftam Peye Karam 09
Shohre - Mehmooni 10
Ashkin & Alishmas ft. Keyvan - Beresoonamet 11
Ashkin & Alishmas ft. Keyvan - Gher 12
Shahram Solati - Moshkel Pasand 13
Hosein Tohi - Kilid 14
Mehdi Heybati ft. Ardeshir - Ki Az To Behtar 15
Nima Allame - Kiss 16
Sasy Mankan Ft. Radin Band - Ninashnas 17
Sasy Mankan & Alishmas ft. Amir Masoud - Gooshvare 18
TM - Dokhtare Bandar 19
Yaser Davoodian ft. Amir Shahyar % Saeed Panter - Maro Gerefti 20
Amir Shahyar ft. Ashkin - Delamo Shekoondi 21
Behnam Alamshahi - To Taki 22
Hosein Tohi Ft. Shervin - Rast Migan 23
Mohsen ft. Saeed Panter - Chejoori 24
Bahram - 24 Saat 25

موزیک ویدیو جدید سیاوش قمیشی به نام تو بارون که رفتی

موزیک ویدیو جدید و زیبای سیاوش قمیشی به نام تو بارون که رفتی ... 

 

 

 

موزیک ویدیو     Rapidshare    RGhost    Vipeers   

موزیک ویدیو جدید هنگامه ، سپیده ، هلن و فیروزه به نام شب عید

موزیک ویدیو جدید هنگامه ، سپیده ، هلن و فیروزه به نام شب عید  

 


دانلود ویدیو با کیفیت 700 کیلوبایت و با حجم 9.6 مگابایت با فرمت Wma

دانلود از لینک مستقیم ( Persiangig ) >>> دانلود از لینکهای غیر مستقیم ( Mediafire >>RghosT )

 

 

 

********************** 

 

 

موزیک ویدیو

Rapidshare    RGhost    Vipeers         Wmv 700 kbps

موزیک ویدیو جدید و زیبای طپشی ها به نام عید شما مبارک

موزیک ویدیو جدید و زیبای طپشی ها به نام عید شما مبارک



دانلود ویدیو با کیفیت 700 کیلوبایت و با حجم 16.63 مگابایت با فرمت Wma

دانلود از لینک غیر مستقیم ( Mediafire ) >>> دانلود از لینک غیر مستقیم ( 4shared )

 

 

********************** 

 

 

موزیک ویدیو

Rapidshare    Direct Link      Wmv 700 kbps

موزیک ویدیو (کلیپ) جدید داریوش با نام شطرنج

موزیک ویدیو جدید و بسیار زیبای داریوش با نام شطرنج 

 

 



دانلود ویدیو با کیفیت 700 کیلوبایت و با حجم 24.4 مگابایت با فرمت Wma

دانلود از لینک غیر مستقیم ( Mediafire ) >>> دانلود از لینک غیر مستقیم ( RgHost )

 

  

******************

 

موزیک ویدیو     Rapidshare    RGhost    Vipeers    Direct Link

کلیپ زیبای آهنگ مادر از جواد رضویان (محسن چاووشی) در فیلم دلداد

ویدیو بسیار زیبای جواد رضویان با اجرای اهنگ مادر ( محسن چاووشی ) در فیلم دلداده 

 



دانلود ویدیو با کیفیت 700 کیلوبایت با حجم 4.6 مگابایت

دانلود ویدیو از لینک مستقیم ( Persiangig ) >>> دانلود ویدیو از لینکهای غیر مستقیم ( Rghost >> Mediafire )

آهنگ جدید ابی به نام خالی + ویدئو کلیپ این آهنگ

آهنگ جدید و بسیار زیبای ابی به نام خالی با دو کیفیت
 
 

[ www.Yazd-Music3.Com ]


کیفیت MP3/128KB

Download


=-=-=-=-=-=-=


کیفیت OGG/64KB

Download
 
 
 
****************** 
 
 

لینک مستقیم :

آهنگ با کیفیت MP3 128

آهنگ با کیفیت 64 OGG

خالی

آهنگ با کیفیت 20 WMA

خالی

 
 
 
****************** 
 
 

فرمت : MP3 / کیفیت : 128Kbps

خالی

فرمت : MP3 / کیفیت : 24Kbps

خالی

 
 
 
***************** 
  
 

MP3 128

Khaali

OGG

Khaali 

  
 
******************* 
 

موزیک ویدیو جدید و بسیار زیبای ابی به نام خالی . به همراه آهنگ این ویدیو ... 

