خبرگزاری مهر - با وجود اینکه مسئولان شرکت ارتباطات سیار از مدتها قبل وعده محاسبه نشدن هزینه پیامکهای ناموفق را به مشتریان داده بودند اما هنوز این امر محقق نشده و مشترکان هزینه پیامکهای ناموفق را به این شرکت می پردازند. به گزارش خبرنگار مهر، بنابر آمارهای اعلام شده از سوی مدیران شرکت ارتباطات سیار، 20 تا 30 درصد پیامکها به مقصد نمیرسند اما مشترکان هزینه ارسال آن را می پردازند و به دلیل اعتراضهای مشترکان به این امر، از سال گذشته حذف هزینه پیامکهای ناموفق در شرکت ارتباطات سیار در حال بررسی بود که هنوز نتیجه نهایی آن ابلاغ نشده است. معاون بازاریابی و امور مشتریان شرکت ارتباطات سیار در گفتگو با مهر در این باره گفته بود: هزینه sms های ناموفق از فیش پرداخت مشتریان تا قبل از فرارسیدن نیمه اول سال جاری حذف می شود. نرم افزار تشخیص sms های ناموفق بر روی سیستم نصب شده و مراحل تست فنی آن در حال انجام است و پس از انجام مراحل عیب یابی فنی این نرم افزار بخش عملیاتی آن آغاز می شود و با تشخیص ناموفق بودن پیام، هزینه آن درفیش پرداختی مشتری قرار نمی گیرد.