 

 

 

موزیک ویدیو

Rapidshare    RGhost    Vipeers    Direct Link     Wmv 700 kbps 

 

دانلود آهنگ

 
 

آهنگ جدید حمید عسکری با نام فکر میکنی عاشقتم

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای حمید عسکری با نام فکر میکنی عاشقتم با سه کیفیت متفاوت | Exclusive |
 
 
درجه: ضعیف

لینک مستقیم :

آهنگ با کیفیت MP3 128

آهنگ با کیفیت 64 OGG

فکر میکنی عاشقتم

آهنگ با کیفیت WMA 20

( مخصوص تلفن همراه )

فکر میکنی عاشقتم 

 

 

 

******************* 

  

 

Mp3 128

فکر می کنی عاشقتم

فکر می کنی عاشقتم Wma 20

فکر می کنی عاشقتم

 

 

 

****************** 

 

 

کیفیت MP3/128KB

Download


=-=-=-=-=-=-=


کیفیت OGG/64KB

Download
 

 

 

****************** 

 

 

آلبوم جدید حمید عسکری به زودی از شرکت ترانه شرقی روانه بازار خواهد شد.این آلبوم شامل 8 تراک با نام های زیر خواهد بود

01 - چکار کنم

02 - منتظرم

03 - فردای ما

04 - عشق من بودی

05 - سوت و کور

06 - خود من

07 - فکر میکنی عاشقتم

08 - برو

Ogg 56

آهنگ جدید و شاد ساسی مانکن و علیشمس با نام موشولینا کوشن

آهنگ جدید و شاد ساسی مانکن و علیشمس با نام موشولینا کوشن با 4 کیفیت متفات
 
  
درجه: متوسط 
 


لینک مستقیم :

آهنگ با کیفیت MP3 320

موشولینا کوشن

آهنگ با کیفیت MP3 128

آهنگ با کیفیت 64 OGG

موشولینا کوشن

آهنگ با کیفیت 20 WMA

موشولینا کوشن

 

 

 

**************** 

 

 

کیفیت MP3/128KB

Download


=-=-=-=-=-=-=


کیفیت OGG/64KB

Download

 

 

 

 

*****************  

 

 

اهنگ جدید و زیبای ساسی مانکن و علیشمس - موشولینا کوشن / کیفیت 320/192 کیلوبایت

کیفیت 320 کیلوبایت

سرور مستقیم
RapidShare

کیفیت 192 کیلوبایت

سرور مستقیم
RapidShare 

 

 

**************** 

 

  

۳۲۰

سرور Rapidshare :

http://rapidshare.com/files/212121044/Sasy.Mankan.Mooshoolina.Kooshan_-_www.webddl.com.mp3.zip

پسورد : www.webddl.com

  

 

 ۱۲۸

سرور Rapidshare :

http://rapidshare.com/files/212120904/Sasy.Mankan.Mooshoolina.Kooshan_128__-_www.webddl.com.mp3.zip

پسورد : www.webddl.com

  

 

 

******************** 

 

MP3 320

Mooshoolina Kooshan

MP3 192

Mooshoolina Kooshan

OGG

Mooshoolina Kooshan

آهنگ جدید و شاد حسین مخته با نام حالا وای وای

آهنگ جدید و شاد و زیبای حسین مخته به همراه علی پیشتاز و مانی لایو به نام حالا وای وای

 

درجه: خوب

 

 

 

 

لینک مستقیم :

آهنگ با کیفیت MP3 128

آهنگ با کیفیت 64 OGG

حالا وای وای

آهنگ با کیفیت 20 WMA

حالا وای وای

 

 

 

********************** 

  

 

 

کیفیت MP3/128KB


Download

=-=-=-=-=-=-=

کیفیت OGG/64KB

Download

 

  

  

***************** 

 



لینک مستقیم (Mp3):


حالا وای وای

 

  

 

******************* 

 

 

برای دانلود کلیک راست نموده و از گزینه  Save Target As   استفاده نمایید :

 

 

Download 128 Kbs - دانلود با کیفیت 128

 

 

 

***************** 

 

MP3 128

Hala Vay Vay

OGG

Hala Vay Vay

20 آهنگ برتر اسفند ماه 1387 با دو کیفیت

20 آهنگ برتر اسفند ماه 1387 دو کیفیت
http://server2.inmupload.com/Top20/1387%20-%20Esfand/TOP20-ESFAND.jpg



فرمت : MP3 / کیفیت : 128Kbps

دانلود به صورت یکجا

1- رامین و سهیل جامی با همراهی احسان غیبی - کی ما رو از هم جدا کرد

2 - مهدی هیبتی - یه نفس

7th Music Band - 3 - یه لحظه چشماتو ببند

4 - حمید خندان - عاشق نبودی

5 - یانیس - دل به تو دادم

6 - رضا صادقی - چه قدر سخته

7 - محسن نامجو - پیپ

8 - هومن سزاوار - منو باش

9 - سهیل جامی - داری مشکوک میزنی

10 - حامد وهابی - حق من

11 - رضا صادقی - رویای دریا

12 - فرزاد فرزین - نم نم بارون

13 - فریدون - تو رو بخشیدم

7th Music Band - 14 - بذار دستاتو بگیرم

15 - مهران مستی - یه روز پاییزی

16 - بهنام صفاریان - سراب

17 - امید - من و خود من

18 - باراد - اینجوری

19 - منصور - ندیدی تو خوابم

20 - مجتبی بهرام خان - رفتی اما


فرمت : MP3 / کیفیت : 24Kbps

1 - رامین و سهیل جامی با همراهی احسان غیبی - کی ما رو از هم جدا کرد

2 - مهدی هیبتی - یه نفس

7th Music Band - 3 - یه لحظه چشماتو ببند

4 - حمید خندان - عاشق نبودی

5 - یانیس - دل به تو دادم

 6 - رضا صادقی - چه قدر سخته

7 - محسن نامجو - پیپ

8 - هومن سزاوار - منو باش

9 - سهیل جامی - داری مشکوک میزنی

10 - حامد وهابی - حق من

11 - رضا صادقی - رویای دریا

12 - فرزاد فرزین - نم نم بارون

13 - فریدون - تو رو بخشیدم

7th Music Band - 14 - بذار دستاتو بگیرم

15 - مهران مستی - یه روز پاییزی

16 - بهنام صفاریان - سراب

17 - امید - من و خود من

18 - باراد - اینجوری

19 - منصور - ندیدی تو خوابم

20 - مجتبی بهرام خان - رفتی اما

آهنگ جدید یاسر محمودی با نام کی مثه من؟!!

آهنگ جدید و بسیار زیبای یاسر محمودی بنام کی مثل من 

 

 

درجه: عالی 

 


فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

Yaser Mahmoudi - Ki Mesle Man 

فرمت : OGG / کیفیت : 64Kbps

Yaser Mahmoudi - Ki Mesle Man 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دوستان گرامی : در صورت مشکل در دانلود کردن لینکهای فوق می توانید از لینک غیر مستقیم زیر و با کیفیت ۱۲۸ برای دانلود کردن استفاده نمایید.

http://www.mediafire.com/?rqjdd22gqzy 

  

 

 

*************** 

 

 

لینک مستقیم :

آهنگ با کیفیت MP3 128

آهنگ با کیفیت 64 OGG

کی مثل من

آهنگ با کیفیت WMA 20

( مخصوص تلفن همراه )

کی مثل من

 

 

 

****************** 

 

لینک غیر مستقیم

Mp3 128

 کی مثل منه ؟!

 کی مثل منه ؟!

 کی مثل منه ؟!

 

 

****************** 

 

 

کیفیت MP3/128KB

Download


=-=-=-=-=-=-=


کیفیت OGG/64KB

Download

 

 

 

*************** 

 

۱۲۸

OGG

Ki Mese Man

 Wma 20Ogg 56
Ki Mese Man

آهنگ جدید و شاد مجید و هرمان به نام بیا قرش بده

آهنگ جدید و شاد و بسیار زیبای مجید و هرمان به نام بیا قرش بده 

 

 

 

درجه: خوب 

 


فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

Majid & Horman - Bia GereSh Bede

فرمت : OGG / کیفیت : 64Kbps

Majid & Horman - Bia GereSh Bede

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دوستان گرامی : در صورت مشکل در دانلود کردن لینکهای فوق می توانید از لینک غیر مستقیم زیر و با کیفیت ۱۲۸ برای دانلود کردن استفاده نمایید.

www.mediafire.com/download.php?mjnzfjmhudj

 

 

 

******************** 

 

 

دانلود آهنگ بیا قرش بده مجید و هرمان ( ورژن جدید )

لینک مستقیم :

آهنگ با کیفیت MP3 128

آهنگ با کیفیت 64 OGG

بیا قرش بده

آهنگ با کیفیت WMA 20

( مخصوص تلفن همراه )

بیا قرش بده

 

 

 

********************* 

 

 

Mp3.128

BIA GHERESH BEDE

OGG.64

BIA GHERESH BEDE

آهنگ جدید بهنام و بنیامین با نام آروم آروم

آهنگ جدید و بسیار زیبای بهنام و بنیامین با نام آروم آروم با چهار کیفیت متفاوت | Exclusive |
 
 
درجه: خوب


لینک مستقیم :

آهنگ با کیفیت MP3 192

آروم آروم

آهنگ با کیفیت MP3 128
آروم آروم

آهنگ با کیفیت 64 OGG

آروم آروم

آهنگ با کیفیت WMA 20

( مخصوص تلفن همراه )

آروم آروم

 

 

 

***************** 

 

 

 

MP3 128

Aroom Aroom

OGG 56

Aroom Aroom 

 

 

 

******************* 

 

 

اروم اروم   download                  

مجموعه آهنگ های شاد و زیبا به مناسبت عید نوروز

مجموعه فوق العاده شاد و زیبا از آهنگ هایی که به مناسبت عید نوروز توسط خواننده های مختلف اجرا شده!!

[ www.Yazd-Music3.Com ]
                                  

 دانلود یکجا 128                سرور مستقیم

MP3 128

Andy - Mortazavi - Eide Shoma Mobarak

Farokhzad - Sale No Mobarak

Gorohe Khanandegan - Haji Firooz

Gorohe Khanandegan - Norooze Iran

Jamshid Majd - Haji Firooz

Kamran - Eid

Kouros - Eid

Leila Forouhar - Bahare Eshgh

Norouz - Samano

Sattar - Amoo Norouz

The Boyz - Eid Omade


دانلود یکجا 64                سرور مستقیم

OGG 64

Andy - Mortazavi - Eide Shoma Mobarak

Farokhzad - Sale No Mobarak

Gorohe Khanandegan - Haji Firooz

Gorohe Khanandegan - Norooze Iran

Jamshid Majd - Haji Firooz

Kamran - Eid

Kouros - Eid

Leila Forouhar - Bahare Eshgh

Norouz - Samano

Sattar - Amoo Norouz

The Boyz - Eid Omade

 

 

****************** 

 

 


آهنگ با کیفیت MP3 128

دانلود کل البوم در یک فایل زیپ      Directlink

 01 Andy - Mortazavi - Eide Shoma Mobarak.mp34.8 MBMar-23-09
 02 Farokhzad - Sale No Mobarak.mp34.5 MBMar-23-09
 03 Gorohe Khanandegan - Haji Firooz.mp36.7 MBMar-23-09
 04 Gorohe Khanandegan - Norooze Iran.mp34.8 MBMar-23-09
 05 Jamshid Majd - Haji Firooz.mp34.1 MBMar-23-09
 06 Kamran - Eid.mp34.2 MBMar-23-09
 07 Kouros - Eid.mp33.8 MBMar-23-09
 08 Leila Forouhar - Bahare Eshgh.mp32.3 MBMar-23-09
 09 Norouz - Samano.mp33.3 MBMar-23-09
 10 Sattar - Amoo Norouz.mp33.8 MBMar-23-09
 11 The Boyz - Eid Omade.mp35.1 MBMar-23-09


آهنگ با کیفیت OGG 64

دانلود کل البوم در یک فایل زیپ      Directlink

 01 Andy - Mortazavi - Eide Shoma Mobarak.ogg2.5 MBMar-23-09
 02 Farokhzad - Sale No Mobarak.ogg2.3 MBMar-23-09
 03 Gorohe Khanandegan - Haji Firooz.ogg3.4 MBMar-23-09
 04 Gorohe Khanandegan - Norooze Iran.ogg2.4 MBMar-23-09
 05 Jamshid Majd - Haji Firooz.ogg2.1 MBMar-23-09
 06 Kamran - Eid.ogg2.2 MBMar-23-09
 07 Kouros - Eid.ogg1.9 MBMar-23-09
 08 Leila Forouhar - Bahare Eshgh.ogg1.2 MBMar-23-09
 09 Norouz - Samano.ogg1.7 MBMar-23-09
 10 Sattar - Amoo Norouz.ogg2 MBMar-23-09
 11 The Boyz - Eid Omade.ogg2.6 MBMar-23-09


آهنگ با کیفیت WMA 20

دانلود کل البوم در یک فایل زیپ      Directlink

 01 Andy - Mortazavi - Eide Shoma Mobarak.wma809.6 KBMar-23-09
 02 Farokhzad - Sale No Mobarak.wma760.9 KBMar-23-09
 03 Gorohe Khanandegan - Haji Firooz.wma1.1 MBMar-23-09
 04 Gorohe Khanandegan - Norooze Iran.wma803.1 KBMar-23-09
 05 Jamshid Majd - Haji Firooz.wma687 KBMar-23-09
 06 Kamran - Eid.wma708.1 KBMar-23-09
 07 Kouros - Eid.wma632.7 KBMar-23-09
 08 Leila Forouhar - Bahare Eshgh.wma390 KBMar-23-09
 09 Norouz - Samano.wma551.5 KBMar-23-09
 10 Sattar - Amoo Norouz.wma644 KBMar-23-09
 11 The Boyz - Eid Omade.wma850.1 KBMar-23-09


 

******************* 

 

 

 

دانلود یکجا 128                سرور مستقیم

MP3 128

Andy - Mortazavi - Eide Shoma Mobarak

Farokhzad - Sale No Mobarak

Gorohe Khanandegan - Haji Firooz

Gorohe Khanandegan - Norooze Iran

Jamshid Majd - Haji Firooz

Kamran - Eid

Kouros - Eid

Leila Forouhar - Bahare Eshgh

Norouz - Samano

Sattar - Amoo Norouz

The Boyz - Eid Omade


 دانلود یکجا OGG                سرور مستقیم

OGG

Andy - Mortazavi - Eide Shoma Mobarak

Farokhzad - Sale No Mobarak

Gorohe Khanandegan - Haji Firooz

Gorohe Khanandegan - Norooze Iran

Jamshid Majd - Haji Firooz

Kamran - Eid

Kouros - Eid

Leila Forouhar - Bahare Eshgh

Norouz - Samano

Sattar - Amoo Norouz

The Boyz - Eid Omade

آهنگ و ویدئوی جدید ستار ، مرتضی و هلن به نام عیدتون مبارک

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای هلن و ستار و مرتضی به نام عیدتون مبارک. با 2 کیفیت... 

 

 

 درجه: خوب

    برای دانلود روی نام آهنگ راست کلیک کرده گزینه Save Traget As را انتخاب کنید

آهنگ با کیفیت MP3 128

Eydetoon Mobarak

آهنگ با کیفیت OGG 64

Eydetoon Mobarak


لینک غیر مستقیم : Rapidshare

آهنگ با کیفیت MP3 128

 

 

 

******************** 

 

 

 

 

Mp3 128

عیدتون مبارک

عیدتون مبارک

عیدتون مبارک

 

 

 

******************** 

 

 

موزیک ویدیو

Rapidshare Direct Link Wmv 700 kbps 

 

 

دانلود آهنگ

Wma 20Ogg 56

آهنگ جدید و شاد علیرضا ، پیام شمس ، پوریا ، پدرام به نام عیدانه

آهنگ جدید و بسیار شاد علیرضا ، پیام شمس ، پوریا ، پدرام ، حمید و حسین به نام عیدانه 

 

 

درجه: خوب 

 

 

 


فرمت : Mp3 / کیفیت : 192Kbps

Various Artist - Eydaneh

فرمت : OGG / کیفیت : 64Kbps

Various Artist - Eydaneh

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دوستان گرامی : در صورت مشکل در دانلود کردن لینکهای فوق می توانید از لینک غیر مستقیم زیر و با کیفیت ۱۲۸ برای دانلود کردن استفاده نمایید.

http://www.mediafire.com/download.php?nj5njkmyyyd

 

 

 

 

******************* 

 

 

 

آهنگ با کیفیت 192 MP3

آهنگ با کیفیت 128 MP3

آهنگ با کیفیت 64 OGG

 

 

 

**************** 

 

 

فرمت : MP3 / کیفیت : 192Kbps

عیدانه

فرمت : MP3 / کیفیت : 24Kbps

عیدانه

60 موزیک ویدیو فوق العاده منتخب سال 1387

60 موزیک ویدیو فوق العاده منتخب سال 1387 ( هدیه نوروزی وبلاگ سـوپر قیامت ) 

 



مهدی اسدی - یالا

دانلود از لینک غیر مستقیم

گوگوش - شک می کنم

دانلود از لینک غیر مستقیم

مهدی مدرس - تاپ فشن

دانلود از لینک غیر مستقیم

تهی و با همراهی شروین - راست میگن

دانلود از لینک غیر مستقیم

غلامرضا وزان - بزله

دانلود از لینک غیر مستقیم

کامران دلان - آشنا تر

دانلود از لینک غیر مستقیم پسورد فایل :: www.music-pars.coo.ir

افشین. تتلو. امیر علی و تهی - گیر میدادی

دانلود از لینک غیر مستقیم

سعید عرب - مهربونم

دانلود از سرور دوم با لینک غیر مستقیم  >> دانلود از سرور سوم با لینک غیر مستقیم 

رضایا و آرمین 2afm - کراوات

دانلود از سرور اول با لینک مستقیم با حجم ۱۱ مگابایت 

دانلود از سرور دوم با لینک غیر مستقیم

دانلود از سرور سوم با لینک غیر مستقیم

میلاد بیک و با همراهی علیرضا - حلقه

دانلود از سرور اول با حجم ۱۲ مگابایت با لینک مستقیم

دانلود از سرور دوم با لینک غیر مستقیم

دانلود از سرور سوم با لینک غیر مستقیم

کیارش اشعریون با نام مست مست

دانلود از سرور اول با حجم ۲۰ مگابایت با لینک مستقیم

دانلود از سرور دوم با لینک غیر مستقیم

دانلود از سرور سوم با لینک غیر مستقیم

منصور حیدری - رفتم پی کارم

دانلود از سرور اول

دانلود از سرور دوم

دانلود از سرور سوم

دانلود از سرور چهارم

 سیاوش قمیشی با نام گل من

دانلود از سرور اول

دانلود از سرور دوم

دانلود از سرور سوم

دانلود از سرور چهارم

زانیار و قاف - همینه که هست

از سرور اول

دانلود از سرور دوم

دانلود از سرور سوم

 

ساسی مانکن ، حسین مخته و علیشمس - پارمیدا

دانلود از سرور اول   دانلود از سرور دومچ

 هنگامه - ایران

دانلود از سرور اول

دانلود از سرور دوم

دانلود از سرور سوم

دانلود از سرور چهارم

داریوش - چشم من


دانلود از سرور اول

دانلود از سرور دوم

دانلود از سرور سوم

دانلود از سرور چهارم

دانلود اهنگ ویدیو

مهدی مقدم - نام بی تو

سرور اول

سرور دوم

سرور سوم

سرور چهارم

 فریناز - زن

سرور اول

سرور دوم

سرور سوم

سرور چهارم

اندی - بعد از تو

سرور اول

سرور دوم

سرور سوم ( لینک غیر مستقیم )

سرور چهارم ( لینک غیر مستقیم )

سرور پنجم ( لینک غیر مستقیم ) 

مهدی مقدم و  اورمن- برو

سرور اول 

سرور دوم  لینک غیر مستقیم )

سرور سوم  لینک غیر مستقیم )

سرور چهارم  لینک غیر مستقیم )

 مسعود سعیدی - زمونه

سرور اول

سرور دوم ( لینک غیر مستقیم )

سرور سوم ( لینک غیر مستقیم )

سرور چهارم ( لینک غیر مستقیم )

شهرام شبپره- شب بود

دانلود ویدیو با لینک مستقیم

دانلود ویدیو از لینکهای غیر مستقیم

دانلود از سرور مگااپلود ( لینک غیر مستقیم )

دانلود از سرور زشر ( لینک غیر مستقیم )

دانلود از سرور فایل فاکتوری ( لینک غیر مستقیم )

 لیلا فروهر - خیلی سخته

filesend

4shared

asapload

امیر آس - شاخ نشو

دانلود از سرور مگااپلود ( لینک غیر مستقیم )

دانلود از سرور زشر ( لینک غیر مستقیم )

دانلود از سرور اپلودیت ( لینک غیر مستقیم )

دانلود از سرور ایزی شر ( لینک غیر مستقیم )

 نیما علامه - سخته بی تو

دانلود از سرور مگااپلود ( لینک غیر مستقیم )

دانلود از سرور زشر ( لینک غیر مستقیم )

دانلود از سرور فایل فاکتوری ( لینک غیر مستقیم )

دانلود از سرور ایزی شر ( لینک غیر مستقیم )

شادمهر عقیلی- تقدیر

نلود از لینک مستقیم   >>  دانلود از لینک غیر مستقیم ( شردزیلا )

دانلود ویدیو با کیفیت 3GPPبا حجم ۳.۹۱ مگابایت

شکیلا - فریاد

دانلود ویدیو با کیفیت ۷۰۰ کیلوبایت و با حجم ۸.۲۴ مگابایت

Download

سعید عرب - عشق تازه

دانلود ویدیو از لینک غیر مستقیم

مهدی مقدم - قاب عکس و رویا

ویدیو قاب عکس با کیفیت ۷۰۹ کیلوبایت و با حجم ۸.۵۳ مگابایت

ویدیو رویا با کیفیت ۳۹۶ کیلوبایت و با حجم ۹.۵ مگابایت

امیر تتلو ، رضایا ، آرمین و طعمه - حال گیری

دانلود ویدیو با لینک مستقیم

امیر تارخ - دل بردن

دانلود ویدیو از لینک غیر مستقیم

نیما علامه - Kiss

دانلود از سرور اول >>> دانلود از سرور دوم >>> دانلود از سرور سوم >>> دانلود از سرور چهارم

ابی ٫ کامران و هومن به نام مگه فرشته هم بده

دانلود از سرور اول ( لینک غیر مستقیم )   >>>  دانلود از سرور دوم ( لینک غیر مستقیم )

 امید جهان و علی پیشتاز -  کلاس نذار

دانلود ویدیو  از سرور اول ( لینک مستقیم )  >>> دانلود ویدیو از سرور دوم ( لینک غیر مستقیم )

 چلسی - پاسارگارد

دانلود از سرور اول >>> دانلود از سرور دوم ( لینک غیر مستقیم )

شهره - شب شکار ۳۷

دانلود از سرور اول >>> دانلود از سرور دوم ( لینک غیر مستقیم )

اشکین و بابک تسلیمی - تریپت منو کشته

دانلود از سرور اول   دانلود از سرور دوم   دانلود از سرور سوم ( لینک غیر مستقیم )

داریوش - معجزه خاموش

دانلود ویدیو با کیفیت بالا با فرمت Avi و با حجم 8.28 مگابایت

دانلود ویدیو از لینک مستقیم ( MuSicParS ) >>> دانلود ویدیو از لینک غیر مستقیم ( FilesenD

____________________________________________________________

دانلود ویدیو با کیفیت مناسب و با فرمت Wma و 700 کیلوبایت و با حجم 7.39 مگابایت

دانلود ویدیو از لینک مستقیم ( MuSicParS ) >>> دانلود ویدیو از لینک غیر مستقیم ( FilesenD )

____________________________________________________________

>> جهت نمایش در تلفن همراه <<

دانلود ویدیو با حجم 3.38 مگابایت فرمت / 3GPP 

 عطا و سعید مدرس - برگرد به من

دانلود ویدیو با حجم 7.86 مگابایت از لینکهای زیر

سرور اول : لینک مستقیم ‍>>> سرور دوم : لینک مستقیم >>> سرور دوم لینک غیر مستقیم

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دانلود ویدیو با کیفیت Avi و با حجم 5.89 مگابایت

>> جهت نمایش در تلفن همراه <<

دانلود با حجم 1.68 مگابایت / فرمت 3GPP

امید علومی - عین خیالتم نیست

دانلود از لینک مستقیم  >>>  دانلود ویدیو از لینک غیر مستقیم  

ساسی مانکن حسین مخته و فرید- پاستوریزه

دانلو ویدیو با کیفیت 700 کیلوبایت و با حجم 14.5 مگابایت با فرمت Wma

دانلود ویدیو از لینک مستقیم ( Blogfarsdata ) >>> دانلود ویدیو از لینک غیر مستقیم ( Rapidshare )

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

>> جهت نمایش در تلفن همراه <<

دانلود با حجم 3.33 مگابایت با فرمت / 3GPP

دانلود از لینک مستقیم ( MuSicParS ) ‍‍‍>>> دانلود از لینک غیر مستقیم ( Rapidshare )

 علی باقری - عاشقونه

دانلود از لینک مستقیم ( MuSicParS ) >>> دانلود از لینک غیره مستقیم ( 4Shared )

____________________________________________________________

>> جهت نمایش در تلفن همراه <<

 دانلود با حجم 4.38 مگابایت / فرمت 3GPP

 Black Cats با نام ای داد

دانلود ویدیو با کیفیت مناسب و با فرمت Wma و 700 کیلوبایت و با حجم 16.3 مگابایت

دانلود از لینک مستقیم ( Fileqube ) >>> دانلود از لینک غیر مستقیم ( 4Shared )

____________________________________________________________

>> جهت نمایش در تلفن همراه <<

دانلود با حجم 18.3 مگابایت فرمت / 3GPP

TM- دختر بندر

دانلود ویدیو از لینک غیر مستقیم ( 4Shared )

____________________________________________________________

>> جهت نمایش در تلفن همراه <<

با حجم 8.40 مگابایت فرمت / 3GPP

دانلود از سرور اول >>> دانلود از سرور دوم

منصور - مبارکه

دانلود ویدیو با کیفیت بالا با فرمت Avi و با 27.1 مگابایت

دانلود از لینک مستقیم >>> دانلود از لینک غیر مستقیم ( 4Shared )

____________________________________________________________

دانلود ویدیو با کیفیت مناسب و با فرمت Wma و 700 کیلوبایت و با حجم 15.6 مگابایت

دانلود از لینک مستقیم >>> دانلود از لینک غیر مستقیم ( 4Shared )

____________________________________________________________

>> جهت نمایش در تلفن همراه <<

دانلود ویدیو با حجم 4.19 مگابایت فرمت / 3GPP

افشین و حسین تهی- خوشگل خانوم

دانلود ویدیو با کیفیت بالا با فرمت Avi و با 34.7 مگابایت

دانلود از لینک مستقیم )

____________________________________________________________

دانلود ویدیو با کیفیت مناسب و با فرمت Wma و 700 کیلوبایت و با حجم 21.1 مگابایت

دانلود از لینک مستقیم )

____________________________________________________________

>> جهت نمایش در تلفن همراه <<

دانلود ویدیو با حجم 7.95 مگابایت فرمت / 3GPP

دانلود از سرور اول  >>> دانلود از سرور دوم

مجید ،هرمان و Pey1 - بترکون

دانلود ویدیو از لینک مستقیم ( Blogfarsdata ) >>> دانلود از لینک غیر مستقیم ( RaPidShare )

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

>> جهت نمایش در تلفن همراه <<

دانلود با حجم 3.33 مگابایت با فرمت / 3GPP

دانلود ویدیو از لینک مستقیم ( MuSicParS )  >>> دانلود از لینک غیر مستقیم ( RaPidSher )

منصور - بی خوابی

دانلو ویدیو با کیفیت 700 کیلوبایت و با حجم 19.4 مگابایت با فرمت Wma

دانلود ویدیو از لینک مستقیم ( blogfarsdata ) >>> دانلود از لینک غیر مستقیم ( RapidSher )

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

>> جهت نمایش در تلفن همراه <<

دانلود با حجم 4.399 مگابایت با فرمت / 3GPP

دانلود ویدیو از لینک مستقیم ( MuSicParS ) >>> دانلود از لینک غیر مستقیم ( RapidSher )

کوروش مقیمی - غمت نباشه 

دانلود ویدیو از لینک مستقیم ( Blogfarsdata ) >>> دانلود از لینک غیر مستقیم ( Rapidshare )

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

>> جهت نمایش در تلفن همراه <<

دانلود با حجم 2.95 مگابایت با فرمت / 3GPP

دانلود ویدیو از لینک مستقیم ( MuSicParS ) >>> دانلود از لینک غیر مستقیم ( Rapidshare )

اسی - بی مرامی

دانلود ویدیو از لینک مستقیم ( Fileqube ) >>> دانلود از لینک غیر مستقیم ( Rapidshare )

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

>> جهت نمایش در تلفن همراه <<

دانلود با حجم 5.64 مگابایت با فرمت / 3GPP

دانلود ویدیو از لینک مستقیم ( MuSicParS ) >>> دانلود از لینک غیر مستقیم ( Rapidshare )

داریوش - اواز پریها

دانلود ویدیو از لینک مستقیم ( Fileqube ) >>> دانلود از لینک غیر مستقیم ( Rapidshare )

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

>> جهت نمایش در تلفن همراه <<

دانلود با حجم 5.64 مگابایت با فرمت / 3GPP

دانلود ویدیو از لینک مستقیم ( MuSicParS ) >>> دانلود از لینک غیر مستقیم ( Rapidshare )

ساسی مانکن و گروه رادین- نیناش ناش

دانلود ویدیو از لینک مستقیم (Blogfarsdata ) >>> دانلود از لینک غیر مستقیم ( Rghost ) ( لینک پرسرعت )

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

>> جهت نمایش در تلفن همراه <<

دانلود با حجم 5.64 مگابایت با فرمت / 3GPP

دانلود ویدیو از لینک مستقیم ( MuSicParS ) >>> دانلود از لینک غیر مستقیم ( Rghost ) ( لینک پرسرعت )

فرید و علی پیشتاز - قر نزن

دانلود ویدیو از لینک مستقیم ( ------- )  >>> دانلود از لینک غیر مستقیم ( Mediafire )

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

>> جهت نمایش در تلفن همراه <<

دانلود با حجم 8.53 مگابایت با فرمت / 3GPP

دانلود ویدیو از لینک مستقیم ( MuSicParS ) >>> دانلود از لینک غیر مستقیم ( Mediafire )

ساسی مانکن,امیر مسعود و علیشمس

دانلود ویدیو از لینک مستقیم ( Webng ) >>> دانلود از لینک غیر مستقیم ( Rghost ) ( لینک پر سرعت )

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

>> جهت نمایش در تلفن همراه <<

دانلود با حجم 5.64 مگابایت با فرمت / 3GPP

دانلود ویدیو از لینک مستقیم ( Persiangig ) >>> دانلود از لینک غیر مستقیم ( Rghost ) ( لینک پر سرعت )

هومن سزاوار - منو باش

دانلود ویدیو از لینک مستقیم ( Webng ) >>> دانلود از لینک غیر مستقیم ( Rghost ) ( لینک پر سرعت )

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

>> جهت نمایش در تلفن همراه <<

دانلود با حجم 4.6 مگابایت با فرمت / 3GPP

دانلود ویدیو از لینک مستقیم ( Persiangig ) دانلود از لینک غیر مستقیم ( Rghost ) ( لینک پر سرعت )

حسین تهی- کلید

دانلود ویدیو از لینک مستقیم ( Rghost )  >>> دانلود از لینک غیر مستقیم ( Mediafire )

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